Oud 03-12-2015, 10:59
Verwijderd
Hoi, ik heb dus laatst in een opwelling de film 'Hansel and Gretel: witch hunters' gekocht. De voorkant van de dvd sprak me aan, en de achterkant ook. Dat wil zeggen, in de winkel. Want ik kwam thuis, haalde de verpakking+stickers eraf, en wat kwam daar tevoorschijn? Een plaatje dat verdacht veel op horror leek. Ik schrok me naar. (Niet van dat plaatje hoor, gewoon van het feit dat dat ding erop zat )

Ik heb dus een ontzettende hekel aan horrorfilms. De effecten in Harry Potter zijn voor mij echt een beetje de grens, om even een maatstaf aan te geven Nou oké, dat is wat overdreven, maar het moet qua effecten echt niet tè worden. Bovendien heb ik ook een enorme hekel aan schrikken. Je weet wel, dat er 'ineens' iets op je scherm verschijnt.

Mijn vraag nu, is deze film echt nogal horror, of is het best te doen? Op de achterkant van mijn dvd staat namelijk niets over horror, maar op Internet des te meer.

Oh, het liefst geen of bijna geen spoilers. Tenzij ik echt voor een bepaald iets gewaarschuwd moet worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2015, 12:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je niet van actie/horrorfilms houdt is dit voor jou wel een héél foute film!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Als je niet van actie/horrorfilms houdt is dit voor jou wel een héél foute film!
Actie vind ik nog niet direct een probleem. Het gaat me er meer om of het qua horror een beetje binnen de perken blijft.

Ik heb nog maar èèn horrorfilm gezien, de eerste 10 minuten, en dat was 'The Ring'. Verschrikkelijk. Maar dat was geloof ik een heel ander soort horror. De soort die je heel veel 'angst' aanjaagt. En natuurlijk de nodige verschrikkelijke beelden.

Maar zijn de effecten dan zo erg, of is het nog iets anders? Als het alleen de effecten/beelden zijn, moet ik misschien toch maar proberen wat moed te verzamelen...

Geld geef je maar èèn keer uit hè
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 14:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is meer een actie- dan een horrorfilm en beslist geen film als 'The Ring'. Overigens zag ik dat deze film in zijn geheel op YouTube staat dus je zou daar wat stukjes kunnen bekijken.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.