Oud 15-12-2012, 17:12
dejob14
Avatar van dejob14
dejob14 is offline
Ik ben een Jongen van 13 jaar, ik zit momenteel op tennis pianoles en ik mountainbike ook regelmatig.
Van mijn ouders mag ik best een nieuwe sport proberen, ik ben alleen een beetje inspiratieloos. Ik heb al op volleybal en voetbal gezeten. Het spelletje volleybal vind ik niet echt leuk.
Op school voetbal ik heel veel met mijn vrienden in de pauzes en na school.
Persoonlijk vind ik ook wel dat ik redelijk een balletje kan trappen.
Op de twee voetbalclubs in mijn dorp zitten niet echt mijn beste vrienden, ben regelmatig in elkaar geslagen door de gasten daar
Welke sporten vinden jullie leuk, en raden jullie mij aan..
Vechtsporten mogen niet van mijn ouders.
Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2012, 19:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Doe je graag een balsport? Omdat je ook tennist en ook op voetbal en volleybal gezeten hebt. Dan is basketbal misschien iets voor je of hockey?

Zelf zit ik sinds een half jaar op roeien en dat vind ik ook super leuk. Het is weer eens iets heel anders, je kan het alleen doen of met een groepje en je bent lekker buiten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 13:09
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Het is winter... Schaatsen op de schaatsbaan iets voor jou? Of wanneer het goed gaat vriezen en je op de sloten kan schaatsen kan je ijshockeyen of zoiets.

Balsporten kan inderdaad zoals hierboven geschreven. Als je voetbal niks vind kun je handbal ook beter niet doen, verder zijn er nog duizenden balsporten.

Of hou je van zwemmen? waterpolo? Zwemverenigingen zijn er ook.

Als jij liever niet buiten bent of je veel wil inspannen kan je ook schaken of dammen proberen! goed voor de hersenen.

Ikzelf doe niet heel veel aan sport. maarja volgende week is het vakantie dus dan heb ik alle tijd om nieuwe dingen te proberen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 14:14
Verwijderd
Waarom mogen vechtsporten niet van je ouders? Met oog op het feit dat je regelmatig op je broek krijgt lijkt me dat juist wel handig.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 14:40
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Als tennis je bevalt en je een beetje van snelle sporten houd zou je badminton of squash kunnen overwegen. Als het goed is heb je al wat racketgevoel wat in je voordeel kan werken.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 11:07
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Waarom mogen vechtsporten niet van je ouders? Met oog op het feit dat je regelmatig op je broek krijgt lijkt me dat juist wel handig.
Mee eens..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 11:08
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Als je graag eens moutainbike't kan je bv baanwielrennen,veldrijden,wegwielrenner,cyclocbal (mengeling voetbal/fietsen) zo heb je er nog vele!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 22:09
Verwijderd
ROEIEN!!! beste sport voor houding: roeien... een-na gezondste sport ter wereld: roeien meest uitputtende sport ter wereld: roeien... waar in dit land kan je het doen?: overal bij water... ik zit hier in TWENTE (oost nl) en we verzuipen nog...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 21:05
imane1080
imane1080 is offline
Ik raad jou aan om voetbal nog eens te proberen maar in een andere ploeg misschien waar je vrienden in zitten..
Wie weet word jij de nieuwe messi in 2020
__________________
hallllllllooooo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Welke sport,hoevaak per week en waarom?
lakyie
369 29-06-2013 22:01
Vrije tijd Welke sport zal ik gaan doen?
Verwijderd
26 05-02-2013 16:06
Vrije tijd overtuig mij, welke sport?
Fantôme
62 18-06-2003 23:09
Vrije tijd Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen?
Frida
78 22-02-2003 01:10
Vrije tijd kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak?
Chill
36 14-05-2002 20:32
Algemene schoolzaken welke sport doen jullie buiten school?
loekie_v
18 23-01-2002 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.