Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 16:52
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik had nu sinds 7 weken met een hele leuk jongen een relatie. De relatie was niet echt helemaal geweldig, soms leek het zelf net alsof we gewoon niks hadden, zo weinig zeiden of deden we. Ik ben van mezelf heel erg onzeker dus had ook telkens het gevoel alsof er iets aan de hand was. Maar er was gelukkig niks aan de hand. Nu is het uitgegaan (eergisteren), hij heeft het uitgemaakt. Ik zit er echt verschrikkelijk mee en dat terwijl ik weet dat onze relatie niet echt verschrikkelijk goed was, ik heb liggen huilen in mn bed, voelde me echt zo verschrikkelijk in de tijd dat we iets hadden. Dus misschien is het wel veel bter, maar het gekke is ik vind het zo verschrikkelijk erg, ik wil hem zo verschrikkelijk graag terug........terwijl dat bij andere jongens waarvan ik dacht hmpf dit is wel een erg vage relatie "dit is niks het is bter dat het uit is" zou zeggen! Maar nu, ik heb gewoon nog nooit zoveel van een jongen gehouden als van hem. Hij heeft iets wat ik gewoon zo graag mag en echt.......nog nooit zoiets gevoelt bij een jongen!
Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd wie dit ook is overkomen, en of het ook nog ooit weer wat is geworden tussen jullie......

xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 16:59
Verwijderd
ik heb ook ooit een zeven maanden durende relatie gehad, die eigenlijk niet veel voorstelde. ik zag die jongen ook enorm graag eigenlijk, en ook al ging het uit (hij bedroog mij al twee maanden ), ik zag 'm nog altijd graag. maar 't was beter zo, dat wist ik ook, en de laatste tijd heb ik daar terug vrij veel contact mee (wel over msn... ) en 'k zie 'm nog altijd erg graag, wel in a friendly way natuurlijk, maar onze relatie is beter dan ooit!
die ex, jan, vrijt ondertussen met een zekere elke, al negen maanden ofzo, en ik, elke, vrij ondertussen dertien maand met jan. sorry, totaal nutteloze informatie, maar ik vind dat zooo grappig en niemand moet daarmee lachen hé!

laat er wat tijd over gaan, verlies elkaar even uit het oog, als je elkaar na een tijd terug ziet, en de vonk slaat opnieuw over, dan weet je dat er nog hoop is... succes!


*blue*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:59
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
zoiets had ik ook. ik had met een hele lieve/leuke jongen, waar ik volges mij bes veel van hield.. maar in de tijd dat we hadden heb ik eiglijk er nooit egt van kunnen genieten omdat ik ook bang was om hem te verliezen en het liep ook niet gweldig goed. hij heeft het uitgemaakt na een maand, tja ik was er bes kapot van.. maar toen hebben we later nog een keer gehad, paar weken. hij maakte 't weer uit... ik weet 't niet, maar ik voel nog steeds wel iets voor hem gloov ik. dat is raar, want aan de ene kant issut een ongelovige klootzak.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:04
eden6
eden6 is offline
Met mn laatste vriend is het officieel 1,5 maand aangeweest. De eerste maand was helemaal geweldig, in de laatste 2 weken hebben we - voornamelijk door bemoeienis van anderen - veel ruzie gehad. Daardoor kwam alles onder druk te staan en mn ex heeft toen de knoop doorgehakt om het uit te maken.

Ik was (en ben) daar echt kapot van. Misschien is het beter. Maar volgens mij is het vooral het makkelijkst. Ik begrijp gewoon niet dat hij zo snel opgeeft en dat maakt het alleen maar moeilijker te accepteren. Net als dat het mijn eigen schuld is.

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:11
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
komt ammel goed!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:19
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Wat je schrijft is net wat ik meemaakte, wel duurde het iets langer. Ik wist eigenlijk niet of het een echte relatie was tussen ons. Ik bleef soms bij hem slapen, we zagen elkaar vaak maar eigenlijk meer als goeie vrienden want in het openbaar hebben we elkaar nooit gekust, ik werd verliefd op hem al sinds het begin (en had nog nooit zoiets gevoeld voor iemand) maar ik denk hij niet op mij. We hebben nooit gepraat over onze gevoelens, eigenlijk zagen we elkaar heel veel maar hadden we nooit serieuze gesprekken. Hij dacht nog te veel aan zijn ex beweerde hij. Ik werd er kapot van en heb hem minder willen zien omdat ik de indruk had dat hij met mijn gevoelens speelde. Ik heb het er erg moeilijk mee gehad maar als ik er nu aan terugdenk vind ik het allemaal niet waard, en ook ik val altijd op klootzakken, goed dat ik dat nu inzie. Als ik er nu aan terug denk ben ik blij dat ik die afstand heb genomen want een relatie waarin je weinig serieus kunt babbelen is volgens mij geen echte relatie.
Het beste is wat afstand te nemen denk ik, hij heeft het uitgemaakt (maar waarom heeft hij het uitgemaakt??), ik weet wel, het is zeer moeilijk voor jou maar misschien valt er niks aan te veranderen. Veel sterkte!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:44
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
bedankt voor jullie reacties. Maar het is niet zo dat mn ex een eikel is hoor, helemaal niet hij heeft het ook op een nette manier uitgemaakt dus......

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Liefde & Relatie Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu?
Studerende
5 08-11-2010 18:29
Software & Hardware [MSN] Héél vaag MSN-probleem...
Iboeboe
5 11-01-2006 11:20
Liefde & Relatie vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!!
sunflower83
8 04-06-2004 14:17
Liefde & Relatie erug vaag
hippie jesse
9 20-04-2004 13:05
Psychologie Heel erg emotioneel
marlies
6 25-09-2002 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.