Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2009, 08:26
Sweet'
Sweet' is offline
Hoii..
Ik zit een beetje met een probleem met mijn vriend.

Hij geeft me de laatste tijd niet meer genoeg naar mijn idee.

Hij maakt op een rare manier zijn grapjes dat het gewoon niet leuk word en lijkt alsof hij het meent. Hij kijkt er soms ook super chagrijnig bij.

Ik weet niet hoe ik het aan hem moet vertellen dat ik gewoon veel dingen mis. Die spontaniteit dat hij me even vast pakt of gewoon me laat zien dat hij blij is om me weer te zien..

Ik zit er al een tijdje mee en ik voel me gewoon eenzaam. Ik ben super jaloers op de relatie van een vriend van me omdat hij wel tijd heeft voor zijn vriendin. En dat merkt hij..

Ik mis gewoon zijn liefde. Ik weet dat hij van me houd maar ik zie het gewoon niet..
Dat ik nou ook niet echt een aanmoediging krijg om überhaupt hem een kus te geven..
En dan doe ik het wel want ik wil gewoon bij hem zijn enz..

Dit weekend was ik bij hem en hij heeft geen 1 x echt naar me gelachen of wat dat was bij het afscheid. Hij lachte lief naar me en gaf me liefdevol een zoen.

Het zegt ook heel vaak datie geen zin heeft om te zoenen of te knuffelen..
En ik vroeg waarom dat was en hij reageerde toen: 'Ik ben gewoon minder klef'.
Maar ik voel gewoon dat dat niet zo is.
Hij was in het begin echt superdelux klef en dat werd steeds wat minder na anderhalve maand. Tot 2/3 weken geleden het dus zo is.

En ik heb al eens gezegd dat ik hem minder enthousiast vond en toen werd hij helemaal boos omdat hij me niet begreep ofso. Dus ik ben gewoon bang dat hij weer zo boos word.

Een vriend van me wil volgend weekend met hem gaan praten.. Hij vind ook dat hij me wel wat meer aandacht mag geven (Ik spreek hem doordeweeks denk ik ook 5 minuten op msn. Heb hem heel even aan de telefoon voor wat informatie en verder niet echt.)

Hij heeft het verder wel druk met school. En donderdag moet hij rijexamen gaan doen en ik wil hem niet belasten nu.

Ik zit met veel vragen en onzekerheden.
Ik voel me af en toe gewoon een beetje eenzaam.
Ik hou super veel van hem.
Maar het word me moeilijk gemaakt...

Iemand reacties/tips..

En sorry als het een beetje verwarrend/onduidelijk is.. Maar ik ben gewoon een beetje radeloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2009, 09:01
Verwijderd
Dus jullie hebben pas twee maanden verkering en hij doet stom tegen je en geeft je geen aandacht? Maak het toch gewoon uit joh, je verdient beter. Nouja je kunt nog proberen erover te praten, gewoon duidelijk zijn. "Luister eens even, ik merk de laatste tijd dat je .... en dat je ... en dat vind ik niet leuk, wat ga je daar aan doen?" Maar als hij al zo gauw jou laat vallen dan denk ik niet dat hij dan ineens gaat veranderen.

Het is inderdaad wel aardig om even tot na zijn rijexamen te wachten, dus doe dat vrijdag. Doordeweeks spreek je hem toch niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 09:06
Sweet'
Sweet' is offline
Nou ik heb al bijna 5 maanden met hem..

En het begint me nu 2/3 weken echt een beetje te vervelen..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 09:24
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Is er 2/3 weken geleden iets gebeurd tussen jullie waardoor zijn gedrag veranderd zou kunnen zijn? Zit hij misschien gewoon heel erg in de stress omdat hij het zo druk heeft? Dat zouden redenen kunnen zijn waarom hij minder knuffelig is. Maar dat weet je niet tenzij je er met hem over praat. En een excuus als ik ben niet zo klef is dan niet goed genoeg. Maak hem duidelijk dat je er mee zit en dat je er onzeker van wordt...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 09:38
Sweet'
Sweet' is offline
Citaat:
Is er 2/3 weken geleden iets gebeurd tussen jullie waardoor zijn gedrag veranderd zou kunnen zijn? Zit hij misschien gewoon heel erg in de stress omdat hij het zo druk heeft? Dat zouden redenen kunnen zijn waarom hij minder knuffelig is. Maar dat weet je niet tenzij je er met hem over praat. En een excuus als ik ben niet zo klef is dan niet goed genoeg. Maak hem duidelijk dat je er mee zit en dat je er onzeker van wordt...
De 1e is een goede vraag waar ik nu flink over aan het nadenken ben..

Maar ik kan me niet echt wat bedenken wat het zou kunnen zijn.

Ik moet inderdaad ook gewoon met hem gaan praten...

Ik vergeet alleen heel vaak op het moment dat ik iets wil gaan vertellen mijn woorden...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:15
Verwijderd
volgens mij zit je enter knoppie half vast owso.

OT: vind wat je in je topic schrijft ook wel ok om gewoon tegen hem te zeggen. Maakt duidelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 15:59
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Als je op het moment dat je gewoon met hem praaat niet uit je woorden kan komen, mail hem dan je kan langer nadenken wat je zegt en als hij boos word kan hij niet veel doen behalve langskomen of bellen, hij kan dan zelf ook over de situatie nadenken
Maar probeer te praten als je hem niet kwijt wilt, anders dumpem
xx
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 18:55
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
het lijkt mij juist niet zo slim om hem te mailen, dat is zo afstandelijk...

maak hem van het weekend duidelijk dat je serieus met hem wilt praten en vertel hem precies wat je 'ons' net hebt verteld. als hij weer boos wordt of je vragen ontwijkt, kun je het beter uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 11:07
Sweet'
Sweet' is offline
Ik wil nu ook gewoon met hem gaan praten.
Ik weet alleen niet wanneer dat word. Omdat ik hem waarschijnlijk het weekend niet ziet.
Hij moet zaterdag werken en in de avond komt een vriend van hem slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Schoolloos, Radeloos en onzeker.
Kezzz
8 24-09-2010 13:31
Liefde & Relatie Radeloos...
Fietsertje
29 08-05-2005 20:47
Liefde & Relatie M'n 'vriend' in Italie, radeloos
°sparkling°
46 04-10-2004 15:22
Verhalen & Gedichten radeloosheid
XsweetloesjuhX
2 12-09-2004 09:48
Liefde & Relatie zucht...ben totaal radeloos :(
DJken
3 22-02-2002 20:47
Liefde & Relatie radeloos.........ex........wat moet ik doen?
HelpMePlease
4 02-02-2002 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.