Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 13:24
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Deze man,


dutroux, wordt dus, zoals waarschijnlijk bekend, volgend jaar maart berecht. wat voor straf zouden jullie m geven en wat vinden jullie van de hele zaak?

wil je er eerst nog wat meer info, klik dan eens op een van onderstaande links:

Dossier VRT
Dossier Gazet van Antwerpen
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 13:29
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Die vent zou vandaag nog moeten worden opgehangen.

Hang 'm high
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:46
Verwijderd
Levenslange opsluiting zonder kans op vervroegde vrijlating.

"Als Dutroux levenslang krijgt, wat erg waarschijnlijk is, komt hij vanaf 2027 in aanmerking voor vervroegde vrijlating, maar gezien de afkeer van de publieke opinie is dat erg onwaarschijnlijk. Kijken we maar naar de onwil om Freddy Horion na twintig jaar vrij te laten. Dutroux is in 2027, als hij nog leeft, 71 jaar oud."

Laten we hopen dat de publieke opinie de doorslag geeft en hem lekker in z'n cel laat zitten...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:32
Verwijderd
Levenslang opsluiten in een zwaar beveiligde inrichting, in een mooi rustgevend wit hok en elke dag een flinke portie medicijnen. Hoe zit het trouwens met de redelijke termijn voor de berechting van Dutroux? Volgens art. 6 EVRM moet iedereen binnen een redelijke termijn berecht worden, als ik me niet vergis zit Dutroux al behoorlijk lang vast. Ik neem aan dat er een beroep gedaan kan worden op de complexiteit van de zaak, want deze man mag hierdoor natuurlijk geen strafvermindering krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:46
yliek
Avatar van yliek
yliek is offline
we maken hem eunuch!
__________________
-->Please believe in me...<--
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
yliek schreef op 27-06-2003 @ 15:46:
we maken hem eunuch!
Dat is nog te goed voor hem.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:55
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
volgend jaar maart is niet al te snel. Ze zouden m gewoon moeten ophangen of vierendelen
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:00
Verwijderd
z'n armen en benen dr af halen... net als zijn hele klokkenspel, dan zout, VEEL zout dr over heen gooien!!!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:05
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
fiepje schreef op 27-06-2003 @ 16:00:
z'n armen en benen dr af halen... net als zijn hele klokkenspel, dan zout, VEEL zout dr over heen gooien!!!
Of in een bad met zwavelzuur gooien.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 15:32:
Levenslang opsluiten in een zwaar beveiligde inrichting, in een mooi rustgevend wit hok en elke dag een flinke portie medicijnen. Hoe zit het trouwens met de redelijke termijn voor de berechting van Dutroux? Volgens art. 6 EVRM moet iedereen binnen een redelijke termijn berecht worden, als ik me niet vergis zit Dutroux al behoorlijk lang vast. Ik neem aan dat er een beroep gedaan kan worden op de complexiteit van de zaak, want deze man mag hierdoor natuurlijk geen strafvermindering krijgen.
Ja, ik vraag me ook af hoe deze praktijk zich met art. 6 EVRM verdraagt. Ik ken de details van de zaak niet, maar op het eerste gezicht zou ik zeggen dat hier sprake is van een grove schending van de redelijke termijn. De redelijke termijn begint te lopen op het moment dat de verdachte redelijkerwijs rekening mocht houden met vervolging. Die schijn kan worden opgewekt door het toepassen van een dwangmiddel, zoals ophouden voor verhoor of inverzekeringstelling, maar natuurlijk ook door een uitlating van het Openbaar Ministerie. Hoe zwaarder het (rechtmatig) toegepaste dwangmiddel, hoe sterker de verdenking en dus hoe waarschijnlijker de mogelijkheid van vervolging. Daarmee verdraagt zich niet het feit dat de verdachte vervolgens tijdenlang in onzekerheid zit over zijn vervolging. Natuurlijk moet op art. 6 EVRM wel door de verdachte een beroep worden gedaan. De bepalingen van het EVRM worden niet ambtshalve toegepast.

Want hoe zat het ook alweer met de zaak Dutroux? Hij was al in de gevangenis gestopt tijdens het onderzoek naar de feiten. Toen is hij ontsnapt, gepakt en daarvoor veroordeeld (ontsnapping is in België blijkbaar een strafbaar feit, ik geloof niet dat het Nederlandse recht iets dergelijks kent. Wie het tegendeel wil beweren, graag). Hij heeft nu eerst een aantal jaren in de gevangenis gezeten voor dat tweede feit, wat natuurlijk erg handig uitkwam voor de inmiddels beruchte Belgische strafvordering. Het lijkt me echter zeer onaannemelijk dat de redelijke termijn niet is gaan lopen.

Mijn rechtsgevoel zegt dat de redelijke termijn hier heel grof geschonden wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:03
ne0
Avatar van ne0
ne0 is offline
afschieten
__________________
Achterh0ek Arena 0wnZ ! :D
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:06
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Tjah, het zal in ieder geval niet zo zijn dat detroux een straf krijgt die minder is dan de tijd dat hij nu al gezeten heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:10
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 27-06-2003 @ 17:06:
Tjah, het zal in ieder geval niet zo zijn dat detroux een straf krijgt die minder is dan de tijd dat hij nu al gezeten heeft.
dat zou wel kort zijn ja
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:11
Verwijderd
Levenslange gevangenisstraf met uitsluiting van de mogelijkheid van gratie. Dat ligt in de lijn van de eerder in dit soort zaken opgelegde straffen zoals de zaak van Jan S., die het meisje Chanel Naomi Eleveld verkrachtte en op gruwelijke wijze om het leven bracht.

Ik ken het Belgische strafrecht niet maar ik ga ervanuit dat dat globaal overeenkomt met het Nederlandse.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:15
RtH
RtH is offline
Van mij mag hij ook wel gewoon de gevangenis in. Goed beveiligd, én met mede gevangenen. Dan zullen de meeste dingen die hierboven genoemd worden, zeker wel uitgevoerd worden door zijn medegevangenen .

En inderdaad, levenslang, zonder gratie is een goede optie. Maar je moet 'm niet uit zijn lijden verlossen.
__________________
en toen groeide het gras
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Het lijkt me sterk dat ze goede sterke bewijzen hebben.

Twee getuigen zijn dood (vermoord). En lijkt me er meer aan de hand dan dat men wilt prijsgeven.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 16:16:
*betoog* Mijn rechtsgevoel zegt dat de redelijke termijn hier heel grof geschonden wordt.
Dat is duidelijk, maar het Belgische OM kan als argument toch aandragen dat het hier gaat om een complexe zaak en dat er zorgvuldig onderzoek gedaan moest worden?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-06-2003 @ 17:23:
Het lijkt me sterk dat ze goede sterke bewijzen hebben.

Twee getuigen zijn dood (vermoord). En lijkt me er meer aan de hand dan dat men wilt prijsgeven.
Je bedoelt de evt. politici die betrokken zijn bij dit schandaal?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 17:25:
Dat is duidelijk, maar het Belgische OM kan als argument toch aandragen dat het hier gaat om een complexe zaak en dat er zorgvuldig onderzoek gedaan moest worden?
Natuurlijk. Wat een 'redelijke termijn' is, hangt af van de omstandigheden van het geval. Wat in casu een redelijke termijn is zal moeten worden beoordeeld door de rechter, maar míjn rechtsgevoel zegt dat hier de redelijke termijn geschonden is.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 17:30:
Natuurlijk. Wat een 'redelijke termijn' is, hangt af van de omstandigheden van het geval. Wat in casu een redelijke termijn is zal moeten worden beoordeeld door de rechter, maar míjn rechtsgevoel zegt dat hier de redelijke termijn geschonden is.
Maar anderzijds zegt je rechtsgevoel dat Dutroux nooit van z'n leven meer de gevangenis uit mag komen, hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 17:30:
Maar anderzijds zegt je rechtsgevoel dat Dutroux nooit van z'n leven meer de gevangenis uit mag komen, hoop ik?
Ja.

Maar je hebt natuurlijk rechtsgevoel en rechtsgevoel. Als Theo de Roos iets zegt 'op zijn rechtsgevoel' betekent dat iets anders dan wanneer de gemiddelde LPF-paupers iets zegt 'op zijn rechtsgevoel'
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 17:32:
Ja.

Maar je hebt natuurlijk rechtsgevoel en rechtsgevoel. Als Theo de Roos iets zegt 'op zijn rechtsgevoel' betekent dat iets anders dan wanneer de gemiddelde LPF-paupers iets zegt 'op zijn rechtsgevoel'
Foei, linkse betweter
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 17:34:
Foei, linkse betweter
Hehe

Maar toch is het zo...

Zet verdomme eens iemand als Theo de Roos of Ybo Buruma op die ministerspost in plaats van zo'n incompetente nepjurist als Donner...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:00
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
volgens mijn is het toch ook zou dat zijn advocaat naar het europeese hof is gestapt omdat hij niet binnen een redelijke termijn is berecht [ word berecht]

En veder mogen ze hem van mijn lekker lang opsluiten/.
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:04
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
de normale straf die hierop staat he
iets van 12 jaar gevangenis plus tbs
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 18:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 17:25:
Je bedoelt de evt. politici die betrokken zijn bij dit schandaal?
of lui van het koningshuis (die geruchten gaan ook in het rond).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:14
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 15:32:
Levenslang opsluiten in een zwaar beveiligde inrichting, in een mooi rustgevend wit hok en elke dag een flinke portie medicijnen.
Medicijnen? Waarom? Van mij mag hij bij zijn volle bewustzijn zijn daden overdenken.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:41
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik denk zelfs dat levenlang voor die gozer nog veiliger is dan weer loslaten in de buitenwereld
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:19
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Ik weet niks van hem.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 17:36:
Zet verdomme eens iemand als Theo de Roos of Ybo Buruma op die ministerspost in plaats van zo'n incompetente nepjurist als Donner...
Of Kummeling Hij maakt in z'n colleges altijd sneren naar de regering
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-06-2003 @ 19:05:
of lui van het koningshuis (die geruchten gaan ook in het rond).
Ja, klopt. Smerige spelletjes. Wat een bananenrepubliek is België eigenlijk, laat Bush België eens binnenvallen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 27-06-2003 @ 20:14:
Medicijnen? Waarom? Van mij mag hij bij zijn volle bewustzijn zijn daden overdenken.
Medicijnen die z'n zaadballen doen inkrimpen Gaat wel erg in tegen mijn principes, maar dat schijnt vaker voor te komen bij pedofiliezaken. Er schijnen gerenommeerde juristen hiervoor te pleiten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:58
Verwijderd
zijn leven lang in een isoleercel en op water en oud brood leven.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:19
tacidvs
tacidvs is offline
Mensen ontspan.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 21:54:
Medicijnen die z'n zaadballen doen inkrimpen Gaat wel erg in tegen mijn principes, maar dat schijnt vaker voor te komen bij pedofiliezaken. Er schijnen gerenommeerde juristen hiervoor te pleiten.
Wat heeft dat voor zin als ie toch al levenslang opgesloten zou zitten? Ja okee, hij lijdt er waarschijnlijk onder, maar die medicijnen zijn praktisch nutteloos omdat hij het niet meer opnieuw zal kunnen doen...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Doodstraf door vuurpeloton. De doodstraf is precies uitgevonden voor zaken zoals deze.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-06-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 28-06-2003 @ 01:05:
Doodstraf door vuurpeloton. De doodstraf is precies uitgevonden voor zaken zoals deze.
Als ik geen rechten studeerde was ik het met je eens geweest.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-06-2003 @ 01:39:
Als ik geen rechten studeerde was ik het met je eens geweest.
Zuh, ik ga rechten studeren (doe dat als hobby feitelijk al) en ik ben toch een voorstander van de doodstraf. Er valt heus wel wat intelligents voor te zeggen, niet alleen "kook ze allemaal levend!" ofzo.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:48
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 28-06-2003 @ 01:47:
Zuh, ik ga rechten studeren (doe dat als hobby feitelijk al) en ik ben toch een voorstander van de doodstraf. Er valt heus wel wat intelligents voor te zeggen, niet alleen "kook ze allemaal levend!" ofzo.
De rationele argumenten die tegen de doodstraf aan te voeren zijn worden eigenlijk in evenwicht gehouden door de argumenten voor de doodstraf. Het komt per definitie aan op meningen. Ik kies ervoor tegen de doodstraf te zijn. Jij kunt ervoor zijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat onder juristen de heersende mening zou zijn: voor of tegen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:51
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-06-2003 @ 01:48:
De rationele argumenten die tegen de doodstraf aan te voeren zijn worden eigenlijk in evenwicht gehouden door de argumenten voor de doodstraf. Het komt per definitie aan op meningen. Ik kies ervoor tegen de doodstraf te zijn. Jij kunt ervoor zijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat onder juristen de heersende mening zou zijn: voor of tegen?
In Nederland absoluut tegen, dat is duidelijk. In de VS doorgaans voor denk ik, al is dat nogal verdeeld. Vooral gezien het feit dat daar de Supreme Court het eerst ongrondwettelijk oordeelde en daar enkele jaren later weer op tergkwam. Maakt het niet helderder.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-06-2003 @ 00:56:
Wat heeft dat voor zin als ie toch al levenslang opgesloten zou zitten? Ja okee, hij lijdt er waarschijnlijk onder, maar die medicijnen zijn praktisch nutteloos omdat hij het niet meer opnieuw zal kunnen doen...
Dan lijdt die klootzak maar dubbel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 10:16
maysa
maysa is offline
het word tijd dat ze er eindelijk es aan beginnen.
het moet een hel geweest zijn van die ouders
met al die vertragingen van het onderzoek.
nuja wat ze ook doen hij krijgt zowiezo levenslang,
want anders kunnen ze dat niet maken tegenover de bevolking en anderen.
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 10:19
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ben ik de enige die zicht afvraagt waarom het in hemelsnaam ZO LANG geduurd heeft voordat deze man berrecht worden?
Hele leven opsluiten en eventueel nuttig werk laten doen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 10:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 28-06-2003 @ 11:19:
Ben ik de enige die zicht afvraagt waarom het in hemelsnaam ZO LANG geduurd heeft voordat deze man berrecht worden?
Hele leven opsluiten en eventueel nuttig werk laten doen.
Ze hebben geen keiharde bewijzen. Kans is/was groot dat ie zo vrij kwam.
En dat konden ze natuurlijk niet maken.

Waarschijnlijk willen ze nu ook er zeker van zijn dat het Belgisch volk 1 vijand heeft (Dutroux) en hen in de waan laten dat deze veilig achter slot en grendel zit en wellicht (als de geruchte waar zijn) hun eigen malefide praktijken verdonkermanen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 11:13
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Dutroux zit op dit moment nog vast voor andere zaken zoals bijvoorbeeld verboden wapenbezit of iets dergelijks. Daardoor kan justitie de tijd nog rekken. Die tijd hebben ze hard nodig om de bewijslast te verbeteren etc. want er zijn inderdaad getuigen doodgegaan, meer dan twee geloof ik zelfs, tijdens het onderzoek en verder hebben ze ook niet overmatig veel bewijs tegen hem. Plus dat er veel hoge heren (denk aan politici en leden van koninklijke familie) bij deze zieke zooi betrokken zouden kunnen zijn. Dat zal ook wel tegenwerken.

Wat mij betreft mogen ze Dutroux levenslang opsluiten, zonder kans op vervroegde vrijlating/gratie.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 12:06
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Wat mij betreft mogen ze hem vrijspreken en direct na de rechtszaak de rechtbank uit schoppen
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 28-06-2003 @ 11:19:
Ben ik de enige die zicht afvraagt waarom het in hemelsnaam ZO LANG geduurd heeft voordat deze man berrecht worden?
Hele leven opsluiten en eventueel nuttig werk laten doen.
Zoals Gatara zegt, ze hadden eigenlijk geen concreet bewijs tegen hem. Op zich zou een dergelijke zaak makkelijk rond te krijgen moeten zijn, maar de Belgische strafvorderingsautoriteiten zijn nogal buiten hun boekje gegaan. Het verhaal is bekend, there is something rotten in the state of Belgium enz.enz.

Elke dag die Dutroux vastzat in voorlopige hechtenis was er één. Daar gokten ze op. Men wilde niet het risico lopen een zaak voor de rechter te brengen waarbij het bewijs niet sluitend was of iets dergelijks. Daarom hebben ze er zo lang over gedaan, maar ik twijfel er niet aan dat het ook gewoon rekken was. Justitie in België wéét dat het bewijs tegen Dutroux zwak is, dus rekken ze de boel zo lang mogelijk om hem toch nog iets van een gevangenisstraf te laten uitzitten.

Als hij slim is, doet hij een beroep op art. 6 EVRM.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 28-06-2003 @ 13:06:
Wat mij betreft mogen ze hem vrijspreken en direct na de rechtszaak de rechtbank uit schoppen
Jottem, lynchpartij op de Brusselse markt. Dan krijgen we dezelfde taferelen als bij de moord op de gebroeders De Witt. De gruwelijke details wil ik wel vertellen eventueel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:45
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Levenslang + castreren. Niet de doodstraf, dan komt hij er mentaal nog veel te goed vanaf.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 09:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik snap niet wqaarom mensen principes als gelijke berechting ed willen opofferen voor een man :/.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dutroux
Donald Duck
234 06-07-2004 20:39
De Kantine Welke wereld gebeurtenis vond jij vandaag belangrijk?
Verwijderd
171 24-06-2004 14:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israël-Palestina Topic [2]
naam onbekend
193 05-03-2004 16:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Waar moet Saddam berecht worden?
Luego
139 03-01-2004 23:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Soetkin Collier
psyche
17 23-02-2003 09:49
De Kantine seksueel misbruik - wat voor straf?
x-spekkie-x
74 16-01-2003 09:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.