Oud 21-03-2013, 16:12
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
Wat vinden jullie jongens nou leuk? waardoor krijgen jullie interesse in een meisje, en wat vinden jullie leuk dat ze zegt/doet? en, hoe laten jullie dan merken dat jullie haar leuk vinden? Ik vind een jongen leuk, maar ik weet dus niet hoe ik kan herkennen of hij mij ook leuk vind of hoe hij meer interesse in mij krijgt. Hij doet wel heel aardig maar ik weet niet of dat is omdat hij me leuk vind of omdat hij mij ook gewoon aardig vind. Hebben jullie nog flirttips die echt bij jullie werken? wat vinden jullie leuk aan een meisje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2013, 20:55
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Quote vanuit ander topic

over het algemeen:
* beetje kleiner zijn dan de jongen
* bij dansen bijv. onderkant polsen laten zien
* hoofd lichtelijk scheef getild
* onderlip naar binnen trekken en dan met tong er over heen of tanden er op
* beetje billen en tieten (hoewel te niet echt mooi meer is)
* lang haar, of dat dan stijl, krul, slag, blond, bruin of rood is maakt niet zo gek veel uit.

Wat ik persoonlijk ook super vind:
* kuiltjes in de wangen
* sproetjes
* heeel licht scheel kunnen kijken
* rood haar
* af en toe een beetje dom uit de hoek kunnen komen
* spontaniteit (gek genoeg match dat bij vrouwen vaak ook met het vorige punt)
* goed horloge
* hele nette/casual kleding, of juist wat baggy.
* in sommige gevallen doet een bril het ook zeker goed
* horizontaal gestreepte truitjes/vestjes. Zeker met rokje + legging
* hakken (al vind ik vans ook prima te doen).
* armbandjes, haarspeltjes ed. zeker ook om de enkel
* grotere ogen, vaak illusionair opgewekt met oogpotlod en wat opgepuffed wimpers
* mooie tanden

Wat absoluut niet sexy is bij dames in mijn visie:
* echt dik
* uggs, crocks en nike airmax
* de witte driekwarts legging
* nickelson jas
* blackberry
* kort/stekeltjes haar
* D cup en groter
* Laarzen tot de knie
* echt heel dun, sommige meisjes zien er uit alsof ze breken als je ze een te sterke knuffel geeft
* heel erg scheef staande tanden, verkleuringen ed.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 21:50
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
leuk bij meisjes: gezellig,grappig,lief enzo
hoe.ik het laat merken: beetje verlegen, vaak naar haar kijken,complimentjes geven
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 21:54
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Intelligentie
Er is niet een bepaald soort vrouwpersoon waar ik op val. Als het plaatje klopt en ze intelligent is, zal ik me eerder tot die persoon aangetrokken voelen. Cupmaten enzo zijn bijzaken, zolang het bij de rest van het lichaam past.
Speelsheid is ook altijd een pro. Leuke lach. Goede smaak in muziek is een fijne toevoeging. Slechte smaak is daarentegen vrij desastreus.

Wat jongens leuk vinden aan meiden verschilt vrij veel.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Wat absoluut niet sexy is bij dames in mijn visie:

* blackberry
Nee stel je voor zeg. Je zou maar ontdekken dat een meisje een telefoon van dat bepaalde merk in haar broekzak heeft zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 03:30
minimal_
minimal_ is offline
Citaat:
Nee stel je voor zeg. Je zou maar ontdekken dat een meisje een telefoon van dat bepaalde merk in haar broekzak heeft zitten.
Ik denk dat dit meer een aspect is van wat je op dit moment vooral aan de middelbare scholen ziet. En misschien is dit inderdaad toeval, maar het is nu eenmaal zo dat de meeste meisjes die als 'jaarwijven' door het leven gaan ook een Blackberry hebben.
Misschien dat hij zo die link maakt en dit dus zo bedoelt. Een vooroordeel, maar toch...

Welke gsm een meisje heeft, hoe rijk ze is, hoe 'n goedkope of dure kleren ze draagt, het maakt allemaal niets uit, zolang er liefde is van beide kanten, komt 't allemaal goed.
Meisjes die wat meer hebben meegemaakt en soms/meestal ook meer betekenis en waarde geven aan een relatie, dat zijn de 'goeikes' in mijn ogen.
Natuurlijk zijn er ook 'gewone' meisjes die ook eerlijk en betrouwbaar zijn in een relatie.
Qua schoonheid moet 't ook geen 1, 2 zijn, maar ook zeker geen 10 voor mij.
Er zijn jongens die gelukkig zouden zijn met een topmodel, maar voor mij hoeft dit niet =).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 09:05
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Nee stel je voor zeg. Je zou maar ontdekken dat een meisje een telefoon van dat bepaalde merk in haar broekzak heeft zitten.
Het probleem van 99% van de BB gebruikers is dat dat ding nooit in de broekzak zit, maar altijd in hun hand voor hun gezicht, ook midden in gesprekken. Als ik uitga en zie dat meisjes uggs/bb hebben, stap ik er bewust niet op af. Die cold-reading zijn nagenoeg exacte readings in heeel erg veel gevallen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 09:08
Verwijderd
Het meisje mag dit hebben Ze moet blond haar hebben blauwe ogen niet te dik tot 60kilo
Karakter lief, eerlijk, haar gevoelens durven tetonen, altijd in voor een geintje
Maar jammer genoeg ben ik nog steeds vrijgezel.
Ben 15,5 jaar oud
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Het probleem van 99% van de BB gebruikers is dat dat ding nooit in de broekzak zit, maar altijd in hun hand voor hun gezicht, ook midden in gesprekken. Als ik uitga en zie dat meisjes uggs/bb hebben, stap ik er bewust niet op af. Die cold-reading zijn nagenoeg exacte readings in heeel erg veel gevallen.
Dat heeft meer te maken met de sociale kringen waar je je in bevindt dan het model van de telefoon in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:01
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Het meisje mag dit hebben Ze moet blond haar hebben blauwe ogen niet te dik tot 60kilo
Karakter lief, eerlijk, haar gevoelens durven tetonen, altijd in voor een geintje
Maar jammer genoeg ben ik nog steeds vrijgezel.
Ben 15,5 jaar oud
Misschien niet te veel eisen stellen voor wat een meisje voor jou mag en moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 16:38
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Dat heeft meer te maken met de sociale kringen waar je je in bevindt dan het model van de telefoon in kwestie.
Bepaalde mensen kopen bepaalde dingen. Telefoons en schoenen zijn vaak easy items om vrij veel over het karakter van een persoon te kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 20:49
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Liefde & Relatie romantisch (voor je jongens)
_raquel_
40 07-12-2004 19:59
Liefde & Relatie Wat vinden jongens van verlegenheid??..
dream-on3
45 12-04-2004 12:26
Liefde & Relatie Wat is leuk om voor je lover te kopen>
kindermens
13 28-04-2003 18:17
Liefde & Relatie Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ???
Stainleszs
83 21-10-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.