Oud 25-04-2003, 13:19
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Is hier al een topic over?
Vast niet aangezien volgens mij voor de meesten de laatste lesdag vandaag is, ik weet ook niet waarom onze school besloot om vandaag vrij te hebben.
Maar: Hoe was het? Hoe was het feest en de stunt? Viel het tegen of mee? Nog wat geslapen de nacht van het feest? Of was iedereen net als bij ons half in slaap na de stunt aangezien het feest tot een uur of vier duurde en er toen een film werd aangezet waarna iedereen halfdronken in zn slaapzakje lekker in de gang mocht gaan 'slapen' om een uur of vijf terwijl om half zeven weer ontbijt werd geserveerd?
En wat nu? Alleen nog maar leren?
Advertentie
Oud 25-04-2003, 13:48
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Gisteravond hadden we het galabal. Dat was erg geslaagd hoor! Iedereen zag er piekfijn uit, de zaal was goed en het bandje was best wel super! Heel gezellig... het duurde bij ons trouwens tot een uur of 3.

Vanochtend examenstunt. Ze hadden de ramen in de school dichtgeplakt, spinnewebben, zwart papier, enge muziek, ventilators, lichteffecten, gangen gecreeerd d.m.v. kluisjes en "lijken" opgehangen. Een soort griezelschool dus... was wel leuk, alleen was de school wat te klein . Verder deden we buiten nog spelletjes. Was ook een groot... waterattractie-ding ... met zeep en water dus. Moest je met rubberbootjes vanaf. Lijkt wel op dat telekids-geval...



Oh ja... nu ga ik dus écht beginnen met leren....
__________________
Amor vincit omnia
Oud 25-04-2003, 13:50
Verwijderd
Bij ons wast niet zo leuk!
Het begon wel gezellig toen veel mensen verkleed binnenkwamen! Daarna hebben we ontbeten en toen ging er een bandje spelen! Maar toen het 2e bandje begon kwam de coordinator t podium op en zei dat alles verder was afgelast omdat een paar sukkels de auto's van de leraren hadden ondergeklad!!! Er werden ook eieren gegooit!
Dit was allemaal voor de school en wij, mensen in de aula en op t sportveld, hadden daar dus helemaal niks van gemerkt!!
Echt heeeeeel flauw dat we neit meer verder mochten!
Uiteindelijk ging er nog een bandje spelen en daarna ging iemand voor dj spelen, maar de rest van de school was toen al naar huis en de meeste examenklassers ook!
Ik vond t vooral erg lullig voor de koldercommissie die er ondanks de beperkingen een toffe dag van wilden maken!
Oud 25-04-2003, 14:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
omt ie hier nog maar een keertje: (voor de duidelijheid, ik deed er niet aan mee want ik zit nog maar in 5V)

Wij hadden vandaag dus examenstunt en het was dit jaar wel heel gaaf, we hebben zo'n lichtkoepel van drie verdiepingen en die hadden ze helemaal vol met ballonen gestopt die er dus later allemaal uitgingen toen ze het net er onder doorknipten, gevolg hele school onder de balonnen. Verder viel de examenstunt gelijk met de actiedag voor het goede doel en er was karaoke en tegen betaling (meestal 10 euro) gingen de docenten en de directie dan een liedje zingen, was heel leuk. Verder kwamen ze de klassen langs met waterpistolen en van die toeters (ik ben nu halfdoof) en ze hadden afgelopen nacht op school geslapen dus toen ik op school kwam lagen er allemaal van die halfslapende mensen in de aula
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2003, 14:13
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Wij hebben dat pas 9 mei...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 25-04-2003, 14:42
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Nou, het examenfeest was gisteren en het was echt supergezellig..! Er zij meestal niet superveel examenstunts bij ons op school, en dit jaar is er ook niet echt wat gedaan, alleen de stunt met de leraar ontvoeren dan (zie ander topic)

Maar het gala was supergezellig en de meesten zagen er wel heel gaaf uit. Sommigen ook wat minder, terwijl ze zelf al van te voren hadden aangekondigd een 'geweldige jurk' te hebben (mammie made) en het was net een vuilniszak langs d'r lichaam hij sloot helemala niet aan enzo..
Maaruh, om 3 uur ging de laatste bus terug en uiteindelijk lag ik om 5.15 in m'n bedje (Na wel nog ff gedouched te hebben, wat ik normaal niet doe na het uitgaan, maar nu was het gewoon ff nodig.. Al die schuifjes uit m'n haar halen (40 )..

Nouja, lag ik lekker te slapen, gaat mijn mobiel om 9.15 ARRRRGH!!!! En ik was ook net te laat met 't opnemen, maar t was m'n vriend.. Heb 'm maar niet teruggebeld, want ik was nog zoooooo moe!

Nouja, lekker boeiend allemaal, mijn examnfeest was TOP!
Oud 25-04-2003, 14:47
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 25-04-2003 @ 15:13:
Wij hebben dat pas 9 mei...
wij ook... veel te laat naar mijn idee maar goed..
__________________
verdorlie...
Oud 25-04-2003, 14:50
Ichonama
Ichonama is offline
Wij hebben gewoon tot 9 mei (officieel) les en op 26 juni pas ons feest.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 25-04-2003, 15:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Stunt was niks aan, feestje na afloop was wel ok alleen kort, maar tot 5 uur ('s middags)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-04-2003, 15:37
ElectricGuitar
ElectricGuitar is offline
Ik ben net terug van de stunt.. het was zeer gezellig... totdat ik erachter kwam dat mijn telefoon uit mijn kluisje was gejat! kutwereld!
Oud 25-04-2003, 15:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ik ben net terug van de stunt.. het was zeer gezellig... totdat ik erachter kwam dat mijn telefoon uit mijn kluisje was gejat! kutwereld!
Kut voor je, hoe zijn ze in je kluisje gekomen als ik vragen mag
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-04-2003, 15:53
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
gisteravond was er een soort van feest waar ik niet heen gegaan ben en vandaag was wat men noemde de examenstunt. ahum. ik heb me wederom staan verbazen over de mensheid... maar ja. liep enigzins uit de hand, de bruggers begonnen brandspuiten te gebruiken en in lokalen kranen open te zetten enzo, hoi. en dat konden wij dus op gaan ruimen, terwijl het enige dat ik gedaan heb tijdens die hele f*cking examenstunt, me verbazen over de mensheid was.

dus tja. ik hoop dat ik slaag anders moet ik volgens jaar nog een x.

achteraf gezien had ik vanmorgen naar mezelf moeten luisteren toen veel te vroeg de wekker ging; ik had me om moeten draaien en door moeten slapen...
Oud 25-04-2003, 16:30
qghp
qghp is offline
Ik deed neit mee ik zit pas in h4 maar bij ons hadden ze de school versierd, de 1e verdipeing was een hoerenbuurt 2e een achterbuurt en 3e een kerkhof, er was cabarte en zeskamp en de vmboers kwamen eieren gooien
Oud 25-04-2003, 16:53
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
Woensdag avond had ik gala dat was echt heel leuk.
Iedereen zag er super uit en de sfeer was erg gezellig..
Vandaag hadden we de laatse schooldag en het thema van dit jaar was Film award.
De school zag er egt super uit: allemaal poster's van films door de hele sgool, sterren op de gangen niet met namen van filmsterren maar van leraren.
In het begin van de school was het aangekleed als de adam's family, allemaal graven en een echte doodskist.
De zitkuil was gemaakt als een zaal voor awards uitreiking en bij de keuken hadden we een auto in school die roze gefervd was: alla Grease..
Heel leuk met awards uitreikingen voor leraren en leerlingen, de zwakste schakel voor leraren en nog wat optredens.
was erg geslaagd.
nu iedereen een prettige vakantie!
Oud 25-04-2003, 16:55
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
owja en dat na feesten was niet zo leuk
we zaten nog maar 10 minuten in het park met drank enzo.. komen die juten eraan.. werden we weggestuurd..
maar vanavond gaan we naar de discotheek met zun allen dus gaan we daar wel feesten
Oud 25-04-2003, 17:45
lotte18
lotte18 is offline
Wij hebben pas 9 mei laatste schooldag, dat is dus echt erg laat...het thema is hollywood..ik heb er wel erg zin in, maar het idee dat een halve week later de examens al beginnen vind ik iets minder leuk!! Wij hebben na de meivakantie ook nog een hele week school, echt belachelijk..maar goed...veel succes allemaal!!
Oud 25-04-2003, 17:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
(ik zit zelf in 5v, dus nog geen examenklasser)

vandaag was de 'stunt', maar die naam mag het absoluut niet krijgen. 't viel erg tegen dit jaar, beetje triest ten opzichte van andere keren (vorig jaar en twee jaar terug was 't veel leuker).

de trappen waren bedekt met plastic bekertjes die tot de helft met water waren gevuld. Maar de eerste die naar boven moet trapt een zooi bekertjes aan de kant en het pad is al gemaakt. De rest schopt af en toe (al dan niet per ongeluk) een bekertje om en dat is dan de grap...
oh ja, ook de tafels en stoelen in een aantal lokalen waren omgedraaid.

erg leuk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-04-2003, 18:33
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
dit jaar was er niet veel omdat de directie een beetje bang voor ons jaar is/was daarom hebben ze gezorgd dat we weg waren.
je kon wadlopen of naar zesvlaggen

Een feest of bal hebben ze bij ons nog nooit van gehoord.

Vorig jaar was het wel interresant toen hadden ze 'snachts met gigantisch grote kettingen de hekken dichtgeketend en konden wij als toen 3de klassers zijnde niet naar binnen dat heeft ons de eerste 3 uur gekost (want ze moesten eerst door die kettingen heenzagen) wat wij op zich niet zo erg vonden.

De angst van de directie komt omdat ons jaar uit nogal een paar fanatiekelingen bestaat, en sinds vier jaar geleden de 4de klas een rookbom (een echten van de landmacht) in de lift gelegd had zijn ze niet meer zo happig op examenstunts.
De hele bovenverdieping was oranje en dan bedoel ik ook de heeele bovenverdieping de kosten voor het schoonmaken zo'n 1600 gulden (goeie oude tijd) was voor de persoon die de bom geregeld had.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Ads door Google
Oud 25-04-2003, 19:21
ziggy
ziggy is offline
Zoals ik jullie al had verteld, gingen we sloten om het hek heen hangen. Nu blijkt dat ik op zown kinderachtige school zit dat dat dus niet mag vanwege brandveiligheid (om 7 uur s ochtend yeah right, geen hond bij de straat). Vorige keer dat er sloten om het hek heen zaten werden de daders geschorsd en mochtten niet deelnemen aan t examen (stom he). Wij woensdag brainstormen over wat we nog meer wouden doen. Toen wouden we de kluisjes met de deuren tegen de muur aan keren, het plastic bekertjes verhaal van hierboven wouden we ook op onze school doen en catwalk. GEEN van deze dingen mocht (stom he?) Het waterballonnen festijn mocht ook niet, want dat hadden we op donderdag zelf uitgelokt (onderdirecteur met bloedlip) . Wat ook zooooow leuk was.....(not) was dat er dus heel veel naar sixflags gingen. In totaal mochten 100 leerlingen zich opgeven voor woensdagmiddag 15.00. Wij opgeven, Ja jullie mogen niet meedoen, omdat jullie horeca klassen zijn. De rest van de school mocht zich wel opgeven. Wij waren HARTSTIKKE kwaad!!!

We konden echt niks anders meer bedenken dan onschuldige, saaie ideeen, maar daar is toch wel iets leuks uitgekomen. We hadden eerst al ruzie met de klas, want we hadden het niet klassikaal besproken, maar die anderen hadden hun ideen(die afgekeurd waren) ook niet met ons gedeeld. De rest an de klas heeft geen stunts gedaan, omdat ze niks konden bedenken en wij wouden ze er neit meer bij hebben.

Wat we hebben gedaan is:
We hebben met zn 9nen ongeveer 1000 ballonnen gekocht.
We hadden afgesproken op donderdag half 5 s middags tot 7 uur s avonds te ballonnen blazen en vanochtend om van 7 tot 8.15
Alle ballonnen moesten vol met lucht. het is bijna gelukt, maar vaochtend dreeg het mis te gaan. Onze afdelingshoofd kwam te gelijkertijd met ons binnen en vond het helemaal niet leuk wat we aant doen waren en hij is heel onsportief en kinderachtig KWAAD NAAR HUIS GEGAAN, terwijl wij niks anders gezegd/gedaan hadden dan ballonen blazen. We zijn toen gewoon doorgegaan en iedereen van de leraren spoorde ons aan de afdelingshoofd terug te pakken, want hij heeft ons ook uitgescholden en alles. Er lag dus een meter ballonnen in het kantoor van de afdeling (ongeveer 4m bij 5m misschien wel meer). De andere leraren vonden het geweldig, de directeur ook en ze hebben allemaal meegeholpen de afdelingshoofd terug te pakken.

We kregen 4 rolletjes plakband, daarmee moesten we nog meer ballonnen blazen en op de muur, computer,kasten,deur,ramen en het bord te plakken. Daarbij ballonen in de kasten en op de ballonen alles op te schrijven wat hij heeft gezegd, en hoe wij over hem denken.

al met al, kijk, het was en lijkt een heel saai idee, maar voor de gene die nog stuntdag hebben raad ik aan met zoveel mogelijk !!!ongeveer 2/3000 ballonen op te blazen en de directeurskamer ofzo te gooien. Als hij dan de deur open doet......... (of in de wc's, de lift/ garderobe bedenk het maar)

We hebben het best wel leuk gehad, de hele school praat erover omdat we de enigste stunters waren en we hebben de afdelingshoofd (nog nooit is iemand zo ver gegaan dat hij weer naar huis gaat) laten weglopen. GEWELDIG!!!!
__________________
"Ik Geloof Niet In Sprookjes",zei ze en startte haar bezem...
Oud 25-04-2003, 21:16
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Het galabal was echt fantastisch bij ons... Ik werd, natuurlijk strak in het pak, net als 8 anderen, opgehaald in een gigantische Limousine (waar we 180 euro voor hebben betaald). Na een uur rondrijden stopte de limo op de plaats waar het galabal werd gehouden (vrijthof in Maastricht). Daar lag al een rode loper klaar en stonden bijna 100 mensen op ons te wachten. Toen we uitstapten werden we verblind door de foto's die werden gemaakt, het was zo'n fantastisch (filmster) gevoel.... Het boeit me niet of jullie het geloven, maar geen enkel woord is overdreven...

Donderdag hadden we LSD, op school werden haalden iedereen om kwart voor 12 met gastoeters uit de leslokalen. Ondertussen waren wc-deuren en deuren van de directie kantoren al dichtgetaped. Buiten hadden we een gigantische zeep baan gemaakt, wat erg veel werk was. Verder hadden we nog gezorgd voor muziek en genoeg waterpistolen voor een gigantisch watergevecht, waar ook de leraren aan meededen, wat ze natuuurlijk helemaal niet leuk vonden.

's Avonds gingen we allemaal eten op een kasteel, naast het kasteel stond al een grote opblaasbare hindernisbaan klaar. Daar werden bier-estaffetes gehouden waar leuke prijzen mee waren te verdienen. In de kasteelzaal werd harde muziek gedraaid, maar wij zijn met een stuk of 15 man buiten bij een vuurkorf gaan zitten, wat natuurlijk heel erg gezellig was.

Das mijn verhaal...
Verdomme, wat ga ik die middelbare school missen.....
__________________
Como se dice..
Oud 25-04-2003, 21:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Kort Verslag van onze stunt.
Door de intercom werd omgeroepen dat de stunt begone n direct werden leraren uit de lokalen gehaald. Leerlingen zouden moeten komen, maar die gingen naar huis. Het plan was om (zoals elk jaar) de leerlingen helemaal nat te maken als ze naar huis zouden gaan, maar de locatie directeur vond het nodig om alles wat maar water bevat in te nemen. Gevolg was dat alle niet examenleerlingen naar huis gingen. De stunt opzich was ook niet veel aan, leerlingen die a la idols moeten optreden, maar wel gewoon oefentijd krijgen, erg saai. Het feestje achteraf was wel ok, alleen beetje te harde muziek, en ook nog eens slechte muziek.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-04-2003, 05:39
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
mijn laatste lesdag is pas de donderdag na de vakantie
__________________
For Pony
Oud 26-04-2003, 08:54
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
bij ons was het gisteren. Het was heel leuk, we hebben zelfs in de vijver van de school gezwommen, dat was voor mij wel het hoogtepunt. Ook moesten de leraren spelletjes doen en deden wij een toneelstukje, dat was ook erg lachwekkend. 's Ochtens hadden we ontbijt met z'n allen, en 's avonds bbq. Het was erg leuk, alleen jammer dat het altijd dezelfde mensen zijn die de verantwoordelijkheid op zich nemen om dingen klaar te zetten en op te ruimen. De organisatie was niet echt perfect dus.

Het feest was ook een groot succes!
Oud 26-04-2003, 14:03
kiki is de naam
kiki is de naam is offline

wij hebben geen examenstunt
we hebben het wel een aantal jaren op school gehad maar het is om de een of andere reden afgelast.
Gister hadden wij gewoon facultatief les en na de vakantie ook nog 3 dagen facultatief les. Dat was het...
Nog wel een feest, een gala ergens maarja....
wel heel jammer dat we geen stunt hebben leek me altijd hartstikke leuk
mja
Oud 26-04-2003, 15:22
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Het is vaak minder leuk dan het lijkt hoor..
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"
Advertentie
Oud 26-04-2003, 16:04
jetty
Avatar van jetty
jetty is offline
wij hadden het eergister het thema was: funky fever& Disco!!!
echt heeul cwool... iedereen zag er onwijs gaaf uit met afro-pruiken.. gekleurde broeken.. rolschaatsen.. enzso
We hebben binnen gerolschaatst... buiten was muziek en leven tafel voetbal... s'morgens met iedereen ontbeten en gewoon onwijs veeel lol gemaakt... s'avonds gingen we met bussen naar bob saloon omdaar veder t partyen het was echt een geslaagd dagje!
Oud 26-04-2003, 16:30
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Gala: heel erg leuk. Bijzondere sfeer, ik was er met Tom, stomme muziek en magie, dus.
LSD: Poging gedaan-tot, ik werd meteen al helemaal nat gespoten - en verder was er niets te beleven.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 26-04-2003, 20:27
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wij hebben dat 'pas' 9 mei en ik heb er superzin in, hoewel daar een bepaald iemand zal zijn die mijn avond kan verpesten
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 30-04-2003, 01:39
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
welk feest? welke stunt?
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 30-04-2003, 18:28
Nuck
Nuck is offline
Gala hebben wij pas eind mei, ik ga er heen met een heel lief jongetje uit de vijfde (die kleiner is dan ik ).

Stunt hebben we ook pas volgende week, zit in de commissie, maar dat wordt niet erg bijzonder.
__________________
As if!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.