Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2013, 23:25
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
Hallo allemaal,
ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik hier mijn ex vriendin leren kennen. We hebben echt hele leuke tijden gehad alleen na 2 weken een relatie te hebben gehad was de pret over en heeft ze al het contact verbroken. Ik wil het graag goedmaken voor wat ik dan fout heb gedaan alleen ze heeft al het contact dus verbroken.

Nu is de grote vraag waar ik al meer dan een jaar naar zoek, op welke manier kan ik weer legaal met haar in contact komen. Ik wil niet op een stalker lijken want dat ben ik niet daarom sluit ik nep fb accounts of een fb account hacken oid uit. Ook ben ik ondanks ik weet waar ze woont niet bij haar aan de deur geweest omdat de familie nog niet echt iets van mij wist, en ik ook dit weer nogal op stalken vind lijken.
Ik hoop dat hier iemand is die mij aub zou kunnen helpen om weer in contact te komen..

Bij voorbaat dank,
Steefdb
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2013, 23:34
Verwijderd
Anderhalf jaar geleden? Let it rest en ga naar andere meisjes op zoek. Overigens vallen vrouwen niet op wanhopigheid, en zo kom je wel over.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 23:39
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
Ja en wat als ik haar nou heel graag wil spreken weer , tis net een film die net op het spannendste stukje ophoud.
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 23:42
Verwijderd
Dan spreek je haar aan op skype, FB of whatever. Lijkt me niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 23:49
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
geblokkeerd om de een of andere reden, heb et al geprobeerd maar dat heeft dus niet gewerkt.
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 23:51
Verwijderd
Dan lijkt het niet dat ze met je in contact wilt komen. Zoals ik al zei, let it rest.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 00:12
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
Ja en daarom wil ik wel eens weten waarom dat ineens zo is. Ben nooit een slecht persoon voor haar geweest.
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 00:54
Verwijderd
Als ze zoiets niet eens duidelijk maakt is ze het niet eens waard om mee in contact te komen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 07:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik snap dat je meer duidelijkheid zou willen, maar:

Citaat:
Als ze zoiets niet eens duidelijk maakt is ze het niet eens waard om mee in contact te komen.
Hier ben ik het ook mee eens.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 07:57
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, het is wel duidelijk dat ze geen contact meer wil, dus laat haar gewoon met rust.

Laatst gewijzigd op 03-08-2013 om 08:39.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 08:10
onbekendieman
onbekendieman is offline
Ik heb twee jaar geleden het zelfde meegemaakt, en ik heb besloten om me er maar bij neer te leggen. Maar zo'n muts die je ineens negeert kan bij mij me rug op.

Succes

Ps. Ik hoop dat ik het zo mag articuleren.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 08:48
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Hallo allemaal,
ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik hier mijn ex vriendin leren kennen. We hebben echt hele leuke tijden gehad alleen na 2 weken een relatie te hebben gehad was de pret over en heeft ze al het contact verbroken. Ik wil het graag goedmaken voor wat ik dan fout heb gedaan alleen ze heeft al het contact dus verbroken.

Nu is de grote vraag waar ik al meer dan een jaar naar zoek, op welke manier kan ik weer legaal met haar in contact komen. Ik wil niet op een stalker lijken want dat ben ik niet daarom sluit ik nep fb accounts of een fb account hacken oid uit. Ook ben ik ondanks ik weet waar ze woont niet bij haar aan de deur geweest omdat de familie nog niet echt iets van mij wist, en ik ook dit weer nogal op stalken vind lijken.
Ik hoop dat hier iemand is die mij aub zou kunnen helpen om weer in contact te komen..

Bij voorbaat dank,
Steefdb
dus jij hebt iets fout gedaan waardoor zij al het contact met je verbrak? tsja als ik jou was zou ik toch gewoon eens aanbellen bij het huis en zeggen dat je een vriend bent en dan kan je wss gewoon een gesprek met haar voeren.. 1 keer aanbellen is niet meteen een stalker zijn? maar als ze dan met je wilt praten wil ze miss weer contact zoniet ga je dan gewoon richten op een andere meid
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 10:32
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
dus jij hebt iets fout gedaan waardoor zij al het contact met je verbrak? tsja als ik jou was zou ik toch gewoon eens aanbellen bij het huis en zeggen dat je een vriend bent en dan kan je wss gewoon een gesprek met haar voeren.. 1 keer aanbellen is niet meteen een stalker zijn? maar als ze dan met je wilt praten wil ze miss weer contact zoniet ga je dan gewoon richten op een andere meid
Het feit dat het na zo'n lange tijd is maakt hem een stalker dan. Dus gewoon laten zitten, life goes on.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 13:44
Verwijderd
Er zijn genoeg andere meisjes op de wereld die wel met je willen praten! Ga niet op eentje af waar je niet eens van weet waarom ze 1,5 jaar terug al het contact heeft verbroken! Ze is je aandacht dan niet meer waard!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 13:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
dus jij hebt iets fout gedaan waardoor zij al het contact met je verbrak? tsja als ik jou was zou ik toch gewoon eens aanbellen bij het huis en zeggen dat je een vriend bent en dan kan je wss gewoon een gesprek met haar voeren.. 1 keer aanbellen is niet meteen een stalker zijn? maar als ze dan met je wilt praten wil ze miss weer contact zoniet ga je dan gewoon richten op een andere meid
Dat is wel het laatste dat je moet doen bij iemand die zo overduidelijk laat merken dat ze geen contact meer wil; opeens bij haar voor de deur staan gaat echt niet gewaardeerd worden.

Laat haar gewoon met rust. Ik snap niet waarom je überhaupt contact met haar wil.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 20:45
Steefdb
Avatar van Steefdb
Steefdb is offline
om te weten waarom ik ineens genegerd word alsof ik word zwartgemaakt door een van haar vrienden ofzo, maar laat maar ik houd er wel over op.
__________________
Deze post werd u medemogelijk gemaakt door Steefdb
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 21:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Opeens? Je zegt dat het al anderhalf jaar geleden is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Omgaan met ex in een depressie
Verwijderd
9 22-03-2016 10:54
Liefde & Relatie Ik voel me verraden
Verwijderd
36 05-07-2011 20:59
Psychologie Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden
SimplyABoy19
1 17-08-2005 17:31
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Liefde & Relatie Weer in contact komen met Ex - vriendin.
Laudate Dominum
8 19-01-2005 14:27
Liefde & Relatie Broer is ziekelijk jaloers
Sade
10 04-05-2004 12:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.