Oud 13-04-2017, 15:57
Denisek
Denisek is offline
Hallo allemaal,

Voor de afronding van mijn Bachelor Management Toerisme aan de NHTV te Breda ben ik op zoek naar respondenten die wel eens een bezoek hebben gebracht aan de gemeente Moerdijk* en die voor mij een vragenlijst willen invullen. Het gaat hierbij niet om de inwoners van de gemeente.

Ik doe onderzoek naar de huidige identiteit en het huidige imago van de gemeente Moerdijk. Hierbij worden enkele vragen gesteld over de beeldvorming die jij wellicht hebt over de gemeente. Alle informatie wordt volstrekt vertrouwelijk behandeld en geanonimiseerd.

De vragenlijst kost maximaal 5-7 minuten om in te vullen. Ook verloot ik een VVV-bon t.w.v. €25,- onder alle inzendingen als blijk van mijn waardering.

Wil je helpen of ken je iemand die mij zou willen helpen? (Oom, tante, neef, nicht, buurvrouw of een kennis) Klik op de onderstaande link en maak mij voor de laatste keer in mijn schoolcarrière heel blij!

Mocht je zelf ook nog een enquête hebben waarvan jij denkt dat ik binnen de doelgroep past, zet hem dan maar hieronder neer.

Link: https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/fo...R9A0lmpVEplxKR
*Onder de gemeente Moerdijk vallen de volgende kernen: Zevenbergen, Zevenbergschen Hoek, Willemstad, Fijnaart, Heijningen, Standdaarbuiten, Langeweg, Noordhoek, Helwijk, Moerdijk en Klundert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.