Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 18:55
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
bleh. kheb het erg verpest. volop gemengde gevoelens. ene kant wilde ik geen echte vrienden meer zijn, maar meer losse bekenden. hmmm moest dat haar toch beter duidelijk maken. mja wat ben ik toch dom.

graag je mening over dit gesprek. wat heb ik precies fout gedaan? verbeteringen? ik moet leren van mijn fouten. mijn EQ stinkt.

Citaat:

Nienke is jarig! says:
weet jedani ik snap jou niet
// GRRR says:
wat valt er niet te snappen
// GRRR says:
mijn liefde voor jou is compleet overgeslagen naar irritatie
// GRRR says:
ik heb denk ik je te vaak gezien
// GRRR says:
heb ik met alles gehad. als ik iets te vaak doe/zie word ik er compleet gek van
// GRRR says:
ik hou van je als vriend, maar teveel van jou word ik gek
// GRRR says:
snap je??
// GRRR says:
daarom wil ik ook geen ruzie maken
// GRRR says:
daarom wil ik ook geen vervelende gesprekken/discussies
Nienke is jarig! says:
Nou dat ligt dan echt aan jou want ik ben niet veranderd hoor maar jij moet me toch steeds weer kwetsen nu ook weer
// GRRR says:
ik wil je niet kwetsen
// GRRR says:
ik wil je alleen uitleggen wat er aan de hand is
// GRRR says:
het ligt aan mij dat zei ikook
// GRRR says:
daarom moet je niet gewketst zijn
// GRRR says:
snap je?
Nienke is jarig! says:
Ja fuck you ik moet continu aanhoren wat vooreen bitch ik ben en dan moet ik me niet gekwetst voelen
// GRRR says:
GVD dat zeg ik FUCKING NIET

// GRRR says:
LEER LEZEN GVD

// GRRR says:
IK ZEG NIET JE BENT EEN BITCH
// GRRR says:
IK ZEG DAT IK ER GEWOON NIET TEGEN KAN DAT JE ZO DOMINANT DOET

// GRRR says:
weet je nog eerste keer dat ik je sprak
// GRRR says:
dat je zei ik ben een beetje dominant
// GRRR says:
ik zei toen. dat maakt mij niet zoveel uit.
// GRRR says:
dat maakte mij toen ook niet uit
// GRRR says:
maar nu wel
// GRRR says:
dat betekent niet dat je een bitch bent
Nienke is jarig! says:
ik had je gewaarschuwd
// GRRR says:
ja/ we hebben het langer uitgehouden dan mensen verwachtte
// GRRR says:
ik had het wat langer verwacht daar niet van
// GRRR says:
ik wist niet dat ik zo sterk er niet tegen kon
// GRRR says:
hield altijd wel een beetje van sterke vrouwen
// GRRR says:
maar blijkbaar niet zo sterk
Nienke is jarig! says:
Nou hoe zou jij het vinden als ik nou elke keer alles wat jij altijd fout doe tegen jou ga zeggen WANT JIJ KAN HELEMAAL NIKS HEBBEN!
// GRRR says:
zeg het maar
// GRRR says:
ik wacht
Nienke is jarig! says:
ik ben nog nooit zo erg door iemand gekwetst dus je kan van mij echt de kankertering krijgen want alle mooie hernerring die ik had heb je helemaal kapot gemaakt door elke keer te zeggen dat ik zo vervelend voor je was
Nienke is jarig! says:
fuck you daniel
// GRRR says:
dankjewel
// GRRR says:
het spijt me dat het zo gelopen is
// GRRR says:
en ik heb niet gezegd dat je altijd vervelend tegen mij was
// GRRR says:
dat maak jij er weer van
// GRRR says:
jij snapt echt geen hol van wat ik zeg
Nienke is jarig! says:
jij wilt vrienden blijven maar je moet wel telkens ff duidelijk maken waarom jij het ookal weer uitgemaakt heb
// GRRR says:
echt fucked up dat je mij niet begrijpt
// GRRR says:
ik heb het ook uitgemaakt zodat we niet zo erge ruzie zouden krijgen. maarja nu zie ik in dat we geen vrienden kunnen blijven
Nienke is jarig! says:
Ik moet jou begrijpen? dit is wat je steeds zegt:je irriteert me altijd je bent altijd bazig je doet net alsof ik je hondje was altijd
Nienke is jarig! says:
We konden best vrienden blijven als jij eens inziet dat ik niet de enige bent die hier fout is
Nienke is jarig! says:
en eens ophoud met mij verwijten te maken
// GRRR says:
ik weet dat jij niet de enige bent die fout zit. MAAR
// GRRR says:
wat ik doe is zeggen dat jij niet zo op me rug moet zitten
// GRRR says:
steeds als je me belt of spreek heb ik het gevoel dat je wat van me wil
// GRRR says:
en daar heb ik een hekel aan
// GRRR says:
sorry
Nienke is jarig! says:
Nou dat is niet zo hoor wees maar niet bang
Nienke is jarig! says:
egotripper jij wou vrienden blijven dus bel ik je maar kenelijk IRRITEER ik je dan want ik PRAAT tegen je
Nienke is jarig! says:
je hebt het zelf niet door he
// GRRR says:
blijkbaar niet nee.
// GRRR says:
we kunnen maar beter geen vrienden blijven
// GRRR says:
het is nu toch al zo verneukt.
Nienke is jarig! says:
als het niet aan mij lag had ik je nooit meer gesproken
// GRRR says:
ik kwets je toch alleen maar zonder mijn weten
// GRRR says:
en jij irriteert mij zonder jouw weten
// GRRR says:
het heeft geen nut
// GRRR says:
ik ben een lul
// GRRR says:
en ik ben niet sarcastisch
Nienke is jarig! says:
weetje er was echt helemaal niks aan de hand dacht ik maar achteraf kom jij elke keer met wat ik allemaal fout deed en dat kwetst me je moet dat niet altijd doen
Nienke is jarig! says:
ik dacht dat ik wat voor je betekent had ik wel speciaal was dat ben jij tenminste wel voor mij en nou zeg je geneens met me wilt praten
Nienke is jarig! says:
na1 ruzie al
// GRRR says:
ja ik weet het
// GRRR says:
ik zie jou als een gesloten hoofdstuk
// GRRR says:
een fijne hoofdstuk. ik heb echt van je gehouden
// GRRR says:
voor zover ik weet wat houden van betekent.
Nienke is jarig! says:
nou bedankt hoor jij weet echt hoe je mensen kapot moet maken weet je dat ze zeggen dat ik hard ben maar jij bent nog veel erger
// GRRR says:
hmm dat was niet mijn bedoeling
Nienke is jarig! says:
ja vast
// GRRR says:
nee echt niet
// GRRR says:
ben je al over mij heen?
Nienke is jarig! says:
een beetje maar het doet nog wel pijn zeker als je zo tegen me doet
// GRRR says:
sorry. ik wil echt absoluut niet jou pijn doen.
// GRRR says:
maar daarom kan ik ook gewoon niet met jou omgaan
// GRRR says:
het lukt mij gewoon niet normaal te doen
// GRRR says:
het is mijn fout
// GRRR says:
compleet
Nienke is jarig! says:
waarom niet?
// GRRR says:
dat heb ik gezegd
// GRRR says:
ik heb je te vaak gezien
Nienke is jarig! says:
zo vreselijk ben ik toch niet
// GRRR says:
nee
// GRRR says:
snap dat nou gewoon asjeblieft. ik kan gewoon niet tegen steeds hetzelfde. ik word daar schijtziek van
// GRRR says:
zo ben ik gewoon
// GRRR says:
het is als je teveel chocola eet. de hele dag lang
// GRRR says:
lekker in het begin maar daar word je ook niet goed van.
Nienke is jarig! says:
Weetje jij bent gewoon een aanstellerig mannetje die alleen aan zichzelf denkt en totaal niet om de gevoelens van andere denkt en alleen rekening houdt met wat goed voor jou is
// GRRR says:
als je dat vind prima
// GRRR says:
maar ik zei ook nog ik wil je niet kwetsen
Nienke is jarig! says:
met je chocola
// GRRR says:
daarom wil ik je zo min mogelijk spreken
// GRRR says:
ik kan toch niet normaal doen
// GRRR says:
want ik ben egocentrisch
// GRRR says:
en denk alleen maar aan mezelf
// GRRR says:
tevreden?
// GRRR says:
of moet ik je nog meer kwetsen?
Nienke is jarig! says:
Fuck you daniel ik haat je echt nu en als ik je zie ram ik je kutkop van je strot af
// GRRR says:
fijn.


flame maar, graag met argumenten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 19:06
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je bent idd een lul, dadelijk kom ik nog wel even met argumenten.

[edit] geen argumenten nodig, je bent gewoon een verschrikkelijke lul en je kunt iemand heel erg kwetsen met de dingen die je zegt, vooral als diegene heel erg om je geeft. Tis te merken dat jij blijkbaar niet zoveel om haar gevoelens geeft. [/edit]

typisch een jongen die niet weet hoe ie met een meisje om moet gaan. Wedden dat ze nu zit te huilen?

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:07
Verwijderd
Zeg nooit tegen een meisje dat haar aanwezigheid jou irriteert. De redenen daarvoor maken dan nog maar weinig uit, vrees ik.

Mijn EQ is waarschijnlijk lager dan dat van jou, maar mijn verstand vertelt me dat het niet zo slim is om elkaar verwijten te maken. Aangezien je daar niets mee opschiet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:14
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik had de eerste 10 zinnen gelezen en ja je bent een lul, dat je dat nog moet vragen
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:18
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Heel kort: Ja je bent een ontzettende lul.

Sorry maar je bent echt te bot. Als dingen je dwars zitten probeer je daar normaal over te praten zonder over iedereens gevoelens te racen. Wat zal jij ervan vinden als iemand tegen je zegt ' jesus elke keer als jij hier bent irriteer ik me mateloos aan je' nou ik zou echt woest worden!
En doe het ook niet over een chat. Wees mans genoeg om het in het gezicht te zeggen.
Dus kortom ga op ene cursus die je leert met mensen te communiceren zonder dat je ze kwetst want dit is echt hard. Samengevat, je sociale vaardigheden zijn onder niveau.
Ben iig blij dat je zelf inziet dat je niet echt goed gehandeld hebt dus ik hoop dat er verbetering in komt. suc6
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:21
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hmm dankjewel voor jullie eerlijkheid

ik zal eraan werken
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:27
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb niet alles gelezen, maar tot ergens halverwege, maar ik vind niet dat je een lul bent. Je bent eerlijk, das natuurlijk pijnlijk voor haar, dat kan ik snappen, maar je houdt haar tenminste niet aan een lijntje...
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:27
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
GRRR schreef:
hmm dankjewel voor jullie eerlijkheid

ik zal eraan werken
Ik denk dat je dr voor haar al te laat voor bent... Heb je wel ooit wat om haar gegeven of doe je altijd zo? Iemand verandert btw niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:30
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar tot ergens halverwege, maar ik vind niet dat je een lul bent. Je bent eerlijk, das natuurlijk pijnlijk voor haar, dat kan ik snappen, maar je houdt haar tenminste niet aan een lijntje...
vind ik ook. het is goed dat je de waarheid zegt, alleen moet je het wat minder bot brengen en niet zo duidelijk zeggen dat ze je irriteert, want het is natuurlijk wel superkut om dat te moeten horen van iemand waar je een tijd wat mee hebt gehad, dan heb je natuurlijk bij jezelf ook zoiets van hmz blijkbaar vond ie me altijd zo vervelend en ik maar denken dat ie zo gek op me was (ook al was dat waarschijnlijk wel degelijk zo, maar zo ga je dan denken als meisje)
ik kan me helemaal voorstellen hoe ze zich nu voelt want ik heb ook eens zo'n soort ruzie met een ex-vriendje van me gehad, en ik voelde me toen ook superkut maar uiteindelijk kon ik wel relativeren en was ik wel blij dat ie eerlijk was geweest.
dus das een goed punt van je, maar je brengt het nogal on-tactisch..
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Esmée schreef:


nogal on-tactisch..
noem je dat ontactisch? ik vind t ronduit grof. Zo ga je niet met iemand om waar je ooit veel om gegeven hebt (want dat moet toch?) Meisjes denken idd vaak verder door. Je mag best vinden dat ze je af en toe wel irriteert maar dan zeg je t nog niet zo. Veel te grof, veel te hard, ik zou dr absoluut niet tegen kunnen. Waarschijnlijk heb je nu wel je zin en wil ze geen vrienden meer zijn, ik zou je iig nooit meer hoeven te zien.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:34
DogByte
DogByte is offline
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het hier om iemand gaat die niet zozeer gedreven is door emoties maar door logica. Die Nienke zou dat ook moeten weten. Ik kan de eerlijkheid wel waarderen. (En misschien zou ze zelfs iets met de kritiek kunnen doen?)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
miro schreef:

Ik denk dat je dr voor haar al te laat voor bent... Heb je wel ooit wat om haar gegeven of doe je altijd zo? Iemand verandert btw niet zomaar.

het is ook allang uit. we hadden afgesproken vrienden te blijven, maar dat scheen mij niet te lukken. ik had het uitgemaakt omdat ze erg dominant en veeleisend was. afgezien van dat was ze een gweldige vriendin en mijn beste relatie ooit. ze gaf gweldig veel om me, alleen die paar minpunten deden het. ik werd gek van haar veeleisendheid.

de laatste 2 maanden van onze relatie liep ik ook dus rond met gevoelens over uit maken, maar ze was zo zorgzaam enzo dat ik het niet durfde en wilde. maar teveel is teveel.

en ik ben vaak bot ja. vaak ook zonder mijn weten. daar kan ik aan werken. niet dat ik dat wil, aangezien dat mijn karakter definieert en ik altijd gestreeft heb naar eerlijkheid. wat ik wel kan doen is wat beter met iemand zijn gevoelens omspringen.

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je maakt t wel wat begrijpelijker maar er is denk ik een groot verschil tussen eerlijkheid en gewoon botte grofheid.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:43
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
miro schreef:
Je maakt t wel wat begrijpelijker maar er is denk ik een groot verschil tussen eerlijkheid en gewoon botte grofheid.

dat is waar. ik voel me ook best wel klote nu, dat ik zo hard was. maarja gedaan is gedaan. hopelijk begrijpt ze dat ze niet een bitch is en dat ik wel degelijk om haar gaf en dat ik een gekke botte klootzak af en toe ben.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:47
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
GRRR schreef:



dat is waar. ik voel me ook best wel klote nu, dat ik zo hard was. maarja gedaan is gedaan. hopelijk begrijpt ze dat ze niet een bitch is en dat ik wel degelijk om haar gaf en dat ik een gekke botte klootzak af en toe ben.
Zeg dat dan tegen haar. Dan kun je de pijn misschien nog een heel klein btje verzachten...

Wat ik er trouwens ook nog over wil zeggen: Tis nog extra lullig dat je het op msn hierover hebt. Bel haar dan persoonlijk op. Maar dan hoor je haar huilen, of kwaad worden en dat vind je waarschijnlijk erg. Zulke dingen zeg je niet, en al zeker niet over msn.

je moet niet denken dat ik niet uit ervaring spreek

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:51
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
miro schreef:

Zeg dat dan tegen haar. Dan kun je de pijn misschien nog een heel klein btje verzachten...

Wat ik er trouwens ook nog over wil zeggen: Tis nog extra lullig dat je het op msn hierover hebt. Bel haar dan persoonlijk op. Maar dan hoor je haar huilen, of kwaad worden en dat vind je waarschijnlijk erg. Zulke dingen zeg je niet, en al zeker niet over msn.

och msn, telefoon. dat maakt nu geen hol uit. ik zou toch even bot zijn, misschien wel erger. op msn kan ik het nog relativeren. over de telefoon ben ik alleen maar impulsief en zou ik haar helemaal kapot maken, wat niet mijn bedoeling is natuurlijk.

we hebben vaker zulke ruzies gehad. ze werden alleen maar erger.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:51
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
Je bent inderdaad een arogante lul!!!!!!!

meer worden heb ik niet voor jou

ciao
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:16
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat het niet erg veel zin heeft om dit soort gesprekken te blijven voeren. Some things are better left unsaid . Kennelijk ging het gewoon niet samen, het heeft geen zin om elkaar nog allerlei verwijten te gaan maken achteraf.

Dit is kwetsend voor haar en ze schiet er heel weinig mee op. Als het vrienden blijven niet lukt, dwing het dan niet af, maar laat haar gewoon.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2002, 20:21
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Eerlijk gezegd vind ik Nienke vervelender dan GRRR. Ze trekt alles wat GRRR zegt uit zijn verband. Hij is eerlijk en hij scheldt niet, hij blijft redelijk netjes.
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Je kunt dingen best gewoon eerlijk zeggen enzo, en dat doe je duidelijk ook, maar breng ze dan wat minder grof en hard en minder kwetstend..
Als jij zulke dingen tegen mij gezegd zou hebben dan zou ik je nooit meer willlen zien, echt niet!! Je walst gewoon over haar gevoelens heen! TJa best een lul dus.. Natuurlijk moet je wel zeggen wat je dwars zit en moet je er wel over praten, maar je maakt haar allemaal verwijten, als jij niet duidelijk zegt wat je dwars zit dan kan zij dat ook niet aan zichzelf veranderen...

Probeer wat meer rekening te houden met de gevoelens van anderen.. want hoe je dit nu zegt kan echt niet, zeker niet tegen vrouwen, wij zijn gevoelig voor zulke dingen, als je zoiets als jongens onder elkaar zeg alá, maar zoiets zeg je gewoon niet tegen een vrouw.. (beetje generaliseren misschien, maar dat is hoe ik erover denk!)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:11
heldin
heldin is offline
je bent wel eerlijk, maar je had haar ook op een andere manier duidelijk kunnen maken dat je geen vrienden meer wilt zijn. verder ook nogal nutteloos om als je relatie al voorbij is nog te gaan lopen zeiken over wat wie allemaal fout heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:18
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
mijsje schreef:
je bent wel eerlijk, maar je had haar ook op een andere manier duidelijk kunnen maken dat je geen vrienden meer wilt zijn. verder ook nogal nutteloos om als je relatie al voorbij is nog te gaan lopen zeiken over wat wie allemaal fout heeft gedaan.

ik liep niet te zeiken over wat er mis ging toen ik een relatie had, maar wat er nu fout zit tussen haar en mij. ik wil mijn vrienschap niet beeindigen met haar, maar dat gaat wat moeilijk.


och ja. ik zal wel effe veranderen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:38
heldin
heldin is offline
Citaat:
GRRR schreef:



ik liep niet te zeiken over wat er mis ging toen ik een relatie had, maar wat er nu fout zit tussen haar en mij. ik wil mijn vrienschap niet beeindigen met haar, maar dat gaat wat moeilijk.


och ja. ik zal wel effe veranderen.
sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:38
rabecca
rabecca is offline
nou ik had precies hetzelfde gereageerd als haar hoor!!
Zo ik zou écht héél boos zijn ik had niet eens zolang met je je doorgepraat erover!!
(dit is geen persoonlijke aanval hoor je zal best een aardige jongen zijn)
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:46
Gleipnur
Gleipnur is offline
ZAAALIG!!!
ah, dit lezen doet echt deugd ik vind je helemaal geen lul, ik vond het hele gesprek eigelijk net een scène uit een heerlijke alto-film Doe zo voort.
__________________
run
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 21:47
Janso
Janso is offline
Bwa, kvind u niet direct een lul, vind die andere btw irritanter. Maar ja, bij de meeste kunde nooit iets goe dan, en dan zijde is eerlijk.
__________________
haha, Maarten, u are so owned
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:16
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
dat meisje bedrijgt jou
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:22
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
die reactie van datmeisje zijn echt uber


en je bent idd een stomme lul
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:25
Verwijderd
hmm het doet me een beetje denken aan een soort spelletje eigenlijk...
Ik bedoel, als jullie elkaar allebei écht zo vervelend vinden gaan je niet zo'n gigantisch vaag gesprek voeren.
(Ik spreek uit ervaring )
Nee serieus, ik zou namelijk allang iets beters zijn gaan doen als de ander me niet boeide.

Maargoed, ik vind je inderdaad wel een lul jah
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:34
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
lol, jah..... dat heb je ff heel subtiel duidelijk gemaakt
en ze was nog wel jarig LUL!
maar eigenlijk vind ik dat je het wel redelijk gedaan heb.
jij heb geprobeert normaal te zeggen wat er aan de hand was.
maarja...... dames blijven altijd maar doorlullen .
ik denk trouwens dat ze pas echt link wordt als ze ziet dat je het hele gesprek op internet heb gedumpt :-S

en ja je bent een lul, maar dat vond ik al voor deze post
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:34
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
hmm het doet me een beetje denken aan een soort spelletje eigenlijk...
Ik bedoel, als jullie elkaar allebei écht zo vervelend vinden gaan je niet zo'n gigantisch vaag gesprek voeren.
(Ik spreek uit ervaring )
Nee serieus, ik zou namelijk allang iets beters zijn gaan doen als de ander me niet boeide.

Maargoed, ik vind je inderdaad wel een lul jah
Wat is het doel van dat spelletje dan??
of wat kwam er bij jou uit dat spelletje voort of hoe liep dat af??

(zit in een soort gelijke situatie dus ik ben wel benieuwd)
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
rabecca schreef:


Wat is het doel van dat spelletje dan??
of wat kwam er bij jou uit dat spelletje voort of hoe liep dat af??
ow das een lang verhaal
Beetje veel ruzie/mindgames oa via msn. ...
Zodat je diegene langer kan spreken ofzo....of steeds weer over dingen waar je mee zit beginnen te praten...en dan weer doei ik blokkeer je....en vijf minuten laten haal je 'm weer van de block af nadat je 5 smsjes het gehad van "blokkeer me nou niet, ik wil met je praten".
Enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:42
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
rabecca schreef:


Wat is het doel van dat spelletje dan??
of wat kwam er bij jou uit dat spelletje voort of hoe liep dat af??

(zit in een soort gelijke situatie dus ik ben wel benieuwd)
Ik vind dat je het wel netjes gedaan hebt.. Je vertelt haar gewoon de waarheid zoals jij die ziet zonder rozegeur en manenschijn.. Maar meisjes zijn veel gevoeliger wat dit soort zaken betreft en hebben toch liever die rozengeur en manenschijn erbij.. Maar in mijn ogen heb je het wel oke gedaan..
En af en toe moet je gewoon hard zijn om dit soort dingen duidelijk te maken.. (spreekt uit ervaring)
Maar mijn mening zal je wel weinig uitmaken.. Ik vond je zowiezo al een grote LUL
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:57
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:


en ja je bent een lul, maar dat vond ik al voor deze post

haha flex. wat heb ik gedaan? kan me daarvan niets herinneren. en ik hou ook van jou Aaart



ps. heb haar gebeld. gezegd dat het me speet, ik niet zo bot moest doen etc. ze is het alweer vergeten.

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 23:04
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
GRRR schreef:



haha flex. wat heb ik gedaan? kan me daarvan niets herinneren. en ik hou ook van jou Aaart



ps. heb haar gebeld. gezegd dat het me speet, ik niet zo bot moest doen etc. ze is het alweer vergeten.

Vrouwen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 00:37
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Je spreekt de waarheid:
De manier waarop je het doet:

maar dat maakt je nog geen lul, hooguit een lulletje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2002, 01:56
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Grrr, ik herhaal wat zij zei:

jij bent gewoon een aanstellerig mannetje die alleen aan zichzelf denkt en totaal niet om de gevoelens van andere denkt en alleen rekening houdt met wat goed voor jou is
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 04:18
Verwijderd
Ja je bent een lul, je gedraagt je precies zoals mijn ex... Zijn de woorden 'jah ik was fout' wel eens tot je door gedrongen ipv van te zeggen 'sorry maar je aanwezighied irriteert me' ?
Je zegt wel sorry.. maar niet op de goede manier.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:20
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
pfff, als ik jou was zou ik dit soort gesprekjes voortaan niet meer over internet voeren, dat wil altijd wel helpen


En tel voortaan eerst tot 10 voordat je iets ontactisch gaat zeggen..
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb niet alles gelezen, wel een gedeelte.


De vraag is of je je schuldig moet voelen dat je iemand kwijt bent die jou niet respecteert zoals je bent. Je bent nou eenmaal een beetje lomp (ik ook hoor), dat hoort bij je. Dat is onderdeel van je karakter.
Er zijn echt wel meiden op aarde die daar rekening mee houden, en daar zelfs mee kunnen leven. Ik raad je aan om zo'n meid aan de haak te slaan.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:54
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja och mensen begrijpen het niet helemaal volgens mij.

ik heb het haar tactischer proberen te brengen dat ze hardstikke veeleisend en zeurderig bij mij over komt en dat ze daar wat meer aan moest werken (meerdere malen). maar dat begreep zij niet ofzo. nah ik ontplofte in dit gesprek, ik had gewoon geen geduld meer.

maar ik viel voor haar omdat ik wist dat ik mijn botte zelf kon zijn. ze is zelf ook heel sterk qua karakter en kon wel tegen een stootje. dat betekende niet dat ik over haar heen liep. integendeel, ze liep vaak genoeg over mij. maar ik kon gewoon hardop zeggen wat ik dacht bij haar. maarja, als ze het nou alleen maar begreep.

en ik had waarschijnlijk moeten zeggen: sorry ik moet weg. ik kan niet met je praten. maar dan ben ik niet eerlijk toch?

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
De vraag is of je je schuldig moet voelen dat je iemand kwijt bent die jou niet respecteert zoals je bent. Je bent nou eenmaal een beetje lomp (ik ook hoor), dat hoort bij je. Dat is onderdeel van je karakter.
Er zijn echt wel meiden op aarde die daar rekening mee houden, en daar zelfs mee kunnen leven. Ik raad je aan om zo'n meid aan de haak te slaan.
LoL Ik quote:
Citaat:
// GRRR says:
mijn liefde voor jou is compleet overgeslagen naar irritatie
// GRRR says:
ik heb denk ik je te vaak gezien
// GRRR says:
heb ik met alles gehad. als ik iets te vaak doe/zie word ik er compleet gek van
Meisjes die dit accepteren, hebben waarschijnlijk een lobotomie ondergaan.

En ja, ik dacht dat ik ongenuanceerd was, maar GRRR is denk ik toch net iets erger

Ik zou - in zijn situatie - waarschijnlijk zeggen dat ik een beetje meer ruimte voor mezelf nodig heb, omdat ik moeite heb met het verwerken van het uitgaan van de relatie. Meer was niet nodig geweest, lijkt me.

Tip voor GRRR: bekijk dingen zoveel mogelijk van haar kant. Het is compleet nutteloos over jezelf te blijven lullen en nog veel erger om haar verwijten te maken. Zelfs al denk je van "kutwijf, rot op met je gezever" kun je altijd nog zeggen "meisje, het ligt niet aan jou, maar ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig" Klein verschil
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:58
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
je hebt compleet gelijk ********. ik zal toch wat meer tactvoller moeten wezen. aan zulk advies heb ik meer dan persoonlijke aanvallen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:30
DarkCat
DarkCat is offline
Als je eens wist wat voor gesprekken ik in het verleden niet gehad heb..

Maareh als ik dat meisje was dan was ik ergens halfverwege het gesprek afgehaakt met een 'hey ik spreek je nog wel, het is fijn dat je laat blijken dat je om me geeft'.
En als ik de jongen was dan had ik misschien wel precies hetzelfde willen zeggen als GRRR, maar dan tactvoller.

Eerlijk is eerlijk, en ik heb botte mensen altijd minder irritant gevonden dan mensen die dingen voor zich lopen houden, je aan het lijntje houden en liegen.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:33
Piccola
Piccola is offline
Ik moet zeggen dat ik om dit gesprek wel gelachen heb! Maar dan is het in mijn hoofd meer of ik een boek lees ofzo...

Als ik er serieus naar kijk enzo... Ja, dan ben je een lul. Het lijkt hier wel of je gevoelloos bent ofzo? Het boeit je geen fuck dat je haar echt pijn doet! Tenminste, zo komt het over. Als een jongen waar ik van hou zo tegen me zou doen dan zou ik echt helemaal over de zeik zijn! Fijn, als jij zo bent, dat je niet teveel van iets moet hebben enzo, jouw probleem, maar had je het dan in ieder geval niet iets vriendelijker en normaler kunnen zeggen? Dit was wel heel hard. Ik begrijp dat meisje zeker wel, hoe ze nu op je reageert enzo. Maar dat ze zegt dat ze je kutkop van je strot gaat aframmen *proest * vind ik een beetje kinderachtig.. Maar goed, ze was boos en verdrietig. Neem het haar niet kwalijk. Maar bij haar hoef je, denk ik, niet meer aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:55
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Vrouwen
yup..... probeer er maar es iets van te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:03
Blisz
Avatar van Blisz
Blisz is offline
haha k vond het eigenlijk wel grappig om te lezen
sorry!!!
nee k vind je eigenlijk geen lul als ik dit zo lees zij is degene die de hele tijd loopt te schelden!
maar ja

KuzZzZz............
__________________
What would you doubt for?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:32
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ja.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:49
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
KARSO, JE BENT EEN EIKEL!

Jouw EQ lig niet hoog...

Leuk voor haar, op 'r verjaardag nog wel!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Razzle schreef:
Leuk voor haar, op 'r verjaardag nog wel!
ja dat vinnik ook zo vaag........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten waar een lul is...
baboon
14 19-09-2006 17:34
Verhalen & Gedichten Een prachtverhaal
Verwijderd
22 30-04-2006 12:35
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 20:47
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.