Oud 03-10-2012, 17:56
Bazerd
Bazerd is offline
Ik ben een biseksuele jongen, ook al heb ik nog geen ervaring met andere jongens, misschien moet ik me wel bischierig noemen Maar ik zou heel graag wel eens een seksuele relatie aangaan met een andere jongen waar dan alles aan bod komt.

Ik zou ook heel graag dan eens geneukt worden maar ik vind het tegelijk ook wel wat beangstigend. Doet het geen pijn? Want uiteindelijk wordt je toch ook serieus opengerekt neen? En kan je daarna dan nog gewoon naar de wc gaan en dergelijke?

Het kan belachelijk klinken maar ik vraag het me wel af.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 20:24
kevin89
kevin89 is offline
het doet geen pijn, zolang je het maar rustig doet, en veel glijmiddel gebruikt. ooit al eens je vingers gebruikt? of seksspeeltjes? dit kan helpen om jezelf al een beetje op te rekken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 13:07
rrickk
rrickk is offline
Ik zit met hetzelfde probleem, ik ben ook wel bi en ik zou ook wel eens een keer met een jongen willen neuken maar ik weet ook niet hoe het voelt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 13:23
Verwijderd
Het voelt lekker!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 17:14
Verwijderd
Ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde voelt als voor een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 17:21
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde voelt als voor een vrouw.
een vrouw heeft geen prostaat in haar anus, mannen wel. als deze geprikkelt wordt voelt dat voor een man heel erg lekker, en kan er zelfs van klaarkomen zonder zijn penis aan te raken (kunnen niet alle mannen). zo'n orgasme door de prostaat vindt ik zelf niet te vergelijken met normaal klaarkomen. het is 10 keer zo intens en heviger.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 18:03
Jo_Do
Jo_Do is offline
anale seks is best heel lekker
en het doet geen pijn
en ja je kan daarna nog gwwn naar de wc
ik ben zelf homo en heb al wat ervering, dus als jullie meer willen weten stuur me maar een pm

Laatst gewijzigd op 04-10-2012 om 18:07. Reden: we bieden hier geen diensten aan
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 16:04
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Hey, ik ben zelf een homosexuele jongen,
Anaal genomen worden (KAN) Bij het begin, (Vooral de eerste keer) pijn doen, maar niet veel later zal pijn overgaan in genot,
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 11:28
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
een vrouw heeft geen prostaat in haar anus, mannen wel.
Mannen hebben een prostaat naast de anus, niet er in. Zie tevens de bovenste anatomische afbeelding op http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaat
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 14:14
Verwijderd
Het is nooit in je opgekomen dat dildo's eventueel ook voor mannen werken? (om het te proberen?)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 00:20
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Mannen hebben een prostaat naast de anus, niet er in. Zie tevens de bovenste anatomische afbeelding op http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaat
naast de anus? slechte uitleg
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Anale seks kan prettig zijn, maar het is erg persoonlijk. Sommige jongens vinden het helemaal niet fijn om geneukt te worden, anderen willen alleen geneukt worden en neuken zelf liever niet, of maakt het niet zo veel uit.
De enige manier om er achter te komen is gewoon eens proberen. Eventueel kun je inderdaad met een dildo of met vingers oefenen (gebruik veel glijmiddel en ontspan) voor je aan het echte werk begint. Het hele gebeuren zal in het begin sowieso wat pijnlijk zijn, dus rustig opbouwen, niet te veel tegelijk.

Of je het prettig vindt is ook heel erg afhankelijk van je gemoedstoestand (geilheid én ontspanning) en van je partner. Daarmee bedoel ik niet alleen de afmeting van zijn piemel, maar ook zijn vaardigheid en of hij een beetje geduld heeft. Je vriend kan een piemel van 6 cm hebben, als hij hem er zonder waarschuwing inramt zonder glijmiddel en dan als een duracelkonijn gaat pompen doet het alsnog pijn. Je moet het samen doen, en er duidelijk over zijn naar elkaar toe. Als je vriend wat groter geschapen is moet je gewoon langzaam beginnen, met veel glijmiddel, en belangrijker nog: ontspannen zijn en op je gemak zijn, en naar elkaar aangeven of het goed voelt of niet. Je moet ook op je gemak zijn, als je je kringspier namelijk blijft aanspannen is het sowieso pijnlijk, hoeveel glijmiddel je ook gebruikt.

De truc is inderdaad het stimuleren van de prostaat, hoewel sommigen het idee van geneukt worden alleen ook prettig vinden (dus waarbij de prostaat niet perse gestimuleerd wordt). Het lastige is dat de blaas en wat zenuwen ook in de buurt zitten, en als je daar tegen aan stoot kan dat wat onprettig zijn. Door verschillende standjes uit te proberen kom je er achter wat voor jullie allebei prettig is.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
naast de anus? slechte uitleg
Het is natuurlijk maar in welk vlak je het bekijkt. Mathfreak verwijst waarschijnlijk naar het (zijdelings georiënteerde) plaatje op wikipedia, waarin de prostaat idd naast de anus (of iets nauwkeuriger gezegd, de endeldarm) ligt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 20:13
homojongen
homojongen is offline
is heerlijk! In het begin was het voor mij wat pijnlijk maar ben blij dat ik doorgegaan ben, want nu voelt het zalig aan!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:29
anoniempik
anoniempik is offline
beetje laat

ik had ngeen verstand van sex toen ik 8-9 was
ik d8 dat je een meisje neuken via de achtekant moest doen
ik wou zelf wel eens voelen hoe dat was en duwde er wc borstels tande borstels en alles er in wat er maar in paste
ik was er gewoon aan verslaaft
ik ben er mee gestopt toen we op vakantie geen wc borstel hadden
__________________
of toch niet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:37
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
Het doet helemaal geen pijn als je het rustig doet. Ook voorbereiden is belangrijk. Gebruik glijmiddel en begin met 1 vinger, daarna 2 of zelfs 3. Communicatie met je partner is heel belangrijk. Vertel hem wanneer het pijn doet en wanneer hij verder door kan stoten, sneller of langzaam moet gaan.

Het kan zijn dat je anus een beetje pijn doet na de seks of een beetje gevoelig aanvoelt, maar dit hangt ook weer af van hoe heftig de seks was. Buikpijn kan ook voorkomen daarna, krampen enzo maar dit hangt af van persoon tot persoon.

btw.. ga geen anale seks hebben met de eerste en de beste als het je eerste keer is. Ik ken er verschillende die dit gedaan hebben en ze hebben er allemaal spijt van. Bovendien kan het een random gast veel minder schelen of het bij jou pijn doet. Mijn advies. Wacht ermee tot je een vriendje hebt. Heb ik ook gedaan en heb er geen moment spijt van gehad.
__________________
I'm a mothafucking unicorn.. so I don't date humans!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 03:57
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Geen ervaring maar het schijnt wel chill te zijn
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 15:47
Verwijderd
Voelt goed, ik wil het graag ook eens met een man ervaren :-)..Tot nu toe enkel vrouwen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 22:12
Athlon
Athlon is offline
Probeer het eens met een buttplug eerst. Kun je zelf tempo bepalen en hoe ver je gaat. Beetje oprekken alvast, dan kun je je straks beter ontspannen. Dan heb je alvast het gevoel ervaren.

Ontspannen is het meest belangrijk. Anders lukt het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 14:44
Verwijderd
Bij een vrouw lekker. Als je tenminste genoeg glijmiddel gebruikt en niet gelijk die lul erin duwt...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 16:46
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
ben niet bi enzo maar heb wel wat getest (met voorbinddildo) en vind + punt is enorm fijn
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 13:59
Verwijderd
Citaat:
ben niet bi enzo maar heb wel wat getest (met voorbinddildo) en vind + punt is enorm fijn
Heeft een vrouw jouw geneukt met een voorbinddildo?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 00:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Heeft een vrouw jouw geneukt met een voorbinddildo?
juist wel vaker
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 13:47
Verwijderd
Niiiiice!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 15:35
Verwijderd
Citaat:
juist wel vaker
Haha leuk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 09:02
pielemaus
pielemaus is offline
Kontneuken is leuk....

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 16:27
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Haha leuk
vind van wel alleen durven meeste meiden dat niet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 17:34
Verwijderd
Of ze vinden het natuurlijk belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 07:46
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Of ze vinden het natuurlijk belachelijk.
kan ook maar bij mij rennen ze soms toch al gillend weg heb wat piercings in het zuiden
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 19:49
B@uke
B@uke is offline
Citaat:
Heeft een vrouw jouw geneukt met een voorbinddildo?
Dat is lekker heb het 4 x gehad
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 14:13
Natsu
Natsu is offline
heb er zelf wel redelijk wat ervaring mee, ben zelf ook bi, en ik zou het aanraden om het te doen, zoals al gezecht doe rustig aan blijf rustig en ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2017, 05:51
MarkLevinson
MarkLevinson is offline
Kan iemand mij er mee helpen toevallig?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2017, 08:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Kan iemand mij er mee helpen toevallig?
Hoe bedoel je dit exact? Dit komt op mij over of dat je iemand zoekt om dit mee te doen. Dat is een seksoproep en dat is niet toegestaan....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2017, 14:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En wat ik tot nu toe gemist heb: even spoelen van te voren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-07-2017, 00:11
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
En wat ik tot nu toe gemist heb: even spoelen van te voren.
Hoe dan?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2017, 01:46
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hoe dan?
Lauw water in de anus spuiten. Google maar eens op anaal/anale douche.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-07-2017, 17:21
MarkLevinson
MarkLevinson is offline
Citaat:
Hoe bedoel je dit exact? Dit komt op mij over of dat je iemand zoekt om dit mee te doen. Dat is een seksoproep en dat is niet toegestaan....
oh dat wist ik niet, maar aan de andere kant hoe moet ik dit dan aanpakken?
ik zoek wel iemand wie mij kan helpen maar ik weet zelf niet waar ik moet zoeken

want ik ben echt benieuwd hoe het voelt om genomen te worden door een vrouw als man
Met citaat reageren
Oud 25-07-2017, 17:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oh dat wist ik niet, maar aan de andere kant hoe moet ik dit dan aanpakken?
ik zoek wel iemand wie mij kan helpen maar ik weet zelf niet waar ik moet zoeken

want ik ben echt benieuwd hoe het voelt om genomen te worden door een vrouw als man
Probeer het eens op een fetish-forum (fetlife) of zoek (seksueel) contact met meiden op een andere manier.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 23:04
Verwijderd
Ik weet alleen hoe het voelt om een grote dildo in je kont te hebben En ik ben niet ens gay! terzijde is het heerlijk omdat je dan ook je eigen ding kunt rukken en dubbel plezier beleeft!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 20:03
Cristian123
Cristian123 is offline
Hoi, ik weet dat dit een erg oud topic is. Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ook ik zou graag een keer seks hebben met een man, maar deze zijn naar mijn idee niet erg makkelijk te vinden. Ik ben niet gay, laten we dat voorop stellen!

Ik ben 21, maar deze gevoelens zitten mij erg in de weg. Hoe gaan jullie daar mee om?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 21:20
jaap11
jaap11 is offline
Probeer het uit zou ik zeggen, dan kom je er zelf achter
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 21:22
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Probeer het uit zou ik zeggen, dan kom je er zelf achter
Begrijpend lezen is zeer moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik weet dat dit een erg oud topic is. Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ook ik zou graag een keer seks hebben met een man, maar deze zijn naar mijn idee niet erg makkelijk te vinden. Ik ben niet gay, laten we dat voorop stellen!

Ik ben 21, maar deze gevoelens zitten mij erg in de weg. Hoe gaan jullie daar mee om?
Het is volstrekt normaal om homoseksueel te zijn. Seksuele gedachten over mannen is ook normaal. Als homoseksueel behoefte hebben aan anale seks is ook normaal.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 21:34
Verwijderd
Als vrouw ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2019, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik weet dat dit een erg oud topic is. Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ook ik zou graag een keer seks hebben met een man, maar deze zijn naar mijn idee niet erg makkelijk te vinden. Ik ben niet gay, laten we dat voorop stellen!
Grindr.

Citaat:
Ik ben 21, maar deze gevoelens zitten mij erg in de weg. Hoe gaan jullie daar mee om?
Niet? Het is gewoon onderdeel van je.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2019, 08:26
Verwijderd
Wat heeft je leeftijd daar ook mee te maken? "Ik ben 21, maar deze gevoelens..."

Wat maakt het uit wat je seksuele voorkeuren zijn? Zo lang het niet ronduit illegaal is, is er toch weinig aan de hand? Doe lekker waar je zin in hebt en laat het vooral niet "in de weg" zitten. En idd via Grindr heb je waarschijnlijk zo iemand gevonden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2019, 11:52
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hoi, ik weet dat dit een erg oud topic is. Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ook ik zou graag een keer seks hebben met een man, maar deze zijn naar mijn idee niet erg makkelijk te vinden. Ik ben niet gay, laten we dat voorop stellen!

Ik ben 21, maar deze gevoelens zitten mij erg in de weg. Hoe gaan jullie daar mee om?
meisje met strap on een idee?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2019, 12:47
Verwijderd
Ik vind het mooi dat je gewoon wilt doen wat je wilt zonder druk te maken of je gay bent of wat dan ook😉. Je zou via grindr iemand kunnen vinden denk ik.

En het voelt best goed hoor! Het is lastig te omschrijven maar het voelt als een stimulatie vanaf de binnenkant i guess. Zorg wel ff dat je je goed voorbereid (dat je schoon bent van binnen, genoeg glijmiddel gebruikt en evt wat rekoefeningen doet van te voren. Dan gaat die wat makkelijker erin)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2019, 17:42
Verwijderd
En ineens bega je de fout hier een seksoproep te doen. Mag niet, pik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2019, 17:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Inderdaad. Bericht verwijderd. Seksoproepen zijn niet de bedoeling. Evt tips kunnen hier gezet worden
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Ik vind lekker om iets in me kont te stoppen
HarmCoenders
11 30-01-2020 20:04
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 14:44
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 10-07-2009 00:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.