Oud 22-04-2005, 14:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Over dat boekje Kunst en Kunde, hè...

Krijgen jullie daar echt les in op school of moeten jullie het zelf uitzoeken? Wij hebben er nu drie lessen over gehad, maar mijn leraar zegt steeds dat wij blij moeten zijn omdat dat op andere scholen niet zo is. Maar ik vind het best moeilijk, met die koepels en zo

Leren jullie gewoon de tekst uit jullie hoofd of hoe gaan we dit aanpakken?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 22-04-2005, 16:56
Verwijderd
wij hebben er een flink aantal lessen aan besteed, met behulp van (door de leraar gemaakte?) vragen. Hele simpele vragen die je letterlijk uit de tekst kon halen. Saai werk, maar hierdoor heb ik wel alle tekst (minimaal 1 keer) gelezen.

Ik denk dat ik begin met het boekje een aantal keer door te lezen. Ik heb verder nog niet echt een idee hoe en wanneer ik het ga leren eigenlijk.
Oud 22-04-2005, 17:43
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Wij hebben voor SE2 de eerste 2 hoofdstukken moeten leren, en voor SE3 de laatste 2. We hebben dus twee periodes vol les gehad over het boek. Dat was wel fijn, want het is echt een *^%#boek! En lastig over koepelbouw en perspectief.
__________________
Sleepy Chicken.
Oud 22-04-2005, 18:03
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wij hebbern er toch wel een lesje of 10 aan besteed, maar heel losjes, niet op de tekst gericht. Ik denk ook niet dat het belangrijk is om details te leren. De stofbeperking die voorin staat is een goed hulpmiddel.
Oud 23-04-2005, 10:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*jaloers*

Jullie hebben er al veel meer aan gedaan, zeg! Hartstikke handig. Ik moet waarschijnlijk iets van een 5,8 halen en ik hoop maar dat dat haalbaar is

Gelukkig ben ik redelijk goed in teksten uit mijn kop halen Maar wat voor vragen gaan ze erover stellen, gewoon met een afbeelding erbij en zo?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-04-2005, 14:53
Verwijderd
heb je er wel een proefexamen over gemaakt? want daarin kwamen behoorlijk wat schilderijen voor, waar je vragen over moest beantwoorden. Sommige vragen kon je letterlijk uit het boek halen, bij andere vragen moest je wat meer toepassen.

lastig
Oud 24-04-2005, 10:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 23-04-2005 @ 14:53 :
heb je er wel een proefexamen over gemaakt? want daarin kwamen behoorlijk wat schilderijen voor, waar je vragen over moest beantwoorden. Sommige vragen kon je letterlijk uit het boek halen, bij andere vragen moest je wat meer toepassen.

lastig
Nee, dat dus ook niet. Ik heb er maar twee lessen over gehad, maar ik heb er eentje gemist en ik dacht dat ze toen wel wat proefvragen kregen, maar die verzon de leraar gewoon...

Maar je krijgt dus wel gewoon zo'n schilderij en dan moet je daar dus vragen over beantwoorden. Mooi, dat kan ik denk ik nog wel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-04-2005, 14:55
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
we hebben er nog niks aan gedaan, in de facultatieve lesweek moet ieder groepje een presentatie doen over een hoofdstuk. het is niet echt duidelijk wat me moeten doen maar ach, ik heb het eerste stuk al een beetje doorgelezen en ik vind het een hoop vaag gelul
ik denk dat het voor mij een paar x overlezen wordt.
Oud 24-04-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-04-2005 @ 10:56 :
Nee, dat dus ook niet. Ik heb er maar twee lessen over gehad, maar ik heb er eentje gemist en ik dacht dat ze toen wel wat proefvragen kregen, maar die verzon de leraar gewoon...

Maar je krijgt dus wel gewoon zo'n schilderij en dan moet je daar dus vragen over beantwoorden. Mooi, dat kan ik denk ik nog wel
ik weet het ook niet 100% zeker hoor, maar dat is wat wij kregen (het was trouwens, geloof ik, het examen van vorig jaar)
Oud 24-04-2005, 20:14
.Pure
.Pure is offline
ik vind het kut. Maar in de lessen besteden wij er wel wat aandacht aan, zelf een hfdst doornemen en dan bespreken. en het eindexamen van 2003 ging hier ook over, zelfde katern, dus die ga ik ook wel goed doornemen.

ohja, hier staan ook nog wat verduidelijkende dingen:
http://www.digischool.nl/ckv2/ckv3/k...20tehatex1.htm
Oud 25-04-2005, 14:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 24-04-2005 @ 16:00 :
ik weet het ook niet 100% zeker hoor, maar dat is wat wij kregen (het was trouwens, geloof ik, het examen van vorig jaar)
Hm, vandaag hoor ik dat wij ook nog het examen van vorig jaar gaan bespreken en we hebben nog facultatieve les, dus misschien komt het allemaal wel goed

@.Pure: handige link
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-04-2005, 15:02
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
M'n leraar had zich voorgenomen op een les in de week aan kunstgeschiedenis te besteden. Hij heeft een paar lessen besteedt aan verschillende kunstprojecten en verteldt over verschillende belangrijke koepels, maar verder zijn we niet gekomen. Niemand in onze klas ziet de samenhang er dan ook van. Hij heeft dus uitleg gegeven over bepaalde dingen, maar of we er iets aan hebben weten we niet. Een boek hebben we nog nooit ingekeken...
Moet je dat boek iig geleerd hebben?
__________________
Kun je het lezen???
Oud 26-04-2005, 15:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 26-04-2005 @ 15:02 :
M'n leraar had zich voorgenomen op een les in de week aan kunstgeschiedenis te besteden. Hij heeft een paar lessen besteedt aan verschillende kunstprojecten en verteldt over verschillende belangrijke koepels, maar verder zijn we niet gekomen. Niemand in onze klas ziet de samenhang er dan ook van. Hij heeft dus uitleg gegeven over bepaalde dingen, maar of we er iets aan hebben weten we niet. Een boek hebben we nog nooit ingekeken...
Moet je dat boek iig geleerd hebben?
Hm, dat is nog erger dan bij ons Stukken erger

Je moet dat boekje leren dat je hebt gekregen over Kunst, Kunde en Kennis of zoiets.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-04-2005, 22:07
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 26-04-2005 @ 15:44 :
Hm, dat is nog erger dan bij ons Stukken erger

Je moet dat boekje leren dat je hebt gekregen over Kunst, Kunde en Kennis of zoiets.
Ja maar dat is 't 'm juist, HOE moet je dat leren?
Oud 27-04-2005, 15:43
cornershop
cornershop is offline
Bleh wij hadden er elke week een les over, en nu drie lessen in de week, te saai met stomme video's en dia's blegh.
Ik leer het liever zelf.
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 27-04-2005, 15:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
.Pure schreef op 26-04-2005 @ 22:07 :
Ja maar dat is 't 'm juist, HOE moet je dat leren?
Ja, oké, dat is dus wel een beetje lastig... Ik ga voor de tekst gewoon knal vanbuiten leren, denk ik En morgen krijgen we nog een examen om te oefenen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-05-2005, 20:28
silly_me
silly_me is offline
Ik vind dat boek echt zwaar irritant om te lezen...krijg je hoofdpijn van :-( en ik ben er ook nog niet echt uit hoe ik het moet leren idd. Weet niet wat allemaal belangrijk is om te weten als ik het lees zeg maar. Op school zijn er wel lessen aan besteed, bespreken en zo, maar heb niet echt schrikbarend goed opgelet vrees ik :-) ZUCHT...
Oud 08-05-2005, 12:53
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
silly_me schreef op 05-05-2005 @ 20:28 :
Ik vind dat boek echt zwaar irritant om te lezen...krijg je hoofdpijn van :-( en ik ben er ook nog niet echt uit hoe ik het moet leren idd. Weet niet wat allemaal belangrijk is om te weten als ik het lees zeg maar. Op school zijn er wel lessen aan besteed, bespreken en zo, maar heb niet echt schrikbarend goed opgelet vrees ik :-) ZUCHT...
same here, maar ik ga het gewoon een paar keer GOED doorlezen, misschien een samenvatting maken, die site die ik hierboven ergens noemde 'bestuderen', proefexamen (examen 2003) maken en ik zie het wel.
Ads door Google
Oud 09-05-2005, 16:35
sandraatje18
sandraatje18 is offline
Hai!mijn lerares zegt dat als je dat boekje helemaal letterlijk uit je hoofd kent je het examen wel MOET halen. Dan kun je dus gegarandeerd een voldoende hale dus als ik jullie was zou ik dat gewoon doen.... (doe ik wel) Klote werk dat weet ik maja..... dan hebbie ook wat.... succes met jullie exames! xxx sandra
Oud 09-05-2005, 20:03
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
heeft iemand de antwoorden op de vragen van bladzijde 11?
Oud 09-05-2005, 21:29
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
sandraatje18 schreef op 09-05-2005 @ 16:35 :
Hai!mijn lerares zegt dat als je dat boekje helemaal letterlijk uit je hoofd kent je het examen wel MOET halen. Dan kun je dus gegarandeerd een voldoende hale dus als ik jullie was zou ik dat gewoon doen.... (doe ik wel) Klote werk dat weet ik maja..... dan hebbie ook wat.... succes met jullie exames! xxx sandra
dat HELE boek uit je hoofd, spoor je wel?
Oud 10-05-2005, 13:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gadje schreef op 09-05-2005 @ 20:03 :
heeft iemand de antwoorden op de vragen van bladzijde 11?
Van hoofdstuk een en twee wel, als ik een keer zin heb, tik ik ze wel voor je over

Maar mijn leraar zegt dat het voor zeventig procent gewoon plaatjes kijken, niets meer en vooral ook niets minder! Natuurlijk moet je wel het boekje kennen, maar met alleen goed kijken schijn je ook al een eind te komen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 15:12
Verwijderd
volgens mij hoeven we er ons niet zo heeel druk om te maken, want het cijfer van je centraal praktisch is toch 50% van je CE cijfer (=dus ook 50%)?
dus als je er gemiddeld nu voldoende voor staat, daar een voldoende bij krijgt voor je CP, slaag je echt wel!
Oud 10-05-2005, 15:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 10-05-2005 @ 15:12 :
volgens mij hoeven we er ons niet zo heeel druk om te maken, want het cijfer van je centraal praktisch is toch 50% van je CE cijfer (=dus ook 50%)?
dus als je er gemiddeld nu voldoende voor staat, daar een voldoende bij krijgt voor je CP, slaag je echt wel!
Haha, jij bent grappig. Dan moet je wel een voldoende halen voor je CP hè, en daar ga ik echt niet vanuit. En ik vind het echt dom dat we dat cijfer pas na de examens te horen krijgen want nu kan ik niet uitrekenen wat ik moet halen voor Kunstgeschiedenis. Waarschijnlijk een 5,7 of zo, vind ik nog best hoog
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 15:18 :
Haha, jij bent grappig. Dan moet je wel een voldoende halen voor je CP hè, en daar ga ik echt niet vanuit. En ik vind het echt dom dat we dat cijfer pas na de examens te horen krijgen want nu kan ik niet uitrekenen wat ik moet halen voor Kunstgeschiedenis. Waarschijnlijk een 5,7 of zo, vind ik nog best hoog
oke, al haal je een 5.. en trouwens als je genoeg schetsen hebt en een beetje je idee er duidelijk in hebt verwerkt, dan haal je echt geen 4 ofzo hoor. ik weet dat het ook afhangt van de tweede nakijk, maar ik neem aan dat je leraar je niet met een onvoldoende je examen in wil sturen?
Advertentie
Oud 10-05-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 15:18 :
Waarschijnlijk een 5,7 of zo, vind ik nog best hoog
je weet toch wel wat je gemiddelde cijfer van al je gemaakte tekeningen/werkstukjes etc is? zo niet; die heeft je leraar dan wel.. en dan kun je ongeveer uitrekenen wat je op je CE moet halen. (ik ga uit van een 4/5 voor CP + een gemiddelde van 6.9 aan tekeningen etc)
Oud 10-05-2005, 15:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 10-05-2005 @ 15:38 :
je weet toch wel wat je gemiddelde cijfer van al je gemaakte tekeningen/werkstukjes etc is? zo niet; die heeft je leraar dan wel.. en dan kun je ongeveer uitrekenen wat je op je CE moet halen. (ik ga uit van een 4/5 voor CP + een gemiddelde van 6.9 aan tekeningen etc)
Huh, ik snap je niet? Voor mijn schoolexamens sta ik gemiddeld een 6,1 dacht ik. Dat kan nog iets hoger worden door een herkansing. Ik gok op een vier voor mijn CP, maar zeker kun je dat niet weten, dus je kunt toch ook niet zeker weten wat je voor je SE moet halen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 15:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 10-05-2005 @ 15:34 :
oke, al haal je een 5.. en trouwens als je genoeg schetsen hebt en een beetje je idee er duidelijk in hebt verwerkt, dan haal je echt geen 4 ofzo hoor. ik weet dat het ook afhangt van de tweede nakijk, maar ik neem aan dat je leraar je niet met een onvoldoende je examen in wil sturen?
Ik ben écht slecht in tekenen en als ik een beetje pech heb met de tweede corrector krijg ik echt wel een vier, als het al niet lager is. Ik heb wel een aantal schetsen, maar die kan een gemiddelde vijfjarige ook maken. En daar kan ik nu toch niets meer aan doen, dus ik ga maar extra hard leren voor kunstgeschiedenis
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 15:40 :
Huh, ik snap je niet? Voor mijn schoolexamens sta ik gemiddeld een 6,1 dacht ik. Dat kan nog iets hoger worden door een herkansing. Ik gok op een vier voor mijn CP, maar zeker kun je dat niet weten, dus je kunt toch ook niet zeker weten wat je voor je SE moet halen?
volgens mij zit het dan zo:
die 6.1 telt voor 50% mee, het cijfer van je CP voor 25% en je cijfer van het CE ook 25%.
daarom zei ik ook: ongeveer. als je uitgaat van een 4 voor je CP, dan kun je toch ongeveer uitrekenen wat je voor je CE moet halen?
trouwens...succes
Oud 10-05-2005, 15:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
whybother schreef op 10-05-2005 @ 15:47 :
volgens mij zit het dan zo:
die 6.1 telt voor 50% mee, het cijfer van je CP voor 25% en je cijfer van het CE ook 25%.
daarom zei ik ook: ongeveer. als je uitgaat van een 4 voor je CP, dan kun je toch ongeveer uitrekenen wat je voor je CE moet halen?
trouwens...succes
Ja en dan is het dus een 5,7 en dan moet ik dus héél hard gaan leren

Bedankt

Het zit maar ingewikkeld in elkaar, vind ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 16:14
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 13:49 :
Van hoofdstuk een en twee wel, als ik een keer zin heb, tik ik ze wel voor je over

Maar mijn leraar zegt dat het voor zeventig procent gewoon plaatjes kijken, niets meer en vooral ook niets minder! Natuurlijk moet je wel het boekje kennen, maar met alleen goed kijken schijn je ook al een eind te komen
ik ben nl die vragen aan het verzamelen, want volgens mij leraar moet je die vragen beheersen want daar gaat het om.
Maar ik vind het een hoop gebrabbel eigenlijk, ik vind het nou niet een samenhangend geheel.
Oud 10-05-2005, 16:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gadje schreef op 10-05-2005 @ 16:14 :
ik ben nl die vragen aan het verzamelen, want volgens mij leraar moet je die vragen beheersen want daar gaat het om.
Maar ik vind het een hoop gebrabbel eigenlijk, ik vind het nou niet een samenhangend geheel.
Nee, is het ook niet. Bovendien is het nogal gokwerk, veel van: Ja, mensen gingen dingen verzamelen om roem te verwerven en ze vonden zeldzame dingen mooi en zo...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2005, 16:16
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 16:15 :
Nee, is het ook niet. Bovendien is het nogal gokwerk, veel van: Ja, mensen gingen dingen verzamelen om roem te verwerven en ze vonden zeldzame dingen mooi en zo...
daarom, ik weet niet wat ze eigenlijk willen weten, doe mij dan maar het havo examen, das tenminste duidelijk wat ze willen weten, de stromingen enzo.
Oud 11-05-2005, 10:58
sandraatje18
sandraatje18 is offline
nee heb ik nog niet bekenen,,, lekker slim morge gaan wij het exame "nabootse" gewoon 2,5 uur dat proefexame make.... bij wijze van oefening dus ik hoop idd dat het meevalt.... dan krijg ik er weer wat vertrouwe in
Oud 11-05-2005, 17:05
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Als je de inleiding hebt gelezen, kan je misschien wat beter de rode draad van t hele verhaal zien... Hoe er door de eeuwen heen de nadruk op artistieke of op technische kanten van kunst heeft gelegen. Denk maar aan hoofdstuk 2 (geloof ik), over koepelbouw: was t de firmitas of de venustas die de nadruk had? En bij hoofdstuk 3, maakten schilders het perspectief uit t losse handje of hadden ze het wiskundig benaderd? Dat soort dingen.

Die vragen in het begin van het boek zijn inderdaad belangrijk, daar heb ik tijdens het voorbereiden van mn schoolexamen in ieder geval veel aan gehad
Oud 12-05-2005, 13:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
wij hebben er geen enkele les over gehad en ik heb er ook nog niks uit gelezen. Wel gehoord dat het vet saai is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Ads door Google
Oud 13-05-2005, 22:57
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2005 @ 15:40 :
Huh, ik snap je niet? Voor mijn schoolexamens sta ik gemiddeld een 6,1 dacht ik. Dat kan nog iets hoger worden door een herkansing. Ik gok op een vier voor mijn CP, maar zeker kun je dat niet weten, dus je kunt toch ook niet zeker weten wat je voor je SE moet halen?
je kan wel gokken
ik gok op een 5, 't kan nog meevallen, maar dan sta ik gemiddeld een 5,9 en moet ik dus een 5,1 halen. wel te doen hoop ik. Heb voor mn SE's elke keer voldoende gehaald, met amper leren, dus zie het op zich wel zitten. maar het is zoooo onleesbaar..
Oud 14-05-2005, 11:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
.Pure schreef op 13-05-2005 @ 22:57 :
je kan wel gokken
ik gok op een 5, 't kan nog meevallen, maar dan sta ik gemiddeld een 5,9 en moet ik dus een 5,1 halen. wel te doen hoop ik. Heb voor mn SE's elke keer voldoende gehaald, met amper leren, dus zie het op zich wel zitten. maar het is zoooo onleesbaar..
Ja, dat kan natuurlijk ook wel. Ik gok op een vier. Maar ik moet ook nog een herkansing terugkrijgen, dus momenteel is het een hoop gegok en weet ik echt niet goed wat ik moet halen Maar ik denk dat ik wel een zes kan halen en dan zal ik wel voldoende hebben
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-05-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 27-04-2005 @ 07:43 :
Bij ons moest er telkens een groepje van 2 leerlingen oid een spreekbeurtje houden over een paar pagina's uit het boek, maakte er een samenvatting van en deelde het uit.
ja, zo deden wij dat ook.
plus we hebben nog een proeftoets gehad (met vragen uit oude examens), en daar had ik een 7,6 voor

dus nouja,
ik denk dat het me wel gaat lukken
Oud 18-05-2005, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 10-05-2005 @ 16:16 :
daarom, ik weet niet wat ze eigenlijk willen weten, doe mij dan maar het havo examen, das tenminste duidelijk wat ze willen weten, de stromingen enzo.
dat wel, alleen het is zóóó veel en zo saai. vorig jaar hebben wij al die stromingen er doorheen gerost. ik vind zo'n boekje veel leuker. dan wel saai soms, maar wel intererssant (op zijn eigen manier).
Oud 20-05-2005, 16:04
ilovesnow
ilovesnow is offline
moet je dat boek ook kennen met al die stromingen enzo?

of is het vooral dat examenkatern..?
Oud 20-05-2005, 16:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ilovesnow schreef op 20-05-2005 @ 16:04 :
moet je dat boek ook kennen met al die stromingen enzo?

of is het vooral dat examenkatern..?
Volgens mij hoef je alleen dat examenkatern, maar je moet wel wat "basiskennis" hebben.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 16:09
ilovesnow
ilovesnow is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-05-2005 @ 16:05 :
Volgens mij hoef je alleen dat examenkatern, maar je moet wel wat "basiskennis" hebben.
dus ze gaan alleen maar van die ***vragen stellen over examenkatern:-S over pantheon enzo hoe zwaar die is etc. et.c

WAT KAN MIJ DAT NOU SCHELEN

trouwens.. hoe zwaar telt je praktische examenopdracht mee voor je examen?
Oud 20-05-2005, 16:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ilovesnow schreef op 20-05-2005 @ 16:09 :
dus ze gaan alleen maar van die ***vragen stellen over examenkatern:-S over pantheon enzo hoe zwaar die is etc. et.c

WAT KAN MIJ DAT NOU SCHELEN

trouwens.. hoe zwaar telt je praktische examenopdracht mee voor je examen?
Ehm ja, daar komt het wel op neer

Schoolexamens Tekenen: 25%
Schoolexamens Kunstgeschiedenis: 25%
Centraal Examen Tekenen: 25%
Centraal Examen Kunstgeschiedenis: 25%

Of bedoelde je dat niet?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 16:37
ilovesnow
ilovesnow is offline
praktische opdracht voor je examen.... hoe zwaar telt die mee?

onderwerpen als
netwerk
beelden in het heden

die examenopdracht dus....
Oud 20-05-2005, 16:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ilovesnow schreef op 20-05-2005 @ 16:37 :
praktische opdracht voor je examen.... hoe zwaar telt die mee?

onderwerpen als
netwerk
beelden in het heden

die examenopdracht dus....
Dat had ik niet? Of doe jij Handenarbeid of zo?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 16:43
ilovesnow
ilovesnow is offline
bij tekenen doen ze het even goed..

ja ik heb handenarbeid

wat heb jij dan?
Oud 20-05-2005, 16:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tekenen dus, daarbij had je andere opdrachten

Maar alles telt gewoon voor 25% mee. Op onze school tenminste.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ilovesnow schreef op 20-05-2005 @ 16:04 :
moet je dat boek ook kennen met al die stromingen enzo?

of is het vooral dat examenkatern..?
je moet de stromingen die genoemd worden zeker wel kunnen (her)kennen, en een beetje de hoofdpunten van die stromingen weten en kunnen benoemen.

het is een beetje 50/50. aan de ene kant kunstbeschouwen, aan de andere kant moet je de kennis uit het boek kennen.
Oud 29-05-2005, 11:18
*RooSs*
*RooSs* is offline
Heeft iemand toevallig de eindexameneisen uit het boek, uitgewerkt?
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren WO Kunstgeschiedenis
Verwijderd
12 30-11-2007 00:39
Studeren kunstgeschiedenis
iedje
23 31-03-2005 17:22
Studeren Kunstgeschiedenis : vertel hier je mening over deze studie!
devilcat
4 31-03-2005 11:40
Algemene schoolzaken Wie heeft er wel een boek voor kunstgeschiedenis havo5?
jetty
4 25-02-2003 13:49
Huiswerkvragen: Exacte vakken CKV @ Kunstgeschiedenis
Foxy_oud
5 25-11-2001 15:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CKV @ Kunstgeschiedenis
Foxy_oud
5 23-11-2001 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.