Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 21:10
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-12-2006 @ 21:26 :
Maar als je denkbeeldig dood bent kun je ze ook niet denkbeeldig pakken, lijkt me. Want je bent dood? En anders willen de LARP-pro's niet meer met je praten en word je voor de rest van het festival door iedereen gepest.

Dan is Haligh z'n idee over wat er staat te gebeuren nog realistischer
Om het rpg-element te behouden bribe je natuurlijk eerst wat gewille dorpelingen/toevallige passanten/bewakers in gele jasjes om jou sneaky te reviven.
En pesten, en vooral DE pest is wel hot op dit soort evenenten dacht ik zo Met een beetje geluk wordt je dan ook waardig levend begraven, happyhappyjoyjoy.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2006, 21:10
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 11-12-2006 @ 22:03 :
Jij hebt uberhaupt geen recht van spreken
ooh dan hou ik me bek wel
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:11
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 11-12-2006 @ 21:37 :
Zal de dokter dan maar even een scherpe analyse voor je doen?

Jimmy word verbaal een tikje agressief, dus voelt zich aangevallen. Waarom aangevallen? Heb ik een gevoelig punt te pakken? Voel je je misschien minderwaardig omdat je kasten uitpuilen van de cheapo rotzooi?

En waarom afgeven op larp? Voel je je bedreigd door mensen die iets doen wat je niet begrijpt? Of probeer je gewoon 'grappig' te zijn ten koste van een groep in de minderheid? Lekker meepraten of niet? Heb ik het mis als ik zeg dat jij positief over larp zou zijn als alle anderen voor je in dit topic dat ook zouden zijn? Nee he, dat dacht ik al.

Kusje.

.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:13
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Daarnaast klopt je betoog voor geen meter; je beschuldigt me eerst van meeloperij, en vervolgens insinueer je dat ik negatief zou reageren als de rest positief zou zijn over LARP.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:17
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 11-12-2006 @ 22:13 :
Daarnaast klopt je betoog voor geen meter; je beschuldigt me eerst van meeloperij, en vervolgens insinueer je dat ik negatief zou reageren als de rest positief zou zijn over LARP.
:')

I rest my case.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 11-12-2006 @ 18:52 :
wtf is er een Dune larp? \m/
Dat niet, al zijn er wel SF-larps. De Vortex-setting is vrij wat betreft rassen en het eerste en enige dat ik kon bedenken dat ik echt wel wou spelen was een Fremen ^^. Maar omdat het wel in de Middeleeuwse tijd moet zitten que ontwikkeling, heb ik Arrakis een uitgebreid verleden gegeven ^^.

Citaat:
Paranoide schreef op 11-12-2006 @ 21:08 :
Hoe zit het eigenlijk met mensen die dood zijn? Zit je daar op zo'n LARP-festival, word je in de eerste vijf minuten gepwned door zo'n hyperactief lightning-bolt-gastje. Moet je dan drie dagen blijven liggen of zijn er lui die daar rondlopen en mensen ressurecten ofzo?
Ok, dit wordt even spel-technisch Je hebt 5 locaties: torso en armen en benen. Armen en benen kunnen geen kwaad als je er geraakt wordt, je kunt ze alleen niet meer gebruiken. Geraakt worden op je torso is goed voor 5 minuten bewusteloosheid en dan dood (dit was eerst 10 minuten, maar ze hebben het een beetje heftiger willen maken).
Geraakt worden door een fatal, een hele nare versie van een gewone wonde, dan heb je maar 2,5 minuut om ontdekt te worden en genezen te worden. Als je pech hebt en je wordt het bos in gesleept, dan is het over en uit en dan moet je maar hopen dat ze je missen en dat ze op zoek gaan naar je lijk. Dat betekent niet dat je daar 3 dagen moet blijven liggen ofzo. Je kunt gewoon out of character rondlopen, aan de spelleiding doorgeven, daar ligt mijn lijk, als ze willen zoeken, roep me maar.
Als je dood bent kun je een nieuw character maken. Afhankelijk van hoe groot, bekend of geliefd je character was, zal er een begrafenis of crematie plaatsvinden, een herdenking ofzo. Als je spullen van waarde had (goudstukken, zilveren of magische wapens, boeken,...) dan heb je waarschijnlijk een testament gemaakt en zoniet, dan wordt het wel verdeeld of je wordt beroofd door degene die je heeft omgelegd .
Resurrection is zo goed als onmogelijk. Alleen de spelleiding doet dit in sommige gevallen als dit logisch is in het verhaal.


Citaat:
Scarlett schreef op 11-12-2006 @ 19:53 :
Zien die mensen zelf het trouwens ook als spel of is het een LIFESTYLE?
De meesten zien het als spel, maar je bent er toch wel veel mee bezig. Veel mensen hebben downtime spel (spel buiten de events om) en dit bestaat vooral uit brieven schrijven en bijpraten, dingen waar je niet echt kans toe krijgt op de nogal drukke events.
Daarnaast zit het echt wel in je hoofd om dingen te zien die je kunt gebruiken. Stukken stof, leer, 2ehands ouderwetse spullen, olielampen, speciaal glaswerk (denk aan alchemie, mijn nieuwe char is een alchemist en ik heb hier nu een rek vol speciale stopflessen en zooi), kandelaars... Als ik winkel, scan ik automatisch ook voor larp-verantwoorde spullen.


Pfoe... Bla .
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 11-12-2006 @ 22:29 :
downtime spel
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 22:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
maar STEL, als ik de zwaardvechter uit kortebroekiestan ben en ga daar met een lekkere strakke speedo meeknokken, mag dat?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 22:12
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Alleen als je tegelijkertijd Manowar a capella zingt.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 11-12-2006 @ 23:07 :
maar STEL, als ik de zwaardvechter uit kortebroekiestan ben en ga daar met een lekkere strakke speedo meeknokken, mag dat?
Van mij wel ^^.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:00
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-12-2006 @ 15:42 :
ik wil eigenlijk wel mutants LARP-outfit zien
dat wil je neit... ik heb ooit een x in een dronken bui een italiaanse toerist naar nighttown geleid en die nodigde ons meteen uit naar binnen, bleek het een thema avond van de elf fantasy fair te zijn. gingen ze dansen met een steentrol (iemand in lelijk pak) en staat kapitaan haak (oid) naast je te klappen. echt een sad gebeuren
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:22
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
GTST is een larp.
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 11-12-2006 @ 22:29 :
Dat niet, al zijn er wel SF-larps.
Hmm dope. Ik zie het zo voor met dat iedereen of Han Solo of Paul Atreides speelt

Heeft je tjerekter bij een larp ook stats zoals charisma, agility (behendigheid?), intelligentie die meegroeien etc? En vind je het niet raar om nog af en toe je ex tegen te komen in een panty (sorry als dit te persoonlijk was)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 09:46
Verwijderd
Lag! Stupid map!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 12-12-2006 @ 09:59 :
Hmm dope. Ik zie het zo voor met dat iedereen of Han Solo of Paul Atreides speelt

Heeft je tjerekter bij een larp ook stats zoals charisma, agility (behendigheid?), intelligentie die meegroeien etc? En vind je het niet raar om nog af en toe je ex tegen te komen in een panty (sorry als dit te persoonlijk was)
Je weet niet wat je vraagt ^^

Niet echt stats zoals bij RPGs, dat zou te uitgebreid en te ingewikkeld worden in een spel met 500 mensen. Wel heb je een reeks vaardigheden waar je uit kan kiezen. Voor de Vortex is dat een vrij eenvoudige puntenverdeling. Elk nieuw char krijgt 15 punten om te besteden aan:

Kleine Wapens - kost 0 punten (wapens tot 45 cm)
Eenhandige Wapens - 1 (45-110 cm)
Tweehandige Wapens - 2 (110-150 cm)
Staven - 3 (150-215 cm)
Boogschieten - 5
Werpwapens - 1
Links- / Rechtshandig - 2 (Of je beide handen kunt gebruiken voor magie of wapens, anders ben je hulpeloos als je gebruiksarm gewond is)
Schild - 2
Bodybuilden - 5 (Meer hitpoints)
Licht Bepantsering - 2
Halfzware Bepantsering - 3
Zware Bepantsering - 4
Lezen - 1
Rekenen - 0
Waardeschatten - 1
Sloten Openen - 3
EHBG - 3 (verbandjes leggen)
Kennis van Kruiden - 2
Kennis van Drankjes - 4
Kennis van Giffen - 5
Eerstegraads Priesterspreuken - 5 (magie doordat je een god aanhangt)
Tweedegraads Priesterspreuken - 8
Eerstegraads Magie - 5 (magie door een element)
Tweedegraads Magie - 8
Genezingsspreuken - 7
Lezen Priesterrunen - 2
Lezen Glyps - 2
Herken Bijzonder Voorwerp - 2 (zonder dit zie je niet of een wapen magisch is)
Rituele Punten - 1-10
Praten met Dieren - 2
Nachtzicht - 1

Per Moots kun je een half punt bijleren in 1 vaardigheid. Per overleefde Summoning, krijg je 1 punt extra. Daarnaast gaat het verder in 3e graads magie en zaken die je alleen in het spel kunt leren. Mijn character heeft op dit moment:
kleine wapens - 0
eenhandige wapens - 1
Lezen - 1
Rekenen - 0
Tweedegraads Magie - 8 (geeft mij 10 mana, energie die je verbruikt per spreuk)
Genezingsspreuken - 7 (10 mana)
----------------
Totaal van 17.

Daarnaast heb ik ranks die mij extra's geven: 4 extra magie-mana, 1 ritueel punt, Glyps lezen en schrijven (wat normaal 2 punten kost), Weave enchantment (weer 2 punten), 1 extra genezingsmana, gebruik van de grip. En teach voor 3 leerlingen.


Kederan vind ik op dit moment een stuk ingewikkelder, omdat zij bijvoorbeeld alchemie helemaal uitwerken met verschillende niveau's van kruiden- en componentenkennis en recepten van allerlei niveau's. Maar Kederan is dan ook kleinschaliger.


En mijn ex tegenkomen is behoorlijk vervelend, maar aangezien onze characters ook gigantische ruzie hebben, vermijden we elkaar nogal. En het geeft voldoening om ongegeneerd op hem te kunnen schelden ^^.


(Iemand al spijt van dit topic? . Zoals jullie merken, kan ik er echt heel lang en uitgebreid over praten. En ik wil dan ook graag vragen fatsoenlijk beantwoorden ).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 11:03
espresso
espresso is offline
holy smokes.
__________________
make a cute remark, i'm keeping score.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 11:13
Verwijderd
De tering. Het lijkt een obsessie.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 12-12-2006 @ 09:22 :
GTST is een larp.
quote v/d dag!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:17
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-12-2006 @ 11:54 :
Voor de Vortex is dat een vrij eenvoudige puntenverdeling. Elk nieuw char krijgt 15 punten om te besteden aan:
Hebben ze die speakers trouwens nog?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fake schreef op 11-12-2006 @ 09:59 :
Haha dat lightning bolt filmpje blijft geniaal!
Dat was ook precies waar ik aan zat te denken toen ik de TT las
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-12-2006 @ 16:11 :
Krijg je dan eigenlijk ook van die discussies van "ik raakte je!!" "wft's nee, je miste!!!1" "ik raakte je echt wel, je bent dood!!!!111!".
Inderdaad. Dat deden we in groep 6-7 van de basisschool. Alleen 'reenacten' we toen tour of duty, met houten geweren, en dennenappels als granaten. "BAM BAM BAM!" "Je bent doohoood!" "Nietwaar!"

In groep 8 vonden we 't niet stoer meer en besloten we dat het te kinderachtig was. Jammer dat sommige mensen toch in die fase blijven steken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:32
Verwijderd
Kun je ook cheaten eigenlijk? full equipped spawnen op de startplaats van je tegenstanders, een welgemikte (aimbot) headshot en vervolgens rustig zien achter welke boom iedereen zich vershuilt?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 13:10
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 13:26 :
Inderdaad. Dat deden we in groep 6-7 van de basisschool. Alleen 'reenacten' we toen tour of duty, met houten geweren, en dennenappels als granaten. "BAM BAM BAM!" "Je bent doohoood!" "Nietwaar!"

In groep 8 vonden we 't niet stoer meer en besloten we dat het te kinderachtig was. Jammer dat sommige mensen toch in die fase blijven steken.
je kan nog altijd met 26 jaar stoere verhalen bij sexualiteit ophangen toch ?? lekker die jonge tjikkiez imponeren met je skillz ZET UT !
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.

Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 13:26 :
In groep 8 vonden we 't niet stoer meer en besloten we dat het te kinderachtig was. Jammer dat sommige mensen toch in die fase blijven steken.
Is het je opgevallen dat dit forum nog steeds de naam Scholieren draagt? Over blijven steken gesproken En zo zijn we met velen...

Wat is jammer? Dat een aantal mensen beslist al hun creativiteit te steken in het verzinnen van kostuums en verhalen? Je klinkt een beetje als een bekrompen, conservatieve ouder :"Computerspellen zijn voor kinderen" "Je kijkt toch geen tekenfilms (anime, Simpsons, Family Guy,...)" "Je bent te oud voor verkleedpartijtjes".

Overigens hadden mijn ouders ook dat gevoel in het begin, maar ze zijn compleet bijgedraaid toen ze een stuk in de krant lazen. Pa heeft zelfs een complete set alchemistisch glaswerk gesponsord ^^.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 13:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 12-12-2006 @ 13:32 :
Kun je ook cheaten eigenlijk? full equipped spawnen op de startplaats van je tegenstanders, een welgemikte (aimbot) headshot en vervolgens rustig zien achter welke boom iedereen zich vershuilt?
campen in een boom
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 14:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-12-2006 @ 14:25 :
Is het je opgevallen dat dit forum nog steeds de naam Scholieren draagt? Over blijven steken gesproken En zo zijn we met velen...
Hey, ik was tenminste geen FB meer op m'n 24e. En waar ik m'n werkdag mee vul moe'k volgens mij zelf weten.

Citaat:
Mutant schreef op 12-12-2006 @ 14:25 :
Wat is jammer? Dat een aantal mensen beslist al hun creativiteit te steken in het verzinnen van kostuums en verhalen?
Creativiteit my ass. Gezien de filmpjes leven de meeste LARPers in een fantasiewereld omdat deze interessanter is dan hun echte leven. Kan me wel voorstellen dat je als je niks voorstelt IRL het wel fijn is een ubermachtige tovenaar te zijn in je droomwereld.

Citaat:
All Out Of Love schreef op 12-12-2006 @ 14:10 :
je kan nog altijd met 26 jaar stoere verhalen bij sexualiteit ophangen toch ?? lekker die jonge tjikkiez imponeren met je skillz ZET UT !
Stoer ben jij man
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 12-12-2006 @ 14:48 :
campen in een boom

hahaha
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 14:28
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline


euthanasie.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 14:57
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-12-2006 @ 14:48 :
campen in een boom
omfg haha.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:44
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
het is wel een wonderbaarlijk iets, anders hadden er nu overal ogres door de straten gelopen.
ze zullen zich ook wel verantwoordelijk houden voor de dinosaurussen, loch ness, enz. enz.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:46
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 15:16 :
Hey, ik was tenminste geen FB meer op m'n 24e. En waar ik m'n werkdag mee vul moe'k volgens mij zelf weten.



Creativiteit my ass. Gezien de filmpjes leven de meeste LARPers in een fantasiewereld omdat deze interessanter is dan hun echte leven. Kan me wel voorstellen dat je als je niks voorstelt IRL het wel fijn is een ubermachtige tovenaar te zijn in je droomwereld.



Stoer ben jij man
je ontkent het niet eens meer tegenwoordig !! dat was vroeger wel anders..
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 12-12-2006 @ 11:54 :
Je weet niet wat je vraagt ^^.. uitleg ..
Maar veranderen die stats ook hmm kun je levels gainen zegmaar ofzo? En zoals Carnie zei kun je ook cheaten, door bijvoorbeeld te 'opeens' je armourclass met 10 te vermenigvuldigen ofzo zonder dat iemand het doorheeft? Of moet je een character sheet bij je hebben oid.


ps. Voor mensen die willen elflarpen maar het niet durven: http://www.elfyourself.com
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 12-12-2006 @ 16:46 :
je ontkent het niet eens meer tegenwoordig !! dat was vroeger wel anders..
Die slettebak die je me aanraadde was me iets te ranzig trouwens, je moet wel een beetje aan je smaak werken kerel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:17
Verwijderd
ga allebei terug naar onzin ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 15:16 :
Hey, ik was tenminste geen FB meer op m'n 24e. En waar ik m'n werkdag mee vul moe'k volgens mij zelf weten .

Hmmm...

Citaat:
Creativiteit my ass. Gezien de filmpjes leven de meeste LARPers in een fantasiewereld omdat deze interessanter is dan hun echte leven. Kan me wel voorstellen dat je als je niks voorstelt IRL het wel fijn is een ubermachtige tovenaar te zijn in je droomwereld.
Omdat jij 3 filmpjes hebt gezien van een baggere kwaliteit, die waarschijnlijk ook nog eens Amerikaans zijn, waar ze durven opdagen in sportschoenen, gordijnen en vuilniszakken en vechten met een schuimrubberen stok, durf jij te oordelen over de creativiteit? Het zegt wel wat dat er zo weinig filmpjes zijn over de Vortex, mensen spelen er liever dan alles willen vast te leggen.

Weet jij hoeveel kostuums er zelfgemaakt worden? Een beetje larper trekt niet een gothic topje uit de large aan...

Een greep uit een aantal waarvan ik zeker weet dat ze zelfgemaakt zijn:



Die blauwe tentjes zijn ook zelfgemaakt.





Ja, ook het masker en de armor is zelfgemaakt.


Die schilden zijn zelfgemaakt.





En dan zijn er zoveel die ik niet eens kan vinden...


Je kunt het lelijk vinden, maar je kunt moeilijk zeggen dat daar geen tijd, werk en creativiteit is in gestoken.
En dan worden er nog wapens zelfgemaakt, klauwen, degens, dolken, werpstenen, hamers,... Zelfgemaakte tenten, gekalligrafeerde boeken,...


En de hoeveelheid die speelt omdat het larp-leven interessanter zou zijn, is maar klein en dat soort vind je overal. Übermachtige tovenaars zijn dun gezaaid, de levensverwachting van een char is 2 jaar en denk je werkelijk dat als iemand het leven maar kut vindt, dat ie zich dan fijn zou voelen in een wereld waar personen om de haverklap sterven of ziek zijn of aangevallen worden?

Ik zal me vast wel aangevallen voelen omdat ik zelf larp, maar ik vind dat je uit je nek kletst.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-12-2006 @ 17:17 :

Ik zal me vast wel aangevallen voelen omdat ik zelf larp, maar ik vind dat je uit je nek kletst. [/B]
Zoveel is duidelijk. Laten we het er op houden dat we hier beiden hele verschillende opvattingen over hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:24
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Op je 26e op een scholierenforum een argument over te oud zijn gebruiken is sowieso vrij jammerlijk.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:32
Verwijderd
chimera wat ben jij een sulletje zeg. !
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
moya. schreef op 12-12-2006 @ 17:32 :
chimera wat ben jij een sulletje zeg. !
Van iemand die fotoboek noch leeftijd in z'n profiel heeft staan maakt dat ook weinig indruk

Maargoed. Dat je iemand vanachter je monitor voor "sulletje" uitgemaakt hebt was een hele stap voor je natuurlijk

Anyway, ik ben d'r vandoor, m'n veel te jonge vriendin wacht op me...Toedels!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik zeg alleen maar dat het nogal vreemd is om een leeftijdsargument te gebruiken als je zelf nog ouder bent. Maar een goed uitgewerkte persoonlijkheidsanalyse sla ik natuurlijk niet af. Werkelijk treffend!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 12-12-2006 @ 17:32 :
chimera wat ben jij een voorspelbaar sulletje zeg. !
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
moya. schreef op 12-12-2006 @ 17:32 :
chimera wat ben jij een sulletje zeg. !
Mét leeftijd én fotoboek.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:36
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Aww, nog een edit ook. Wat een toewijding na maar één opmerking
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 12-12-2006 @ 17:35 :
Mét leeftijd én fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:40
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 17:29 :
Edit: Oh, wacht ff. Een LJ emo met een LJ genaamd "obscurism". Is de liefde van je leven van je afgepakt door iemand meet een geestelijke leeftijd hoger dan de jouwe ofzo? Doe niet zo kansloos...
laat broeder eens met rust.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:45
Verwijderd
Ontopic, of tenminste larp afzeiken. Elkaar afzeiken doe je maar via pm.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:47
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
LARP is al afgezeken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:55
Verwijderd
dingen van iemands lj op een forum neergooien is wel bijzonder triest.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:57
Verwijderd
En als het om een paard gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Als je het samenwoonvirus nog niet hebt (of kindervirus ^^)
Verwijderd
106 05-11-2009 22:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.