Oud 11-12-2005, 00:08
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
en nu open ik er eens een!

hier is de oude te vinden
Advertentie
Oud 11-12-2005, 00:09
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
ontopic: waarom zou je dat in hemelsnaam doen? denk toch eens na
Oud 11-12-2005, 01:04
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Geen iedee TS
______________
OT

Ik ben het zat van haar. En dan noemde ik me beste vriendin. Voegde ik haar toe bij een gezellige MSN gesprek begin zeg ze zomaar: Wat voeg je me toe bij vreemde

Als ik iets leuks voorstel zoals naar de stad gaan gaat ze meteen zeggen dat ze geen zin heeft.

Hee donderop ik ga niet meer met haar praten. Ik ga haar negeren kijken of ze me dan opzoek.

Als dat niet het geval blijkt te zijn dump ik haar keihard naar de bodem van de oceaan enige wat ik dan hoor is *Tjoembloem* (geluid van een vallende baksteen in de oceaan)
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-12-2005, 01:10
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
en dan voelt het of alle grond onder mijn voeten wegzakt.. waarom doet dat zo een pijn? vanaf nu heb ik niemand meer nodig, kan ook niemand me meer laten vallen. zak allemaal in de stront
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-12-2005, 01:22
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Go Ilse goede gedachten

ot:
Me beste vriendin kan ook de stront in zakken. Stront met maden in
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-12-2005, 01:28
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Maar even een qoute uit onzin.


Hm, ik had een afspraak gemaakt bij een oogziekenhuis omdat ik merkte dat ik weinig ging zien, ook bij het autorijden.( wat daar heel erg onder lijdde)
Dus ik had zo'n oogmeting van 1.5 uur aangevraagd.

Blijkt het dat mijn oog weinig zuurstof kreeg, en daarom extra bloedvaten aanmaakte voor meer zuurstof. Als dat naar je hoornvlies trekt ben je blind.

Ik had een half jaar geleden nog -4, en nu dus -7 bijna.

Nouja, 2 maanden moet ik eerst mijn ogen laten rusten dus ik heb vandaag een bril besteld, die ik volgende week binnenkrijg.
Daarvoor moet ik ook een week vrij nemen van stage en werk.

Maarja, het komt goed
Oud 11-12-2005, 03:32
Redhair
Redhair is offline
Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Een oude pepgebruiker zei dat hij mijn pep wilde hebben om het door de wc te spoelen. Ik zei dat dat niet kon. Ik zei letterlijk: "Dan kan ik morgen niet gebruiken en heb het dan echt nodig.". Ik heb gister en vandaag zoveel gehad. Drie weken niet en nu zo veel. Hij vroeg wat belangrijker voor me was. T. of die troep. Ik zei dat T. me waardevoller was, dat die troep belangrijk was voor mijn helderheid, voor het onderdrukken van de moeheid. Hij zei dat ik dus niet kon kiezen. Ik begon bijna te huilen. We zaten in een kroegje waar T. ook was. Hij kwam toen juist naar ons toe, plofte naast me neer, drukte een kus op mijn wang. Ik keek naar die ex-gebruiker. Hij hield zijn hand op. Ik schudde mijn hoofd. Ik kan het niet weggeven. Hij liep weg. Jezus. Jezus christus. Die troep mag niet belangrijker of net zo belangrijk als mijn vriend zijn. Dit gaat echt de verkeerde kant op. Later met die exgebruiker naar onze stamkroeg gegaan. Hij zei dat als ik zo doorging ik alles verloor. Inclusief T.. Toch kan ik die keuze niet maken. Later kwam T. nog naar mijn stamkroeg. Hij heeft me naar huis gebracht. We zoenden net voor de deur hier. Nu zit ik hier. En ik vraag me zo af waarom dit zo mis is gegaan. Dit is een fucking nachtmerrie, kan niet anders. Ik wil T. niet kwijt, echt niet. Die exgebruiker zei dat ik het tenminste aan T. moet vertellen. Hij heeft groot gelijk, maar we hebben net een fucking week. Hij maakt het dan natuurlijk uit. Exgebruiker vroeg nog een keer of hij die troep mocht hebben om het door te spoelen. Ik zei weer nee. Toen zei hij dat hij iets van mij ging denken, wat hij liever niet wilde denken. Ik vroeg of hij in mij een junk zag. Hij zei dat als ik doorging op dit pad ik het inderdaad zou worden. IK WIL HET NIET. Echt niet. Maar waarom gaf ik het niet? Waarom pak ik het nu niet uit mijn tas, loop naar het toilet en spoel ik het door? Omdat ik het WIL gebruiken. Omdat ik me goed wil voelen. Ik verlies mezelf, dit keer niet door die kkeetstoornis of door AM, dit keer door klotedrugs. Dinsdag gesprek met leerlingenbegeleider. Ik moet het vertellen.

Help. Jezus, ik word net als R, net als B, net als M. Help.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-12-2005, 09:57
Verwijderd
Ze is terecht! Ik ben zo opgelucht, maar tegelijkertijd ook boos. Vanmiddag ga ik haar eens bellen en ik moet denk ik eerst eens afwachten in wat voor een toestand ze is, voordat ik tegen haar uit val. Mijn boosheid stel ik even uit. Volgende week spreek ik iets met haar af, als zij dat tenminste ook wil, en dan moeten we eens goed praten denk ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Oud 11-12-2005, 09:58
farai
Avatar van farai
farai is offline
blij weer thuis te zijn. Maar ondertussen sukkel ik weer met het buikje das het minder goede nieuws.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 11-12-2005, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, het is toch wel wat.... raar. Gewoon raar, ben niet boos, ook niet blij, vind het alleen wat raar. En jaloers natuurlijk, maar ik ben altijd op iedereen jaloers

Mijn tentamen gaat walgelijk mislukken, ik voel het. Donderdag al
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-12-2005, 11:00
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Wat een heerlijk(e) relaxte zondagochtend

Half tien opgestaan, tien uur eten, en nu ff lekker computeren.

En als het meezit kan ik vanmiddag dan toch mijn eerste tochtje op mijn nieuwe racekarretje maken

Het valt me alleen op dat mijn broertje steeds stress begint te maken met mij........en das alleen als mijn stiefvader weg is, maar ik reageer dan zelf ook feller

Nja, tis tenminste al een stuk minder erg als anders
Oud 11-12-2005, 11:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij belt vandaag... en waarschijnlijk nemen we woensdag afscheid. Wordt zo raar. Hopelijk ben ik dan niet te verdrietig, maar pijn zal het wel doen vrees ik. Ik hoop dat we gewoon op een fijne manier afscheid kunnen nemen, ik hoop het...

Ik ben alleen zo bang voor m'n tentamen. Bang dat ik me niet kan concentreren en dat ik het daardoor niet haal ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-12-2005, 11:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Skilly schreef op 11-12-2005 @ 01:22 :
Go Ilse goede gedachten

ot:
Me beste vriendin kan ook de stront in zakken. Stront met maden in
inderdaad goed plan.. dan een dak erop en dat ze er nooit meer uit kunnen ook
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-12-2005, 11:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
pfff gister was zo raar, ik voel me er nog leeg van

me broertje is wel lief truowens vandaag, ik moet het konijn doen, en nu gaat hijhet doen.. moet ie eerst helemaaal heen fietsen, ff konijn doen en dan weer terug.. schattig (terwijl het zwaar mijn beurt was )
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-12-2005, 12:10
Verwijderd
Ik vind mijn weekend nu al geslaagd. Hoewel het pas zondagochtend is en ik vandaag de hele dag nog moet. Het was weer zo gezellig gisterenavond.


Maar het wordt hoe dan ook de liefde voortaan
Oud 11-12-2005, 12:13
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 11-12-2005 @ 09:57 :
Ze is terecht! Ik ben zo opgelucht, maar tegelijkertijd ook boos. Vanmiddag ga ik haar eens bellen en ik moet denk ik eerst eens afwachten in wat voor een toestand ze is, voordat ik tegen haar uit val. Mijn boosheid stel ik even uit. Volgende week spreek ik iets met haar af, als zij dat tenminste ook wil, en dan moeten we eens goed praten denk ik. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Hoelang is ze nou weg geweest?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-12-2005, 14:33
Anno2007
Anno2007 is offline
YESSSSSSSSS ik ga naar Guus in concert
Oud 11-12-2005, 15:37
fractuur
fractuur is offline
Hmm.. even uit L&R quoten.

"Ik weet niet of we hier wel mee door moeten gaan.. blablabla"
[..]
"Maar ik vind jou nog wel heel leuk"
"Ja, dat is volkomen wederzijds."
*half huil*
"Waarom dán?"
"Nou, niet toe aan een relatie, vooral zeer goede vriendin [..]"
[...]
*zoenen*
"Mjah, wat kan een avond waarop het uitgaat dubbel verlopen. Beetje weird."
"Beetje onmogelijk, vind je niet?"
"Ik bel je morgenavond nog, nu wil ik niets definitief zeggen."
"Ik weet je antwoord toch al, als je er rationeel over na gaat denken. Laat alsjeblieft je emotionele kant met deze avond ook meespelen.."
*zoenen*
"Tot snel"

En daar sta je dan. Gisteravond (en -nacht) uitgesproken, en er is niet gebeld. Ik was gisteren te moe, en vandaag neemt ie zn mobiel niet op. Wat moet ik hier nou weer mee?
__________________
.. zegt de liberaal.
Ads door Google
Oud 11-12-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 11-12-2005 @ 12:13 :
Hoelang is ze nou weg geweest?
Van woensdagochtend tot gisteravond duss ummm 4 dagen. Ik wil graag weten hoe het met haar is maar er neemt niemand op thuis. Ik denk dat ze nog in utrecht zijn, of misschien is ze opgenomen en zijn ze bij haar op bezoek?

Hoe heb jij het daarna met je vriend opgepakt? Was je boos? en heb je dat geuit? Was je extra voorzichtig met wat je tegen hem zei?
Oud 11-12-2005, 15:50
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 11-12-2005 @ 15:37 :
Van woensdagochtend tot gisteravond duss ummm 4 dagen. Ik wil graag weten hoe het met haar is maar er neemt niemand op thuis. Ik denk dat ze nog in utrecht zijn, of misschien is ze opgenomen en zijn ze bij haar op bezoek?

Hoe heb jij het daarna met je vriend opgepakt? Was je boos? en heb je dat geuit? Was je extra voorzichtig met wat je tegen hem zei?
Hmm, mijn ex is drie dagen geweest. We zijn toen met vijven gaan praten. We hebben hem alles laten uitleggen, hem gedwongen de waarheid te vertellen. Als wij er achter zouden komen dat hij weer zat te liegen, zou hij ons allemaal kwijt zijn.
We hebben niet tegen hem geschreeuwd, we hebben niet met een toon tegen hem gepraat, maar we hebben wel gezegd dat we boos zijn. Boos, verdrietig en teleurgesteld. Dat hij dat goed kon maken door eerlijk te zijn en aan zichzelf te werken. Hij beloofde toen dat hij dat zou doen, deed het alleen niet. Toen heb ik het uitgemaakt. Jammer dat hij het beloofd had, hij was blijkbaar nog niet toe aan hulp.
Dus zelfs ze nu terug is kan je nog teleurgesteld worden.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-12-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 11-12-2005 @ 15:50 :
Hmm, mijn ex is drie dagen geweest. We zijn toen met vijven gaan praten. We hebben hem alles laten uitleggen, hem gedwongen de waarheid te vertellen. Als wij er achter zouden komen dat hij weer zat te liegen, zou hij ons allemaal kwijt zijn.
We hebben niet tegen hem geschreeuwd, we hebben niet met een toon tegen hem gepraat, maar we hebben wel gezegd dat we boos zijn. Boos, verdrietig en teleurgesteld. Dat hij dat goed kon maken door eerlijk te zijn en aan zichzelf te werken. Hij beloofde toen dat hij dat zou doen, deed het alleen niet. Toen heb ik het uitgemaakt. Jammer dat hij het beloofd had, hij was blijkbaar nog niet toe aan hulp.
Dus zelfs ze nu terug is kan je nog teleurgesteld worden.
Ik ben bang dat ze zich gekke dingen in de kop gaat halen als ik boos word op haar. Ik denk dat ik haar eerst gewoon rustig aan de telefoon haar verhaal wil laten doen en dan iets met haar afspreek, volgende week ofzo, en dat we dan eens goed gaan praten, ik mijn boosheid een beetje toon, voor zover zij dat aankan, en dat we dan kijken hoe het verder gaat.
Oud 11-12-2005, 16:17
Verwijderd
Ja. een geslaagd weekend. En oh jee, ik heb vanmiddag een rok gekocht waar ik bang avn ben. hijs heel gaaf, maar ook heel...roze. En nou val ik op zich wel op, dit is nog eens extra. MAar goed. Een leuk weekend, en..dat was t.
Oud 11-12-2005, 16:35
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Vandaag niet wezen racen, omdat de temperatuur daar volgens mijn oom te laag voor was.....ben geen watje, maar ik ga nu nog ff uit van wat hij zegt.

Ben er wel op bezoek geweest en hijs familie van mijn moeder.

Nu maakte ik dus de opmerking dat mijn vadre nog steeds niets voor de mtb met kerst deed, en toe maakte hij de opmerking , zeg maar dat je van mij moet zeggen dat hij ECHT GEWELDIG is.

Lekker harde opmerking dus, maar ze hebben wel gelijk

Nja, iig krijg ik spd schoenen erbij dus das ook weer 100 euro uitgespaard

Daalik krijgen we volgens mij lekker zuurvlees te eten en dan vanaaf mss weer naar opa en oma, of anders lekker tv kijken



En ik moet nog mijn kamer opruimen
Oud 11-12-2005, 16:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil nu gewoon al mijn proefwerken voor deze en volgende week binnenstebuiten kennen, dat het vakantie is en dan - gewoon - vrij zijn. Even niets meer moeten. Prestatiedrang, ja. De genialiteit daarvan. Hahaha, niet dus.

Oh nee. Ik ging mijn sarcasme afleren. Het lukt nog niet echt, geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-12-2005, 16:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nee sorry, het voelt niet meer als een hechte vriendschap...
Advertentie
Oud 11-12-2005, 17:31
Redhair
Redhair is offline
Ik weet het nog steeds niet. Ik wil pep en ik wil T.. Ik kan niet kiezen, wil het gewoon allebei. Maar wil geen junk worden. Fuck he, ik moet gewoon niets gebruiken. Maar ik weet hoe goed ik me kan voelen als ik wat gehad heb. Steeds goed gevoeld, behalve gisteravond. Toen hij steeds op me in praatte dat ik moest stoppen of het aan T. moest vertellen. Maar moe was ik toen niet.
Ik kreeg allemaal medicijnen van mijn psych. Op het laatst valium. Dat is ook een fucking drugs, maar daar deed niemand moeilijk over. Valium hielp niet. Speed wel. Maar dat valt dan weer onder het plaatje 'harddrugs-dus slecht'. Het is gewoon mijn anti-depressiva, waarom mag het niet?
Ik wil niet kiezen tussen T. en dat. Ik ben gek op die jongen, echt waar. Hij is zo lief voor me, houd zoveel rekening met me. En die speed maakt het verhaal compleet, ik kan daar me echt goed mee voelen.

Omg, terwijl ik dit typ merk ik weer dat het echt slecht is. Ik wil niet tegen T. liegen. Ik wil niet tegen mijn ouders liegen, of tegen mijn vrienden. De enige met wie ik erover praatte, naast die exgebruiker, mag het nu niet meer weten. Ik moet ermee stoppen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-12-2005, 17:42
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Het is uit met mijn vriend en nu moet ik zelf een kamer gaan zoeken...
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 11-12-2005, 17:44
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 11-12-2005 @ 17:42 :
Het is uit met mijn vriend en nu moet ik zelf een kamer gaan zoeken...
Wat is dat nou met relaties en uitgaan allemaal. Sterkte!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 11-12-2005, 18:31
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Aan de ene kant denk ik: 'waar bemoeit hij zich mee?!' en aan de andere kant maakt mijn hart een sprongetje. Het kan hem dus nog wel wat schelen.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 11-12-2005, 18:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-12-2005 @ 17:44 :
Wat is dat nou met relaties en uitgaan allemaal. Sterkte!
Inderdaad
Oud 11-12-2005, 19:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil praten en ik durf niet en daarom ga ik maar mijn proefwerk Frans leren. Slim.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-12-2005, 19:50
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Het lukt vandaag echt niet.. Gisteren even uitgevlogen tegen mama (terecht!).. Moet ze altijd zeuren..? En moet ze altijd o zo geïnteresseerd zijn in mijn broer en Tine die loopt er zo maar bij..?
En kan hij gvd nu eens niet laten weten of hij mij nog graag ziet of niet..? Ik ga er echt aan kapot..
Het is meer dan een week geleden dat ik nog heb gehuild, maar nu wordt het me even te veel
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 11-12-2005, 19:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik ben van plan vrijwilligerswerk te gaan doen. Het is iets dat ik al heel lang wil. Ik wil heel graag iets voor mensen of dieren betekenen en daarbij wil ik graag werkervaring opdoen. Ik ga er dit keer echt achteraan dat weet ik zeker. Maar omdat ik in al die jaren dat ik psychische ziek was nooit gewerkt heb, is het voor mij wel een hele stap. Ik vind het doodneg en ben ontzettend onzeker. Ik twijfel of ik het kan. Ik heb 2 stageweken totaal verkloot door mijn onzekerheid en ik ben zo bang dat die onzekerheid mij nu ook weer zal overvallen. Ik wil graag in een verpleeghuis werken of anders in een dierenasiel, maar ik ben niet iemand die veel verantwoordelijkheid durft te dragen. Ik vind het allemaal heel eng, daarom ben ik ergens nog wat terug houdend. Ik weet niet wat er van me verwacht wordt en of ik het kan...misschien moet ik het maar gewoon doen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 11-12-2005, 20:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik denk dat ik de vriendschap maar ga opgeven. Ook al vraag ik me af of dat wel gaat lukken. Het voelt alleen al zo lang niet meer als echt... Die ene periode heeft het toch kapot gemaakt.
Oud 11-12-2005, 20:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij belde net, zoals beloofd. Fijn hem weer ff te spreken. Heb niet gehuild, kon gewoon praten, maar hij kapte het wel klein beetje af.
Woensdag komt hij hierheen. Afsluiten. Hij had nog niets met haar, dus nog even samen en dan echt voorbij. Met verstand kan ik er vrede mee hebben, hopelijk dan met gevoel ook.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-12-2005, 20:30
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Verdomme!!
Wanneer durf ik nou eens (in nuchtere toestand) een eerste stap te zetten.

Afgelopen vrijdag was ik in een cafe waar opeens een meisje binnenkwam waar meteen mijn aandacht op viel.
Eerst dacht ik van.... "Heej... ik ken haar ergens van!"

Dat was niet het geval, maar ze keek ook mij langer dan "normaal" aan.
Daarna over en weer een leuke glimlach.

De hele avond bleef het bij wat glimlachen.
Nadat ik weer wegkeek zag ik haar steeds met een vriendin lachen en duidelijk over mij praten.
Toen ze weg ging zwaaide ze nog overdreven vrolijk naar mij en ik terug. Op dat moment had ik naar haar toe moeten lopen.

Maar helaas weer NIKS gedaan!

Over een paar weken ben ik weer in die tent..... pfffff dan kans zal wel niet groot zijn dat ik haar daar weer zie.

Dit spookt nu alweer 2 dagen constant door mn hoofd.
Zo'n vreselijk kut gevoel..... iemand steeds in gedachten voor je zien, maar tegelijkertijd ook weten dat je deze persoon ZEER waarschijnlijk nooit meer gaat spreken of zien.

Ook dit zal wel weer moeten slijten ofzo!!
GVD!!!
Het zou zo'n mooi kerstcadeau'tje zijn geweest!
Ads door Google
Oud 11-12-2005, 20:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo morgen terug naar enschede.. en dinsdag avond weer naar mn ouders.

heb eigenlijk donderdag nog les maar was vanplan daar maar ff voor te spijbelen.
nu vroeg mn vader vanochtend ook nog of ik donderdag mee wilde naar consult van de plastische chirurg.. dus dat doe ik dus



-------------------------
verder gaat het met mij slecht, wordt alsmaar donkerder, wil eigenlijk gewoon slapen en rust in mn hoofd, nu en heeeeel lang
maar ach..
vrijdag goed gesprek gehad met S maar ga nu al weer dingen in twijfel trekken...
wtf ben ik voor vriendin?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-12-2005, 20:33
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik hou van hem.

En hij maakt me zo gelukkig.

En soms ineens, BAM, opnieuw zo'n opmerking die je alleen maar zo hard kan raken omdat je iemand zo vertrouwt. En dan wil ik het liefst mezelf terug trekken, hem me niet laten aanraken en hem heel ver van me af duwen.

En tegelijkertijd wil ik dat ook niet, omdat ik niet nog meer wil zeuren... ik heb toch al altijd het idee dat ik teveel problemen maak. Maar als ik er over nadenk, dan vind ik het helemaal niet zo onlogisch dat ik zo'n opmerking niet normaal vind.

Misschien ben ik te gevoelig en hij te rationeel. Gaat dat ooit goedkomen?
Oud 11-12-2005, 20:42
Verwijderd
Eerder vandaag hysterisch aan het huilen, maar nu is het wel weer okay. Escapisme heeft ook zo zijn nut, I guess.
Oud 11-12-2005, 20:49
Redhair
Redhair is offline
T. en ik waren een beetje aan het kletsen. Uiteindelijk zei hij dat er vast wel iets was wat ik van hem wilde. Ik zei vertrouwen. Hij zei dat hij mij vertrouwde en blablabla. Toen vroeg ik wat ik zou moeten doen om hem boos te maken of teleur te stellen.

T zegt:
boos dan moet je echt hele hele rare dingen doen
T zegt:
want dat word ik sowieso al nie zo snel
T zegt:
mare om heel eerlijk te zijn vind ik t wel n beetje eng dat je met van die harddrugs gebruikers omgaat, hoewel ik je daarin wel vertrouw hoor want ik heb echt niet t idee dat je snel domme dingen gaat doen

Na mijn moeder ook hij. Ze vertrouwen me wel. Godverdomme, ik verdien het helemaal niet.


[edit] Even later in het gesprek:

A zegt:
maar even over drugs dan he, stel nou dat ik binnekort met N. naar zo'n drum 'n bass feest ging, zou je het dan erg vinden als ik iets zou gerbruiken?
T zegt:
niet echt
T zegt:
maar ik vind wel dat je voor jezelf n grens moet stellen en echt precies moet weten wat je wilt
T zegt:
als jij er echt goed overnadenkt mag jij van mij t zovaak doen als je t zelf goed vind
T zegt:
maar het belangrijkste is dat je er goed overnadenkt wat je er mee wilt

Jezus, nu word het nog gecompliceerder. Ik zou hem er dus niet aan kwijt raken. Want ik weet wat ik ermee wil. Fuck fuck ik wil niet zo als die gebruikers waar ik mee om ga worden. Maar ik wil wel het effect voelen. Ik snap mezelf echt niet meer.
[/edit]
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 21:02.
Oud 11-12-2005, 20:52
Verwijderd
Ik gewoon heel erg bang dat ik mijn toets morgen niet haal en dus van school af moet. Maar ik moet positief denken dus duw ik de negatieve gedachtes maar weg en praat ik er niet over.
Oud 11-12-2005, 22:07
kroot
kroot is offline
ik ga vroeg slapen vanavond
en ik heb zelf mijnkamer een beetje opgeruimd
Oud 11-12-2005, 22:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Moe en au en ik ga heel erg ziek worden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-12-2005, 22:34
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Bah, ik zie zo op tegen morgen. Het gaat vast hartstikke slecht maar het móét persé goed gaan!
Ik wil het liefste hem nooit meer zien...dat zou alles zo veel makkelijker maken. Dag in dag uit wordt ik weer met hem&alles geconfronteerd. Gelukkig is het bijna vakantie, hoewel ik dan juist weer veel ga twijfelen&verdrietig zijn.
__________________
Don't worry, be happy!
Oud 12-12-2005, 07:09
Verwijderd
Wicked, het is hier zo fucking koud dat het tof is.
En de mensen zijn zo vriendelijk. En allemaal zelf koken enzo, bami en zooi.
Zelfstandig reizen door Japan is echt het beste ooit, ik voel mezelf helemaal veranderen.
Ik leer zelfstandig te zijn, me alleen ook te vermaken, makkelijker contact te leggen en fun te hebben met vreemden.
En oh mijn god wat is het hier gezond. Weinig snoep, weinig vlees en weinig zuivel. Veel rijst en veel groentes. Geen wonder dat de mensen hier zo klein zijn en zo gezond.

En wicked is zo'n wicked woordje. Wicked.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 07:11.
Oud 12-12-2005, 08:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
De ochtenden zijn zo moeilijk ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-12-2005, 08:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom is mn internetverbinding zoooo irritant?!
Oud 12-12-2005, 09:01
Verwijderd
Alweer alles verpest. Hopelijk vindt hij het niet zo erg...
Ik haat het hoe ik me af en toe kan gedragen en het is zo moeilijk om mezelf te "verbeteren". Ik ben iig "verbeterd" sinds vorig jaar, maar nu gaat het mij allemaal te langzaam.
Als ik zo door ga raak ik hem misschien kwijt en daardoor mezelf misschien ook..

Ik werd laatst wakker 's nachts en toen had ik enorm de drang om mezelf iets aan te doen en gister ook een beetje.
Ik moet mezelf niet zo aanstellen. Waarom zou ik zoiets doen?
Heb ik er wel een reden voor? Wat schiet ik ermee op?
Helemaal niks dus. Ik zou dan veel kwijtraken en dan ben ik nog verder van huis. Ik weet echt niet wat ik van mezelf moet denken de laatste tijd hoor. Gewoon niet zo aanstellen, dat is het.
Ik ga er met hem over praten.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 09:06.
Oud 12-12-2005, 10:17
George
Avatar van George
George is offline
Dissociatie-trip. Héb ik een keer een 'leuk' weekend, herinner ik me het grootste gedeelte niet eens.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 12-12-2005, 10:20
Verwijderd
stomme, stomme stomme kutNS. Wéér vertraging. Dus ik ben uitgestapt en omgekeerd. Rot toch op zeg. Kunnen ze dan ook niets? Weer een dag geen school. 't is wat. Dus maar naar het ziekenhuis gegaan en bloed laten prikken. want dat moest ook nog gebeuren. En nu ga ik zometeen de dokter bellen. Want dat moet ook. Maar ik durf eigenlijk niet.
En ja, ik ben spuugchagrijnig. Want ik vind het heus niet leuk dat ik nu niet in Leiden ben, maar thuis.

edit: ja, ik mag morgen naar de dokter. bah.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 10:29.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.