Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 19:11
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Heeey,
Ik zit met een heel groot probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen....
Ik heb begin van dit schooljaar een tijdje in mezelf gesneden.(zelfverwonding)
Hier ben ik van afgekomen nadat ik het aan een leraares had vertelt en ze heeft me heel erg goed geholpen. Intussen is er een soort vriendschap tussen ons gegroeit.
Nu voel ik me de laatste tijd vaker weer kl*te en thuis is het ook niet al te makkelijk.(veel ruzie en er vallen vaak klappen)
Ik weet niet wat ik moet doen...Ik voel me zo kl*te, maar ik durf niet zo goed naar haar(m´n leraares) toe te gaan.
Ik ben bang dat ze me lastig gaat vinden ofzo en ze betekent ontzettend veel voor me...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen., alvast bedankt

xxxxxjes
Phoebe
__________________
..dyslexie vraagt ff aandagt...srry..kan dr ook nix aan doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2002, 19:13
Verwijderd
Je kunt het haar vragen, als ze het lastig vindt oid dan kan ze dat zeggen. Je moet er wel rekening mee houden dat ze dat zegt, en dat zal dan niet zijn omdat ze jou niet mag of omdat ze je niet wil helpen, maar omdat ze dat misschien niet kan of dat ze denkt dat iemand anders dat beter kan. 'k zou het iig aan d'r zeggen/vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 10:53
Inferno
Inferno is offline
Als die leraresecht om je geeft dan helpt ze je...Echt ga naar haar toe..kom niet in mijn situatie...hoop niet alles op..praat...kom op
meid...

sterkte
Inferno
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
.. misschien helpt het als je dan iets terug doet voor de lerares. BV door iets leuks voor haar te kopen ofzo. Of een leuk gedichtje over haar te schrijven, of iets anders.

Laten blijken dat je het heel erg waardeert wat ze doet.

Misschien dat het dan minder erg voelt dat je haar tot last bent.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:57
dream-chaser
Avatar van dream-chaser
dream-chaser is offline
Citaat:
Inferno schreef:
Als die leraresecht om je geeft dan helpt ze je...Echt ga naar haar toe..kom niet in mijn situatie...hoop niet alles op..praat...kom op
meid...

sterkte
Inferno
Zoals hij al zegt als iemand om jou geeft kun ja altijd bij die persoon aankloppen. Als ze om je geeft dan vindt ze dat ook niet lastig. Gewoon bij haar aankloppen meid. Komt wel goed.

Greetz
__________________
Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:26
Sharksy
Avatar van Sharksy
Sharksy is offline
tja, zelfmutulatie heb ik nooit goed begrepen...... maarja het enige advies wat ik je akn geven is uit zelfervaring: Ga sporten neem een hobby ga iets doen waar je al je furie in kan leggen en ga niet thuis jezelf haten.... is slecht voor je ego!!!! Trouwens ik sport ongeveer zes dagen per week doe veel verschilkende sporten.. en als ik niet sportte zou ik er waarschijnlijk niet hier staan te posten..... naja niet dat iki aan zelfmutulatie doe maar wel dat ik zelfmoord zou hebben gepleegd dan.....
greetz Sharky
__________________
Bombing for peace is like f*cking for virginity..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:46
pati
pati is offline
Ik zou zeker naar haar toe gaan! Als ze altijd al heel aardig heeft gedaan, kan ik me niet voorstellen dat ze nu opeens last van je heeft. Vertrouw haar, btw ik ga morgen ook naar een lerares samen met een vriendin die alles vertellen gaat (over krassen). Misschien makkelijker voor je ..Kweet niet of iemand die je kent het weet , maar als het zo is zou ik die meenemen, maar ik ken jouw situtatie niet natuurlijk .. Ga nou maar gewoon, het komt wel goed. succes
xxx pati
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:17
kussie van Michelle
Avatar van kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
ga toch naar die lerares !!
als zij jou de vorige keer goed heeft geholpen kan ze dat nu ook vast goed
en ze zal vast blij zijn dat je haar in vertrouwen neemt ipv dat ze je lastig vindt.
waag het erop.. nee heb je ja kun je krijgen ofzow
Praat met haar.. succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.