Oud 21-02-2006, 22:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nanana. (a)<3

Ik ben in een, eh, laten we het springerige bui noemen. En het is leuk. En vijf dagen is lang. Hihi. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 21-02-2006, 22:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tralalala
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2006, 23:08
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tering kunnen jullie niet een leven krijgen.

In dezelfde minuut een dom berichtje sturen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-02-2006, 23:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-02-2006 @ 23:08 :
Tering kunnen jullie niet een leven krijgen.

In dezelfde minuut een dom berichtje sturen
Als je daar niet tegen kunt, moet je het lekker negeren

En voor zover ik weet zijn deze topics om te uiten hoe jij je voelt op reltationeel gebied en als ik daar zin in heb om dat te doen, doe ik dat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2006, 23:29
Verwijderd
Zo kom je in geen tijden een leuke jongen tegen, dan lijkt het ineens of er een heel blik open getrokken is ofzo Maar ze zijn 1. niet geïnteresseerd en 2. totaal niet bereikbaar, dus helaas...
Oud 22-02-2006, 00:38
Verwijderd
Topdag
Oud 22-02-2006, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-02-2006 @ 23:08 :
Tering kunnen jullie niet een leven krijgen.

In dezelfde minuut een dom berichtje sturen
/aanbid
Oud 22-02-2006, 09:24
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-02-2006 @ 23:12 :
Als je daar niet tegen kunt, moet je het lekker negeren

En voor zover ik weet zijn deze topics om te uiten hoe jij je voelt op reltationeel gebied en als ik daar zin in heb om dat te doen, doe ik dat.
Ach, over een paar maandjes is het gezakt en dan voel je die behoefte niet meer zo. Iedereen blij.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Oud 22-02-2006, 11:38
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 21-02-2006 @ 23:29 :
Zo kom je in geen tijden een leuke jongen tegen, dan lijkt het ineens of er een heel blik open getrokken is ofzo Maar ze zijn 1. niet geïnteresseerd en 2. totaal niet bereikbaar, dus helaas...
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 22-02-2006, 12:27
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Vrij kut. Hij zou vandaag eindelijk weer komen. Belt hij me op, dat het uit is.

En ik ben nog zo fucking verliefd op die jongen, we hadden het zo fijn, hij leek altijd echt verliefd op me te zijn, ik had zo'n goeie invloed op hem, volgens hemzelf en iedereen, hij is zo speciaal, en nou is het 'veliefde gevoel' opeens weg ofzo. Jezus, zolang had ik nog niet met hem.

Ik ga em zo missen
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 22-02-2006, 12:58
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Na (vandaag precies 22 maanden) heb ik zulke grote twijfels over ons en onze relatie. Ik zou graag ffe een break houden. Het is gwn, ik wil ffjes rust. De laatste tijd allemaal ruzies enzo, ik wil gwn weer ffe kunnen ademen en uitgaan met mijn vriendinnen enzo. Alleen weet ik niet goed hoe het te zeggen ( ja daar schaam ik me wel voor) en ben ik bang voor z'n reactie. Dat het een verkeerde beslissing is enzo.

Bleh
Oud 22-02-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 22-02-2006 @ 12:27 :
Vrij kut. Hij zou vandaag eindelijk weer komen. Belt hij me op, dat het uit is.

En ik ben nog zo fucking verliefd op die jongen, we hadden het zo fijn, hij leek altijd echt verliefd op me te zijn, ik had zo'n goeie invloed op hem, volgens hemzelf en iedereen, hij is zo speciaal, en nou is het 'veliefde gevoel' opeens weg ofzo. Jezus, zolang had ik nog niet met hem.

Ik ga em zo missen
En hij had niet het fatsoen om te komen en het dan uit te maken? Wat een loser.
Oud 22-02-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-02-2006 @ 13:23 :
En hij had niet het fatsoen om te komen en het dan uit te maken? Wat een loser.
precies mijn gedachte...
Oud 22-02-2006, 13:28
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-02-2006 @ 13:23 :
En hij had niet het fatsoen om te komen en het dan uit te maken? Wat een loser.
nope...

Al is dat ook wel lastig. Ik woon vrij ver van hem vandaan. Moet ie eerst 2 uur fietsen (of bus), dan mn ouders onder ogen komen (die em al niet zo mogen), vervolgens mij vertellen dat het uit is en dan weer weg.

Maar het was wel fijner geweest ja
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 22-02-2006, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 22-02-2006 @ 13:28 :
nope...

Al is dat ook wel lastig. Ik woon vrij ver van hem vandaan. Moet ie eerst 2 uur fietsen (of bus), dan mn ouders onder ogen komen (die em al niet zo mogen), vervolgens mij vertellen dat het uit is en dan weer weg.

Maar het was wel fijner geweest ja
Dan nog. Hij wist het al van te voren lijkt mij (dat bedenk je niet in een uurtje), dus dan had hij ook veel eerder kunnen zeggen dat hij niet kwam. Dit is echt zoooo zwak.
*knuf*
Oud 22-02-2006, 13:47
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-02-2006 @ 02:37 :
/aanbid
vind hun berichtjes soms ook beetje irritant..de hele tijd van die en en beetje geheimzinnig doen haha..beetje kinderachtig haha. Zo van 'we typen wel iets maar vertellen eigenlijk niets zinnigs'.
Oud 22-02-2006, 13:49
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-02-2006 @ 13:35 :
Dan nog. Hij wist het al van te voren lijkt mij (dat bedenk je niet in een uurtje), dus dan had hij ook veel eerder kunnen zeggen dat hij niet kwam. Dit is echt zoooo zwak.
*knuf*
dank
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 22-02-2006, 13:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Goed, rustig, opgelucht en een allesoverheersend ik-hou-van-hem gevoel. De storm in mij is weer gaan liggen. Alle twijfel, irritaties en paniek zijn weg. Gelukkig.

Het breekpunt was afgelopen zondag. We hebben flink ruzie gehad na allebei al een paar weken niet lekker in ons vel te zitten en veel gekibbel en irritaties. En zondag barstte de bom, maar het was goed. Er is zoveel gezegd, we zijn allebei heel eerlijk geweest. Wat ook best wel hard was soms, dingen waren pijnlijk, kwetsend. Maar het was wel goed, dit was nodig om weer nader tot elkaar te komen. We hebben gepraat, geschreeuwd en ik heb verschrikkelijk gehuild. Heel raar, op het hoogtepunt overviel mij opeens het besef waar mijn alleenzijn gevoel en het vele verdriet van de afgelopen weken vandaan kwam. Terwijl het helemaal niet direct met onze ruzie te maken had. Maar het gaf mij opeens zo veel rust en hij trok mij gelijk in zijn armen en bleef maar zeggen hoeveel hij van mij hield. En dat voelde zo goed.

De sfeer is nu weer heel ontspannen tussen ons en ik heb zelf mijn rust ook weer terug gevonden. Kreeg gister een heel lief berichtje van hem en dat voelde echt goed, omdat ik de afgelopen tijd voor het eerst echt het idee had dat we elkaar kwijt zouden kunnen raken. Niet dat we elkaar zo makkelijk zouden laten gaan, maar ik voelde me wel heel kwetsbaar.

*zucht* het onderhouden van een goede relatie is nog helemaal niet zo makkelijk...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-02-2006, 13:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 22-02-2006 @ 13:50 :
Goed, rustig, opgelucht en een allesoverheersend ik-hou-van-hem gevoel. De storm in mij is weer gaan liggen. Alle twijfel, irritaties en paniek zijn weg. Gelukkig.

Het breekpunt was afgelopen zondag. We hebben flink ruzie gehad na allebei al een paar weken niet lekker in ons vel te zitten en veel gekibbel en irritaties. En zondag barstte de bom, maar het was goed. Er is zoveel gezegd, we zijn allebei heel eerlijk geweest. Wat ook best wel hard was soms, dingen waren pijnlijk, kwetsend. Maar het was wel goed, dit was nodig om weer nader tot elkaar te komen. We hebben gepraat, geschreeuwd en ik heb verschrikkelijk gehuild. Heel raar, op het hoogtepunt overviel mij opeens het besef waar mijn alleenzijn gevoel en het vele verdriet van de afgelopen weken vandaan kwam. Terwijl het helemaal niet direct met onze ruzie te maken had. Maar het gaf mij opeens zo veel rust en hij trok mij gelijk in zijn armen en bleef maar zeggen hoeveel hij van mij hield. En dat voelde zo goed.

De sfeer is nu weer heel ontspannen tussen ons en ik heb zelf mijn rust ook weer terug gevonden. Kreeg gister een heel lief berichtje van hem en dat voelde echt goed, omdat ik de afgelopen tijd voor het eerst echt het idee had dat we elkaar kwijt zouden kunnen raken. Niet dat we elkaar zo makkelijk zouden laten gaan, maar ik voelde me wel heel kwetsbaar.

*zucht* het onderhouden van een goede relatie is nog helemaal niet zo makkelijk...

*knuff* jullie zijn een heel lief stel en het feit dat jullie zo 'goed' kunnen praten en zelfs ruziemaken met elkaar, betekent alleen maar dat jullie zielsveel van elkaar houden! Pieker niet teveel meer meis, dan zul je zien dat alles vanzelf op zijn pootjes terecht komt!!
Oud 22-02-2006, 14:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 22-02-2006 @ 13:57 :
*knuff* jullie zijn een heel lief stel en het feit dat jullie zo 'goed' kunnen praten en zelfs ruziemaken met elkaar, betekent alleen maar dat jullie zielsveel van elkaar houden! Pieker niet teveel meer meis, dan zul je zien dat alles vanzelf op zijn pootjes terecht komt!!
Dankje, dat is lief

Ik weet ook wel dat onze relatie heel veel kan hebben, en eigenlijk voelde die ruzie van zondag best wel goed. Het was echt een breekpunt voor ons beide. Normaal blijft hij altijd heel rustig, maar nu gooide hij zichzelf ook helemaal open en dat deed mij goed. Alle gedachten, woorden en gevoelens waren zo puur en eerlijk, wat alleen nog maar meer het besef geeft hoeveel er eigenlijk is tussen ons.

Maar dit was wel de eerste keer dat we allebei duidelijk steeds meer afstand gingen nemen en even genoeg van elkaar hadden. En dat was eng de afgelopen weken, want dat hadden we nog niet eerder in die mate gehad. Maar nu voelt alles weer dubbel zo goed als daarvoor
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-02-2006, 14:41
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
lalala
Oud 22-02-2006, 15:14
Verwijderd
Goed en hij is zooo leuk
Oud 22-02-2006, 15:26
Yolcu
Yolcu is offline
Oh my god was ik dat die de halve middag als een verliefde doos naast hem liep en kusjes aan het geven was?

Waar ben ik mee bezig?
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 22-02-2006, 15:49
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wow.
Oud 22-02-2006, 16:05
Verwijderd
Het ene moment zwerven in mijn hoofd allemaal leuke jongens rond, het volgende moment zijn ze uitgestorven. Ik mis onze gesprekken wel een beetje. Nu ik hem niet meer heb, besef ik pas wat ik aan hem had. Hij remde af en ruimde mijn hoofd op.
Oud 22-02-2006, 16:11
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Is het echt zo moeilijk om mij gewoon te vragen om iets leuks te gaan doen, waarom is dat altijd mijn taak in onze 'we-zijn-iets-maar-wat-?-relatie'...
__________________
Dromendief
Oud 22-02-2006, 17:14
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Lekker! Alles gaat gewoon goed

@WolterB: Laat ze lekker zeiken
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 22-02-2006, 17:23
Verwijderd
@groovy (om niet een heel verhaal te quoten): Dat idee heb ik ook wel, juist omdat hij maar geen contact wil opnemen. Hij heeft ook wel gezegd toen dat hij wel van me hield enzo maar dat het nu gewoon niet meer goed voelt (om veel verschillende redenen). Het risico dat het uitging was ook best groot (de afstand, verschillende levens en die 1 jaar grens), achteraf gezien dan.

Ik denk dat het voor jullie gewoon wennen is, iets doen zonder elkaar, maar dat komt wel goed als ik het zo lees

ot: Mijn werkgroep mensen zijn zo gezellig! Daar komen nog veel feestjes van. En hoe raar is het dat ik in tegenstelling tot al die jaren eerder gewoon normaal met jongens kan praten en omgaan. Volwassenheid zal er wel iets mee te maken hebben natuurlijk, maar ik heb het nog nooit zo duidelijk ervaren. En ze vinden me gezellig
Oud 22-02-2006, 17:23
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ghe, ik blijf erbij; als de omstandigheden anders waren, dan zouden we zoooooo gaan trouwen, kindjes brouwen en samen... dood gaan. Maar dat rijmt niet.

(heel ander persoon dan waar ik het "normaal" over heb trouwens.. Voordat jullie me echt voor gek verklaren)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 22-02-2006 om 17:30.
Oud 22-02-2006, 18:17
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
I feel gooooood
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 22-02-2006, 18:27
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-02-2006 @ 14:57 :
Gefeliciteerd!
Citaat:
Bloem schreef op 21-02-2006 @ 16:02 :
Ik lees hier bijna nooit maar vandaag wel, gefeliciteerd
Dank u.
Oud 22-02-2006, 19:04
Verwijderd
Goed!

Heb alleen geen zin in de carnaval, en hij wel geloof ik
Oud 22-02-2006, 19:42
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
If you want me then you can have me
take me, oh baby grab me
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 22-02-2006, 20:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Goed
Vanmiddag alleen beetje minder. We hadden al heel ver gefietst, het was koud en we moesten nog best ver dus we hadden het allebei gehad. Ik word daar een beetje sago/niet vrolijk van en hij juist irritant. Niet echt goede combinatie dus. Dus ik ging m steeds irritanter vinden, en zei op een gegeven moment: ik vind je echt minder leuk nu, dus stop alsjeblieft. Maar hij zei ook dat hij dat niet zo erg vond, want het kwam toch wel weer goed. Nouja daar werd ik weer wat bozer van: 'waarom vind je het niet erg als ik je minder leuk vind? blabla'. En hij vond weer dat ik er teveel een punt van maakte. Maargoed, best wel gezeur allemaal en het ging nergens over. Maar gelukkig is het nu weer goed
Oud 22-02-2006, 22:25
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Laat mij even zeikerig doen.. Heb ik weer in zijn armen gelegen in de trein en heel lieverig gedaan, maar niets gebeurd. Toen ruzie met mama gekregen Had ik zoveel spijt van dus direct gebeld en sorry gezegd. En nu weet ik echt niet wat ik met hem aanmoet? Zou ik überhaupt wel terugwillen met hem als hij wil..?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 22-02-2006, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 22-02-2006 @ 11:38 :
Nou zeg, me een beetje uitlachen

Ontopic: hopeloosheid de gekste.
Oud 22-02-2006, 23:23
Verwijderd
fantastisch !!!
maar ik mis hem wel heeel erg, want ik zit in Oostenrijk en hij in Zwitserland...
Oud 22-02-2006, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 22-02-2006 @ 17:23 :
Ghe, ik blijf erbij; als de omstandigheden anders waren
Zijn de omstandigheden niet aan te passen dan?

Ontopic: Nog steeds goed. Ben nog steeds zo blij dat ik naast hem kan slapen, zo fijn
Oud 22-02-2006, 23:53
Spazz
Spazz is offline
Ignorance...
__________________
Incognito
Oud 23-02-2006, 00:10
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
ohh..2e keer op 1 dag.. maar ik voel me gooeeed .. morgen..
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 23-02-2006, 00:58
Verwijderd
Vandaag gingen we (mijn zusje en ik) even langs bij mijn vriend, want ik mocht zijn telefoon lenen omdat zijn camera het wel doet en de mijne niet, want mijn zusje en ik zijn vandaag naar het concert van Katie Melua geweest.
En toen ik de auto bij hem parkeerde kreeg ik spontaan weer vlinders in m'n buik! Voelt goed!
Oud 23-02-2006, 01:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kwam m vandaag tegen en ik voelde eigenlijk niet veel gelukkig nou ja gelukkig wat ik mis is volgens mij de seks en niet zozeer hem...
En nou ben ik aan het twijfelen of ik mezelf tijdens onze relatie nou gewoon voor de gek heb gehouden...
Was het gewoon hem waar ik zo van hield of de seks....
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-02-2006, 01:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zat dus precies goed in college. Maar dan ook echt *precies*. Op de rij voor me, een eind naar rechts, het 'leuke' meisje, en twee rijen voor me, het 'mooie' meisje. Maar dan bedoel ik ook écht MOOI. Ik ken d'r nu al een tijdje, maar ik ben er toch weer iedere keer verbaasd over. Nou ken ik toch veel meiden en heb er veel gekend, en ben toch wel een paar keer verliefd geweest, maar zó mooi heb ik er nog geen één gezien.

Afijn, ik zat dus goed... Totdat er twee dikhoofdige laatkomers recht voor me gaan zitten en het uitzicht blokkeren.
Oud 23-02-2006, 02:09
Verwijderd
Ga anders gewoon eens naast 'r zitten en knoop een praatje met haar aan? Lijkt me efficiënter.
Oud 23-02-2006, 02:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-02-2006 @ 02:09 :
Ga anders gewoon eens naast 'r zitten en knoop een praatje met haar aan? Lijkt me efficiënter.
Ken je de uitdrukking 'way out of my league'?

Zo ja, dan snap je vast wel waar de schoen wringt.
Oud 23-02-2006, 03:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-02-2006 @ 02:26 :
Ken je de uitdrukking 'way out of my league'?
Met zo'n instelling blijf je de rest van je leven vrijgezel
Dat iemand knap is wil nog niet zeggen dat je geen kans maakt...
Maak gewoon eens een praatje met d'r, als ze je niet moet merk je dat snel genoeg zonder hard op je bek te gaan
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 23-02-2006, 08:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 22-02-2006 @ 23:28 :
Zijn de omstandigheden niet aan te passen dan?
Mwoeah, hij woont inderdaad niet zo heel graag in America, maar het is wel zijn thuis

Nah, als hij hier was/is dan is alles weer anders. Vast allemaal lang niet zo leuk meer
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 23-02-2006, 10:18
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
goed geweldig!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-02-2006, 11:04
Li
Avatar van Li
Li is offline
Volgende week woensdag komt hij weer terug van vakantie, neem ik wel een spandoek mee om hem op schiphol te verwelkomen, heb er nu al zin in
Oud 23-02-2006, 11:38
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
KUT


Ik heb met haar...maar ik wil eigenlijk ...
nja....iemand anders
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.