Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2012, 13:21
harryboy3
harryboy3 is offline
halo mensen,
Sinds kort heb ik Filosofie, en daar hebben ze het vaker over "Out of the box leren denken". Ik alleen geen enkel idee hoe k dit zou moeten doen.
Dit zou ik heel graag willen kunnen, omdati k filmpjes maak, maar ze zijn niet hoe ik ze wil, en ik weet ook niet hoe ik ze wil en hoe ik dat kan combineren met hoe anderen ze willen. Het is heel lastig, want ik vind het super leuk, maar het is net of iets mij tegen houdt, dit is heel frustrerend, want elke keer als ik er aan denk komt het weer naar boven dat ik iets wil en moet verzinnen. Ik wil dit.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit mogelijk kan maken? Ik snap dat het een beetje verwarrend is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2012, 15:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik verplaats dit topic naar artistiek, want ik denk dat ze daar beter zijn in filmpjes maken en out of the box denken
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 15:26
Verwijderd
Wat jou tegenhoudt in je artistieke activiteiten is dat je er nog niet goed in bent. En hoe je dat beter maakt is gewoon hard werken, veel kijken naar hoe anderen 't doen, veel reflecteren en vooral ook heel veel oefenen. 'Out of the box'-denken heeft daar niet direct iets mee te maken. Sowieso is dat een beetje 'n betekenisloze managerterm, eigenlijk.



(Uit een interview. Als je even zoekt kun je 'm vast terugvinden op YouTube. Aanradertje )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 18:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
"Out of the box" wordt tegenwoordig zo vaak gezegd dat het nauwelijks nog "out of the box" is.

De realiteit is imo dat er helemaal niet veel meer te vernieuwen valt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
De realiteit is imo dat er helemaal niet veel meer te vernieuwen valt.
Wel gek dat er nog zoveel wordt uitgevonden, dan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 22:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wel gek dat er nog zoveel wordt uitgevonden, dan.
ik voel een offtopic aankomen maar je maakt me nieuwschierig;

wat dan?

en dan echt nieuwe dingen niet "een ander model van dit of dat wat al bestond"
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 12:44
Verwijderd
Mijn leeraar begint ook steed met out of the box denken nbij de kunst klass en ik denk dat hij er mee bedoelt dat je je fantasie in de vrije loop moet laten gaan dat alles mogelijk is! Dat als jij het wil je jouw filmpje er zou uit kan laten zoals jij wilt

Xx
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 16:12
Verwijderd
*hehe* zo, "out of he box" is zo ongeveer dat je niet hetzelfde gaat doen als iedereen... bijvoorbeeld: 'goh, iedereen heeft z'n broek onder z'n gat hangen dus dat probeer ik ook maar's" doe zoals je bent... bijvoorbeeld (mijzelf): "goh, de mode kan ik niet bijhouden dus ga ik er maar 350 jaar achteraan lopen.."
zoiets...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik dacht dat ik het dagelijkse nieuws uit friesland al had gegeven maar bij deze
Verwijderd
238 21-01-2019 03:27
Onzin De slimste mens.
Mr Soija
101 21-07-2016 08:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een landelijke jongerenpartij
sonnyspek
16 21-02-2016 13:34
Psychologie paranoia en onzekerheid...+stukje over relativeren
Kip187
4 02-06-2003 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.