Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 20-05-2008, 20:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Van de zenuwen nadat ik buiten de aula stond en alles liet vallen.
Ook door een PM.
Oud 20-05-2008, 20:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Van toneel, waar heel veel misging. En midden in een scène mijn sok een scheetgeluid maakte op de vloer. Hoe banaal van ons.
En om mijn vrienden/vriendinnen. Allemaal heel leuk.

Edit: en hierom
Citaat:
Wat is het verschil tussen een witte kip en een bruine kip?

Spoiler
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 21:16
Verwijderd
Oud 20-05-2008, 21:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
nergens om
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-05-2008, 21:32
Verwijderd
jackass en 3rd rock from the sun.
Oud 20-05-2008, 22:01
Verwijderd
Duizend taalgrapjes van een klasgenoot. Waar ik er natuurlijk geen een meer van weet.
Oud 20-05-2008, 22:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb vandaag niet gelachen, en een dag niet geleefd. :''(
__________________
you're not my demographic
Oud 20-05-2008, 22:15
Verwijderd
Toneel. Impro-oefening waarbij er continu "Als u begrijpt wat ik bedoel" achter zinnen gezet moest worden, maar er wel een normale scene gespeeld werd (het was dus niet de bedoeling om er een theatersportspel van te maken, eigenlijk). Komt een vrouw in de winkel, wil iets kopen, etc. Waarop de verkoopster op een gegeven moment zegt: "Komt u maar even mee naar achteren, als u begrijpt wat ik bedoel." Waarop wij als publiek, heel platvloers, ongenadig in de lach schoten
Oud 20-05-2008, 22:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Huhuhuh.

Ik kijk nu Eddie Izzard en daar moet ik hartelijk om gniffelen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-05-2008, 23:03
Verwijderd
Oh, en eigenlijk gisteren maar:

http://www.youtube.com/watch?v=1bp0lXV1-iU
en dan vanaf eh, 2:28 minuten ongeveer, over homo's.
Oud 20-05-2008, 23:25
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
De hond die elke keer weer ging rennen als we geen bal gooide (we waren de bal kwijt)..
Ik weet dat honden dat gewoon doen, maar we hebben het echt een half uur volgehouden
Domme humor, is alleen leuk als je in een bui bent.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 21-05-2008, 03:05
Verwijderd
Ik probeerde net, na een fles wijn en een halve fles wodka, een discussie te voeren. Hachelijke onderneming, maar wel grappig.
Oud 21-05-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Toneel. Impro-oefening waarbij er continu "Als u begrijpt wat ik bedoel" achter zinnen gezet moest worden, maar er wel een normale scene gespeeld werd (het was dus niet de bedoeling om er een theatersportspel van te maken, eigenlijk). Komt een vrouw in de winkel, wil iets kopen, etc. Waarop de verkoopster op een gegeven moment zegt: "Komt u maar even mee naar achteren, als u begrijpt wat ik bedoel." Waarop wij als publiek, heel platvloers, ongenadig in de lach schoten
Citaat:
Oh, en eigenlijk gisteren maar:

http://www.youtube.com/watch?v=1bp0lXV1-iU
en dan vanaf eh, 2:28 minuten ongeveer, over homo's.
hihihi morgan heeft mijn dag weer helemaal goed gemaakt
Oud 21-05-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
k heb net allemaal buurtkindjes geholpen door ze geld te geven voor hun sponsorloop. 1 euro per rondjes, dus rennen maar
om mezelf. ging net even kijken op de site van die school en die sponsorloop was afgelopen vrijdag. whahaha, kinderen die mensen oplichten zijn echt té grappig
ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft als ze hun geld komen halen. en wat ik ga zeggen.

Laatst gewijzigd op 21-05-2008 om 17:00.
Oud 21-05-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
om mezelf. ging net even kijken op de site van die school en die sponsorloop was afgelopen vrijdag. whahaha, kinderen die mensen oplichten zijn echt té grappig
ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft als hij zijn geld komt halen. en wat ik ga zeggen.
Wat een oplichters
Oud 21-05-2008, 17:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriendin van mij zei totaal willekeurig "Ik ben Dik, en ik ben Janneke." Wat op zich totaal niet grappig is, daar moest ik ook niet om lachen. Maar mijn andere vriendin moest daar om lachen, waardoor de vriendin #1 weer moest lachen en die bleef echt nog heel lang daarna lachen. Toen moest ik ook lachen, en kreeg ik zelfs de slappe lach. Echt WTF.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-05-2008, 17:08
Verwijderd
Dat mn zus elke keer naar Zuid/Centraal reisde om naar dr werk in HOek van Holland te gaan, terwijl er ook gewoon een busje vanuit Marconiplein vertrekt.
Ads door Google
Oud 21-05-2008, 17:08
Verwijderd
Oh en nog gelachen om de jurk van Roemenie met mn zus. Mja om een opmerking.
Oud 21-05-2008, 17:18
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
evilblue kietelde me
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 21-05-2008, 20:05
Verwijderd
http://www.last.fm/group/We+hate+Tok...29982/_/407599 Opeens.
Oud 21-05-2008, 20:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
4801417629 said:
ok that is just a plain asshole. I am 17 years old and I can spell better than you any day so why r u hating on me just because i am a fan.I am not crazy if i am then oh well and yes i am a fan got a problem with it then deal with it and u know u r a loser because you have nothing else better to do then hate on a band you wish u were and hate on someone who likes the band and you just hate them for no dumbt,psychological reason so get a life.


I AM NOT CRAZY AND MY AGE IS 17 NOT 12 or 10 got it, get it, done. I Am NO LONGER GOING TO ARGUE WITH EGOTISTICAL, PSYCHOLOGICAL, HATERS, SO GET A LIFE. ALSO YOU HAVENT MEET HOSTILE UNTIL YOU CAME ACROSS MY ASS BECAUSE YOU ARE MESSING WITH THE WRONG PERSON STUPId BITCH. I WAS AM JUST TELLING YOU WHAT NO ONE EVER HAD THE GUTS TO SAY SO GET A LIFE
Haha XD
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-05-2008, 20:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Forumbazen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:15
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...1692299&page=4 die hele pagina.
Oud 21-05-2008, 23:40
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
het zinnetje
'zal ik jou eens open snijden en in een pot met zuur leggen' gevolgd door een evil lachje


__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Oud 22-05-2008, 14:36
Verwijderd
Gisteren stonden een jongen en meisje in Paradiso te zoenen, en die vent was zo bezopen dat ie iets te ver naar voren leunde. Ik hoorde een knal en toen lagen ze in de blubber bij de bar, .
Oud 22-05-2008, 16:35
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
"Fail vrouwen hebben daar last van".
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 22-05-2008, 17:03
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik in mijn les zat hadden we het raam open staan en buiten, vrij ver van ons vandaan crashte een fiets met 3 meisjes erop ofzo. En zij lagen helemaal dubbel van het lachen. Dat was wel grappig.


Oh en om die foto. Van de schoolwebsite, van ons klassenuitje naar Dover. En da's een vriend van me, hij kijkt zo droog.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 22-05-2008 om 17:08.
Oud 22-05-2008, 17:05
Verwijderd
Citaat:
En zij lachen helemaal dubbel van het lachen. Dat was wel grappig.
Oud 22-05-2008, 17:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
waar het hart vol van is, loopt de mond van over, toch?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-05-2008, 17:11
Verwijderd
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

Oud 22-05-2008, 17:11
Verwijderd
Omg
Oud 22-05-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

[afbeelding]
HAHA
Oud 22-05-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Toneel. Impro-oefening waarbij er continu "Als u begrijpt wat ik bedoel" achter zinnen gezet moest worden, maar er wel een normale scene gespeeld werd (het was dus niet de bedoeling om er een theatersportspel van te maken, eigenlijk). Komt een vrouw in de winkel, wil iets kopen, etc. Waarop de verkoopster op een gegeven moment zegt: "Komt u maar even mee naar achteren, als u begrijpt wat ik bedoel." Waarop wij als publiek, heel platvloers, ongenadig in de lach schoten
Gaaf

Citaat:
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

[afbeelding]
Niiice
Oud 22-05-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

[afbeelding]
Oud 23-05-2008, 14:09
Verwijderd
Gister: een jongen die extreem angstig en verlegen is had allemaal binnenpretjes en kwam niet meer bij. Normaal zie je hem niet zo snel vrolijk. Hij had echt zo'n geniepig lachje
Ads door Google
Oud 23-05-2008, 15:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Smsje van een vriend, dat hij het prima vond om mijn tandenborstel terug te geven, maar dat hij het wel een beetje vreemd vond dat ik het pas na een week miste.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-05-2008, 15:04
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

[afbeelding]


Om een smsje en van de zenuwen.
Oud 23-05-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Smsje van een vriend, dat hij het prima vond om mijn tandenborstel terug te geven, maar dat hij het wel een beetje vreemd vond dat ik het pas na een week miste.


En @Sterrenmeisje:
Oud 23-05-2008, 16:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Msn gesprek.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 08:06
Verwijderd
Om mijn eigen binnenpretjes
Oud 24-05-2008, 09:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ow, ik moest weer lachen om mijn eigengemaakte geweldig hilarische foto

[afbeelding]
daar om!
en om dat smsje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 24-05-2008, 12:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
gister heb ik om héél veel dingen gelachen
- Een kennis op mijn verjaardag gister, met een plat Amsterdams accent: "Ja, want ik zit dus in de kroketten...!" (ze doet een beetje keuring enzo van die dingen ) Dat bleven we echt nadoen ofzo haha.

- Mijn vrien d had sigaren gehaald (bah, maar ik ga het hem niet verbieden als hij dat af en toe wil roken) en een vriend van hem kwam ook op mijn verjaardag. De vriendin van die vriend keurt het nogal af dat M. rookt (sigaren/sigaretten) en zij mocht het dus niet weten. Ze zaten dus de hele tijd stiekem op het balkon te roken en als zij eraan kwam werd de sigaar snel in iemand anders handen geduwd

- Mijn vriend aan vriendin van mij: Wat wil je drinken? Zij: Doe maar een biertje! hij: Wil je een glas Zij: neuh, drink het zo wel op. Je had het gezicht van het meisje ernaast moeten zien
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-05-2008, 13:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lisa kietelen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 13:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik las vannacht everything is Illuminated. En ik was alleen thuis, in mijn slaapkamer en ik moest toch zo hard lachen over zo'n stukje waar Jonathan in de auto zit, met een "deranged seeing eye bitch" naast hem, en hij is ontzettend bang voor honden, en dat beest, Sammy Davis, Junior, Junior, blijft hem maar lastigvallen. De gids bedenkt dat de hond waarschijnlijk verliefd is op Jonathan, en vraagt "Are you donning any cologne? Because she loves cologne. It makes her sexually stimulated." "Jesus." "She is trying to make sex to you. This is a good sign, it signifies that she will not bite." "Help!" he said, as Sammy Davis, Junior, Junior rotated to do a sixty-nine.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-05-2008, 13:27
Verwijderd
De post van Wie Ben Ik.
Oud 24-05-2008, 13:37
Verwijderd
Kennis van me vertelde dat hij een keer in de kroeg zat en ergens buiten een meisje gebeft had, toen weer de kroeg binnenliep (meisje blijkbaar ergens achtergelaten), wilde een biertje halen om de smaak uit z'n mond te krijgen, vervolgens komt ie een andere scharrel van 'm tegen die 'm op de bek vliegt voor hij überhaupt wat gedronken heeft. Hij zat, dus hij zoent keihard mee, maar dat meisje daarna van "Ja beetje rare smaak in je mond?" Hij: "Eh ja even staan blowen "

Omg echt hè
Oud 24-05-2008, 13:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahaha omg de post van Morgan
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 14:24
Verwijderd
'blowen'
Oud 24-05-2008, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Kennis van me vertelde dat hij een keer in de kroeg zat en ergens buiten een meisje gebeft had, toen weer de kroeg binnenliep (meisje blijkbaar ergens achtergelaten), wilde een biertje halen om de smaak uit z'n mond te krijgen, vervolgens komt ie een andere scharrel van 'm tegen die 'm op de bek vliegt voor hij überhaupt wat gedronken heeft. Hij zat, dus hij zoent keihard mee, maar dat meisje daarna van "Ja beetje rare smaak in je mond?" Hij: "Eh ja even staan blowen "

Omg echt hè
Mozesmetplatjes zeg
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 14:12
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 19:08
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.