Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 21:09
** Lieve2002 **
Avatar van ** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
ey,
Ik heb eigelijk een vaag probleempje, maar ik weet echt nie meer wat te doen.....
Ik heb al een dik jaar een vertrouwingspersoon op school...(ze is niet een officeel vertrouwingspersoon...)
Nu ben ik laatst naar de dokter geweest en heb met hem ook over me probleem gepraat....Dit heb ik in de zelfde maand gedaan als dat ik weer een beetje minder met me vertrouwingspersoon kon praten. (ze is erg druk met andere dingen en daardoor kan ik van begin november tot aan 7 december niet met haar praten...)
Nu kom ik haar uiteraard nog steeds veel tegen op school....ze weet ook dat ik hulp zoek en naar de dokter geweest ben....maar het lijkt net als of het vervreemd tussen ons..Ik sla dicht als ik haar zie en soms heb ik het idee dat ze het heel moeilijk vind om me tegen te komen... (dat wil ik duzz eigelijk absoluut niet....ik ben echt heel veel om haar gaan geven...steeds meer...ik wil haar echt niet kwijt....maar hoe moet ik dit nou doen...Ik weet ook wel dat ik haar niet voor eeuwig bij me kan houden....(we verschillen 12 jaar)
Wat moet ik doen?? met haar hierover praten...?? maar wat kan ik dan van haar vragen??? Ik ben echt radeloos.... (ik wil haar gewoon voor geen goud kwijt)

Alvast bedankt,
xxx
Lieve
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2002, 21:11
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ben je verliefd op haar?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 21:17
** Lieve2002 **
Avatar van ** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
Zo ver ik weet ben ik niet verliefd op haar......Bij mijn weten ben ik 100 % hetro
xxx
Lieve
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 22:06
dawnie
dawnie is offline
ik snap denk ik wel wat je meemaakt. heb eigenlijk hetzelfde. hij is echter wel een ´officiele´ vertrouwenspersoon. maar vorig jaar, ben ik te veel met hem omgegaan, had het gewoon verschrikkelijk moeilijk en kon bij hem altijd uithuilen. nu heeft het riagg me verbóden om nog met hem om te gaan. vonden dat ik me veel te veel aan hem hechtte enzo. en dat is eigenlijk wel zo. we praten nu wel weer met elkaar, 1x in de week, maar zou ook echt niet zonder hem kunnen.
het spijt me, weet echt niet wat je eraan zou kunnen doen, maar je mag me wel mailen als je wilt, aangezien we toch wel een beetje meemaken... mijn mailadres is sandrademoree@hotmail.com
__________________
A memory lasts 4ever, never does it die, true friends stay together, and never say goodbye!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.