Oud 05-04-2011, 21:03
inges1234
inges1234 is offline
Help!! ik heb een x een jongen gezien en dacht oe die is niet verkeerd! en we zitten zo even in een cafe een half jaar later en toen zegt die eigenaar opeens oo ik heb ook een date voor je geregeld met die en die jongen .. ik was best blij dus dacht ja hoor doe maar lekker daar hoor ik toch niks van weer !

en een 1 dag later een smsje of ik een x wat wou drinken? was helemaal blij! tuurlijk wil ik dat! afgesproken! dag later smsje dat hij wege omstandigheden niet kon komen maar andere x misschien?

en je raad het al nooit weer iets weer gehoord

mijn vraag is wat moet ik nu doen? denken kerel stik erin of misschien moet ik hem smsen?

Ik hoor graag jullie reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2011, 08:35
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
DRAAAAAAMAAAAAAAAAAA

Kijk wat meer Gtst..... ofwacht, iets minder misschien
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 16:36
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
DRAAAAAAMAAAAAAAAAAA

Kijk wat meer Gtst..... ofwacht, iets minder misschien
--> als je graag een date wilt, sms hem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 21:23
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Gewoon smsen, dan weet je het.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 22:08
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp, smste hij "Ik kan niet komen, zullen we een andere keer afspreken?" en heb je daarna nooit meer wat van hem gehoord. Misschien had je op dat smsje moeten reageren.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 08:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
dag later smsje dat hij wege omstandigheden niet kon komen maar andere x misschien?
Na één dag vond hij z'n "omstandigheden" al belangrijker dan misschien zijn toekomstige levenspartner?
Ik vind "omstandigheden" nogal erg vaag, in dit geval had hij best al wat duidelijker mogen zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Na één dag vond hij z'n "omstandigheden" al belangrijker dan misschien zijn toekomstige levenspartner?
Ik vind "omstandigheden" nogal erg vaag, in dit geval had hij best al wat duidelijker mogen zijn.
Nouja, aan de andere kant kun je zeggen dat hij haar helemaal niet kent. Dus als er echt iets persoonlijks/ergs aan de hand was, dan kan ik me best voorstellen dat je daar liever niet over praat. Ik houd het meestal ook nogal vaag bij mensen die ik niet of amper ken.

En dan natuurlijk dit:

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp, smste hij "Ik kan niet komen, zullen we een andere keer afspreken?" en heb je daarna nooit meer wat van hem gehoord. Misschien had je op dat smsje moeten reageren.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 08:56
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Nouja, aan de andere kant kun je zeggen dat hij haar helemaal niet kent. Dus als er echt iets persoonlijks/ergs aan de hand was, dan kan ik me best voorstellen dat je daar liever niet over praat. Ik houd het meestal ook nogal vaag bij mensen die ik niet of amper ken.
Dat zou dan wel èrg toevallig geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 10:27
inges1234
inges1234 is offline
thanks voor de reacties!

dan toch maar eens smsen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
thanks voor de reacties!

dan toch maar eens smsen?
Ja, hij heeft toch letterlijk aan jou gevraagd of jullie een andere keer kunnen afspreken? Als jij daar dan niet op reageert, dan is het jouw eigen schuld.

Citaat:
Dat zou dan wel èrg toevallig geweest zijn.
Mjah, maybe. Maar het feit dat deze jongen wel meteen heeft gevraagd of het een andere keer kan geeft wat mij betreft aan dat-ie haar niet met een dom excuus wilde laten zitten om daarna nooit meer iets van zich te laten horen. Dat de TS er niet op heeft gereageerd kan hem natuurlijk ook het idee hebben gegeven dat zij niet meer wil.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 19:41
inges1234
inges1234 is offline
Syori: Je punt is erg duidelijk op zo n manier had ik er niet over nagedacht
Dus dacht weet je wat ik stuur gewoon even en smsje van hoe is die enz.. uit blijk dat ik hem niet vergeten ben maar kreeg gelijk wel wat terug met gewoon ja gaat goed hoor verder niks

Tjaa wat nu? toch vragen om iets te gaan drinken ??

( er wel bijzeggen: mr heeft nooit echte relaties gehad enz enz en verder ken ik hem niet dus dit kan voor hem normaal zijn?)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:07
Verwijderd
Tja, hij vraagt om een nieuwe afspraak, en jij reageert daar niet op. Dan is het logisch dat hij aanneemt dat je géén nieuwe afspraak wil. Dan vraag je enkele weken later hoe het gaat, maar daarmee maak je niet echt kenbaar dat je wél een nieuwe afspraak wil. Daarvoor zul je toch terug moeten komen op zijn eerdere vraag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?
Chantal072
8 22-02-2010 15:53
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.