Oud 04-01-2018, 22:12
Verwijderd
Hoi hoi,
Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen dus ik hoop dat jullie het begrijpen.
Ik voel me best wel klote want voor mijn gevoel heb ik gewoon iemand nodig die me af en toe een extra zetje in Mn rug geeft of gewoon uit het niets een complimentje, gewoon een vriendin.
Ik praat al met vrij veel met meiden maar het is nooit tot afspreken gekomen en ik denk dat het is omdat ik vrij eerlijk ben en daarin geen blad voor Mn mond heb. Want voor mijn gevoel kan je mensen beter inpakken met leugens tegenwoordig als dat je eerlijk tegen ze bent...
Alleen ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet want van al die dating apps ben ik niet zo en alleen ga ik niet uit dan moet het sowieso met vrienden die nooit willen...
Kortom ik voel me klote en ik weer niet wat ik het beste met deze situatie kan doen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2018, 21:48
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Je moet geduld hebben. Er zal vanzelf een meisje komen dat jouw eerlijkheid respecteert. Als ze dat niet doen, respecteren ze je niet zoals je bent en zijn ze je gwn niet waard! Er komt echt wel iemand voor jou. Je moet gewoon geduld hebben. En ik begrijp het zeker want ik heb precies hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 21:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Helemaal niet gek dat je daar naar verlangt. Zolang jij respectvol met andere mensen omgaat, komt er vanzelf wel een keer een meisje wat het juist super fijn vind dat jij zo eerlijk bent. Geduld inderdaad. Je zou jammer zijn als je jezelf anders voordoet als je bent, en daardoor een relatie krijgt die eigenlijk helemaal niet bij jou past. Dat levert ook weinig op...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2018, 19:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook te eerlijk en soms daardoor zelfs wat ongenuanceerd, maar je komt vanzelf iemand tegen die dat kan relativeren en/of het zelfs waardeert. Blijf dus gewoon jezelf.

En ik ben ook niet van de dating apps/sites, ik kom mensen vaak op het werk tegen. Voor jou kan dat school zijn, sportclubs, een bijbaantje.. of zoek iemand waar je mee uit kan gaan om nieuwe mensen te ontmoeten! Verder is het gewoon afwachten, want sommige dingen kun je nou eenmaal niet forceren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand tips??
bejou
9 21-08-2005 15:12
De Kantine Moet morgen afrijden, iemand tips?
Verwijderd
31 04-03-2003 18:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Heeft iemand tips om woordjes te leren?
Quiana
7 10-09-2002 15:49
Liefde & Relatie Het is uit, iemand tips?
UFO
8 06-06-2002 11:54
Lichaam & Gezondheid iemand tips??
jasmijntje
5 14-04-2002 18:52
Lichaam & Gezondheid heeft iemand tips..............
someone
8 26-02-2002 12:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.