Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 11:04
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Vandaag net achtergekomen. SPIJT!!!
Ik ben dom geweest.
Ik ben bang.

Een tip voor iedereen hier: Vrij aub veilig en denk nooit dat gebeurt mij niet.

Aan iedereen die in dezelfde situatie zit SUCCES

__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:05
@pie
@pie is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Vandaag net achtergekomen. SPIJT!!!
Ik ben dom geweest.
Ik ben bang.

Een tip voor iedereen hier: Vrij aub veilig en denk nooit dat gebeurt mij niet.

Aan iedereen die in dezelfde situatie zit SUCCES



wat ga je ermee doen?

veel succes..

[Dit bericht is aangepast door @pie (06-03-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:06
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
@pie schreef:


wat ga je ermee doen?

veel succes..

[Dit bericht is aangepast door @pie (06-03-2002).]
Abortus.

__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Iotje schreef:
Abortus.

Das moeilijk. Maar als je d'r echt achter staat een goede beslissing. Heel veel sterkte. En probeer er zoveel mogelijk over te praten, ook al is dat misschien moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:10
@pie
@pie is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Abortus.
veel sterkte.. zowel voor jou als je vriend..

ik heb n keer een goeie vriendin van me geholpen omdat haar vriend het om die reden uitmaakte, dus ik denk dat ik wel weet wat er in jullie omgaat...

nogmaals: veel sterkte..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:16
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Iotje schreef:

Ik ben bang.
Waarvoor ben je bang dan?

Veel sterkte ermee. Ik hoop dat je ouders achter je beslissing staan. En je vriend en alle andere mensen die 'belangrijk' voor je zijn.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:51
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Als je nog op de middelbare school zit dan zou ik ook een aborus aanraden.. Maar het zal je waarschijnlijk wel heel je leven mee moeten leven.. dat je een kind toch niet ter wereld hebt gebracht.. je hebt dan geen idee hoe het kind er uit ziet..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
AMDFreak schreef:
Als je nog op de middelbare school zit dan zou ik ook een aborus aanraden.. Maar het zal je waarschijnlijk wel heel je leven mee moeten leven.. dat je een kind toch niet ter wereld hebt gebracht.. je hebt dan geen idee hoe het kind er uit ziet..
ja wrijf het er nog maar eens lekker in....
doe maar zo...
alsof ze het niet al moeilijk genoeg zal hebben...

veel sterkte ermee...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:55
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja wrijf het er nog maar eens lekker in....
doe maar zo...
alsof ze het niet al moeilijk genoeg zal hebben...

veel sterkte ermee...
Jah das toch goed?! Ze moet er later geen spijt van krijgen.

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
(Jij bent de vriendin van Internationalist?)

Veel succes...

Het kan iedereen gebeuren... (nou ja, ik bedoel, je weet wel wat ik bedoel)



Sterkte...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
~*LiEfMeIsSiE*~ schreef:
Jah das toch goed?! Ze moet er later geen spijt van krijgen.

ja maar ze heeft er waarschijnlijk, lijkt me logisch, al aan gedacht, en dan hoef je het er niet nog eens lekker in te wrijven dat ze zich lekker schuldig gaat voelen.....
trouwens...alsof dat embryo (of hoe het ook genoemt wordt) merkt dat het dood gaat...dan zou elke zaadlozig of menstruatie moord zijn....nou ja

nogmaals veel sterkte (K)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 23:21
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Vandaag net achtergekomen. SPIJT!!!
Ik ben dom geweest.
Ik ben bang.

Een tip voor iedereen hier: Vrij aub veilig en denk nooit dat gebeurt mij niet.

Aan iedereen die in dezelfde situatie zit SUCCES



heel veel succes en heel veel sterkte toegewenst

liefs miep

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 11:08
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ekki schreef:
Waarvoor ben je bang dan?

Veel sterkte ermee. Ik hoop dat je ouders achter je beslissing staan. En je vriend en alle andere mensen die 'belangrijk' voor je zijn.

Ik ben bang voor wat er komen gaat vooral dekomende weken en ook detijd daarna.
en nee niet iedereen staat achter me en dat is zeker kut maar zolang het er niet meer worden (niet iedereen weet het) lukt het wel.

__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 12:28
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Vandaag net achtergekomen. SPIJT!!!
Ik ben dom geweest.
Ik ben bang.

Een tip voor iedereen hier: Vrij aub veilig en denk nooit dat gebeurt mij niet.

Aan iedereen die in dezelfde situatie zit SUCCES

dank je jij ook veel succes meissie kweet hoe je je voelt jammergenoeg

__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Heel veel sterkte!!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:13
kirsten
kirsten is offline
Als je erover wilt praten... Ik heb er ook een gehad.

kboddaerd@yahoo.co.uk
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 15:40
De Pater
De Pater is offline
zeg nie dat je het niet wist. veiligvrijen!!!
__________________
---> If yuo cant do the time, dont do the crime <----
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:02
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
ik denk dat je een heel verstandige keuze maakt door het weg te laten halen... misschien zul je het er heel moeilijk mee hebben en dat is logisch! en misschien zul je later denken dat jij niet goed was omdat je een leven hebt weggegooit... maar denk je dat het reeel is om een kind op de werled te zetten als je zelf nog maar net oud genoeg bent om te zien wat er in de wereld gebeurd. je hebt nog een toekomst... moet je dan die er ook bij weggooien? ik weet niet wat ik zou doen, maar waarschijnlijk zou ik kiezen voor arbortus, want als je heel goed nadenkt weet je ook dat je dat kind niet veel te bieden hebt op 17-jarige leeftijd...
heel veel sterkte! en praat erover!
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:27
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Meis, onwijs veel sterkte!

__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:40
Verwijderd
sterkte!
Denk ook idd dat het wel verstandig is, wel moeilijk natuurlijk

Toevallig hebben we het er deze week heel serieus over gehad, met vriendinnen.
Maar suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 08:28
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
veel succes goede keuze om ut weg te late hale

nu heb ik 1 vraagje gebruik je wel de pil?
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 17:23
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
meissie veel sterkte,ik denk wel wte weten wat je voelt nu,ik leef met je mee!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 00:50
HoñeY
HoñeY is offline
Ok, ik heb gelezen dat je abortus gaat nemen, en eigenlijk hoor ik dit dus niet te plaatsen. Ik geef alleen mijn mening, en dat is dat je geen abortus moet nemen. Punt een je kan er echt ontzettend spijt van krijgen, en het is dan gewoon niet meer terug te draaien. Punt twee, het is je eigen "fout", daar moet en mag je gewoon niet voor weglopen. Ik vind gewoon dat je het kind moet houden. Maar iig ik wens je veel succes met je keuze verder nog.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 13:40
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Ok, ik heb gelezen dat je abortus gaat nemen, en eigenlijk hoor ik dit dus niet te plaatsen. Ik geef alleen mijn mening, en dat is dat je geen abortus moet nemen. Punt een je kan er echt ontzettend spijt van krijgen, en het is dan gewoon niet meer terug te draaien. Punt twee, het is je eigen "fout", daar moet en mag je gewoon niet voor weglopen. Ik vind gewoon dat je het kind moet houden. Maar iig ik wens je veel succes met je keuze verder nog.
sorry dat ik zo vrij ben hier op te reageren, maar als 'vader' van dit 'kind' wil ik toch iets zeggen.

Dat het onze fout, is helemaal waar. Ik probeer daar ook niet onderuit te komen en neem van mij aan dat het gevoel wat ik nu heb een behoorlijke straf is. Ik haat mezelf om het gebeuren en neem het mezelf hoogstkwalijk dat ik een kind vermoord .

Alleen ben ik ook een beetje realistisch. Ik heb een hele lieve vriendin die haar leven dan kwijtraakt, het kind heeft een vader die meer forummed dan luiers verschoond en die ongeschoold is. Wat heb ik dat kind te bieden? helemaal niets.

Ik weet dat ik dit veronderstel en ik kan helemaal niet weten of het ongelukkig wordt maar toch, het kan niet. Ik kan het echt niet.

Sorry
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:23
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Sterkte allebei..jij en Internationalist

Ik heb m'n betoog ooit eens voor abortus gehouden..ook als argument dat je het kind wel een goede toekomst moet kunnen bieden en een kind moet wel welkom zijn, en ik weet niet hoe lang je al zwanger bent maar je kan nog niet echt spreken van een kind..wel iets dat een kind wordt..

Ik moet wel eerlijk zeggen dat mocht ik zwanger raken k t waarschijnlijk wel zou houden dus ik ben nogal tegenstrijdig

Nogmaals sterkte
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:42
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Internationalist schreef:


Alleen ben ik ook een beetje realistisch. Ik heb een hele lieve vriendin die haar leven dan kwijtraakt, het kind heeft een vader die meer forummed dan luiers verschoond en die ongeschoold is. Wat heb ik dat kind te bieden? helemaal niets.

je kan het evt afstaan (zie ook evt (als dat niet te gevoelig ligt) de topic over abortus elders op de pagina). dan kan het kind gelukkig worden, degene die het opvoedt hoogstwaarschijnlijk ook (dat zijn denk ik mensen die geen kinderen kunnen krijgen en heel gelukkig zijn met een kind van een ander) en hebben jullie 'maar' 9 (of minder) maanden waarin je 'last' hebt van dat kind (geestelijk niet meegerekend, maar ik weet niet of abortus even zwaar is als afstaan oid).

maar goed, de beslissing hebben jullie al lang genomen en het is jullie beslissing, ik wil daar ook verder eigenlijk niet iets tegen gaan doen ofzo: het zal niet helpen. jullie zullen alles al wel overwogen hebben en daarom wil ik jullie alle sterkte, wijsheid en succes van de hele wereld wensen met het verwerken hiervan.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 22:09
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
ekki schreef:
je kan het evt afstaan (zie ook evt (als dat niet te gevoelig ligt) de topic over abortus elders op de pagina). dan kan het kind gelukkig worden, degene die het opvoedt hoogstwaarschijnlijk ook (dat zijn denk ik mensen die geen kinderen kunnen krijgen en heel gelukkig zijn met een kind van een ander) en hebben jullie 'maar' 9 (of minder) maanden waarin je 'last' hebt van dat kind (geestelijk niet meegerekend, maar ik weet niet of abortus even zwaar is als afstaan oid).

maar goed, de beslissing hebben jullie al lang genomen en het is jullie beslissing, ik wil daar ook verder eigenlijk niet iets tegen gaan doen ofzo: het zal niet helpen. jullie zullen alles al wel overwogen hebben en daarom wil ik jullie alle sterkte, wijsheid en succes van de hele wereld wensen met het verwerken hiervan.


Precies, afstaan voor adoptie is een goede optie. Uhm ik weet niet of het zou kunnen, maar maybe zou je je ouders het kind kunnen laten adopteren. Naja ik weet niet, misschien word die situatie dan later erg ingewikkeld, ik weet natuurlijk ook niet hoe close jullie zijn met je ouders en hoe het zit qua financienen. Ik kijk alleen hoe ik het zelf aan zou pakken, voor mij zou abortus geen optie zijn, adoptie eigenlijk ook niet helemaal, vandaar. En ik heb het in mijn eigen omgeving gezien, een moeder van 16 jaar nu wel al inmiddels 22, alles is goed gekomen ze heeft nu zelfs al een 2e kind.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:47
lil devil
Avatar van lil devil
lil devil is offline

Ja dat is zeker dom. Je kan nu nog uit een paar dingen kiezen. Weghalen hoeft niet perse via abortus, maar kan ook nog met iets anders. Ik zat in dezelfde situatie en ik ben naar de homeopaat geweest en die heeft me wat w\voorgeschreven dat ik 3x per dag moest slikken en dat drie dagen door. Het heet pulsatilla. Dus je kan het houden of weg laten halen op welke manier dan ook vee succes.


Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
sorry dat ik zo vrij ben hier op te reageren, maar als 'vader' van dit 'kind' wil ik toch iets zeggen.

Dat het onze fout, is helemaal waar. Ik probeer daar ook niet onderuit te komen en neem van mij aan dat het gevoel wat ik nu heb een behoorlijke straf is. Ik haat mezelf om het gebeuren en neem het mezelf hoogstkwalijk dat ik een kind vermoord .

Alleen ben ik ook een beetje realistisch. Ik heb een hele lieve vriendin die haar leven dan kwijtraakt, het kind heeft een vader die meer forummed dan luiers verschoond en die ongeschoold is. Wat heb ik dat kind te bieden? helemaal niets.

Ik weet dat ik dit veronderstel en ik kan helemaal niet weten of het ongelukkig wordt maar toch, het kan niet. Ik kan het echt niet.

Sorry
Aan de andere kant: je kind is ongewenst en zal dat later ook te horen krijgen? Hoe weet jij nou nu dat jullie voor altijd bij elkaar blijven? Jullie zijn nog zo jong.. natuurlijk hoop je dat.. maar ja, you'll never know what happens..

Ik raad jullie aan om te gaan praten met de Rutgersstichting, een afspraak maken of telefonisch. Weet niet precies hoe dat gaat. Denk er iig goed over na en praat er met een deskundige over die kunnen beter de gevolgen onderzien dan jullie. No offense.

En ja ik kan niks zeggen, ik heb het ook onveilig gedaan maar ik heb het bijzondere geluk dat het wel goed is gegaan. Dank u, God.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:20
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Aan de andere kant: je kind is ongewenst en zal dat later ook te horen krijgen? Hoe weet jij nou nu dat jullie voor altijd bij elkaar blijven? Jullie zijn nog zo jong.. natuurlijk hoop je dat.. maar ja, you'll never know what happens..
adoptie is nog een mogelijkheid...

Citaat:

Ik raad jullie aan om te gaan praten met de Rutgersstichting, een afspraak maken of telefonisch. Weet niet precies hoe dat gaat. Denk er iig goed over na en praat er met een deskundige over die kunnen beter de gevolgen onderzien dan jullie. No offense.
daar ben je ietsie te laat mee ondertussen.

__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:02
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Ik zou zeggen, laat gewoon de keus aan Iotje en Internationalist over. Ze zitten ermee en hebben al een keuze gemaakt. Ik zou dat respecteren....

Veel succes ermee en hopelijk dat jullie allebei er weer bovenop komen
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:05
smilegirl
smilegirl is offline
heel veel suc6
met de keuze die je gaat maken maar denk er wel goed over na zodat je geen spijt krijgt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:23
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Het is nu allemaal achter de rug. Iotje heeft een arbortus ondergaan, alles is relatief goed verlopen. het enige wat me echt tegen de borst stootte was het gedrag van sommige personen in die kliniek. Het waren van die feministische hippy vrouwen die er per definitie vanuit gingen dat het mij allerminst iets kon schelen en ik werd gewoon genegeerd. Zo hebben me niet gevraagd of ik bij de bahandeling wou zijn, ze hebben me niet gevraagd of ik een gesprek wou met een psycholoog oid, ze hebben niets gevraagd, zelfs niet of ik koffie wou ofzow. Dit stoorde mij behoorlijk, helemaal omdat niet iedereen met meerdere komt. (Iotje had een vriendin van ons mee genoemen, maar dat doet natuurlijk niet iedereed). Wat ik ook ronduit achtelijk vind is dat ik na faloop van de behandeling niet naar haar toe mocht, omdat de rust kamer allen voor vrouwen is. Ik daar btw wel een lacht over indienen bij de gemeente/burgemeester want dit moet (en zal ) verbeterd worden.

Ik heb persoonlijk adoptie nooit serieus overweogen. Simpel weg omdat ik hat niet kan afstaan als het er is. Nu vond en vind ik het al zwaar, en wat was het nu, een klompje cellen van 15 mm.
Ik weet zeker dat als ik het kindje gezien zou hebben ik het echt niet meer los zou kunnen laten.

Iig bedankt voor jullie reacties, het is een steun, ook de reactie waarin arbortus als negatief werd bestempeld. Ik heb een keus gemaakt en of het de goede was zal ik nooit weten of kom ik bij de Hemelpoord wel achter
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:17
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

Iig bedankt voor jullie reacties, het is een steun, ook de reactie waarin arbortus als negatief werd bestempeld. Ik heb een keus gemaakt en of het de goede was zal ik nooit weten of kom ik bij de Hemelpoord wel achter

sterkte... je zal het nodig hebben!

verder vind ik het wel belachelijk hoe je vertelt van die kliniek, ja. alsof jij geen gevoel hebt ofzo.

ik kan me goed voorstellen wat je zegt over adoptie. dat zou ik dus ook nooit kunnen.

ach, ik ga er niet meer over zeggen, het is voor jullie al moeilijk genoeg.

praat er over als je dat kan met mensen, want je moet het wel verwerken.

sterkte ermee, ook voor Iotje.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:19
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
ekki schreef:
verder vind ik het wel belachelijk hoe je vertelt van die kliniek, ja. alsof jij geen gevoel hebt ofzo.
ik bedoel hiermee dus dat ik die kliniek belachelijk vind. niet hoe jij dat vertelt ofzo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:52
HoñeY
HoñeY is offline
Sterkte nog
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:16
AdenosineTriPhoshaat
AdenosineTriPhoshaat is offline
D
u
r
e
x
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 19:12
aeris318
aeris318 is offline
Een beetje respect aub...
__________________
and you know you're never sure, but you're sure you could be right...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:55
Roelade
Avatar van Roelade
Roelade is offline
eigen schuld ,dikke buik
__________________
die by the chainsaw
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
Ok, ik heb gelezen dat je abortus gaat nemen, en eigenlijk hoor ik dit dus niet te plaatsen. Ik geef alleen mijn mening, en dat is dat je geen abortus moet nemen. Punt een je kan er echt ontzettend spijt van krijgen, en het is dan gewoon niet meer terug te draaien. Punt twee, het is je eigen "fout", daar moet en mag je gewoon niet voor weglopen. Ik vind gewoon dat je het kind moet houden. Maar iig ik wens je veel succes met je keuze verder nog.
oeps vergeten wat bij te zetten :0

maar wat ik dus wilde zeggen is dat je niet voor je probleem wegloopt als je een abortus neemt. je bent 17, zit nog op school, als je nu een kind neemt kun je je school niet afmaken (of je ouders moeten voor het kind zorgen en het is dus eigenlijk hun kind). je hebt geen toekomst en bent altijd afhankelijk van anderen. is dat nou voor je probleem weglopen??? en baby's zijn een hele grote verantwoordelijkheid!!!!!!

[Dit bericht is aangepast door ikke-eva (25-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 09:38
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Een beetje respect aub...
iid , RESPECT
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:35
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Ik vind het echt verschrikkelijk belanchelijk en kinderachtig hoe bepaalde mensen zich hier gedragen! Denk maar eens na wat jij in zo'n situatie zou doen! Dat er mensen zijn die tegen abortus zijn, ok dat snap ik en dat accepteer in! Accepteer daarom ook de keuze die Iotje en Internationalist gemaakt hebben. Want zij doen niet kinderachtig maar bepaalde mensen hier moeten nog heel veel leren....

Sorry dat moest ik even kwijt!

Iotje en Internationalist, ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe....Meer woorden heb ik er niet voor....
En Inter: Ik denk aan jullie dat weet je he?
Uiteindelijk zal jij ook de finish halen...


( en sorry dat ik niet eerder gereageerd heb....you know why...)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:49
Roelade
Avatar van Roelade
Roelade is offline
Citaat:
Lindatje schreef:
Denk maar eens na wat jij in zo'n situatie zou doen!


Ik denk dat ik niet zwanger ga worden, of dat ik zo dom zal zijn geen condoom te gebruiken..

__________________
die by the chainsaw
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:57
-anke-
-anke- is offline
Ik zou niet meteen voor abortus kiezen, ik ben nu 18 jaar en heb een zoontje van 2 jaar en het is goed te doen. Na mijn eindexamen ben ik bevallen, en mijn vriend en ik zijn nog steeds bij elkaar. Ik ben nu thuis en mijn vriend werkt. In de avonduren doe ik een opleiding en als mijn zoontje over een paar jaar naar school gaat kan ik gaan werken. Je toekomst wordt niet verpest maar je moet er wel zelf achter staan

veel succes en ik hoop dat jullie een goede oplossing zullen vinden
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 11:03
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Het is nu allemaal achter de rug. Iotje heeft een arbortus ondergaan, alles is relatief goed verlopen. het enige wat me echt tegen de borst stootte was het gedrag van sommige personen in die kliniek. Het waren van die feministische hippy vrouwen die er per definitie vanuit gingen dat het mij allerminst iets kon schelen en ik werd gewoon genegeerd. Zo hebben me niet gevraagd of ik bij de bahandeling wou zijn, ze hebben me niet gevraagd of ik een gesprek wou met een psycholoog oid, ze hebben niets gevraagd, zelfs niet of ik koffie wou ofzow. Dit stoorde mij behoorlijk, helemaal omdat niet iedereen met meerdere komt. (Iotje had een vriendin van ons mee genoemen, maar dat doet natuurlijk niet iedereed). Wat ik ook ronduit achtelijk vind is dat ik na faloop van de behandeling niet naar haar toe mocht, omdat de rust kamer allen voor vrouwen is. Ik daar btw wel een lacht over indienen bij de gemeente/burgemeester want dit moet (en zal ) verbeterd worden.

Ik heb persoonlijk adoptie nooit serieus overweogen. Simpel weg omdat ik hat niet kan afstaan als het er is. Nu vond en vind ik het al zwaar, en wat was het nu, een klompje cellen van 15 mm.
Ik weet zeker dat als ik het kindje gezien zou hebben ik het echt niet meer los zou kunnen laten.


ik heb percies hetzelfde meegemaakt
ik heb daar gezeten met een nu ex vriendin
(nee dus niet fallen tear)
de mensen waren helemaal verbaasd dat het vriendje er ook bij was en ik werd daar volkomen genegeerd ,ik heb daar wel 3 uur gezeten,niemand die wat kwan vertellen

toch was dit het minste waar ik me druk over maakte.

dit is zo'n 2 jaar geleden gebeurd

denk er nog vaak aan
ik raad zeker aan om het er met iemand en mekaar over te hebben tot je er echt vrede mee hebt.klinkt dom maar het is echt waar



[Dit bericht is aangepast door meastrecks (26-03-2002).]
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:33
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Roelade schreef:
Ik denk dat ik niet zwanger ga worden, of dat ik zo dom zal zijn geen condoom te gebruiken..

Het kan altijd gebeuren!
ook al ben je aan de pil dat was ik ook en we deden het altijd veilig totdat ik zwanger was en in het ziekenhuis hoorde dat mijn dokter mij een pil heeft gegeven die na 1 keer vergeten niet meer veilig is en zoals de gyneacoloog al zei IEDEREEN vergeet hem weleens en ze werken daar in dat ziekenhuis al jaren niet meer met die pil.
en als je de pil hebt ga je er vanuit dat ie veilig is.
ga niet jezelf de schuld geven het kan iedereen gebeuren hoe veilig je het ook denkt te doen echt waar!!
heel veel sterkte ik heb al gelezen dat het is gebeurt bij mij ook de dag erna 15 -3
heel veel sterkte!!!!
ik heb het in het ziekenhuis laten doen en bij mij vonden de artsen het juist bijzonder dat mijn vriend erbij was omdat het zo weinig gebeurt dat de vriend meegaat.
ik heb mijn kindje wel gezien en het hartje ook zien kloppen ze vroegen of ik het wilde zien en ik had nooit ja moeten zeggen maja ik wilde het heel graag zien.
mag ik vragen hoelang ze zwanger was?
btw ik was 2 mnd en 8 dg

dikke zoen



[Dit bericht is aangepast door rabecca (26-03-2002).]
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:50
laula
Avatar van laula
laula is offline
Citaat:
Roelade schreef:
Ik denk dat ik niet zwanger ga worden, of dat ik zo dom zal zijn geen condoom te gebruiken..

Ooit gehoord van een gescheurd condoom? Zelfs al let je nog zo op, het kàn altijd fout gaan!

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:18
Saraï_h
Saraï_h is offline
hi, ik weet niet of je hier wat aan hebt: sappy_sunflower@Hotmail.com

Een goeie vriendin van me is toen ze 16 was ook zwanger geworden, ik heb haar de hele periode bijgestaan totdat ze abortus liet p, toen is ze ingestort en heb ik haast niets meer van haar gehoord. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als je wilt heb je mn emailadres.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Roelade schreef:
Ik denk dat ik niet zwanger ga worden, of dat ik zo dom zal zijn geen condoom te gebruiken..
Ook als je condooms gebruikt kan er iets fout gaan hoor. Know your facts dude.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Roelade schreef:
Ik denk dat ik niet zwanger ga worden, of dat ik zo dom zal zijn geen condoom te gebruiken..
we spreken je wel weer als je zwanger bent

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help ik ben bang dat ik zwanger ben!
Verwijderd
7 30-01-2012 13:00
Lichaam & Gezondheid [B]Voor Zwangeren meisjes/vrouwen (om te praten)[/B]
bosa
9 24-06-2008 16:02
Lichaam & Gezondheid Ik ben ondanks alles bang dat ik zwanger ben.
Arampa
8 01-12-2007 20:25
Liefde & Relatie Ik ben zwanger :-D
Rieju RS2
194 07-09-2003 19:41
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.