Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 18:38
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Hallo!
Zelf rook ik altijd Pall Mall XL zware shag, want dat is lekker, goedkoop en filterloos, maar soms is het draaien echt een bitch, bijvoorbeeld als het regent of als het buiten vriest. Met bepaalde gelegenheden, zoals Oud & Nieuw, zijn sigaretten ook handiger vind ik, maar ik vind filtersigaretten echt pure aidsmalaria. De enige die er mee door kunnen zijn Lucky Strikes maar zelfs die zijn, mwah. Heb wel is een keer van een sigaret het filter eraf gehaald en andersom aangestoken, maar die tabak krijg je snel in je mond bij het hijsen en het rookt enorm snel, paar hijsen en klaar is kees. Dus mijn vraag, zijn er nog sigaretten zonder filter te koop, of zijn die allemaal uit de handel door de Anti-Roker Dolle Mina's? Zoja, waar zijn ze te koop? Want ik heb ze volgens mij nooit zien staan in de plaatselijke Albert Heijn of de Esso.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2012, 20:10
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Caballero zonder filter is volgens mij overal wel te krijgen?

Is al weer even geleden dat ik ze heb gekocht (rook ze zelf niet), maar ik kon altijd wel terecht bij de appie/jumbo/primera.

__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 20:17
Verwijderd
Sigarenboer bezoeken. Gauloises heeft er ook.

Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 01:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
caballero, gauloises en/of camels zonder filter zijn bij elke AH te verkrijgen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 10:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gewoon vragen bij de plaatselijke sigarenboer. Thuis alvast een zooi peuken draaien is ook een mogelijkheid.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 14:44
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
caballero, gauloises en/of camels zonder filter zijn bij elke AH te verkrijgen.
Hmm, nooit gezien eigenlijk Zal eens een keertje wat beter kijken.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:15
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline


Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:33
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
[afbeelding]


Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk
jugh de horror herinnering

Citaat:
Hmm, nooit gezien eigenlijk Zal eens een keertje wat beter kijken.
De pakjes zijn wat kleiner hebben soms een iets andere kleur en staan vaak ook apart.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 19:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
[afbeelding]


Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk
Werkt voor geen meter + shagje draaien = sneller
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 19:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk
Hij houdt niet van filters, hij scheurt ze eraf, dus waarom zou hij dit gebruiken? Wel zijn er ook draaiapparraatjes voor shag, maar dat gaat niet veel sneller dan gewoon draaien+ je staat te hannessen als je niks hebt om het op te zetten.

Citaat:
Werkt voor geen meter + shagje draaien = sneller
Werkt prima, gewoon even oefenen. Als je graag filter rookt, is dit wel een goedkope oplossing, er zijn veel verschillende soorten tabak te krijgen, ik heb zo jaren potten Gauloises blondes verbruikt. 15 euro voor een pot. Enige nadeel is dat je een tijdje moet uittrekken om ze te maken als je ze wil meenemenwaar je ze niet uitgebreid kunt maken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:20
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
[afbeelding]


Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk
Maar die hebben filters en ik vind filtersigaretten zelf echt kots
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:21
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Enige handige van die schietpeukmachines is om zo te handelen in sigaretten vanuit je kluisje ofzo, maak je dikke winst mee
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:28
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Maar die hebben filters en ik vind filtersigaretten zelf echt kots
Ik hou ook niet van standaardfiltersigaretten, op spirits na. Dat komt omdat er voor filtersigaretten slechte kwaliteit tabak gebruikt wordt. Niet per se omdat er een filter aan zit
Shag is al van betere kwaliteit.

Anders gebruik je gewoon een rolmachientje voor shag, of je rolt van te voren een paar shaggies

Ohja, lucky strike heeft ook filtervrij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Werkt prima, gewoon even oefenen. Als je graag filter rookt, is dit wel een goedkope oplossing, er zijn veel verschillende soorten tabak te krijgen, ik heb zo jaren potten Gauloises blondes verbruikt. 15 euro voor een pot. Enige nadeel is dat je een tijdje moet uittrekken om ze te maken als je ze wil meenemenwaar je ze niet uitgebreid kunt maken.
Ik heb ook enige tijd zo'n ding 'moeten' gebruiken vanwege tijdelijk geen shagjes kunnen draaien, ben geen fan.
Het duurt sowieso 3x zo lang dan een shagje draaien, als je de tabak niet perfect verspreid in de vorm dan krijg je kluiten tabak in je peuk waardoor hij niet meer rookbaar is en je hem weg kunt gooien. Doe je er net teveel in dan kun je je peuk ook weggooien omdat hij niet rookt en doe je net te voorzichtig dan heb je maar een halve peuk.

Ik was blij dat ik weer shagjes kon draaien, want ik werd helemaal gek van dat ding
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Enige handige van die schietpeukmachines is om zo te handelen in sigaretten vanuit je kluisje ofzo, maak je dikke winst mee
dit klinkt te pauper voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook enige tijd zo'n ding 'moeten' gebruiken vanwege tijdelijk geen shagjes kunnen draaien, ben geen fan.
Het duurt sowieso 3x zo lang dan een shagje draaien, als je de tabak niet perfect verspreid in de vorm dan krijg je kluiten tabak in je peuk waardoor hij niet meer rookbaar is en je hem weg kunt gooien. Doe je er net teveel in dan kun je je peuk ook weggooien omdat hij niet rookt en doe je net te voorzichtig dan heb je maar een halve peuk.

Ik was blij dat ik weer shagjes kon draaien, want ik werd helemaal gek van dat ding
Je hebt die dingen ook in verschillende soorten. Met die van een paar euro kreeg ik ook echt geen fatsoenlijke sigaret, met de wat duurdere van Belgam ging het prima. Er zijn zelfs elektrische vullers, pleur tabak in een reservoir, filters in een ander, druk op start en laat maar draaien. Zelf nooit aangeschaft, maar prima sigaretten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 18:07
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik hou ook niet van standaardfiltersigaretten, op spirits na. Dat komt omdat er voor filtersigaretten slechte kwaliteit tabak gebruikt wordt. Niet per se omdat er een filter aan zit
Shag is al van betere kwaliteit.

Anders gebruik je gewoon een rolmachientje voor shag, of je rolt van te voren een paar shaggies

Ohja, lucky strike heeft ook filtervrij.
Dan ga ik daar sowieso voor kijken, de enigen die ik nog te doen vind met filter zijn Lucky's,
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 18:08
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
dit klinkt te pauper voor woorden.
Ja zo'n gast bij mij op school doet dat, zit in de pauze's altijd te handelen in het rookhok, de kindjes onder de 16 kopen maar wat graag bij die gast
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2012, 19:54
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ja zo'n gast bij mij op school doet dat, zit in de pauze's altijd te handelen in het rookhok, de kindjes onder de 16 kopen maar wat graag bij die gast
Jullie hebben een rookhokop school? damn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 19:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja zo'n gast bij mij op school doet dat, zit in de pauze's altijd te handelen in het rookhok, de kindjes onder de 16 kopen maar wat graag bij die gast
en daarom werkt het verhogen van de verkoopsleeftijd niet
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 16:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Jullie hebben een rookhokop school? damn.
We hadden op school gewoon een overdekt stukje op het schoolplein waar je kon roken. Alleen de docenten hadden binnen hun eigen rookkamer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 16:01
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Jullie hebben een rookhokop school? damn.
Jup, maar het is niet luxe ofzo, gewoon een overdekt stuk met 2 enorme asbakken die vooral als prullenbak gebruikt worden. Geen bankjes ofzo maar dat maakt niet uit, het is sowieso al chill dat je in de regen overdekt kan staan
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 17:35
Verwijderd
Zo bijzonder is het toch niet als je een rokhok had op de middelbare? Eerder opvallend dat je er geen eentje had, Patataap.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 20:47
Verwijderd
Nu misschien. Maar toen ik op de middelbare school zat, was het absoluut verboden om ergens te roken. Daar stonden strafstudies op. En een vriend van me mag het nog steeds niet, dus misschien ligt het aan België.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.