Oud 06-07-2012, 16:29
weetniks
weetniks is offline
Hallo,

Ik had een vraagje of iemand een goed programma had om temperatuur, fans e.d. van de pc in de gaten te houden. Of het te warm wordt enzo.

Kan niet echt een goede vinden.

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2012, 18:14
Verwijderd
Er zijn er eigenlijk maar twee die echt de moeite waard zijn; Motherboard Monitor en Speedfan. Tenzij ik helemaal achterloop. Zelf prefereerde ik Speedfan.

Let trouwens wel op dat je even de moeite neemt om die applicaties éénmalig goed in te stellen qua moederbordtype/sensoren.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 18:17
Verwijderd
Overigens is geen van die programma's in staat je te vertellen of het te warm is of niet; dat is hardwarespecifiek. Je kunt wel zelf een UCL/LCL instellen voor voltages, temperaturen en fan-RPM's bij beide programma's.

Laatst gewijzigd op 06-07-2012 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 22:39
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Je loopt wel een klein beetje achter, ja, Motherboard Monitor wordt al een jaar of 8 niet meer ontwikkeld SpeedFan wordt wel nog steeds ontwikkeld. CoreTemp is ook prima.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 08:14
weetniks
weetniks is offline
Tnx voor de reacties.
Heb ook wat gevonden over HWmonitor.
Is die wat?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Je loopt wel een klein beetje achter, ja, Motherboard Monitor wordt al een jaar of 8 niet meer ontwikkeld
*proest* Awkward

Citaat:
Tnx voor de reacties.
Heb ook wat gevonden over HWmonitor.
Is die wat?
Nou eh, je hebt er nu een paar. Probeer ze allemaal, kijk welke blijft plakken en moar power to yous.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.