Oud 14-11-2012, 21:02
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Hallo,
Ik ben 16 jaar en kom uit noord-holland,
Nu vind ik uitgaan erg leuk, de alcohol en alles lekker dansen en los gaan,
Maar ik wil nou is even wat meer energie hebben, en lekker dansen en ook wat minder verlegen worden,
Ik heb niet echt ervaring met andere drugs dan wiet, misschien weten jullie iets?

Mvg, Marc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2012, 21:54
steffanx3
steffanx3 is offline
Slecht voorbeeld maar XTC is de drug voor jou.
-je krijgt een energie boost.
-wilt alleen maar dansen
-en bent super sociaal en helemaal niet verlegen.
Waarschijnlijk is dit de drug voor jou, (slecht advies) maarja.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 23:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde ook XTC aanraden, omdat ik dat echt geweldig vond. Maar ik had 0 zin om te dansen. Ik ben al sociaal van mezelf, dus of het 'omg wat ben je mooi, ik hou van je' verschil heeft gemaakt, kan ik je niet vertellen. Ik heb het wel enorm naar mijn zin gehad (jammer dat die 2x erna niet zo'n succes waren). De dag erna is wel ontzettend vreselijk.

Niet vergeten je drugs bij JIP te laten testen, dan weet je zeker dat je geen zooi inneemt.

Waarom probeer je niet gewoon wodka-red bull? Of een hasjblowtje, daar word je niet zo gaar van.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 23:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Of wat dacht je van helemaal geen troep slikken! Of is dat een advies dat je niet wilt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 00:12
Verwijderd
bloodyb hou het wel relevant wil je, alle drugs troep noemen is pure onzin.

Overigens zou ik als ik jou was je even inlezen en zeker nog even wachten tot je een paar jaar ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
bloodyb hou het wel relevant wil je, alle drugs troep noemen is pure onzin.

Overigens zou ik als ik jou was je even inlezen en zeker nog even wachten tot je een paar jaar ouder bent.
Ik ben het hiermee eens.

Sowieso, drugs nemen om zelfverzekerder te worden lijkt me niet een heel slim idee. Beter is te gaan werken aan je verlegenheid, anders kom je misschien in een situatie waarbij je zonder drugs niets meer zou durven doen en dan heb je afhankelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 14:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ben je het nou met mij eens of met kid 606? (zijn avatar lijkt wel erg veel op die van een FB!)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 17:57
Verwijderd
Ga sporten joh, mafkees. Je beperkte conditie en sociale skills opkrikken met drugs is natuurlijk onzin. Al drink je geen druppel, dan hoor je het op jouw waarschijnlijke leeftijd makkelijk tot 5 uur uit te houden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 18:14
Zamorak
Zamorak is offline
XTC om te blijven hakken op feesten moooi

Btw, je hebt naderhand geen kater. Natuurlijk wel opletten waar je mee bezig bent he.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 19:17
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Jullie begrijpen beetje verkeerd, met sociaal zijn bedoel ik makkelijker op meiden afstappen, ik ben heel erg sociaal leg eigenlijk met iedereen wel contact enzo dat gaat heel makkelijk, maar ik durf niet verder te gaan bij een meisje, conditie is ook wel goed, maar met meer energie, bedoelde ik veel beter dansen en wilder doen en alles, xtc leek me ook wel wat alleen kan ik het nergens krijgen, heb ook al wat gevraagd aan vrienden.,
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 19:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
XTC om te blijven hakken op feesten moooi

Btw, je hebt naderhand geen kater. Natuurlijk wel opletten waar je mee bezig bent he.
Nou, ik weet niet wat jij slikt, maar ik wilde absoluut niet dansen (en die keer daarna ook niet hakken) en de volgende dag voelde ik me verschrikkelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
XTC om te blijven hakken op feesten moooi

Btw, je hebt naderhand geen kater. Natuurlijk wel opletten waar je mee bezig bent he.
Geen kater is onzin.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 19:28
Verwijderd
Overigens dansen op xtc <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ben je het nou met mij eens of met kid 606? (zijn avatar lijkt wel erg veel op die van een FB!)
Waarom zou ik het met jou eens zijn? In de regels staat duidelijk dat het niet de bedoeling is om te komen zeiken dat drugs slecht zijn. Daarbij quote ik hem en niet jou.

Citaat:
Jullie begrijpen beetje verkeerd, met sociaal zijn bedoel ik makkelijker op meiden afstappen, ik ben heel erg sociaal leg eigenlijk met iedereen wel contact enzo dat gaat heel makkelijk, maar ik durf niet verder te gaan bij een meisje, conditie is ook wel goed, maar met meer energie, bedoelde ik veel beter dansen en wilder doen en alles, xtc leek me ook wel wat alleen kan ik het nergens krijgen, heb ook al wat gevraagd aan vrienden.,
Nou, zoals ik al zei, als je je sociale kwaliteiten gaat laten afhangen van drugs, raak je natuurlijk nergens. Straks durf je enkel nog met een meisje te praten als je iets op hebt. Werk daar eerst aan en wacht tot je wat ouder bent om dan met drugs te gaan experimenteren om te experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 10:36
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
let wel op:als je xtc op hebt en je verder wilt gaan met een meisje, je piemel gaat standaard weigeren, hoe graag je het ook wil
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
XTC om te blijven hakken op feesten moooi

Btw, je hebt naderhand geen kater. Natuurlijk wel opletten waar je mee bezig bent he.
Wel een dinsdagdepressie
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:55
Zamorak
Zamorak is offline
Haha ik heb serieus geen hoofdpijn ofzo (: Ben alleen moe, maar dat komt omdat het feest zolang doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 12:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Katers komen in verschillende vormen he, hoofdpijn krijg je meestal van alcohol.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Wel een dinsdagdepressie
Ik nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Drugs Intervieuw lijst (Graag invullen)
politiekatwijk
3 16-04-2016 20:43
Drugs & Alcohol Enquetes voor game over drugs
Verwijderd
1 15-02-2010 16:05
Drugs & Alcohol Welke drugs zou jij nog willen proberen?
JCG
48 08-03-2005 19:34
Drugs & Alcohol Welke drugs is nog leuk om te proberen
Gorkum Hooligan
13 28-02-2005 21:38
Drugs & Alcohol interviews over drugs
verkeersbord
13 07-06-2004 11:19
Drugs & Alcohol welke drugs op oudejaarsavond?
needlefreak
194 15-01-2004 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.