Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2012, 12:41
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Rookt verder nog iemand deze sigaretten? Gisteren bij de tabaksspeciaalzaak zag ik ze liggen en heb ze maar eens meegenomen. Ik heb er al veel over gehoord van vrienden van me; het is biologisch gekweekte tabak zonder toevoegingen zoals o.a. bevochtiger of brandmiddel.



Dit is geloof ik de light versie, dat was de enige die ze in die winkel verkochten.

3 mg teer
0,4mg nicotine
4mg koolmonoxide.


Ze bevallen bij mij zeer goed; de eerste uit het pakje was wel wat vreemd. Heel wat anders de Gauloises Blondes waar ik normaal gesproken mijn longen mee asfalteer. Zeer pure tabakssmaak (deed me denken aan pijptabak) ik kreeg nostalgische gevoelens naar mijn eerste luckystrike peukje 5 jaar terug

Ze branden ook lekker lang, en het voldane gevoel na een sigaret houdt bij mij veel langer aan. Ik heb er gisteren maar 2 gerookt, waar ik normaal veel meer, zwaardere tabak rook.

Het enige nadeel voor mij is de verpakking; papieren pakje in de plaats van verstevigd, als ik ze in mijn broekzak stop kan ik ze denk ik weggooien..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2012, 13:28
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ik heb het wel is gerookt, niet zo speciaal vond ik
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 16:39
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Haal anders een sigaretten doosje van metaal ofso?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 20:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Favoriete merk voor joints.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 21:49
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Favoriete merk voor joints.
Haha ja, maten van me draaien met de smooth mellow shagvariant. Zo heb ik het eigenlijk leren kennen, dus toen heb ik de sigaretten ook maar eens gekocht geen spijt!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 15:19
Verwijderd
Ik rook als ik rook tegenwoordig lucky strike additive-free. Zelfde principe. Gewoon puur tabak. "zoals opa em rookte"

Smaak was even wennen maar ondertussen prefereer ik het boven een standaard sigaret.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 18:54
imosed
imosed is offline
Deze staat in mijn vriendengroep wel bekend als het beste wat je kan gebruiken om je joints mee te rollen, heerlijk lichte tabak zonder echte overheersende smaak (wat je bij andere shag nogal snel hebt).



Topspul!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 18:34
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Wat weinig nicotine zeg! Pakje ziet er wel gaaf uit, zijn ze met of zonder filter?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 19:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat weinig nicotine zeg! Pakje ziet er wel gaaf uit, zijn ze met of zonder filter?
Met filter en de sigaretten uit het oranje pakje zijn ook het lichtst.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 13:18
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Wat weinig nicotine zeg! Pakje ziet er wel gaaf uit, zijn ze met of zonder filter?
Met inderdaad, ik heb nu het blauwe pakje met 1,0 mg nicotine, maar ook 10mg teer en 10mg koolmonoxide. Ik heb er nog geen opgestoken, dus ik weet nog niet hoe ze zijn
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 14:43
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Met inderdaad, ik heb nu het blauwe pakje met 1,0 mg nicotine, maar ook 10mg teer en 10mg koolmonoxide. Ik heb er nog geen opgestoken, dus ik weet nog niet hoe ze zijn
Dat lijkt er al wat meer op! Die lichte sigaretten en shag rook ik veel te veel van :') Ik rook nu Pall Mall met 1,1mg nicotine
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film
Uice
500 27-05-2007 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.