Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 15:44
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Hoe gaat dat bij jullie thuis? Is het nog een speciaal moment van de dag, of moet het allemaal vlug, vlug? Bij ons thuis is het avondeten hét moment van de dag. Het hele gezin is dan bij elkaar, en we bidden samen en vragen aan elkaar hoe de dag is verlopen. Na het eten lezen we met zijn allen nog een verhaal voor uit de Kinderbijbel (dat moet wel, anders begrijpen de jongste 3 van mijn broertjes en zusjes het niet), en dan helpen we mama met afruimen en afwassen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 15:46
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Bij mij gaat het meestal zo: Er ontbreekt altijd wel een familielid (paardrijdend zusjee, hardwerkende vader en moeder, of ik ben gewoon weg), het eten komt op tafel, ik eet het op en ga verder met waarmee ik bezig was voor het eten
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wij eten bijna nooit met m'n allen.. er is altijd wel iemand aan het werk/sporten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
--> E&D?

Ik kook voor mezelf (en soms voor m'n zusjes)
of eet niet/ergens anders, m'n stiefmoeder kookt voor de rest..
Als het kan eten we wel samen, maar dat komt
vrij weinig voor moet ik zeggen.
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:48
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Mijn moeder gooit wat frikandellen in de frituur welke we dan met ons bord op schoot naar binnen proppen, onderwijl het laatste showbusinessnieuws op sbs6 kijkend. Mijn vader is dan ondertussen al halfdronken en mijn moeder begint te schreeuwen en slaan als we weigeren ons bord op te ruimen. Mijn jongste broertje rent doorgaans huilend naar boven.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:51
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
beuk schreef op 31-08-2003 @ 15:48:
Mijn moeder gooit wat frikandellen in de frituur welke we dan met ons bord op schoot naar binnen proppen, onderwijl het laatste showbusinessnieuws op sbs6 kijkend. Mijn vader is dan ondertussen al halfdronken en mijn moeder begint te schreeuwen en slaan als we weigeren ons bord op te ruimen. Mijn jongste broertje rent doorgaans huilend naar boven.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:52
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
Quiana schreef op 31-08-2003 @ 15:48:
--> E&D?

Ik kook voor mezelf (en soms voor m'n zusjes)
of eet niet/ergens anders, m'n stiefmoeder kookt voor de rest..
Ja, op zich kan ie daar wel, maar het gaat meer om alle rituelen er omheen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik kook meestal voor mezelf. En dat doet de rest bij ons ook. Gezellig aan tafel eten kennen we hier niet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:52:
Ja, op zich kan ie daar wel, maar het gaat meer om alle rituelen er omheen.
Ja het avondeten is toch wel echt een lifestyle apart!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:54
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik eet eigenlijk altijd alleen, voor de TV of achter de PC.
slecht he?
Alleen als we mosselen eten dan eet ik samen met mn moeder in de keuken, dat is dan erg gezellig, maar elke dag hoeft het van mij niet, vind het prima zo
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:56
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
mn meoder kookt, soms ik.. ze roept eteeeeeeeen!!!

ik ga naar beneden.. we eten samen, en ondertussen praten we wat.. als ik klaar ben met eten/drinken ga ik weer weg

later op de avond wassen we samen af
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:56
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-08-2003 @ 15:54:
Ja het avondeten is toch wel echt een lifestyle apart!
Wat heb jij een afschuwelijk plaatje bij je naam....dat zijn toch niet 2 lesbiënnes he?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:56:
Wat heb jij een afschuwelijk plaatje bij je naam....dat zijn toch niet 2 lesbiënnes he?
Ja ik ben die linker. En die rechter is mijn vriendinnetje
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:58
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Owja mn moeder trekt wel heel burgerlijk aan een belletje als het eten klaar is, waarop ik keihard naar beneden ren om mn bord vol te laden en vervolgens weer zo snel mogelijk na boven ga om alles naar binnen te proppen.

Ja avondeten is een echte lifestyle, zeer typerend.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:00
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:56:
Wat heb jij een afschuwelijk plaatje bij je naam....dat zijn toch niet 2 lesbiënnes he?
Ik geloof meer en meer dat jij gebrainwashed bent, wat een ouderwetse bekrompen gedachten jij er op nahoudt...


zondigen zij ook?


en zij?
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:01
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2003 @ 15:46:
Bij mij gaat het meestal zo: Er ontbreekt altijd wel een familielid (paardrijdend zusjee, hardwerkende vader en moeder, of ik ben gewoon weg), het eten komt op tafel, ik eet het op en ga verder met waarmee ik bezig was voor het eten
jup zo gaat het bij mij ook, we eten dus meestal wel gewoon aan tafel. En m'n moeder ruimt af en wast af meestal.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:01
JesusLovesYou
Avatar van JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 31-08-2003 @ 15:58:
Owja mn moeder trekt wel heel burgerlijk aan een belletje als het eten klaar is, waarop ik keihard naar beneden ren om mn bord vol te laden en vervolgens weer zo snel mogelijk na boven ga om alles naar binnen te proppen.

Ja avondeten is een echte lifestyle, zeer typerend.
Het maakt wel onderdeel uit van de lifestyle die jij of je ouders kiezen hoor. Ben je fulltime aan het werk of werken je ouders veel over, heb je veel broers en zussen of juist geen, eet je voor de televisie...etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:05
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Bij mij eten we 's avonds bijna altijd met het hele gezin, 's ochtends niet om de doodeenvoudige reden wat iedereen op een andere tijd weg moet en dus op een andere tijd opstaat. We bidden niet omdat we niet gelovig zijn. Onder het eten worden de belangrijkste dingen/problemen meestal besproken. En na het avondeten gooien wij gewoon de vaatwasser vol
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 16:07
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 16:01:
Het maakt wel onderdeel uit van de lifestyle die jij of je ouders kiezen hoor. Ben je fulltime aan het werk of werken je ouders veel over, heb je veel broers en zussen of juist geen, eet je voor de televisie...etc. etc.
vertel, wat ben je over mij te weten gekomen n.a.v. mijn schokkende avondeetrituelen?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:08
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ow ja bidden, mijn moeder bid wel, de rest niet. Wij proberen dan stil te zijn.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:26
Verwijderd
we proberen met zn allen te eten niet makkelijk met sport/werk en mn vader zit ook in het buitenland vaak.

We bidden voor en na het eten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:44:
Hoe gaat dat bij jullie thuis? Is het nog een speciaal moment van de dag, of moet het allemaal vlug, vlug? Bij ons thuis is het avondeten hét moment van de dag. Het hele gezin is dan bij elkaar, en we bidden samen en vragen aan elkaar hoe de dag is verlopen. Na het eten lezen we met zijn allen nog een verhaal voor uit de Kinderbijbel (dat moet wel, anders begrijpen de jongste 3 van mijn broertjes en zusjes het niet), en dan helpen we mama met afruimen en afwassen!
Precies zo, behalve dan dat bidden en de verhaaltjes uit de kinderbijbel.
O jah en we hebben een afwasmachine, dus ik hoef mama niet meer te helpen met afwassen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:33
Verwijderd
mijn moeder kookt, mijn vader zit in de tuin/op de bank te wachten op het eten, ik achter de computer en mijn broer is aan het werk.. mijn moeder roept me om te eten en na 5 minuten ben ik beneden.. dan gaan we opscheppen: mijn moeder voor mij en zichzelf en mijn vader voor zichzelf (en meestal als eerst).. dan gooien we de zooi erbij (denk aan sla enzo..) maa rmijn moeder heeft het langste werk met olijven enzo erbij en we wachten tot iedereen klaar is met opscheppen.. we zeggen 'eetsmakelijk' en gaan eten.. en alleen als er iets bijzonders is gebeurd wordt er gepraat.. maar anders niet.. heb ik ook geen behoefte aan ivm met irriterende opmerkingen van mijn vader en moeder over en weer.. als iedereen klaar is ruimt me vader de tafel af (afwasmachine) en ik blijf zitten en mijn moeder rookt nog wat.. als het sigaretje op is gaat me moeder de hond uitlaten, mijn vader in de schuur/garage lopen kloten en ik ga tv kijken..

maar op zaterdag is het gezellig want dan zijn mijn broer en ze vriendin er.. dan wordt er tenminste wat gezegd
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:35
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:44:
Na het eten lezen we met zijn allen nog een verhaal voor uit de Kinderbijbel (dat moet wel, anders begrijpen de jongste 3 van mijn broertjes en zusjes het niet)
Hmm ik ben ook een paar keer voorgelezen uit de kinderbijbel als ik ging eten bij een vriendinnetje, maar zelfs dat is onbegrijpelijk (waarom reageer ik zo serieus op een uit het stof gehaalde kutkloon )

Wij gaan zitten, gaan eten, praten over van alles en na 20 minuten zijn we klaar..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:00
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Wij eten bijna altijd met zijn allen. We gaan eten, we praten wat en dan na iets van een halfuurtje zijn we uitgegeten ruimen we de tafel af en de afwasser in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 17:02
Skyggefall
Avatar van Skyggefall
Skyggefall is offline
bij ons thuis moet dat perse gezamenlijk.
vind ik nogal irritant, want ik heb nooit op dezelfde tijdstippen honger als de rest van t gezin.
__________________
de avonturen van wallflower & een stoffige oude nickname.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:06
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Ik woon niet meer thuis. ik eet vaak alleen, op de bank of aan tafel met een boek of tijdschrift. Toen ik nog thuis woonde aten we vrijwel altijd samen, nooit echt op een vast tijdstip en altijd zonder gebed.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
M'n moeder kookt altijd. Om en om maken m'n broer en ik de tafel klaar. Ook eten we bijna altijd om dezelfde tijd. Dat is gewoon handig voor m'n vader en ook voor als je weg bent voor het eten.
Ongeveer de helft van de week eten we met z'n allen. De andere helft is er één iemand afwezig (of soms ook 2).
Ik hou er niet zo van om lang na het eten te blijven zitten, en sta meestal als eerste op. (soms omdat ik het niet gezellig vind en vooral omdat ik heel moe word als ik blijf zitten na het eten).
Wel worden er vaak dingen besproken tijdens het eten, omdat dat vaak het beste moment is.
__________________
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:23
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ik kom terug van mn werk (werk iedere dag van 5 tot 23uur in een naai attelier op maar 2 uur fietsen afstand) ..dan ben ik rond 1uur thuis en soms hebben ze mn restjes in de vuilnisemmer bewaart... die eet ik dan zachtjes op (wil geen klappen riskeren) en daarna ga ik weer netjes op de gang op mn matje slapen om 2 uur later weer de fiets te pakken...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn moeder of ik kook (als mn moeder laat thuis is), dan gaan we aan tafel, bidden we voor ons zelf. Scheppen dan eten op, terwijl we eten praten we bij omdat dit eigenlijk het enige moment van de dag is dat we met zn drieen aan tafel zitten. Na het eten ruimen mijn broertje en ik de tafel af en dan eten we nog een toetje. Dan danken we en gaan we van tafel. Mijn moeder wast af en ik of mijn broertje droogt af (ligt eraan wie er het minste huiswerk heeft, als we allebei veel hebben dan laat mijn moeder het staan en droogt het zo ook wel).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:09
Pla
Pla is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-08-2003 @ 15:57:
Ja ik ben die linker. En die rechter is mijn vriendinnetje
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:16
Laïs
Laïs is offline
Wij eten meestal samen,soms keer niet,als ik bij een vriendin ben/gewoon weg ben, mam laat de keukenwekker afgaan (ze is het beu geworden om te roepen ), wij donderen nog beneden,zeggen haai,gaan aan tafel zitten,scheppen op,soms is het muisstil,meestal babbelen we en als ik klaar ben met eten,ga ik weer naar boven.

__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:20
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2003 @ 15:46:
Bij mij gaat het meestal zo: Er ontbreekt altijd wel een familielid (dansend en pianoles hebbende ik, hardwerkende vader en moeder, uitwonende zus), het eten komt op tafel, ik eet het op en ga verder met waarmee ik bezig was voor het eten
zo klopt het voor mij
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:55
feline
feline is offline
Mijn moeder kookt meestal. Ik kook vaak op woensdag, wanneer mijn moeder wat later thuiskomt van haar werk. Hoe het verder gaat ?
Mijn moeder zegt dat we gaan eten en ik dek de tafel voor ons drieen (vader, moeder en ik, mijn zus woont niet meer thuis). Het is wel een moment waar we wat bijpraten, maar als het een keertje niet lukt om met z'n drieen te eten, dan is dat geen traditieschennis ofzo. Verder bidden we niet, want we zijn niet gelovig.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:04
Verwijderd
mn ma kookt, ik dek tafel, iedereen word bij elkaar geschreeuwd, we eten heel snel, omdat we dat altijd doen, ik ruim af, zus ruimt machine in, moeder ruimt keuken op, en iedereen vertrekt weer naar dat waar hij/zij voor het eten mee bezig was.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
wij eten gezamelijk voor de televisie, we hebben speciale eet-tafeltjes die je over je knieeen kan schuiven met vakjes om de bepaalde etenswaren uitelkaar te houden.
Het is altijd heel gezellig, elke avond bepaald iemand anders wat er word gekeken op de tv en wie er moet afwassen.




()
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 19:20
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Eten wel aan tafel, altijd wel gezellig, praten over de hele dag.
verder niks bijzonders.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 31-08-2003 @ 19:20:
Eten wel aan tafel, altijd wel gezellig, praten over de hele dag.
verder niks bijzonders.
Bij jullie aan tafel is het altijd donders gezellig!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
maandag. eet ik op mijn werk
dinsdag. de snackbar
woensdag. op werk
donderdag. de chinees
vrijdag. vuilnisbak
zaterdag. op mijn werk
zondag. bij het leger des heils.


ik werk in een bordeel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:37
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-08-2003 @ 18:01:
ls we allebei veel hebben dan laat mijn moeder het staan en droogt het zo ook wel).
Dit heb ik nooit begrepen. Als kind heb ik altijd het gemak van een vaatwasmachine gekend. Maar eenmaal als luie student heb je toch binnen 2 dagen ontdekt dat afdrogen tot de meest nutteloze en stompzinnige bezigheden gerekend dient te worden?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 00:17
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Bij ons is het avondeten ook het moment waarop we met het gezin gezellig bij elkaar zitten en vertellen over wat we gedaan hebben of wat we gaan doen. We zijn er ook bijna altijd allemaal.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 00:23
Skald
Skald is offline
Er is thuis geen sprake meer van een echte gezinssituatie.

Hoe het dan zit met het avondeten?

Ik en pappa saampjes op de bank, bord op schoot en gezellig beppen en Star Trek kijken. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 00:26
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Skald schreef op 01-09-2003 @ 00:23:
Er is thuis geen sprake meer van een echte gezinssituatie.

Hoe het dan zit met het avondeten?

Ik en pappa saampjes op de bank, bord op schoot en gezellig beppen en Star Trek kijken. Heerlijk.
Zo doen mijn moeder en ik het ook altijd. Tenminste, als ik thuis ben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 00:28
Skald
Skald is offline
Citaat:
ADHD schreef op 01-09-2003 @ 00:26:
Zo doen mijn moeder en ik het ook altijd. Tenminste, als ik thuis ben.
Heerlijk he? Dat geforceerde "met z'n allen aan tafel zitten" is wellicht wel lekker ouderwets, maar zoals ik reeds zei zo geforceerd en achterhaald. Stel jezelf een beetje progressief op en eet lekker op de manier die jij het relaxt vindt. Eten is belangrijk, dus doe dat dan ook goed en lekker
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 00:57
Verwijderd
JesusLovesYou; I love you! Je bent geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 01:17
Bijoux
Bijoux is offline
Thuis eten we nauwelijks samen. Ik heb t altijd wel druk (werk, school, kerk etc etc). Ik eet meestal samen met m'n vriend. Ik bid altijd voor het eten en als we samen zijn bidden we samen .
__________________
Nature is not God.It reflects His creativity,His beauty,and many other things.However,it's only His creation, just as we are.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 01:35
Verwijderd
Ik snap echt niet dat iemand maar enigzins geinteresseerd zou zijn in mijn etensrituelen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 01:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-09-2003 @ 01:35:
Ik snap echt niet dat iemand maar enigzins geinteresseerd zou zijn in mijn etensrituelen.
Jij eet vast met je handen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:16
nps
Avatar van nps
nps is offline
ma kookt doordeweeks, pa in 't weekend, er wordt eeeeeeeten geroepen en ik kom naar beneden gehobbeld, schuif de zooi naar binnen en hobbel verder naar buiten. Ontbijten doe ik met mams, die ook sochtends eeeeeeeeeeeten roept. Als ik beneden kom staat de tafel dan gedekt met brood en beleg.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 01-09-2003 @ 09:16:
ma kookt doordeweeks, pa in 't weekend, er wordt eeeeeeeten geroepen en ik kom naar beneden gehobbeld, schuif de zooi naar binnen en hobbel verder naar buiten. Ontbijten doe ik met mams, die ook sochtends eeeeeeeeeeeten roept. Als ik beneden kom staat de tafel dan gedekt met brood en beleg.
zo gaat het bij ons ongeveer ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het avondeten als dichtwerk
herby
9 21-03-2005 23:06
Eten & Drinken Wat eet jij zoal tot het avondeten?
Mingster
33 06-03-2005 21:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wie kan dit vertalen in het frans?
marjOleiin
33 31-12-2004 11:34
Lichaam & Gezondheid buikpijn tijdens/na het avondeten
marrel
8 11-06-2004 14:20
Eten & Drinken eten na het avondeten
charly not
20 01-04-2004 15:39
Psychologie Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer)
Snow White
25 24-06-2002 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.