Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 22:11
swimmer98
swimmer98 is offline
hey iedereen, ik ben nieuw hier maar zit egt al een tydje met een vraag en durf deze niet te stellen aan men ouders of zus. men vrienden zeggen dat ik overdrijf ...

ik doe nu al een tydje aan competitie zwemme, ik zwem 6 kr in de week en heb 2 x krachttraining. in het algemeen weeg ik niet te veel. maar wel voor wat ik wil berijke, egt te veel eten doe ik niet eb soms wel eens last van vreetbuien,

ik zou nog 5 kilo verliezen maar weet egt niet hoe hieraan te beginnen.

iemand raad ? xx
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 13:08
Verwijderd
6x per week zwemmen moet voldoende zijn. Dat gewoon aanhouden dus en wellicht minder snacken.

En werken aan je spelling. Spelfouten kunnen gebeuren maar 'egt' kan echt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 16:27
Verwijderd
Gezond eten
Dat is denk ik het enige wat bij jou ontbreekt, sport doe je al

ik zie wel veel spelfouten , tydje, zwemme , kr , berijke , egt 2 x, eb ??
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 18:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op L&G, ik verplaats het even
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 20:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat wil je bereiken met dat 5kg afvallen? Sneller zwemmen? Lijkt me dat als je op hoog niveau zwemt, dat je dat het beste met je trainer(s) kunt bespreken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 10:32
swimmer98
swimmer98 is offline
Hey,

Sorry voor de spellingsfouten, wist niet dat dat niet mocht.
Ik zal er op letten !

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 13:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?
Maar wel irri, voral als je lui bent
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 13:24
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Swimmer! Meid! Waar maak je je druk om!? Zwemmen an sich is al retegoed voor je! Ik heb het ook jaren gedaan, dus kan erover meepraten. Blijf gewoon lekker jezelf en let er alleen een beetje op wat je eet. Veel eten is zeker voor iemand die zoveel en zo intensief sport helemaal niet slecht, zolang je maar de juiste dingen eet!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 13:44
Verwijderd
Als je zo veel sport moet je ook goed eten, dus 3x per dag eten is echt belangrijk
probeer te eten op vaste tijden bijvoorbeeld: sochtends half 8. smiddags 1 uur, savonds half 6
tja vreetbuien hebben we allemaal last van als je het mij vraagt.
Als ik zo lees wat je schrijft denk ik echt: bull shit dat je gaat afvallen
Wat Guarnere zegt: blijf jezelf, ben ik het behoorlijk mee eens
Veel succes !
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 21:15
swimmer98
swimmer98 is offline
bloodyb schreef: "Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?"

in de club zijn het allemaal meisjes van in de 40 kilo, je gaat je daar al snel mee vergelijken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
bloodyb schreef: "Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?"

in de club zijn het allemaal meisjes van in de 40 kilo, je gaat je daar al snel mee vergelijken
Waarom citeer je zijn bericht niet ? of zeg je @bloodyb ??

Dan is het beste gewoon niet vergelijken met mensen, hoeveel weeg je als ik vragen mag ?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 21:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
bloodyb schreef: "Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?"

in de club zijn het allemaal meisjes van in de 40 kilo, je gaat je daar al snel mee vergelijken
dat die meisjes 40 kg wegen wil niet zeggen dat dat de reden is dat ze harder zwemmen. Gewicht is ook maar een getalletje!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 03:56
Verwijderd
Citaat:
Maar wel irri, voral als je lui bent
"voral"?

Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 08:50
Verwijderd
Citaat:
bloodyb schreef: "Spelfouten zijn niet verboden hoor (dan was het forum half zo vol) maar waarom denk je dat je te dik bent?"

in de club zijn het allemaal meisjes van in de 40 kilo, je gaat je daar al snel mee vergelijken
Ik snap dat je de neiging hebt te vergelijken, maar hecht daar echt niet te veel waarde aan! Iedereen is anders, gewicht zegt niet alles, je moet ook letten op je lengte, je bouw en hoe gespierd je bent en juist als je zo veel traint én in de groei bent, is het heel belangrijk om goed te blijven eten.
Ik sluit me bij Pluis aan: als je bang bent dat je gewicht je tegenhoudt om goed te zwemmen, bespreek dat dan eens met je trainers. Misschien kunnen ze je geruststellen of hebben ze advies voor je
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
"voral"?

Met 2 o
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:51
swimmer98
swimmer98 is offline
Citaat:
Waarom citeer je zijn bericht niet ? of zeg je @bloodyb ??

Dan is het beste gewoon niet vergelijken met mensen, hoeveel weeg je als ik vragen mag ?
momenteel 54,ik zou naar de 50 willen gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
momenteel 54,ik zou naar de 50 willen gaan.
Wie zegt dat je dik bent dan ??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 00:03
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
momenteel 54,ik zou naar de 50 willen gaan.
Hangt ook van je lengte af hea.. Daarnaast, als je veel sport en traint zoals je zegt zul je ook meer spiermassa hebben dan de andere meiden. Spieren wegen nu eenmaal wat meer dan vet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:12
Marijke1
Avatar van Marijke1
Marijke1 is offline
Ja inderdaad, als je groter bent dan die andere meisjes of bv. een zwaardere botstructuur hebt (ik vond mezelf ook vroeger altijd "teveel" wegen hoewel ik eigenlijk er als een "latje" uitzag, lag gewoon aan spiermassa en zware botten!)
En ook, je zei "voor wat je wil bereiken", bedoel je dan voor het zwemmen? Of was dat eerder op je gewicht bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 17:26
Verwijderd
Waarom zou je eigenlijk 5 kilo moeten verliezen? Wat wil je "bereiken"?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 21:23
swimmer98
swimmer98 is offline
ik wil toch wel iets bereiken met het zwemmen, ze zeggen me dat ik goed ben maar dat ik talent ontbreek. ik denk dat je dat enkel te weten komt als je het probeert.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 21:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat wil je bereiken dan, wat is je doel? En is er meer kans om dat te bereiken als je afvalt?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
ik wil toch wel iets bereiken met het zwemmen, ze zeggen me dat ik goed ben maar dat ik talent ontbreek. ik denk dat je dat enkel te weten komt als je het probeert.
Wat heeft dat te maken met 5 kilo afvallen? Denk je dat je dan meer talent krijgt oid?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 21:09
swimmer98
swimmer98 is offline
ik weet niet ... maar toch allemaal bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 05:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zonder echt talent kun je ook plezier hebben en eruit halen wat erin zit, dus jezelf ten opzichte/van jezelf verbeteren.. Gewoon genieten als je bijv. mee mag doen met de B-kampioenschappen en dan niet balen omdat je niet met de A mee mocht doen.
En als wat gewicht verliezen daarbij kan helpen, kan je trainer je daar vast bij helpen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 19:16
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Mij ontbrak het ook aan het talent om echt door te breken als topzwemmer, maar ik heb toch genoeg medailles gewonnen, ben kringkampioen geweest en heb met de NK Sprint meegedaan.. En daar ben ik nog altijd best trots op. Haal eruit wat erin zit, meer kun je niet doen. Als jij tevreden bent over wat je hebt bereikt, dan was het de tijd en inzet waard en dan maakt het totaal niet uit wat je precies bereikt hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 20:15
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Hoe oud ben je? 54 kg is opzich gewoon normaal hoor! En het ligt ook aan je lengte. De meisjes van jouw club die 40 kg wegen, zijn misschien ook kleiner gebouwd, en smaller. Ik zou wel gezond blijven eten, maar je verder geen zorgen maken. Die andere meiden zijn dan misschien iets dunner, maar jij kan misschien wel beter zwemmen! :-) xx
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Zwemmen
Verwijderd
4 10-09-2012 12:34
Lichaam & Gezondheid Haar verven & zwemmen?
x-spekkie-x
14 01-04-2005 10:28
Lichaam & Gezondheid zwemmen met rugklachten???
spunk_artist
14 10-08-2004 20:30
Lichaam & Gezondheid tampons en zwemmen
duivelaartje
6 11-05-2004 15:51
De Kantine Eten voor het zwemmen gaan (braakwave)
maffevis
34 22-04-2003 13:39
Psychologie zwemmen/turnen vermijden?!
framboosje
21 07-01-2003 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.