Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2012, 17:46
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Ik wil vooraf vermelden dat mijn topic gaat over homo sexualitijd...
Als je besluit verder te lezen en/of te beantwoorden doe dat dan met respect !


Goedenavond,
Ik heb nu 3 maande een vriend, en vandaag voor de eerste keer sex gehad (''met hem'')
we zijn om en bij 2 tot 2.5 uur bezig geweest, In die 2 / 2.5 uur is hij tot 3x toe klaargekomen, En hij deed zoo zijn best om mij ook klaar te krijgen maar het wilde gewoon niet,

Hij heeft nog van alles geprobeerd, en telkens net als ik BIJNA klaarkwam zakte het weg
Die avond toen ik alleen was en het zelf deed kwam ik klaar in 30 seconde !!

Mijn vriend heeft zich daar over heel onzeker gevoeld,

Iemand anders die dit heeft mee gemaakt ?

Volgens vrienden (Waar ik alles mee deel) Gebeurt dit regelmatig,... het zou te maken kunnen hebben met de spanning die er op dat moment was, of de zenuwen ??

Met vriendelijke groet Robert222
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 17:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Waarschijnlijk was je inderdaad gewoon te gespannen. Gewoon vaker doen, en dan komt het vanzelf goed!

En voor dat het topic straks naar de haaien gaat omdat iedereen het leuk vindt om je spelling te verbeteren: het is homoseksualiteit. En ik durf toch wel te beweren dat men hier tegenwoordig wel zo in 2012 leeft dat je niet meer wordt uitgelachen om je geaardheid, dus die disclaimer was eigenlijk niet eens zo nodig.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 18:07
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Ja hopelijk gaat het volgende keer beter ....

En het klopt dat nu in 2012 minder gelachen en gepest wordt om iemand geaardheid.
Maar aangezien ik een (voor mij) zeer serieuze vraag stel heb ik voor de zekerheid een disclaimer er voor geplakt,

(Noem het maar : het zekere voor het onzekere nemen)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 18:43
Monkey020
Monkey020 is offline
Volgens Mij Hou Je toch Echt van vrouwen wie weet
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 20:35
Verwijderd
Komt wel als je wat meer hebt geprobeerd en wat meer ontspannen bent. Verder lijkt het me handig om als homo-zijnde te weten hoe je homoseksualiteit schrijft omdat je anders het risico loopt nogal dom over te komen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 21:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Volgens Mij Hou Je toch Echt van vrouwen wie weet
Het lijkt me nogal sterk dat het daaraan ligt. Je komt niet ineens achter dat je toch niet verliefd bent (want heuj, dat weet je wel ) als je niet klaar kan komen. Sowieso zijn verliefd zijn en klaarkomen twee verschillende dingen, bij jongens nog meer dan bij meisjes (dacht ik, tenminste).

Spanning is inderdaad wel een goede reden, en daarin ben je dan ook echt niet de enige. Gewoon nog eens proberen! En dan niet gaan focussen op klaarkomen, maar op het gewoon heel fijn hebben (anders lijkt het me dat je alleen maar nog meer spanning gaat voelen ).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 16:09
Verwijderd
Hey robert222
De spanning speelt inderdaad een grote rol, zorg daarbij voor de volgende keer voor een zo ontspannen mogelijke sfeer, dat is cruciaal
Ikzelf ben ook homo sexueel en heb nog geen ervaring hiermee maar spreek ook via andere netwerk over homoseksualiteit
Succes voor de volgende keer Gr. leslandes94
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 13:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hallo, lopen heb je toch ook niet in 1 dag geleerd, waarom zou dat met seks wel moeten? Volgend keer gewoon gezellig met je vriend naar bed en beetje knuffelen en zo en niet gaan stressen van Oh god als ik zo maar kan klaarkomen want anders vind ik dat zo rot voor m'n vriend. De ene jongen komt al klaar als je naar z'n pielemuis wijst en de ander na 2,5 uur seksen nog niet. Gewoon blijven oefenen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 20:16
Sam.
Sam. is offline
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Het kan inderdaad met de spanning te maken hebben,
probeer ook niet heel de tijd te denken 'Ik moet klaarkomen' dat komt wel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.