Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 11:01
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
via de chat, msn en dat soort dingen, waar ligt bij jou de grens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 11:08
Verwijderd
hij mocht alles behalve cyberseks.. maar gewoon chatten, msnen enzow.. what's the problem?

ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk

en ja, mocht, tis uit sinds gister
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:10
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hij mocht alles behalve cyberseks.. maar gewoon chatten, msnen enzow.. what's the problem?

ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk

en ja, mocht, tis uit sinds gister
ow sorry, khad het over de onderwerpen enzo.....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:10
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Gewoon een beetje normaal, chatten enzo. Meeten met de ander vind ik wel wat minder of videochatten eignelijk ook wel. snel jaloers
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:13
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hij mocht alles behalve cyberseks.. maar gewoon chatten, msnen enzow.. what's the problem?

ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk

en ja, mocht, tis uit sinds gister
Of ons het wat kan verrotte dat het uit is met je vriend. Like we Care!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:20
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!

Wie ze lover niet laat chatten is echt zielig sorry hoor. Lekker vertrouwe heb je dan in je vriend. Vampiria is echt zo´n bitchy wijf die denkt dat ze opper dominant is!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!
Meen je dit echt? Goh...
Wat is het probleem? Mag hij dan ook IRL geen contact zoeken met anderen omdat hij een relatie heeft? T ligt toch aan het soort contact? En wat is dan weer het verschil met cu2?
Ik vind je vriend dit soort dingen verbieden erg ver gaan en ik zie het nut er niet echt van in.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:44
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Ja precies die vampiria is een vette tiran!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:59
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Ik vinnet prima hoor dat ze veel contact heeft met mensen van i-net, ik bedoel, dat is ook een soort van sociaal leven en dat ga ik dan echt niet proberen te blokkeren ofzo...

Als er bepaalde mensen zich aan haar gaan opdringen heb ik wel zoiets van dat ze d'r niet te veel mee moet chatten om gevoelens aan de andere kant te voorkomen zeg maar...
Maar dan nog moet ze het zelf weten, het is immers HAAR Msn, en ik weet toch wel dat ze nooit verliefd zal worden op iemand die ze alleen van internet kent...

Ik probeer d'r gewoon te behoeden voor gevoelens van Msn-ers die uit de hand kunnen lopen en die een soort van 'obsessie' voor d'r op gaan bouwen... Da's ook omdak dat zelf ook bij iemand heb gehad
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:37
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ow hij mag van mij chatten met wie hij wil enzo, de meeste mensen waar hij mee chat zijn mensen uit zijn projectgroep van school, dus daar heb ik echt geen moeite mee.
Bij cyberseks dan zou ik me toch wel errug teleurgesteld voelen, maar dat doet hij toch niet..
Ik ben echt niet iemand die hem gaat controleren, hij moet gewoon doen wat hij leuk vind..
vind het een beetje zielig om je vriendje te gaan vertellen dat hij niet mag gaan chatten enzo
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:46
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!
ik dacht eerst dat je een grapje maakte! Wat voor een "vertrouwensrelatie" hebben jullie dan wel, als jullie elkaar verbieden met ander mensen te chatten... Ga je hem ook bevelen z'n ogen dicht te doen als een meisje ziet Je hebt toch nog een sociaal leven naast je relatie, ik vind het vrij ongezond als je relatie heel je leven opslorpt. Dus ja, ik laat het toe ( ) dat mijn vriendje met ander vriendinnen chat en zelfs met ze uitgaat.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:49
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Serieus: Ik zou al jaloers worden als ze te-veel kusjes uitdeelt op de Msn of chat
En ik vind ook dat ze absoluut niet te diepaande gesprekken 'mag' hebben, 'k bedoel, ze moet het niet té leuk gaan vinden zodat wij geen tijd hebben om iets te gaan doen.
Tenminste, ik zou het niet leuk vinden als ze dat deed...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:50
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!

Ook snel jaloers?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 14:55
Verwijderd
hij mag chatten, duh
hij mag ook over sex chatten, why not, sex zelf dan he, niet over ons seksleven graag....
meeten vind ik niet nodig.. vooral nietmet meisjes
webcam lijkt me ook nog wel kunnen, maar dan wil ik wel weten met wie, dus niet met een of andere bimbo zonder bh ofzo

verder nie echt regels..ik weet wel wie die ongeveer in zn msn lijst heeft staan, niet veel om me zorgen over te maken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:26
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Geen cyberseks en die zooi. En liever niet over onze relatie. Wel de leuke dingen natuurlijk maar de problemen hou ik liever tussen ons en ik hoop dat hij dat ook doet (weet wel zeker!)

Het moet ook niet al te intiem worden maar verder maakt het mij niet uit.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Geen cyberseks en die zooi.
dat vind ik ook minder ja.

de rest mag ie doen en laten wat ie wil
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:29
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik zou niet kunnen verdragen dat hij met meisjes te diepgaande gesprekken voert.. en ik ben ook heel snel jaloers. Als hij schat met meiden die ik ook ken maakt me nix.. maar van die cybersextrutjes moet ik nix hebben.. Maar echt verbieden van te chatten kan ik hem nie doen.. doet hij ook nie dikwijls trouwens..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2002, 18:26
Verwijderd
oh van mij mag ie met iedereen chatte en overal over als ze maar nie elkaar al te leuk gaan vinde ofzo.. want was een keer een meiske en die bemoeide zich hele tijd met ons... 'k had maar 1 keertje met haar gechat dusja.. daarna heeft m'n lief haar ook meteen geblokt lief van hem... maare cybersexxe zou ie nie eens kunne volgens mij... met een ander dan he... haha
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:55
lake bodom
lake bodom is offline
moet ie helemaal zelf weten, ik weet toch niet met wie hij chat en wattie zegt, dus dan hoefk me er ook niet druk over te maken.
als het maar niet serieus gaatworden
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:39
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
moet ie helemaal zelf weten, ik weet toch niet met wie hij chat en wattie zegt, dus dan hoefk me er ook niet druk over te maken.
als het maar niet serieus gaatworden
ja daar ben ik het mee eens, kijk dat mijn vriendin met andere chat oke, maar stel ze gaat dan ook vet veel bellen en sms'en en na een tijdje meeten, tja dat gaat me wel te ver.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:46
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Van mij mag ie chatten hoor! ik chat zelf ook via mIRC, en we zitten vaak in dezelfde channels enzo, omdat al onze vrienden daar zitten, en op msn mag ie ook gerust met meisjes babbelen, geen problemen mee
cybersex zou'k niet graag hebben, maar hij is daar toch radicaal tegen dus daar heb ik al geen schrik voor...
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:52
ElCafone
ElCafone is offline
Tjah ik zou ook niets kunnen verbieden aan mijn vriendin. Zelf chat ik ook vaak zat, dus waarom zou zij dat niet mogen

Denk dat je dan zelf wel kan bepalen welke onderwerpen wel en welke niet. Lijkt me logisch dat je daarin ook verschil maakt tussen de mensen die je irl ook kent, of alleen van i-net.

Het lijkt me pas een probleem worden wanneer chatten voor de partner komt, maar dan is er sowieso al iets mis!

Groeten Elcafone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
moenbase schreef:



Ook snel jaloers?
Ja, nogal! Ghehe

Citaat:
Squall schreef:



Wie ze lover niet laat chatten is echt zielig sorry hoor. Lekker vertrouwe heb je dan in je vriend. Vampiria is echt zo´n bitchy wijf die denkt dat ze opper dominant is!
Ach, daar hebben wie die treurige klote-loser ook weer.
En nee, ik ben onderdanig.

Citaat:
stout! schreef:


Ik vind je vriend dit soort dingen verbieden erg ver gaan en ik zie het nut er niet echt van in.
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:

Wat voor een "vertrouwensrelatie" hebben jullie dan wel, als jullie elkaar verbieden met ander mensen te chatten...
Als jullie vriend er behoefte aan heeft om met andere meiden te chatten, vraag je dan eens af wat voor relatie je dan wel niet hebt!!"Oh ja, en als hij een andere meid wil neuken mag dat best hoor, hij houdt toch alleen van mij". En als we een knappe andere meid zien, kijken we daar SAMEN narr.
MIJN vriend heeft genoeg aan MIJ, en bovendien werkt die jongen keihard en heeft hij geen tijd voor die shit. Hij is 25, misschien ligt het daaraan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 09:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Squall schreef:
Ja precies die vampiria is een vette tiran!
En dat vindt mijn vriend maar al te geil. In bed wil dat ook nog wel eens leuk zijn, weet je.
Gosj, wat ben jij zielig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 11:44
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Als jullie vriend er behoefte aan heeft om met andere meiden te chatten, vraag je dan eens af wat voor relatie je dan wel niet hebt!!"Oh ja, en als hij een andere meid wil neuken mag dat best hoor, hij houdt toch alleen van mij".
haha nee dat vraag ik mij dus echt niet af!!!
chatten houdt niet gelijk in dat hij met allemaal geile meiden aan het cyberseksen is hoor! Hij kent ook meisjes van school, daar kun je toch normale gesprekken mee voeren??
Wie ben ik om te zeggen dat hij geen contact met vrienden mag hebben via het internet??

Cyberseks gaat me dan wel weer te ver, en als hij ons hele (seks-) leven aan iedereen zou gaan vertellen (wat hij niet doet) dan zou ik wel zo iets hebben van "wat is het nog waard?"
Maar hij mag van mij echt wel chatten met andere mensen, ook meisjes..

het wil niet zeggen dat hij je ontrouw is, of dat hij niet genoeg om je geeft, en dat jij niet genoeg voor hem bent, als hij met anderen chat

Eigenlijk hebben wij het er nooit zo over met wie we chatten.. ik zou er niet eens over nagedacht hebben als ik dit topic niet gezien zou hebben..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:07
fucking hero
fucking hero is offline
als ze behoefte heeft om zoiets te doen, dan is er toch iets met mij?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:10
Verwijderd
Waarom zou je in Godsnaam niet mogen chatten met andere meiden? Als je consequent bent zou je dus helemaal nergens met andere meiden zou mogen praten, niet bij het uitgaan, niet in een winkel, niet op je werk etc.
Ik weet niet wat vampiria onder chatten verstaat, maar het is iig niet hetzelfde als de meeste mensen hier....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:16
Verwijderd
Chatten moet kunnen vind ik, webcammen vind ik tever gaan, ookal is er geen sex bij.
En cybersex met een meisje zou ik ook zien als een soort vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:19
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb het ni graag da mijn vriend het doet, maar dat ligt aan hem! Laatst vertelde hij een meisje dat hij GEEN vriendin had en zij is nu verliefd op hem en denkt natuurlijk dat er nog meer van kan komen. DAT vind ik dus niet leuk! En ook, hij wilt meestal na een tijd wel afspreken met die meisjes... Geeft ook zen gsm-nummer, krijgt er hopen lieve berichtjes van... Dus, ja, hij mag chatten met meisjes (ik chat ook met jongens) maar ik heb het gewoon niet graag... Moest hij er ni zo ver in gaan, zou ik er geen probleem mee hebben maar ja...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:06
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ik vind alles goed zolang hij maar geen telefoonnummers geeft of cyberseks heeft of die persoon meet vind ik alles goed.. het liefst heb ik het al helemaal niet maar waarom niet hij doet toch geen vlieg kwaad als die tegen een meisje loopt te flirten.. ik weet toch dat ie ze niet wilt want hij houdt harstikkek veel van mij want we hebben al meer dan 20 maanden
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:09
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik heb het ni graag da mijn vriend het doet, maar dat ligt aan hem! Laatst vertelde hij een meisje dat hij GEEN vriendin had en zij is nu verliefd op hem en denkt natuurlijk dat er nog meer van kan komen. DAT vind ik dus niet leuk! En ook, hij wilt meestal na een tijd wel afspreken met die meisjes... Geeft ook zen gsm-nummer, krijgt er hopen lieve berichtjes van... Dus, ja, hij mag chatten met meisjes (ik chat ook met jongens) maar ik heb het gewoon niet graag... Moest hij er ni zo ver in gaan, zou ik er geen probleem mee hebben maar ja...
dit heb ik ook gehad dat er een meisje verliefd op hem is geworden.. kijk aan de ene kant vond ik het achterlijk hoe kan je nou verliefd worden op iemand van internet maar goedz.. daar ging het niet om ik kon er gewoon niet tegen dat ie liept te slijmen en heeft gezegd dat ie geen vriendin had.. maar het tegenhouden kan je ook niet he.. maar ik heb ongeveer dezelfde als meisje hier boven mee gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:12
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!

ja dat begrijp ik ook wel ja... maar chatten kan geen kwaad als je er bij gaat liegen en telefoonnummers gaat geven word ik wel boos..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:16
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ze doen het meestal omdat ze gewoon kijken willen of ze nog aantrekkelijk genoeg zijn voor andere meiden.. of ze nog in smaak vallen.. daarom heeft mijn vriend het ook gedaan om te kijken of het nog lukt als die slijmt tegen meisjes.. waar ik alleen niet kan is dat die tegen hun hetzelfde zegt als tegen mij in het begin zoals wat een mooie naam.. of ik zat een film te kijken en het was zo saai omdat jij er niet was ofzoiets dat voelt gewoon klote..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:27
Q
Avatar van Q
Q is offline
Alles.... geen grenzen. Zolang het maar op internet blijft
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Als jullie vriend er behoefte aan heeft om met andere meiden te chatten, vraag je dan eens af wat voor relatie je dan wel niet hebt!!"Oh ja, en als hij een andere meid wil neuken mag dat best hoor, hij houdt toch alleen van mij". En als we een knappe andere meid zien, kijken we daar SAMEN narr.

MIJN vriend heeft genoeg aan MIJ, en bovendien werkt die jongen keihard en heeft hij geen tijd voor die shit. Hij is 25, misschien ligt het daaraan.
Doe eens normaal zeg! Hoe kom je erop om chatten op één lijn te leggen met neuken? Chatten zie ik als praten met andere mensen en dat zou ik mijn vriend niet verbieden. Je hebt verder geen antwoord gegeven op mijn vragen; mag hij IRL dan ook niet met andere meisjes praten?
JOUW vriend heeft genoeg aan JOU, zeg je. Dus dat betekent dat hij verder geen contact hoeft te hebben met andere mensen? Mij lijkt dat onzin, het lijkt me gezond om behalve elkaar ook nog een sociaal leven te hebben.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2002, 13:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
stout! schreef:


mag hij IRL dan ook niet met andere meisjes praten?
Tuurlijk wel, zie ook mijn topic over exen (die verneukt is door 2 grapjassen) Zelfs met zijn ex- vriendin mag hij praten, maar ik zie gewoon niet in wat wildvreemde meiden hem te melden zouden moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ok, daar kan ik me iets bij voorstellen (al zou ik het zelf niet zo erg vinden als het bij gewoon praten blijft), maar chatten of mailen kun je ook met bekenden doen.
Maar serieus, vind je met een ander meisje chatten echt vergelijkbaar met vreemdgaan?
Ik zal je exen-topic even lezen.
(Ik heb nu btw geen vriend hoor maar ik weet wel hoe ik zou reageren).
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:28
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Niet al teveel persoonlijks..

Je weet niet altijd wie er aan de andere kant van de internet-verbinding zit

Al vertrouw ik de mensen op het forum eerder dan iemand uit een chatroom als chatplaza...
Gewoon omdat het hier wat gecontroleerder is en er meetings enzo georganiseerd worden..
__________________
Mining in the river standing in the rain. Down on your knees, while you heave that through your brain.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
stout! schreef:

Maar serieus, vind je met een ander meisje chatten echt vergelijkbaar met vreemdgaan?
Nee, maar ik ben gewoon vreselijk jaloers, dus zou ik bang zijn dat zo'n meisje over andere onderwerpen begint... En geloof me: er zijn weinig mensen die over normale dingen als hobby's en muziek kunnen chatten!
Maar met bekenden zou hij zeker weten gewoon mogen chatten hoor!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:02
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
girl18 schreef:
ze doen het meestal omdat ze gewoon kijken willen of ze nog aantrekkelijk genoeg zijn voor andere meiden.. of ze nog in smaak vallen.. daarom heeft mijn vriend het ook gedaan om te kijken of het nog lukt als die slijmt tegen meisjes.. waar ik alleen niet kan is dat die tegen hun hetzelfde zegt als tegen mij in het begin zoals wat een mooie naam.. of ik zat een film te kijken en het was zo saai omdat jij er niet was ofzoiets dat voelt gewoon klote..

aparte vriend heb jij maar oke....

ik zelf weet dat hij met veel meisjes praat, en heb er nix op tegen, want zover ik weet blijft het bij chatten. eerst wou een meisje met hem uiteten door eenw eddenschap, maar hij vroeg wat ik ervan vond, en toen ging hij niet, hij had me ook nog meegevraagd. op cu2 erger ik me wel, als hij van zo meisje hoort je bent lekker dingen enzo (is wel zo maarja ) en dat hij dan terug stuurd van jij ziet ook goed uit, maarja, dat kom tdoor me eigen onzekerheid denk ik
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
danique2 schreef:
hij mag chatten, duh
hij mag ook over sex chatten, why not, sex zelf dan he, niet over ons seksleven graag....
meeten vind ik niet nodig.. vooral niet met meisjes
webcam lijkt me ook nog wel kunnen, maar dan wil ik wel weten met wie, dus niet met een of andere bimbo zonder bh ofzo

verder nie echt regels..ik weet wel wie die ongeveer in zn msn lijst heeft staan, niet veel om me zorgen over te maken
Ben het hier opzich wel mee eens ja!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hij mag niet chatten van mij, en daar heeft ie ook geen behoefte aan. Kom nou, waar is chatten voor nodig dan? Dat doe (en mag) ik ook niet. Als je een relatie hebt, hoef je niet op het internet contact met een ander te zoeken. Wel via cu2 ofzo, das niej erg. Maar dan niet gaan mailen natuurlijk hè?!
Wow! Ik dacht dat dit een grapje was... Maar niet dus! Sorry, maar dit gaat toch echt veel te ver?!? Wat is er mis mee? Als het gewoon puur vriendschappelijk is?! Ik vind dit eigenlijk een beetje triest... Maar das mijn mening hoor. Als jullie er allebei zo over denken en het er dus mee eens zijn dan is het natuurlijk gewoon best. Dit is dus geen aanval ofzo!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:22
Verwijderd
Ze mag chatten, maar dan alleen met jongens die zo ver weg wonen dat ze een treinkaartje nooit van haar zakgeld kan betalen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:31
luckyleo
luckyleo is offline
Zo ver als ze wilt. Nee , ze kan toch niks doen ze heeft geen internet, dus dat probleem heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Als jullie vriend er behoefte aan heeft om met andere meiden te chatten, vraag je dan eens af wat voor relatie je dan wel niet hebt!!"Oh ja, en als hij een andere meid wil neuken mag dat best hoor, hij houdt toch alleen van mij".
my god...
mijn vriend is misschien wel hemel en aarde voor mij, maar dat wil niet zeggen dat er geen sterren aan mijn firmament staan hoor...
een leven zonder mijn vriend kan ik me niet inbeelden, maar een leven zonder al m'n vrienden lijkt me even onmogelijk... zelfs ook al ken ik sommigen van hen alleen via msn of via het forum.
als jij hier trouwens je problemen etc. op het forum zet; "wat voor een relatie heb je dan?" kan je soms niet praten met je vriend over je problemen?
en hoe KOM je er in godsnaam bij chatten met neuken te vergelijken?? een babbeltje bij de bakker met de buurvrouw van 68 vind je waarschijnlijk ook al veel te ver gaan?
mens, get a life...
Citaat:
Vampiria schreef:
MIJN vriend heeft genoeg aan MIJ, en bovendien werkt die jongen keihard en heeft hij geen tijd voor die shit. Hij is 25, misschien ligt het daaraan.
dan heeft je vriend ofwel een bekrompen geest, ofwel is ie echt compleet achterlijk...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
[B
kan je soms niet praten met je vriend over je problemen?[/B]
Jawel, perfect juist! En daarom hebben we ook geen behoefte om te chatten, zeikkut.
Citaat:

dan heeft je vriend ofwel een bekrompen geest, ofwel is ie echt compleet achterlijk...
Mijn vriend WERKT keihard,terwijl jij nog geeneens weet wat dat uberhaupt is. Waarschijnlijk hebben wij een veel volwassenere relatie dan de meesten van jullie hier.
Vraag bijvoorbeeld maar eens aan jullie ouders:"Goh mam, zou je het goed vinden als pap met andere vrouwen ging chatten?"Gegarandeerd zegt ze nee. En dat komt dus omdat ze volwassen zijn, net zoals mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Jawel, perfect juist! En daarom hebben we ook geen behoefte om te chatten, zeikkut.
Mijn vriend WERKT keihard,terwijl jij nog geeneens weet wat dat uberhaupt is. Waarschijnlijk hebben wij een veel volwassenere relatie dan de meesten van jullie hier.
Vraag bijvoorbeeld maar eens aan jullie ouders:"Goh mam, zou je het goed vinden als pap met andere vrouwen ging chatten?"Gegarandeerd zegt ze nee. En dat komt dus omdat ze volwassen zijn, net zoals mijn vriend.
uhmzz vanwaar die persoonlijke aanval op *blue angel* ??
Ik weet niet of leeftijd en werken nou zoveel te maken heeft met wel of niet chatten..
Je bent volgens mij echt ontzettend naïef en heel erg jaloers imho

En volgens mij hebben de meeste mensen een ander beeld over chatten dan het beeld dat jij hebt.. Jouw gedachten neigen allemaal een beetje teveel richting cyberseks gelijk heb ik het idee zo..
Als ik chat, dan chat ik over dingen die mij bezig houden in het dagelijksleven.. en het heeft er ook niks mee te maken dat mijn vriend niet genoeg is voor mij..
Hij is als vriendje genoeg ja, maar ik heb verder ook nog andere vrienden en vriendinnen.. die kan ik niet vanwege hem links laten liggen..

Je zou je vriend gewoon verbieden zo ongeveer om met andere meisjes te chatten als hij er wel tijd voor zou hebben, vertrouw je hem daar dan niet in of wat??
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

vertrouw je hem daar dan niet in of wat??
Nee. Hij heeft er gewoon totaal geen behoefte aan!! Enne..als hij met zijn vriend(inn)en zou willen chatten, is dat geen probleem, die ziet hij tenslotte ook irl. Hij zegt gewoon zélf ook dat het pure onzin zou zijn als hij met vreemde meiden zou willen chatten. Als hij het over hobby's en dagelijkse dingen wil hebben, dan kan dat volgens hem (en mij) ook met mij, zijn vrienden, zijn zussen etc. Dat hoeft niet met wildvreemde meiden.

En al mijn vriendinnen en mensen die ik ken denken er precies zo over.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:43
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
daar hebben wij geen afspraken over, want ik vertrouw hem, en hij mij...

Van mij mag hij alles doen wat hij wilt, want de dingen die ik niet leukk zou vinden, doet hij toch neit...

Zoals porno bekijken enzo, en ik zou het ook niet zo leuk vinden als hij op chatpoint rond hing enzo, want daar draait echt alles om cybersex en elkaar opgeilen. Maar hij vind aan dat soort dingen niks meer aan, hij heeft t niet meer nodig...
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.