Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2008, 19:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
En dan bedoel ik niet (alleen) je relationele punten, maar meer over het algemeen? Wat heb je dit jaar allemaal voor elkaar gekregen of bereikt? Heb je een nieuwe baan genomen? Heb je een diploma behaald? Heb je op persoonlijk vlak dingen gedaan die goed/slecht voor je hebben uitgepakt? Heb je veel nieuwe vrienden gemaakt? Ben je op reis geweest? Was dit jaar beter dan eventuele andere jaren? Of misschien juist slechter? Heb je nog voornemens voor het nieuwe jaar?

Wat hoop je voor het nieuwe jaar? Heb je bepaalde verwachtingen? Wil je bepaalde dingen behalen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2008, 19:13
Verwijderd
Niks bijzonders.

Ben niet zo van de terugblikken en compilaties, ook niet van het vooruitkijken en voornemen.

Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:16
Verwijderd
Ik heb een bachelordiploma behaald. Verder niet zoveel bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:17
Verwijderd
Ik heb een baan gevonden, maar het is nog niet de baan die ik ambieer. Dat komt in 2009 wel, alhoewel ik niet aan voornemens doe.

Verder idd niet zoveel bijzonders, weinig echte hoogtepunten of dieptepunten.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:19
Verwijderd
Nee, ik vergeet je niet, ik heb je al genoemd in het L&R-topic.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een bachelordiploma behaald. Verder niet zoveel bijzonders.
je vergeet je lieve vriendinnetje.

2008 was niet echt een topjaar maar ook geen kutjaar ofzo. er zijn bij mij ook niet veel bijzondere dingen gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:19
Verwijderd
mallerdje.

Laatst gewijzigd op 25-12-2008 om 19:22. Reden: ik mag geen sukkel zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:36
Verwijderd
Diploma gehaald, nieuwe opleiding begonnen, iemand ontmoet die heel veel voor me is gaan betekenen, verliefd geworden (wederzijds!), gestopt met zelfdestructief gedrag, gestopt met therapie, voor het eerst voor een langere periode redelijk gelukkig. Kortom, een en al positiviteit.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ben niet zo van de terugblikken en compilaties, ook niet van het vooruitkijken en voornemen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 22:01
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Hoogtepunten: bachelordiploma gehaald, voor het eerst in m'n leven gekwalificeerd voor het NK sneldammen (eindelijk viste ik er eens een keer niet net naast), hier en daar een promotie qua dammen.

Voor het nieuwe jaar staat er weinig op de planning nog. Ik zie wel wat 2009 brengt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 22:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Meh, niks bijzonders gebeurd.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 22:18
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Oh, wel iets: de kredietcrisis. Niets van gemerkt.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 23:31
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik ben m'n opa 'kwijtgeraakt' in juni. Hij leeft nog wel, maar daarmee is dan ook alles gezegd.

En ik ben afgelopen zomer voor 't eerst zonder ouders op vakantie geweest .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 13:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Er is voor mij eigenlijk niet zoveel positiefs gebeurd in 2008. Ik heb een vriendje gekregen, datwel, maar het is eigenlijk nog maar afwachten of dat positief blijft. Verder was het best een poepjaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 14:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb mijn eerste baan gekregen, meer gefeest dan het jaar ervoor, weet duidelijker wat ik hierna wil doen (naar Engeland!) ik ga een vooropleiding bij de HKU doen, ben op leuke plekken geweest en ook aardig wat leuke mensen ontmoet.
Aan de andere kant zijn er 3 mensen overleden (mijn oma, André en mijn oom) en dat is wel een record, ook omdat het vrij snel achter elkaar was. Dat was een aardig dieptepunt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 14:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja en verliefd worden. Hopelijk pakt volgend jaar beter uit dan deze.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 18:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb mijn masterdiploma behaald en heb mijn eerste echte baan (helaas wel tijdelijk).
Verder voor het eerst een stedentrip gemaakt wat ik echt geweldig vond.

Ik hoop voor 2009 een vaste baan te vinden en ik hoop dat ik me daar lekker in thuis ga voelen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 20:14
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb m'n ontslag ingedient op m'n weekendbaantje, een minor en afstudeerstage gekregen en al een voorzichtig (en dus ook zeer onzeker ) aanbod voor een echte baan na m'n studie gekregen. Een paar leuke dingen georganiseert om met vrienden te doen maar die verder helaas veel te weinig gezien. Op liefdesgebied was er niks dat langer dan een week duurde en er zijn 2 mensen dichtbij weggevallen (oma en Andre).

In 2009 hoop ik m'n studie iig succesvol volgens schema af te ronden, een baan te vinden en een vriendje zou ook wel leuk zijn maar dat is geen must. Verder hoop ik dat m'n vriendengroep wat uitbreid en hechter wordt
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-12-2008, 20:38
Verwijderd
Goed! ik heb helemaal uit elkaar gelegen maar alle puzzelstukjes beginnen steeds bteer te passen. Mijn vriendje (dat ik dit jaar heb leren kennen) is heel lief en het word alleen maar liever. Met veel energie ben ik begonnen met open kaart spelen naar mijn ouders toe. Dit heeft succes en ik zit daardoor beter in mijn vel. Mijn schoonmoeder was een beetje ingewikkeld, maar dat gaat ook veel beter.
Eigenlijk gaat het gewoon heel erg goed, dankzij 2008.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 21:38
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Zoals ik al jaren in mijn hoofd had zitten, '2008 is een topjaar'. En dat is gebleken. Geweldige vriend ontmoet, studie gestart en die bevalt echt zeer prima, gemerkt wie mijn echte vrienden zijn, nare periode afgesloten, echt geweldig. Superjaar!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 21:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
waarom was iedereen zijn 2008 supervet en de mijne niet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 00:25
Verwijderd
Ik ben getrouwd en heb gemeet en ben wat socialer geworden. Verder was het allemaal meh. Volgend jaar wordt hopelijk beter want het plan is mn bachelor te halen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 09:19
Verwijderd
Citaat:
waarom was iedereen zijn 2008 supervet en de mijne niet
Misschien ben je gewoon nog te jong.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 12:59
Verwijderd
tjah. ik word er vooral ouder op.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 13:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
2008 was een belangrijk jaar. Ik heb me een tijd kutter gevoeld dan ooit en een aantal leuke mensen leren kennen. Ik ben uiteindelijk nog gaver geworden dan ik was. 2008 zal de boeken ingaan als het jaar van verandering.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2008, 13:19
Verwijderd
Bolivia Oh en Peru natuurlijk. Goed jaar, met veel leuke mensen en leuke plannen en leuke acties, maar weinig enorm uitzonderlijke gebeurtenissen. Denk dat aankomend jaar spannender gaat worden, dan ben ik eindelijk klaar met de studie
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 14:39
Verwijderd
Citaat:
2008 zal de boeken ingaan als het jaar van verandering.
Ja!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ben niet zo van de terugblikken en compilaties, ook niet van het vooruitkijken en voornemen.

Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Niks bijzonders.

Ben niet zo van de terugblikken en compilaties, ook niet van het vooruitkijken en voornemen.

En ondertussen zou je wel dolgraag naar The Best Moments of *insert stomme meidenserie* kijken
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 17:33
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Van baan gewisseld, doorgegaan met studie, maar besloten eerstejaarsvakken dit jaar allemaal af te willen ronden. Weer een boel nieuwe mensen leren kennen, de nodige relaties gehad. Vorming en presentatie van mijn jaarclub.. Kortom 2008 was voor mij een topjaar.. ik ga lekker door..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 21:33
Verwijderd
Citaat:
En ondertussen zou je wel dolgraag naar The Best Moments of *insert stomme meidenserie* kijken
Nee?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 18:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vond dit jaar echt een poepjaar, dus ik ga er maar niet teveel over nadenken.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 18:52
Verwijderd
Overigens had ik wel de belofte gedaan iets sociaals te doen dit jaar, als in een venement bezoeken.

Nou ik heb er drie bezocht.

Of ik voor aankomend jaar nog sociale plichten bedenk, weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 21:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vond dit jaar echt een poepjaar, dus ik ga er maar niet teveel over nadenken.
Ik ben niet meer de enige
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 21:33
Verwijderd
Ik ben een nieuwe studie begonnen, ik heb nieuwe vrienden gemaakt, ik ben verhuisd, ik ben niet op vakantie geweest, ik heb geleerd rust te nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Diploma gehaald, nieuwe opleiding begonnen,
ben verhuisd, nieuwe mensen leren kennen..wat een feest!

dat dus....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2008, 09:36
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Masteropleiding afgebroken, 2 maanden gebackpackt, nieuwe studie begonnen, nieuw bijbaantje begonnen, verhuist naar mijn eigen huisje, super lief vriendje gekregen... Ja, 2008 was wel een goed jaar, inderdaad vol veranderingen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 11:01
Verwijderd
Positief
- Naar Praag geweest
- Naar Brugge geweest
- Begonnen met HBO Pedagogiek
- Al bijna 2 jaar verkering (met mijn allereerste liefde nog steeds) hoewel het met up en downs ging.
- Gestopt met studie HBO MWD, gewerkt en daardoor een periode ''heel rijk'' geworden.
- Beter contact met mijn vader en iets beter contact met zijn vriendin.
- Van een lelijke sloopwoning naar een mooi studentenhuis gegaan.

Negatief
- Oom heeft kanker gekregen
- 5 kilo aangekomen
- Voor het eerst last van jeugdpuistjes gekregen ook al ben ik bijna 19 (is nu al wat minder)
- Slechter contact met mijn beste vriendin, omdat zij een omgangsverbod heeft gekregen met mij van haar leuke ouders. (en dat meisje is 19).
- Paddo's (hoewel het niet helemaal negatief was)
- Merken dat ik en enkele vrienden uit elkaar zijn gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 11:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Zweeds gaan leren (iets wat ik altijd al wilde), leuke tijd qua relatie gehad en op het eind even niet, maar nu weer wel. Veel nieuwe vrienden gemaakt en mensen waar ik altijd al beter contact mee wilde wat beter contact mee gekregen. Gemerkt dat ik een goede voorzitter kan zijn en flexibel kan zijn als het moet. Wat creatiever geworden of iig doe ik wat vaker iets in die trant. Het was een redelijk jaar, al zijn er wel vriendschappen erg verwaterd, maar dat was vorig jaar ook al begonnen. En ik heb een nogal nare periode gehad omdat ik veel last had van rsi-klachten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 14:31
&Lily-Rose
Avatar van &Lily-Rose
&Lily-Rose is offline
niks bijzonder, van sgool gewisselt.
kouder/ harder geworden (dan k al was)
18 geworden.
tante geworden. (een liev neefje, die k verlopig niet zal zien omdat hij woont in Manila)
eemnh een ander baantje, in bar (vind me moeder niet zo leuk)
__________________
Wat!? De wereld draait niet om mij?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 04:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Volgens mij is er echt heel weinig gebeurd afgelopen jaar. ;x Studiekeuze gemaakt, maar dat wist ik al zo ongeveer. Wel weer een jaar verder qua school, maar goed. Wat dingen over mezelf te weten gekomen enzo, weet ik het. Eigenlijk weet ik niks van afgelopen jaar te noemen.

Komend jaar ga ik - eindelijk - mijn vwo-diploma halen. En beginnen met een studie en allemaal gave dingen. Hoop ik
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 16:52
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
2008 was een 'vol' jaar, en daarmee bedoel ik vol met nieuwe dingen, op allerlei vlakken:

Ik ben door 7 landen gereisd (Ghana, Burkina Faso, Mali, Rusland, Mongolië, China, Hong Kong), heb meegedaan aan de selectie voor de LVNL en de decentrale selectie voor geneeskunde; beide doorheen gekomen.

Toen had ik een luxeprobleem, want ik wist niet wat ik moest kiezen. Ontzettend blij met mijn gemaakte keuze (LVNL), want ik heb nu al een fantastische 4 maanden achter de rug daar.

Plannen voor 2009: door de AAPROO komen (extra selectiemodule) en natuurlijk sowieso bij de LVNL blijven, en als ik tijd heb weer gaan reizen.
__________________
Experience is what you learn, just after you needed it.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 04:10
Verwijderd
2008 was het jaar van de grote veranderingen. Er zijn heel wat dingen duidelijk geworden. Ik denk dat ik toch wel eerlijk tegen mezelf kan zijn nu over het verleden, wat er misging in studie, relaties, bepaalde situaties. Nu ben ik opnieuw begonnen en over het grootste deel ben ik tevreden. 2009 draait dan vooral om rustigaan doen wat ik leuk vind. De afgelopen maanden heb ik kennisgemaakt met heel wat leuke dingen dus ik denk dat ik me in 2009 wel kan vermaken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 23:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
in het begin van 2008 ben ik samen gaan wonen (nu nog steeds overigens ), halverwege dat jaar heb ik mijn studie afgerond, had ik mijn eerste baan, ben ik afgewezen voor een masteropleiding wegens mijn wiskundedeuk, heb ik een aantal sollicitatiegesprekken gevoerd en bij verschillende banen aangenomen. in 2008 ben ik zelfverzekerder geworden, is de band tussen mij en mijn ouders beter geworden, hoorde ik dat mijn oma ziek is en dat het niet (meer) te opereren is, lukte het me wederom niet om af te vallen, heb ik de relaties met mijn vrienden verbeterd, werd ik 21 jaar....

zo op het eerste gezicht meer positieve zaken dan negatief
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Botsing Georgische en Ossetische troepen
hhendrikxx
500 02-10-2008 22:01
Levensbeschouwing & Filosofie God bestaat/bestaat niet, bewijzen?
vedetje
502 03-09-2008 16:34
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Verwijderd
500 15-06-2008 13:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.