Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 10:54
Babs123
Babs123 is offline
Bij welke studentenvereniging zit jij? En waarom is die juist zo leuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 06:05
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
ik zit bij geen vereniging.
verenigingen zijn voor mensen die op een andere wijze geen vrienden kunnen maken dan deze geforcerde lolboel..

nee grapje, maar ik heb veel vrienden buiten school en woon zelf in Utrecht waar ik studeer.. dat scheelt..
toen ik in leiden studeerde had ik misschien wél bij een vereniging moeten gaan, dan was het daar wellicht wat leuker geweest, zeker omdat de uni zo individueel is..

maar in leiden zijn alleen maar kakkers..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:32
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
tsja, dat moet ik ook nog zoeken (behalve een kamer vanaf juni)..
Mijn broer heeft het er steeds maar over dat ik naar de UVSV moet en dan ook roeien. Ach, het zou de traditie van de familie misschien wel in ere houden (voor zover die traditie er was) en een minde bekakte vereniging waar ik me thuis zou voelen ken ik er eigenlijk niet....
we zullen wel zien....

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:36
Verwijderd
Met alle respect hoor, echt waar, maar als ik sommige posts van jou lees lijk je me niet echt een type voor de UVSV.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 10:42
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Is het ook in Utrecht niet zo dat je tijdens de kennismakingsweek langs een aantal studentenverenigingen gaat? (op de EUR is dat namelijk wel zo) Lijkt me raar als je dat zelf moet gaan uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:03
fractuur
fractuur is offline