Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2013, 18:07
Verwijderd
Er is nieuw meisje bij ons op de groep, en ik kan echt niet wennen aan haar, vind haar ook nogal irritant, en ben niet de enige die het vind, en toch word ik gek van dat wyf -,-'
wel als enige. Met haar kud lach en lachen om niks of weet ik veel wat in haar hasses omgaat.


Wat te doen?

Laatst gewijzigd op 06-06-2013 om 20:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2013, 19:28
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Zoek afleiding. Kijk zo min mogelijk naar haar. Zoek geen onnodig contact en laat dr voor wat het is. Waarom vind je haar irritant? Is het haar arrogante houding of is het meer?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 22:54
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Stoppen met zeuren.
Kijk de andere kant op, en je hoeft geen beste vrienden te zijn maar normaal omgaan kan wel toch? Als dat zelfs al teveel gevraagd is, ligt dat miss meer aan jou dan aan haar.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 06:51
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ja, haar vertellen dat je haar irritant vindt zal jullie relatie met grote sprongen verbeteren, ze zal inzien dat ze fout zit en dat jij volledig gelijk hebt.
Jouw verhaal lezende vind ik je zelf nogal arrogant overkomen.

Ik zou Nonny's advies opvolgen; doe je werk, daar hoort omgaan met irritante mensen bij, mèt een glimlach. Als je dat niet bevalt moet je misschien een ander baantje zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 06:54
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post33070268

In dit topic gaat het over exact hetzelfde. De adviezen van daar gelden nog steeds: grow up.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, haar vertellen dat je haar irritant vindt zal jullie relatie met grote sprongen verbeteren, ze zal inzien dat ze fout zit en dat jij volledig gelijk hebt.
Jouw verhaal lezende vind ik je zelf nogal arrogant overkomen.

Ik zou Nonny's advies opvolgen; doe je werk, daar hoort omgaan met irritante mensen bij, mèt een glimlach. Als je dat niet bevalt moet je misschien een ander baantje zoeken.
Zij is de persoon die arrogant is het is geen werk.

Laatst gewijzigd op 06-06-2013 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 19:58
Verwijderd
Simpele denkers hiero -,-'
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Simpele denkers hiero -,-'
Ik heb je eerdere (verwijderde) posts gezien. En ik weet niet wat erger is, dat het over dezelfde persoon gaat of over een ander. In beide gevallen komt het erop neer: je bent 18, niet 7. Het klikt niet met iemand, dan zorg dat je zo min mogelijk dingen met haar samen doet en gedráág je voor de rest, als iemand van 18. Het is niet erg helpful of heldhaftig om te zeggen 'ik vind je irritant'. Dat lost helemaal niks op. En boohoo, je moet vragen wat ze wil drinken. Tjee. Denk je dat al jouw serveersters jou aardig vonden?

Het is niet toevallig dat je alweer zo'n drama schopt om het contact met één persoon. Het probleem daarvan ligt namelijk bij jou.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:16
Verwijderd
Ik doe niks moest er nog bij komen ook -,-'

zoals ik al zij makkelijke denkers..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:17
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Als je ons zo makkelijk vind, flikker je toch lekker op?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:19
Verwijderd
Zoen met haar.
Breekt alle ijs
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En wat denk je dat het helpt als je er een drama van maakt? In mijn.klas zitten ook mensen die ik al een paar jaar niet uit kan staan. Daar moet ik maar mee leven, want het heeft geen enkel nut om tegen die persoon te zeggen.dat ik haar niet uit kan staan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:26
Verwijderd
Negeren. Het leven zit vol met mensen die je niet gaat mogen en je zult er toch mee om moeten gaan en soms gaat het veel verder dan moeten vragen wat ze willen drinken. Begin je maar voor te stellen wat je moet beginnen als het je baas, begeleider, buurvrouw, huisbaas, beheerder van je geld, whatever gaat zijn. Woorden inslikken en verder gaan met je leven en er verder zo min mogelijk mee te maken proberen te hebben.

Of als je ooit gaat werken en werkelijk voor je geld irritante mensen moet gaan helpen. Klanten kunnen er ook wat van.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:39
Verwijderd
Dat ik haar moet vragen boeit me niet zo, de rest wel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 20:42
Verwijderd
Lees nu eens niet zo selectief.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 21:28
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
gaat dit over dezelfde persoon als in dat andere topic of is dit een ander?

en verder: get used to it en neem een kopje grow the fuck up. je bent volwassen (op papier teminste) je zal altijd mensen om je heen hebben die je niet uit kan staan. grootte kans dat het mensen zijn die je vaker in de week ziet en mee samen moet gaan werken.

en je vraagt toch wat je moet doen. maar blijkbaar wil je niet echt luisteren naar ons als we onze mening geven. of heb je liever dat we je vertellen dat je haar de harses in moet slaan de volgende keer dat je haar ziet ?
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 10:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Om wat voor groep gaat het, Amor? Als je er echt zo mee zit, is er dan niemand daar bij wie je dat aan kunt geven? Want het lijkt me erg vervelend als iemand zo veel frustraties bij je opwekt!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 12:36
Verwijderd
Niet zo zeuren en je niet druk maken om andere mensen.

Citaat:
Simpele denkers hiero -,-'
Zoiets is contraproductief om te zeggen als je zo'n dom topic maakt. Grow the fuck up.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2013, 15:25
Verwijderd
Echt ieder topic van jou gaat dezelfde kant op. Je komt met een vraag, krijgt antwoord en dan ga je janken en schelden dat die antwoorden je niet aanstaan. Wat wil je nou precies horen dan? Kleuter.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
zoals ik al zij makkelijke denkers..
"Zij", ja?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niks moest er nog bij komen ook -,-'

zoals ik al zij makkelijke denkers..
Ehr? If ignorance is bliss, you must be ecstatic.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 21:27
VolvoFH750
Avatar van VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Misschien ligt het wel aan jou houding.
Als ik de persoon was waarover je zo loopt te huilen had ik je allang een klap gegeven.
__________________
Zonder transport staat alles stil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie kun je aan pijn wennen
Krirby
30 09-12-2005 10:06
Verhalen & Gedichten serie 2
botervleug
6 22-08-2005 23:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rutte: ex-student niet meer in bijstand
Gatara
102 08-02-2004 14:48
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
De Kantine waar kan jij moielijk aan wennen?
Verwijderd
52 24-02-2003 12:39
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.