Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 08:27
Verwijderd
En we gaan verder met onze relatieperikelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2012, 09:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hoera, er is weer kanker in ons leven /sarcasme

Voor de 3e keer in 2 jaar tijd is er bij mijn moeders vriend weer kanker geconstateerd. Ik heb geen idee meer wat ik moet doen of hoe ik mijn moeder nog op moet vangen. zij is haar vriend zn enige steunpilaar en ik de hare (en ook wel een beetje van hem). Krijg zo langzaam aan het gevoel dat zijn kanker onverwoestbaar is.

Verder weinig bezig met mannen of flirten of wat dan ook..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 11:16
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat heftig Dott, sterkte.



De laatste tijd doe ik een stuk minder met vrienden. Ik heb er op de een of andere manier niet zo'n behoefte aan. Ik doe vooral dingen alleen en dat bevalt me wel. Dat 2 avonden per week onze woonkamer vol zit met mensen vind ik eigenlijk al druk genoeg. En de dingen die ik alleen doe zijn ook dingen die mijn vrienden totaal niet boeien, dus eigenlijk komt het wel goed uit zo.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 11:22
Verwijderd
Oei Dott sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 10:11
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Sterkte dott!

Hier alles goed. Allebei ontzettend druk met nieuwe banen en opleidingen ernaast. Maar proberen af en toe wel tijd voor elkaar te maken . En over drie weken lekker samen 10 dagen vakantie.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 11:14
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ja sterkte dott..

Het gaat echt super goed tussen ons! We hadden elkaar even niet gezien en ik kreeg allemaal super lieve smsjes van hem en toen ik m gister weer zag merkte ik echt dat ie heel blij was om me weer te zien Ik vind het ook zo leuk dat we nog steeds zo verliefd zijn op elkaar. Ik wil hem echt voor altijd!
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 15:15
Verwijderd
Een nieuw level in treurnis bij reacties op een datingsite.

Citaat:
Hallo, Het feit dat je bisexueel bent, spreekt mij wel aan !
Seriously?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 17:56
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Hihihihi hij kwam speciaal en ongevraagd voor mij naar de opening van m'n expositie.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 20:48
Verwijderd
Sterkte Dott!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 03:40
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Een nieuw level in treurnis bij reacties op een datingsite.



Seriously?
Hahahaha

Somehow zijn er aardig wat mannen soort van geinteresseerd in me. Eentje zit nu in Australie en verhuist in februari naar London en wil dat ik dan bij hem kom wonen. De andere zit nu in London en gaat over twee weken op reis en is in februari weer thuis in Australie en wil dat ik daar bij hem kom. Euh... Ik blijf voorlopig lekker waar ik zit, tot dat ik falliet ben, want werk zoeken in Engeland is nog hopelozer dan in Nederland.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 08:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
We hadden het gister over sieraden en ik zei dat ik nog wel een paar ringen ging kopen omdat ik nieuwe wil. Zegt hij opeens: Als je verloofd bent kun je dat toch 10 jaar lang zijn als je wil? Dus ik zeg dat dat inderdaad kan. Zegt hij dat dat voor hem stof is om over na te denken en begint meteen daarna ergens anders over.

Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha

Somehow zijn er aardig wat mannen soort van geinteresseerd in me. Eentje zit nu in Australie en verhuist in februari naar London en wil dat ik dan bij hem kom wonen. De andere zit nu in London en gaat over twee weken op reis en is in februari weer thuis in Australie en wil dat ik daar bij hem kom. Euh... Ik blijf voorlopig lekker waar ik zit, tot dat ik falliet ben, want werk zoeken in Engeland is nog hopelozer dan in Nederland.
Ja, ik moest ook lachen. Eigenlijk wil ik reageren en vragen why the fuck mijn geaardheid hem aanspreekt. Ik mag zo lelijk zijn als de nacht, zo dom als een trol, als hobby kantklossen hebben, maar als ik biseksueel ben, maakt dat allemaal niet meer uit
Het enige dat ik kan bedenken is dat hij zich dan kan voorstellen dat ik in zou zijn voor een trio met nog een vrouw erbij ofzo. Maar de meesten die seks willen, zijn meer straight to the point, niet dat die wel succes hebben, maar toch.

Goed dat je je hoofd niet op hol laat brengen, gewoon fijn doen wat je zelf wil! En ja wat dat werk betreft, dat heb ik al vernomen van kennissen. Eentje is er nu teruggekeerd omdat het echt te belabberd was, zeker na een overval waarbij hij in elkaar is geslagen en zijn paspoort en alles is kwijtgeraakt. Toen was de goesting over. Ik vind het wel erg voor hem, want het was zijn droom.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 19:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
bedankt allemaal

ot: ik heb echt helemaal niks te melden. Probeer de boel een beetje op de rij te houden en sociaal te zijn.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 20:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wow ik had even een kutweek waarin ik echt heel erg twijfelde aan mijn relatie en aan naar het buitenland gaan en aan mijn studie, maar ik had vandaag weer zangles en toen dacht ik, waar ben ik nou helemaal mee bezig. En morgen komt mijn vriend en dan hoop ik dat ik dat op relationeel gebied ook denk. Wat wel waarschijnlijk is. Ik vind gewoon even de afstand zo niet goed werken nu. Maar als ik weer zin heb in studeren en samen zijn dan wil ik vanzelf ook weer naar het buitenland
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 20:44
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
super dat je jezelf weer het licht hebt laten zien.
dat klonk heel filosofisch, maar goed
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Wow ik had even een kutweek waarin ik echt heel erg twijfelde aan mijn relatie en aan naar het buitenland gaan en aan mijn studie, maar ik had vandaag weer zangles en toen dacht ik, waar ben ik nou helemaal mee bezig. En morgen komt mijn vriend en dan hoop ik dat ik dat op relationeel gebied ook denk. Wat wel waarschijnlijk is. Ik vind gewoon even de afstand zo niet goed werken nu. Maar als ik weer zin heb in studeren en samen zijn dan wil ik vanzelf ook weer naar het buitenland
Dit herken ik wel, ja. En het ging bij ons ook een tijdje niet zo erg goed, veel ruzie en radeloosheid (want waar the fuck zijn we aan we begonnen? hadden we enig idee waar we aan begonnen, en hebben we dat nu, en hoe lang is lang, en hoe ver is ver, en hoe arm is arm, en hoe leefbaar is Rusland? en Amerika? en Australië?), maar nu is het weer goed. Of nouja, het blijft natuurlijk een nogal grote en soms hopeloze onderneming, maar grote dingen kan je het best oplossen door er in kleine stukjes over te denken.

Nu is het weer goed - of nouja, het blijft natuurlijk gecompliceerd, ook omdat we nou toch weer niet zeker weten of hij hiv heeft, en omdat het zo vér is, en omdat nog wat dingen, maar ik voel me wel gelukkig zo. Want natuurlijk, ik kan hem niet aanraken, en ik weet niet hoe het is met over tien jaar, maar nu is het goed zoals het is. Moeilijk, maar het is het waard.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 12:58
Verwijderd
Ik ga morgen mijn vriendje weer zien
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 15:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Vandaag 2,5 jaar samen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
You asked me what sucks most about getting older. Somewhere along the line, you just lose the butterflies.
Kan iemand ouder dan 25 me even vertellen dat dit niet waar is?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 20:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Sorry, ik ben nog geen 25
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand ouder dan 25 me even vertellen dat dit niet waar is?
het is niet waar.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand ouder dan 25 me even vertellen dat dit niet waar is?
http://vorige.nrc.nl/wetenschap/arti..._het_kan_zeker

"This article examines the possibility that romantic love (with intensity, engagement, and sexual interest)
can exist in long-term relationships. A review of taxonomies, theory, and research suggests that romantic
love, without the obsession component typical of early stage romantic love, can and does exist in
long-term marriages, and is associated with marital satisfaction, well-being, and high self-esteem.
Supporting the separate roles of romantic love and obsession in long-term relationships, an analysis of
a moderately large data set of community couples identified independent latent factors for romantic love
and obsession and a subsample of individuals reporting very high levels of romantic love (but not
obsession) even after controlling for social desirability. Finally, a meta-analysis of 25 relevant studies
found that in long- and short-term relationships, romantic love (without obsession) was strongly
associated with relationship satisfaction; but obsession was negatively correlated with it in long-term and
positively in short-term relationships"

Acevedo, B. P., & Aron, A. (2009). Does a long-term relationship kill romantic love?. Review of General Psychology, 13(1), 59.

Laatst gewijzigd op 06-12-2012 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 07:54
Verwijderd
Mijn vriendje is 34 en die zegt dat het niet waar is. Mijn zus is 26 en haar vriend 32 en zij zeggen allebei dat het niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 08:04
Verwijderd
mijn moeder is 100 en die zegt dat het wel waar is
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 14:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn broer woont hier nu ongeveer een jaar en ik begin hem flink zat te worden. Dat hij maar gauw oprot.

Hij klaagt dagelijks gigantisch over zijn ex, maar als ik hem erop wijs dat hij de dingen waar hij over klaagt zelf ook doet explodeert hij. Maar dan ook echt. Het gesprek gaat dan als volgt:
hij: Die stomme ex van me rijdt te hard en dat is onverantwoordelijk, snap niet dat ze dat doet.
ik: Jij rijdt ook te hard hoor
hij: Maar zij brengt levens in gevaar
ik: Gister stonden de wouten voor de deur omdat je 75km/h te hard reed, lijkt me dat jij ook een gevaar bent.
hij: NEE JE WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT, JE MOET NIET ZO GAAN BEGINNEN!!! IK BEN GEEN GEVAAR OP DE WEG! *smijt met dichtsbijzijnde voorwerp en gooit de deuren dicht en blijft de rest van de dag op z'n kamer*

Dus van een gesprek naar een explosie en dan ook nog de rest van de dag mokken en niet mee willen eten... Altijd over dingen waar hij over klaagt en zelf ook doet (roken bij hun dochter, vaak frituren, auto nemen voor korte stukjes etc.) En dat tegenwoordig elke week. Mijn moeder zegt dat zijn vader dat ook altijd deed en dat het beter is als ik ja en amen zeg en hem vooral geen spiegel moet voorhouden of zeggen dat hij ook ooit iets verkeerd doet. Nou ben ik niet van de ruzie, maar al helemaal niet van ja en amen. Ik word hier gek van en overweeg serieus heb op straat te zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2012, 15:12
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Hij komt donderdag eten.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 19:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dikke prima! Over een paar weken kerst vieren bij hem thuis en daarna bij mij thuis, ik heb er zo'n zin in! We hebben het zo fijn saampies <3

Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik écht gek op hem ben. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik aan hem denk en doe uit mezelf mijn best voor hem. Heerlijk <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 09:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Volk: tjemig, dat is lastig zeg . Kan je niet een keer op een rustig moment met hem praten en zeggen dat je vindt dat het eigenlijk zo niet langer gaat en dat je hem liever niet in huis hebt als het zo gaat, tenzij hij een goede oplossing weet?
@Oezem: leuk! Laat je weten hoe het was?

OT: Het gaat goed <3. Dit weekend Sinterklaas vieren en ik zie al uit naar de kerstvakantie, eindelijk samen een paar dagen vrij .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 11:56
Verwijderd
@Volk: Wat een kutsituatie. Succes ermee, hoop dat het op wat voor manier dan ook snel beter wordt

OT: Zijn zus kan echt zó kinderachtig zijn en dan wel roepen "Ik ben een volwassen vrouw van 31!" Ja, gedraag je dan ook zo. Ik/wij (dat is me nog steeds niet duidelijk) hebben zaterdag dikke ruzie gehad en ze stormde de deur uit. Als het daarna gaat over zaken uitpraten, wordt er gezegd "Ja, zij heeft het zo moeilijk gehad altijd en nu wordt ze ook nog door haar grote broer terecht gewezen en het is nu eenmaal niet makkelijk en zij kan het nu eenmaal niet om zelf initiatief daarin te nemen" en daar kan ik me zo boos om maken. Zondagochtend zijn we daar naar toe gegaan en hebben we zaken uitgepraat, maar het was wel heel duidelijk dat ze het zag als schuldbekentenis dat wij daar naar toe kwamen. Nou, toen ze dat zei wilde ik helemaal haar hoofd afbijten. De volgende keer (want die gaat er gegarandeerd komen) bekijkt ze het zich maar en kan ik het ook niet. Ze gaat het gevecht met zichzelf nooit aan en er wordt haar constant een hand boven het hoofd gehouden door allemaal verklaringen te verzinnen voor haar gedrag. Ik ben daar klaar mee en doe daar niet meer aan mee. Vriendje begrijpt gelukkig heel erg goed wat me zo dwars zit en is het gedrag van zijn zusje ook zat. Het is tof om te merken dat het steeds weer een beetje beter gaat tussen ons en dat we, op het moment dat het moeilijk is, heel erg naar elkaar toe gaan. Dat is tof!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 16:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit herken ik wel, ja. En het ging bij ons ook een tijdje niet zo erg goed, veel ruzie en radeloosheid (want waar the fuck zijn we aan we begonnen? hadden we enig idee waar we aan begonnen, en hebben we dat nu, en hoe lang is lang, en hoe ver is ver, en hoe arm is arm, en hoe leefbaar is Rusland? en Amerika? en Australië?), maar nu is het weer goed. Of nouja, het blijft natuurlijk een nogal grote en soms hopeloze onderneming, maar grote dingen kan je het best oplossen door er in kleine stukjes over te denken.

Nu is het weer goed - of nouja, het blijft natuurlijk gecompliceerd, ook omdat we nou toch weer niet zeker weten of hij hiv heeft, en omdat het zo vér is, en omdat nog wat dingen, maar ik voel me wel gelukkig zo. Want natuurlijk, ik kan hem niet aanraken, en ik weet niet hoe het is met over tien jaar, maar nu is het goed zoals het is. Moeilijk, maar het is het waard.
Nou dit weekend heeft mijn twijfels over de relatie meer dan weggenomen, het was geweldig. De afstand is nog steeds Klote natuurlijk, maar hij heeft me dubbel en dwars laten zien he is worth the wait!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 21:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het gaat goed, weer een heerlijk weekend samen gehad, mooie dingen meegemaakt en we kunnen zo eerlijk en ongeremd praten over wat ons bezighoudt of dwarszit. We zijn zo ongeveer heel kerst samen, hij gaat binnenkort verhuizen en ik een week of twee later en het is zo fijn om dan veel dichterbij hem te wonen en een nieuwe kamer te hebben waar ik met hem kan chillen. Er zitten nog zo veel herinneringen aan exen in deze kamer.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:55
Verwijderd
Bluh. Ik ben even niet zo blij dat mijn vriendje mijn coach is. Dingen met mijn ploeg lopen niet lekker en aan de ene kant wil ik het hem graag vertellen maar aan de andere kant ook niet wánt hij is de coach. En dat vind ik echt uitermate kut en irritant. Bovendien staat hij vaker aan de kant van mijn ploeg dan aan mijn kant, dus dan voel ik me nog een aansteller ook.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 14:32
Verwijderd
En nog meer bluh want hij komt niet mijn verjaardag vieren
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 22:42
Verwijderd
Alle scharrels zijn toevallig tegelijk naar het buitenland dus ik heb eindelijk de tijd om even rustig te gamen en de wereld van vrouwenretoriek achter me te laten. Het voelt nu al als vakantie
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 10:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Morgen horen we hoe het verder gaat met mijn moeders vriend, of ie nog geopereerd gaat worden of chemo's en wat de vooruitzichten zijn.
Heb er een behoorlijk k*tgevoel over.

Verder heb ik morgenavond afgesproken met iemand die ik alleen via mail/foto's ken. Ben benieuwd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Verder heb ik morgenavond afgesproken met iemand die ik alleen via mail/foto's ken. Ben benieuwd
nice laat even weten hoe het ging!

voor de rest staat mijn liefdesleven op pauze. Sta zelf wel open voor nieuwe relatie op dit moment. Maar ben nogal kritisch geworden de laatste tijd. Vind niet snel meer iets 'goed genoeg voor mij'.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2012, 21:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie hem even niet tot en met zaterdag, wat even wennen is. Normaal gesproken zien we elkaar echt minimaal om de dag Ik zou eigenlijk donderdag bij hem gaan slapen, maar vrijdag moeten mijn cavia's mee naar school, dus dat wordt hem niet, helaas Wel lekker weer het weekend bij hem, en zondag gaan we naar de stad om mijn kerstcadeautje uit te zoeken <3 Ik vind het zo leuk om dat soort dingen met hem te doen. Niks bijzonders, maar gewoon, gezellig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 08:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vind mn vriendje heel lief en leuk enzo, maar hij is nu ziek en ik wil toch wel weer mn niet zieke vriendje terug! Ik zorg graag voor 'm maar nu ben ik er wel een beetje klaar mee
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 12:03
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik vind mn vriendje heel lief en leuk enzo, maar hij is nu ziek en ik wil toch wel weer mn niet zieke vriendje terug! Ik zorg graag voor 'm maar nu ben ik er wel een beetje klaar mee
Ziek in de zin van...?
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 06:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij heeft een halfjaarcontract en dat is erg fijn. Ben trots op hem. We waren afgelopen maandag alweer 3 jaar bij elkaar. Hij was toen ziek en pas toen we 's avonds op bed lagen zei hij ineens; 'gefeliciteerd schat'. Waarop ik moest glimlachen en hij ineens dieptriest de mededeling deed 'maar nou heb ik helemaal niets voor je!'. <3 Zo lief.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 08:57
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Het was heel gezellig en leuk en alles, maar ik weet gewoon niet goed wat ik wil en hoe het allemaal moet. :/ Hij is over een paar weken terug naar de stad waar hij studeert en ik ben over 2,5 maand voor meer dan een half jaar naar het buitenland. Het komt echt crap uit, maar ik vind hem wel leuk en mehhh. Waarom komen dit soort dingen altijd op dit soort momenten. :')
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 15:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Prognose voor mn moeders vriend is helaas niet zo best. Ze moeten het nog aanprikken om officieel een behandel plan te mogen opstellen (100% zeker weten dat het kanker is) maar de doktoren weten dat eigenlijk al wel zeker.
Zoals ze nu van plan zijn word er niet meer geopereerd en de kans dat de chemo aanslaat is (maar) 50%. Als het aanslaat zal het de groei van de tumoren alleen vertragen. Hij zal nooit meer genezen.
Best beroerd..
Gezien het feit dat ie nu voor de 3e keer tumoren heeft in 3 jaar tijd, en elke keer op andere plaatsen, en de chemo de vorige keer eigk niks heeft uitgehaald zie ik het vrij somber in qua uitzaaiingen enzo. Al ben ik uiteraard geen dokter.
Voor nu maar sterk blijven voor mn moeder..

Qua 'date' gister. Ja ik was niet helemaal bij met mn hoofd, en dat heb ik hem ook gezegd. Was wel gezellig maar af en toe beetje stiltes ed. Al met al wel een leuke avond, en ik denk ook wel dat we vaker af gaan spreken, al verwacht ik niet dat dit uit zal groeien tot iets romantisch.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 17:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jeetje wat naar, Dott. Veel sterkte.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 20:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben echt goed geworden in vriendschappen sluiten en sociale contacten opdoen ofzo. Echt heerlijk. En ik verheug me heel erg op kerstmis, lekker met mijn vriend naar mijn moeder!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 11:17
Verwijderd
Heel veel sterkte Dott!

Ik heb weer eens iemand uit mijn leven geschopt, misschien ben ik wat veeleisend, verwacht ik teveel, maar op een gegeven moment kan ik me niet meer inhouden als het irritatieniveau te hoog wordt. Fijn dat je me ziet zitten, fijn dat je me mooi en sexy vindt, maar ffs, ik heb al verschillende keren duidelijk aangegeven dat het echt niets gaat worden, dus kap gewoon met je toespelingen en hints. Ik erger me dood aan het feit dat ik elke keer moet nadenken over wat ik ga antwoorden omdat het misschien wel eens dubbelzinnig zou kunnen zijn of opgevat kan worden als aanmoediging. Al het andere irritante en kinderachtige gedrag daargelaten.
Dat je ook niet aan zelfreflectie doet en dan komt met 'ik zal daar en daar maar niet naartoe gaan, want stel je voor dat ik je irriteer, dat zou jammer zijn hè?' dat is gewoon zielig. Als je kwaad op me bent en me nooit meer wil zien, prima, maar verschuil je dan niet door het af te schuiven op mij.


Manmanman, waarom trek ik dit soort mensen aan?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 12:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ziek in de zin van...?
Verkouden/grieperig

ot: Ik ben zo blij met hem, zo blij met ons en zo blij dat het zo goed gaat
En het gaat niet zo goed met de relaties van vriendinnen en dat is allemaal echt niet leuk om te horen..
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 12:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sterkte Dott.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 13:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh het wordt echt alleen maar beter in mijn huis. Een huisgenote maakte zich zorgen over of ik niet met kerst alleen thuis zat en nodigde mij uit bij haar ouders, we hebben plannen gemaakt om met het hele huis in de zomervakantie een week in de achterhoek () of in engeland te gaan chillen, een huisgenoot heeft uitgehuild en daarna gingen we balonnen opblazen en er gezichtjes op tekenen. Ik word er echt heel gelukkig van.

En donderdag komt mijn vriend, hij komt speciaal eerder dan gepland voor het geval de wereld vrijdag vergaat, dan zijn we in elk geval nog even bij elkaar <3
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 14:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En donderdag komt mijn vriend, hij komt speciaal eerder dan gepland voor het geval de wereld vrijdag vergaat, dan zijn we in elk geval nog even bij elkaar <3
Oké, dit vind ik echt heel schattig

Ik ben een vieze meelezer en ik ben gelukkig vrijgezel, dus meer heb ik niet toe te voegen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een vieze meelezer en ik ben gelukkig vrijgezel, dus meer heb ik niet toe te voegen
Je kan praten over scharrels en de hossel. Wat trouwens een stuk interessanter is dan welk vriendje/vriendinnetje nu weer aardig is of wie er wel of niet ziek is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.