Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 17:42
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Hey beste mensen,

Mijn telefoon is zojuist gesneuveld (prepaid) en ik ben dus opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon....nu ben ik echt een telefoon kneus en heb ik absoluut geen verstand van wat nu een goede aanbieding is, of welke telefoon uberhaupt goed/slecht is..

Wat ik zoek is:

Een abbo waarmee ik niet meer dan 20 euro per maand kwijt ben en een gratis telefoon erbij.

Het liefst een abbonoment van maar 1 jaar, maar ik heb begrepen dat dit lastig is ivm met gratis telefoon...

Ik bel / sms niet SUPER veel ...dus meer dan 100/150 belminuten is niet nodig dunkt me!

Nouja, in iedergeval bedankt alvast!
__________________
Django
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2007, 20:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Nokia N95 maar die is alleen echt betaalbaar bij abbo's >20 euro, 24 maanden en meer dan 200 min per maand

Anyway kijk op www.gsmweb.nl , telfort heeft goede deals (en KPN netwerk, zie geen reden om dat niet te doen)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:42
Verwijderd
Als je student bent kan je via Hi 20% korting op je abbo. Gratis telefoon zit er ook bij en ik ben 16 euro per maand (12mnd) kwijt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 08:47
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hi heeft inderdaad prima aanbiedingen

http://shop.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5Referer=shop_home

Wel allemaal 2-jarig, bij 1-jarig krijg je vrijwel nooit een fatsoenlijke telefoon (of je moet bijbetalen).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:07
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Hmz ik vind het wel weinig minuten die je krijgt. Heb niet zoveel zin om uit te rekenen of je dit ook terugziet in de toestelkorting, maar kan zijn dat telfort iets cheaper is. Ik zie namelijk geen verschil tussen bijv. Telfort of Hi, beiden zijn op KPN netwerk?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Hi heeft inderdaad prima aanbiedingen

http://shop.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5Referer=shop_home

Wel allemaal 2-jarig, bij 1-jarig krijg je vrijwel nooit een fatsoenlijke telefoon (of je moet bijbetalen).
Er zitten wel een aantal goede en mooie telefoons tussen bij de 1 jarige, misschien niet de 'super' telefoons maar er zitten heus wel fatsoenlijke telefoons tussen.

Hi en Telfort zijn inderdaad beide KPN, geen idee welke voordeliger is, ik ben voornamelijk voor die studentenkorting gegaan .
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 00:13
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als je meer gaat Bellen is er niets mis met Telfort. Je krijgt meer minuten voor hetzelfde geld maar smsjes komen er wel bovenop. Voor 20 euro krijg je geloof ik 180 minuten en bij HI 175. Bij HI gaat smsen wel uit de bundel en kun je voor 1 minuut 2 smsjes versturen.

Tmobile heeft een goede aanbieding voor een 1 jarig contract en dan kun je nog internetten ook. klik. Lees trouwens als je via internet besteld wel even goed de voorwaarden want het staat er af en toe best verwarrend.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 23:35
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
als je niet superveel belt of smst, neem je beter hi. heb je kosten beter onder controle he.

meeste telefoons zijn met 2 jaar al practisch gratis
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Gadgets
nps
29 23-06-2003 10:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.