Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2013, 15:00
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Wij hebben hier een speciale tandpasta voor honden maar het is net een stuk vlees wat je op die tandenborstel legt, 1 lik en het is weg oftewel het lijkt net alsof der tanden niet goed gepoetst worden.. Ik heb wel eens gehoord via via dat je ook kinder Tandpasta kan gebruiken, zijn er mensen die dat gebruiken voor hun eigen hond?

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2013, 15:50
Verwijderd
Waarom wil je de tanden van je hond poetsen? Als het beest gewoon het goede voer krijgt en geen ontstekingen heeft, is dat nergens voor nodig, toch? Miekje naamzoek!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 16:08
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Het zal wel niet nodig zijn maar toch is het wel aangeraden, vooral omdat deze tut laatst bij de dierenarts was om der gebit gelijk te ontdoen van tandplak en weet ik veel wat Maar werd toen wel aangeraden om meerdere malen p/week de tanden de poetsen van de hond (Boeie, duurt 5 mins )

vandaar die vraag
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 18:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tandpasta voor honden lijkt inderdaad wat op leverpastei. Dat is vooral om het niet al te onplezierig te maken voor de hond. De tandpasta kun je het beste eerst een beetje op/in de borstel duwen met je vinger, voordat je de tanden van je hond gaat poetsen. Anders is het er inderdaad zo af

Kindertandpasta gebruiken zou ik niet doen. Honden vinden de smaak vaak niet lekker en bovendien kunnen honden er diarree van krijgen. Als het tandenpoetsen niet lukt, kun je proberen of je hond graag op dingen kauwt (bijvoorbeeld runderoren, bullepezen of schapenhoeven), maar dat heb je vast al wel eens geprobeerd Je hebt ook dieten met grote brokken, waar een hond meer op moet kauwen dan op 'gewone' brokken, waardoor het eten ervan een 'poetsend' effect zou hebben. Ook is er anti-plak wat je door een hond zijn drinkwater kan doen. Dit doodt de bacteriën in de bek enigszins, waardoor er minder plak en kans op tandsteen ontstaat. Mocht je deze producten willen proberen, ze zijn gewoon verkrijgbaar bij je dierenarts.

Succes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 14:42
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Ah ok bedankt voor de informatie, dus in principe geen kindertandpasta voor de hond, jammer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ooit zo'n situatie gehad?
Soezen
4 17-10-2009 14:33
Verhalen & Gedichten Simona Kies.
Verwijderd
11 09-08-2006 20:20
De Kantine Haten jullie mij?
sexylexy
24 16-03-2006 21:18
De Kantine doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum
Fantôme
11 21-06-2003 17:31
Psychologie Weten sommige wel wat depressief zijn werkelijk is?
G-18
49 18-01-2002 00:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.