Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2013, 23:30
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
ik ben al een tijdje verliefd op een leuke meid. hier ben ik sinds een paar weken weer mee in contact gekomen en ik ben ook een paar keer bij haar thuis geweest enzo. maar ik ben heel benieuwd of ze ook wat in mij ziet want, we knuffelen echt heel veel en we hebben vaak van die in elkaar ogen staar momenten enzo (is moeilijk uit te leggen) en ze wilt me ook de hele tijd knuffelen enzo. maar elke keer als ik bij haar ben heeft ze het over allemaal andere jongens die ze leuk vind enzo en dat weerhoud me ervan om haar te vragen...

wat moet ik nou doen.. en hebben jullie miss enig idee of ze wel of niet een oogje op me heeft??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2013, 03:06
R-R
R-R is offline
Wat voor knuffellen is het, intiem, vriendschappelijk?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 05:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als ze met jou praat over andere jongens die ze leuk vindt, dan is ze in jou niet geïnteresseerd op een romantische manier.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 09:30
Verwijderd
Het zou eventueel kunnen dat ze probeert hem jaloers te maken of dat ze verliefd is maar bang is dat toe te geven en dus afleidingsmanoeuvres gebruikt, Vowel.

Maar waarschijnlijk heeft Vowel gelijk. wil je het zeker weten, Tomska, dan moet je haar toch echt gewoon eens vragen naar haar gevoelens. Of haar eens proberen te zoenen tijdens zo'n in de ogen-staar moment.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 10:13
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Het zou eventueel kunnen dat ze probeert hem jaloers te maken of dat ze verliefd is maar bang is dat toe te geven en dus afleidingsmanoeuvres gebruikt, Vowel.

Maar waarschijnlijk heeft Vowel gelijk. wil je het zeker weten, Tomska, dan moet je haar toch echt gewoon eens vragen naar haar gevoelens. Of haar eens proberen te zoenen tijdens zo'n in de ogen-staar moment.
is goed zal het proberen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 23:47
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb ook zo'n gevoel dat het nog best wel eens kan kloppen wat Ertur hier zegt. Ze kijkt misschien hoe je erop reageert wanneer ze het over andere jongens heeft, gewoon, om je te testen. Durf je wel echt voor haar te gaan, durf je 'moeite' te doen?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 01:52
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Ik heb ook zo'n gevoel dat het nog best wel eens kan kloppen wat Ertur hier zegt. Ze kijkt misschien hoe je erop reageert wanneer ze het over andere jongens heeft, gewoon, om je te testen. Durf je wel echt voor haar te gaan, durf je 'moeite' te doen?
natuurlijk durf ik dat.. alleen ze is nu op vakantie dus na de vakantie ga ik gewoon zeggen wat ik voor haar voel en dan kijk ik wel hoe het uitpakt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 08:51
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
That's the spirit! Succes !
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 17:02
Verwijderd
Waarom zeggen wat je voelt en ze je afwijst als je ook nog een kus van haar kan hebben en ze je dan afwijst? Maar als het goed gaat en ze wat voor jou voelt, dan vind ik (en vrouwen denk ik ook wel) het romantischer als je haar gewoon zoent en niet vraagt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 00:22
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Waarom zeggen wat je voelt en ze je afwijst als je ook nog een kus van haar kan hebben en ze je dan afwijst? Maar als het goed gaat en ze wat voor jou voelt, dan vind ik (en vrouwen denk ik ook wel) het romantischer als je haar gewoon zoent en niet vraagt.
s goed k zal het in mn achterhoof houden
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 00:25
Verwijderd
Je bent friend-zoned
Vraag of ze haar beste vriendin kan regelen voor jou
Als ze jaloers raakt weet jij genoeg
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 01:21
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Je bent friend-zoned
Tja, dit bestaat dus niet.

Citaat:
Vraag of ze haar beste vriendin kan regelen voor jou
Als ze jaloers raakt weet jij genoeg
Deze tip zou misschien wel kunnen werken
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 06:15
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Tja, dit bestaat dus niet.



Deze tip zou misschien wel kunnen werken
Of je valt helemaal uit de boot

En dan zal ze zelfs niet meer knuffelen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 18:26
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Of je valt helemaal uit de boot

En dan zal ze zelfs niet meer knuffelen
kan maar okay
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 19:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik niet op die manier gaan polsen of ze misschien jaloers is (er zijn ook meiden die een jongen niet willen maar tegelijk ook niet willen dat hij wel iets met een ander heeft, dus dan weet je nog weinig meer )
Van het zoenen ben ik persoonlijk ook geen voorstander, gewoon vragen geeft meer duidelijkheid en ook meer ruimte voor haar om eerlijk te zijn. En als zij geen gevoelens voor jou heeft kan je dan ook makkelijker met elkaar om blijven gaan, gok ik zo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 21:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.