Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2012, 17:36
Verwijderd
wat is op dit moment je wens, wat je echt ontzettend graag wilt?

wat zou jou laatste wens zijn als je ongeneeslijk ziek werd verklaard, en nog maar 2 weken te leven had?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2012, 17:54
Verwijderd
Met nog maar twee weken te leven heb ik denk ik niets meer te willen. De gelegenheid om helder van geest afscheid te kunnen nemen van iedereen, misschien.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 11:35
Verwijderd
Een winner Taco.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Een winner Taco.
Twee weken lang samen zijn met je stereo installatie, toch?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 14:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk dat ik lekker thuis zou willen zijn met mijn vriend, huisdieren en af en toe familie/vrienden. Gewoon alles relaxed, geen gestress en waarderen wat je hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 16:29
lris
lris is offline
Gewoon alle try before you die dingen toch
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Gewoon alle try before you die dingen toch
Die verschillen onderling.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 19:37
Visser23
Visser23 is offline
Iedereen zien die veel voor je hebben betekend, en bedanken daarvoor. Afscheid nemen van dierbaren is voor mij wel belangrijk, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 20:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou nog graag een tocht roeien in de buurt van m'n schoonouders, dat lijkt me echt gaaf. Verder heel veel tijd doorbrengen en avondjes eten en gezellig samen zijn enzo met vrienden, familie, collega's, kennissen en iedereen die me dierbaar is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 21:06
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
De wereld veranderen
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 23:29
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
try before you die vind ik indd wel een goeie
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
try before you die vind ik indd wel een goeie
.....


Try before you die is, zoals ik al eerder zei, iets persoonlijks. Zo wil de één misschien nog parachutespringen terwijl de ander liever een midget neukt. Zeggen dat "try before you die" een goeie is is derhalve een lege opmerking.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 18:06
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Ik denk gewoon gekke dingen gaan doen die ik nu anders niet zo snel zou durven. En gewoon goed afscheid kunnen nemen van mijn dierbaren.
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 13:25
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik zou kernbommen op Rusland gooien en ik zou kernbommen op de VS gooien. Tevens zal ik de koningin van de troon stoten en een heel ander Nederland creeren.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 15:20
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Ik zou kernbommen op Rusland gooien en ik zou kernbommen op de VS gooien. Tevens zal ik de koningin van de troon stoten en een heel ander Nederland creeren.
Ja, want 2 weken voor je overlijden ben je opeens allmighty en kan je kernbommen op landen afgooien.
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:02
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Citaat:
Ja, want 2 weken voor je overlijden ben je opeens allmighty en kan je kernbommen op landen afgooien.
De vraag is niet wat ga je doen 2 weken voordat je overlijd.
Maar wat is je wens 2 weken voordat je overlijd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:22
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
De wereld veranderen
Citaat:
Ik zou kernbommen op Rusland gooien en ik zou kernbommen op de VS gooien. Tevens zal ik de koningin van de troon stoten en een heel ander Nederland creeren.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:22
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik zo nog een keertje naar Rome willen gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2012, 07:49
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Ik zo nog een keertje naar Rome willen gaan.


Precies dit, ik zou ook heeeel graag terug willen naar Rome (:
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 09:57
xxaerxx
xxaerxx is offline
Alle mensen die in het buitenland wonen die me heel dierbaar zijn naar nederland halen en afschijt nemen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 13:17
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
afschijt
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:02
daisy0211_
daisy0211_ is offline
Citaat:
Ik denk dat ik lekker thuis zou willen zijn met mijn vriend, huisdieren en af en toe familie/vrienden. Gewoon alles relaxed, geen gestress en waarderen wat je hebt.
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 18:24
Verwijderd
Met dolfijnen zwemmen, naar Thailand Amerika hawaii curaçao nieuw zeeland Suriname
parachute springen , zeehondje vrijlaten egel vast houden , dolfijnen trucjes laten doen , skieen met 2 stipjes op de e , touwerij mee maken , suiker feest , turkse of marokaanse bruiloft , mee doen met de nieuwjaarsduik , zien dat me zus en haar vriend ouders worden , en dat me broer en zijn vriendin ouders worden

dat was het wel zo beetje volgens mij
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 21:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Stiekem wil ik een vriendje en dan heel erg verliefd zijn op elkaar en oneindig veel aandacht en liefde en aandacht en kusjes en knuffeltjes. Ik heb echt aandacht te kort dan wel hormonen teveel ofzo, ik weet het niet hoor. Maar goed, dan zit je weer met iemand vinden en verliefd worden op elkaar en dat moet ook maar net lukken en blablabla. Ik denk dat dat trouwens zowel voor nu is als wanneer ik over twee weken doodga, hoewel in dat laatste geval het wel een beetje triest is voor diegene die dan net helemaal verliefd op me is. Als ik over twee weken doodga en dat weet zou ik misschien gewoon gaan aankloten met wat ik nu heb (want nou ja, over gevolgen zoals 'wat doe ik als ik uitgekeken ben op deze die ik immers niet echt leuk vind') hoef je dan ook niet meer echt na te denken.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 00:06
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
Stiekem wil ik een vriendje en dan heel erg verliefd zijn op elkaar en oneindig veel aandacht en liefde en aandacht en kusjes en knuffeltjes. Ik heb echt aandacht te kort dan wel hormonen teveel ofzo, ik weet het niet hoor. Maar goed, dan zit je weer met iemand vinden en verliefd worden op elkaar en dat moet ook maar net lukken en blablabla. Ik denk dat dat trouwens zowel voor nu is als wanneer ik over twee weken doodga, hoewel in dat laatste geval het wel een beetje triest is voor diegene die dan net helemaal verliefd op me is. Als ik over twee weken doodga en dat weet zou ik misschien gewoon gaan aankloten met wat ik nu heb (want nou ja, over gevolgen zoals 'wat doe ik als ik uitgekeken ben op deze die ik immers niet echt leuk vind') hoef je dan ook niet meer echt na te denken.
Dus iemand die je gewoon voordat je doodgaat even een orgasme laat meemaken.
Ja dat zou ik ook wel willen, dood gaan met een smile
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2012, 15:07
lovelyroses
Avatar van lovelyroses
lovelyroses is offline
een wereldreis maken!
__________________
the clock tikes life away.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 15:44
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik zou een revolutie beginnen. Met achter mij een heel burgerleger, tot de tanden toe bewapend en met de beste bescherming tegen kogels, slagen, steken en rondvliegend puin en explosie's.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 15:47
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dus iemand die je gewoon voordat je doodgaat even een orgasme laat meemaken.
Ja dat zou ik ook wel willen, dood gaan met een smile
Orgasmes ken ik al hoor. En het gaat me niet om seks. Gewoon om aandacht en liefde in het algemeen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 13:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Betaald vrij voor mijn vriend, en dan een flinke hoop geld om samen te reizen. Twee dagen voor mijn dood terug komen. Samen mijn graf graven en daarin samen liggen terwijl we praten over de dingen die op dat moment door ons hoofd gaan en samen naar de sterren kijken. Het is een heldere nacht natuurlijk. Bij zonsopgang komen familie en vrienden afscheid nemen. Er is feest, er wordt gedanst, muziek gemaakt en er is een grootse bbq. En dan, vlak voordat ik dood ga gaan mijn vriend en ik samen in mijn graf liggen. Hij houdt mij vast in mijn armen en familie en vrienden staan om het graf muziek te maken en te zingen. En dan gelukkig sterven. Diezelfde avond gooien ze mijn graf dicht (zonder mijn vriend erin natuurlijk) en feesten ze verder tot de volgende zonsopgang.

En natuurlijk doet mijn kat ook overal aan mee en krijgt die een lekker mals konijntje. O, en een schoonmaakster voor mijn vriend, zodat hij na mijn dood alnog een beetje in een fatsoenlijk huis kan leven zonder te veel tijd van zijn hobby's op te geven.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 13:25
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Ik zou een revolutie beginnen. Met achter mij een heel burgerleger, tot de tanden toe bewapend en met de beste bescherming tegen kogels, slagen, steken en rondvliegend puin en explosie's.
Het word wel steeds maffer en maffer.

Ik blijf mij me terugkeer naar Rome. Misschien dat het valt te regelen dat ik helemaal in mijn eentje de Sint-Pietersbasiliek en het Pantheon mag bezoeken. Dat zou geweldig zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 13:26
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
En ik zou de laatste twee dagen onwijs aan de coke gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Een winner Taco.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 16:34
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Betaald vrij voor mijn vriend, en dan een flinke hoop geld om samen te reizen. Twee dagen voor mijn dood terug komen. Samen mijn graf graven en daarin samen liggen terwijl we praten over de dingen die op dat moment door ons hoofd gaan en samen naar de sterren kijken. Het is een heldere nacht natuurlijk. Bij zonsopgang komen familie en vrienden afscheid nemen. Er is feest, er wordt gedanst, muziek gemaakt en er is een grootse bbq. En dan, vlak voordat ik dood ga gaan mijn vriend en ik samen in mijn graf liggen. Hij houdt mij vast in mijn armen en familie en vrienden staan om het graf muziek te maken en te zingen. En dan gelukkig sterven. Diezelfde avond gooien ze mijn graf dicht (zonder mijn vriend erin natuurlijk) en feesten ze verder tot de volgende zonsopgang.

En natuurlijk doet mijn kat ook overal aan mee en krijgt die een lekker mals konijntje. O, en een schoonmaakster voor mijn vriend, zodat hij na mijn dood alnog een beetje in een fatsoenlijk huis kan leven zonder te veel tijd van zijn hobby's op te geven.
Dit vind ik mooi. Eigenlijk ook wel iets voor,een John Green boek.

Ik zou naar Engeland en de VS gaan, om vrienden van mij in het echt te ontmoeten en in Costa Rica met baby luiaardjes knuffelen. Dan kan ik gelukkig sterven. ^_^
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 15:23
Intikken
Intikken is offline
Een pandabeer knuffelen.
__________________
Trol.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 16:46
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Alles mogen van mn ouders en alles doen wat ik wil... dit klinkt heel erg verwend maar ik wil de laatste 2 weken waardig afsluiten
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 00:02
nigelgein
nigelgein is offline
ik zou zo lang mogelijk feesten , zuipen en plezier hebbe
__________________
yolo so enjoy it a.s.a.p.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2013, 18:51
kay-lee
Avatar van kay-lee
kay-lee is offline
Citaat:
De wereld veranderen
he-le-maal.
__________________
Live till it hurts
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 09:42
Gerrit6
Gerrit6 is offline
Nog een keer naar New York
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 19:29
Verwijderd
Ik wil sowieso nog naar new york en aan de smack voor de laatste paar dagen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 18:00
Verwijderd
Subwaybroodjes eten. Heel, heel, heel veel subwaybroodjes eten. Samen met mijn vriend, die dan hier moet zijn, en mijn ouders en vrienden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:10
Pythias
Pythias is offline
Twee weken vol plezier en fijne mensen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 01:27
Neverdone
Neverdone is offline
Dicht bij iemand zijn van wie ik hou okal is ze niet mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 16:59
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Vigilante gaan. Dan mogen Mohammed B, Jason W, Samir A en al die andere gekkies, hopen dat ze nog veilig achter slot en grendel zitten. Ter voorkoming van groter leed.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:55
Verwijderd
Een dag in amerika op de prairie genieten van de natuur. En zien hoe mooi de wereld toch is. <3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 14:06
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
base jumping, skydiving, vliegen met wingsuit, vissen op haaien en uhmm ow mag het maar 1 wens zijn??

vrede op aarde ^^
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 18:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Vigilante gaan. Dan mogen Mohammed B, Jason W, Samir A en al die andere gekkies, hopen dat ze nog veilig achter slot en grendel zitten. Ter voorkoming van groter leed.
Volkert v.d. G. is niet gek genoeg?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 18:32
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik zou nog een keer naar Suriname gaan. En alles doen wat in me opkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:34
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Volkert v.d. G. is niet gek genoeg?
De moord van Volkert had maatschappelijk gezien natuurlijk het meeste impact, maar ik acht de kans op herhaling heel klein. Die andere losers zullen altijd een gevaar voor de maatschappij blijven.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 21:16
Verwijderd
who want's to live forever? hmmm, ik denk dat ik zou wensen dat ik nog langer zou blijven even... jaartje of hmm, 10/20
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 23:20
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Weinig anders dan wat ik nu doe. Wat ik nog per se wil doen, is niet in die laatste twee weken te doen. Sowieso nog een dagje of wat meer met mijn beste vriendin hangen, en de resterende tijd wil ik graag naar Polen. Liftend dan, en op de laatste paar dagen nog wat verder in zuid-oostelijke richting en kijken hoe ver ik kom, dat kan best in mijn eentje als ik dan toch al doodga.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Laatste Wens (dat is geen titel maar een aanduiding.)
The Larch
0 10-10-2011 08:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op welke partij zou jij stemmen?
one.
500 06-02-2005 23:45
De Kantine `Sou je doen dan`
JackieZ
88 26-12-2004 15:04
Verhalen & Gedichten de Laatste Wens
Gantboy86
2 24-02-2004 03:40
Levensbeschouwing & Filosofie Je laatste dag...?
Sask!a
79 26-12-2003 15:40
Seksualiteit seks als laatste wens
Verwijderd
39 26-03-2002 00:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.