Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 23:54
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Stel:

Je hebt eindelijk alle moed bijelkaar geraapt en je bent op haar afgestapt.
Het meisje dat je al weken, wat zeg ik, maanden leuk vind.
Tot je verbazing ziet zij je ook wel zitten. Je vraagt of ze zin heeft om eens wat leuks te gaan doen. Zij zegt "ja". En jullie besluiten samen uit eten te gaan om elkaar wat beter te leren kennen. Jullie zoeken een geweldig leuk restaurant uit en kiezen een dag uit.

Wel, op die zekere dag kom je aanzetten met de auto/benenwagen [of welk vervoersmiddel dan ook]. Ze stapt in jullie rijden weg. Naar het restaurant.
Daar aangekomen worden jullie een tafeltje aangewezen. Maar, mocht nou toevallig het toeval bestaan, dat er tegenover 'jullie tafeltje', een paar jongens zitten. 2 of meer. En het toeval is er ook, dat juist je date naar hen toe kan kijken. Dus langs je heen kijken kan in de richting van die jongens.
En wel, om het nog wat bonter te maken...1 van die jongens is wel geïnteresseerd in je date. [waar je oh zo lang op had moeten wachten.] En zij [je date en 1 van die jongens] maken oogcontact. Steeds maar weer. En hij probeert met er in contact te komen, door langs jullie tafeltje te lopen en wat te zeggen tegen je date. Zo komen zij in contact metelkaar, en lijkt ze alleen nog maar oog te hebben voor hém. Wat doe je?
Sta je op en sla je die kerel op zen muil.
Of zeg je tegen je date dat zij [die jongen en zij] beter uit kunnen gaan, en je loopt weg.
Ook andere oplossingen zijn 'ok'.
Wel, wat zou je doen in zo'n situatie?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2002, 23:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik zou om hem gaan vechten. Rollen omkeren voor de grap, zeggen van "Zo zie je die jongen steeds kijken, volgens mij vind die mij leuk... zal ik eens wat aan hem vragen?" Gewoon er om lachen en waarschijnlijk zal ze dr ook om lachen en vind ze het maar maf dat die jongen haar probeert te versieren en zou ik lekker niets van die jongen aan trekken, ik ben immers veel gezelliger dan die jongen, anders zou ze nooit met me uit zijn gegaan.

[Dit bericht is aangepast door Q (24-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:29
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik zou me ongelooflijk rot voelen, maar ik zou niets tegen die jongen (of meisje in mijn geval ) zelf zeggen. Ik zou wel tegen mijn date zeggen dat het nogal lullig is wat ze(of mijn geval hij) doet.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als het meisje daar constant op in gaat, terwijl jullie samen een afspraakje hebben, zou ik een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:16
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Of zeg je tegen je date dat zij [die jongen en zij] beter uit kunnen gaan, en je loopt weg.
Dit dus, en ik zou me superklote voelen, echt een kutstreek gewoon.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:28
kizzy
kizzy is offline
ik zou het echt wel lullig vinden.. maar als zei nu al ander jongens leuker vind.. wat heb je dan aan zo'n meisje? dan vind ze je blijkbaar niet echt heel leuk..
niet gaan vechten.... gewoon je richten op een ander meisje
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 14:08
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
misschien ook wel interessant om te weten hoe een meisje zou reageren wanneer zij wordt aangesproken door zo'n jongen? Zou je hem negeren en gewoon met je date verder gaan. of zou je er overal gewoon op in gaan wat die jongen zegt en idd gewoon een leuk gesprek beginnen met em?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 14:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als ze een beetje fatsoen heeft laat ze die ander gewoon compleet links liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Als ze een beetje fatsoen heeft laat ze die ander gewoon compleet links liggen.
Inderdaad. Ze gaat met jou uit. Dan brengt ze het fatsoen op om alleen aandacht voor jou te hebben, of die tenminste te veinzen. Als ze dát al niet kan mag ze op de terugweg naar huis lopen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:55
Sithan
Sithan is offline
Zeggen dat je ogen niet zo goed tegen een 'bepaalde lichtval' kunnen en dan vragen aan je date of je misschien op haar plaats mag zitten...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:01
twijfeltje
twijfeltje is offline
als zo'n jongen tegen mij zou gaan praten zou ik hem gewoon ff antwoord geven maar wel zo kort mogelijk en mn date dan zo aankijken van kan d'r ook niks aan doen maar vindt jou veel interessanter...maar zeker geen heel gesprek beginnen...maar zou bij mij ook niet zo ver komen als ik met een jongen uit ga vindt ik hem leuk en dan ga ik zeker geen oogcontact zitten zoeken met andere jongens...
__________________
....fantasieloos.....voorlopig...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:12
eden6
eden6 is offline
Ik zou misschien wel even naar die jongens glimlachen uit beleefdheid, maar verder de aandacht bij mn date houden en laten merken dat ik hem interessanter vind. Als dat niet het geval was zou ik niet eens de moeite nemen om met hem uit eten te gaan.

Als ik met een jongen zou hebben afgesproken zou en hij zou steeds contact zoeken met het meisje aan de tafel naast ons zou ik een dubbelzinnige opmerking maken waaruit blijkt dat ik daar niet blij mee ben! Of ik vraag gewoon of hij dat andere meisje leuk vind oid.
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.