Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 20:56
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Vast een oud topic, maar hij blijft leuk lijkt me...

Waar en wanneer vond jouw eerste zoen plaats? En hoe was jouw eerste ervaring met De Grote Speekseluitwisseling?

En om het meteen maar wat meer up to date te maken: wanneer kreeg jij je laatste zoen? Tell me all about it



O ja. TS begint

1e zoen: Toen ik net 16 was, met een jongen die ik leuk vond en vice versa. Hij kon best goed zoenen eigenlijk
En het was in een discotheek
Leuk, met al die mensen er om heen...

Laatste zoen: Welgeteld... 2,5 uur geleden. I want more
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Oud 18-01-2004, 21:01
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
1e Zoen:
Ik was toen net 13. Het gebeurde in een jeugddisco, tijdens een liedje waar je toen iedereen die je kende ging zoenen (Don't talk just kiss) Hij was toen net 3 minuten mijn vriendje.
Het was in 1 woord: VERSCHRIKKELIJK!
Ik dook zowat bovenop hem, hij was een kop kleiner en hij zat op een tafel.

Kan er nu wel om lachen eigenlijk...

Laatste zoen:
Hmm, afgelopen nacht bij het stappen. Meer wil ik er niet over kwijt... (Maar het was zóveel beter dan de eerste keer!!)
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Oud 18-01-2004, 21:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
Hij is idd pas nog geweest


Maargoed. Mijn eerste zoen was een ramp. Ik vond t wel stoer, ik was een brugger en hij zat in 6 vwo, dat was eigenlijk de enige reden.

T gebeurde bij hem thuis op de bank. T was helemaal niet fijn, onze tanden kwamen steeds tegen elkaar en tot overmaat van ramp vielen we ook nog van de bank af.

Gelukkig was ik bij mijn tweede zoen (die overigens van iemand anders was) deze ramp gauw weer vergeten.
Oud 18-01-2004, 21:08
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
1e was in een cafe..vond die jongen al langer leuk maar t is niks geworden, was een korte zoen...
laatste x was vrijdag 9 (??) januari, mijn vriend ging naar Afrika voor 3 weken...dus die zoen was heeel erg lekker en lang , bij het bushokje...
Tis nu trouwens uit, en hij is nog niet eens terug uit Afrika
Oud 18-01-2004, 21:28
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
1e toen ik 14 was, was een ramp, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken

laatste was afgelopen vrijdag
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Oud 18-01-2004, 21:34
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Eerste toen ik 15 was met een jongen die ik amper kende, was niet echt bijzonder ofzo.

Laatste vannacht.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 18-01-2004, 21:38
Verwijderd
ik was 15, mooie zomerdag, en heel zenuwachtig en het mislukte
laastse was *kijkt naar klok* 6 uur geleden
Oud 18-01-2004, 21:38
Verwijderd
Nog nooit gezoend...


duidelijk..
Oud 18-01-2004, 22:07
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Mijn eerste zoen, o my god
Een jongen die ik die avond had leren kennen. Ik was 15 en niet erg meer bij positieven. Toen zei ik hem dus dat ik hem wat wilde vertellen (we zaten met vrienden aan een tafeltje) en toen gingen we zoenen. Eigenlijk was hij best goed zelfs (misschien hoop ik wel dat ik hem ooit nog eens zie)
Daarna heb ik hem nooit meer gezien. Ik weet zn naam nog, waar hij woont dat soort dingen, heel apart

mn laatste was 2 of 3 maand terug geloof ik...
__________________
Lief zijn!
Oud 18-01-2004, 22:15
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
mn eerste was toen ik 18 was ben heel laat ja maargoed daarom ben ik bezig met een inhaalrace whehehe

en die was bij mn 'vriendin' op het achterstraat.. toen ik haar naar huis bracht na een avond stappen. was echt top, alles ging perfect!!

en mn laatste was vannacht om een uur of 4/5
Oud 18-01-2004, 22:17
Verwijderd
Eerste zoen was tijdens het uitgaan een keertje; ik was toen al 17, ik was de hele avond al met die jongen aan het flirten en toen ik weg ging gebeurde het. Ik was helemaal happy die nacht en dag daarna. Het was wel duidelijk dat het maar voor 1 keer was.

De eerste keer dat ik zoende terwijl ik echt verliefd was was vorig jaar september!! Dat was toch wel iets leuker, of nou ja heel anders...

Laatste zoen was net, mijn vriendje was een beetje sip... Zoen was wel oke !
Heb hem net (2 min geleden) nog een kusje gegeven .
Oud 18-01-2004, 22:31
Verwijderd
Het was gelukkig niet echt een speekseluitwisseling, dat had ik wel heel ranzig gevonden. Het was trouwens een jaar of vier geleden, wanneer precies doet er niet toe.
Oud 19-01-2004, 06:57
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mijn eerst zoen was toen ik 14 was in de regen buiten voor een makelaar....

men laaste... was zaterdag middag hier thuis toen ik mijn vriend weg ging brengen naar de metro
Oud 19-01-2004, 08:45
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Eerste zoen was met mijn eerste vriendje, ik was 16 geloof ik, ergens onderweg van zijn naar mijn huis.
Laatste was zaterdag avond op het station toen ik mijn vriend naar de trein bracht.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 19-01-2004, 10:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik was 14 tijdens mijn eerste zoen. Ik was thuis bij mn vriendje (waar ik al 5 maanden wat mee had) en had nog nooit gezoend of iets op het gebied van seks gedaan. De eerste zoen gebeurde min of meer ''perongeluk'', omdat hij zn tong n beetje in mn mond duwde Maar opzich was het een hele ervaring...
Oud 19-01-2004, 10:00
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
toen ik net vijftien was kreeg ik mijn eerste zoen van mijn eerste vriendje, in een tentje op terschelling, na drie dagen zenuwachtig doen (ik durfde niet)
t was best leuk, niet geweldig en natuurlijk kon hij niet zoenen, maar hé, dat maakte niet erg uit, want ik was verliefd.

mijn laatste.. was twee weken geleden bij het bushokje, mijn vriend woont in utrecht en ik in noordfriesland, en ik bracht hem naar de bus. nu hebben we beide toetsweek en dus zie ik hem pas over een week weer. (drie weken wachten is lang..)

friesland.. bah.
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 19-01-2004, 10:08
Silly-Goose
Avatar van Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Eerste zoen van mijn toenamlige vriendje op een bankje in het bos, was heel lief Ik was 14 ofzo

Laatste zoen, ummm gisteravond Van mijn vriendje .
__________________
love me if you dare.
Oud 19-01-2004, 11:35
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
1e zoen, op mijn 16e.
Ik had hem niet die avond bij een 'diner' leren kennen.
's nachts om een uurtje of 2 kreeg ik in de kroeg/disco (hoe je het ook moet noemen, het is geen van beide namelijk) een 'voorproefje'. Toen zijn we maar naar buiten gegaan en daar kreeg ik dan m'n eerste echte zoen. Een paar uur later kreeg ik al weer m'n laatste echte zoen....

hmmm, *zucht* how said....
oke oke, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar hij was geweldig!
__________________
ja, maar...
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 11:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn eerste zoen was (pas) toen ik 20 was. En dat was op bed bij mijn eerste vriend. Om heel eerlijk te zijn vond ik het toen niet zo bijzonder.

Mijn laatste zoen was gisterenavond, toen ik wegging bij mijn vriend (wat overigens een ander is dan hierboven). Dat was een heeeeeeel lieve en lange zoen, en veel beter dan de eerste!
Oud 19-01-2004, 11:48
Verwijderd
Eerste zoen:

Ik was 13 (naja, bijna 14.. t was een paar maanden voordat ik 14 werd). Ik was op een zomerkamp naar Terschelling, met een paar vriendinnen. Daar was een ongelooflijk knappe jongen, Arthur. Hij ging steeds met me praten enzo, kwam steeds naast me lopen. Ik vond 'm al meteen heel erg leuk. Maar er was nog een meisje die hem leuk vond, een veel leuker meisje .. hij kon dus kiezen en hij koos voor mij! Hij wist dat ik nog nooit gezoend had en op een gegeven moment besloten we dat dus te gaan doen. We liepen een eindje van het kampterrein af en ik was echt zooo zenuwachtig.. nou ja, daar zoenden we dus.. ik snapte er alleen niet zoveel van.
Daarna heb ik nog ongeveer 1,5 maand verkering () met 'm gehad.

Laatste zoen:

Gister, met m'n vriendje.
Oud 19-01-2004, 11:59
Verwijderd
eerste: ik was 12/13, had een week met mn vriendje en ik durfde niet zo goed te zoenen maar hij was jarig dus toen gingen we zoenen...het was hard en klef...had er bijna een trauma aan overgehouden..

laatste: eh....ik zoen niet echt meer de laatste tijd...we doen meer aan liefkozende kusjes op de mond ...
Oud 19-01-2004, 12:54
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
eerste zoen:
toen ik 14 was, met een jongen waar ik mee in het recreatieteam zat. was best leuk
laatste:
vannacht/vanmorgen. voor het eerst met die hele leuke jongen die ik nu mijn vriendje mag noemen, dus ik ben blij
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Oud 19-01-2004, 13:17
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
1e zoen: op de trouwdag van mn pa (die dag was hij dus ook getrouwd). Bij de voordeur van mijn huis. iks tond binnen, hij buiten. mjuh, vond et niet echt bijzonder, het was trouwes ook de ex van mn beste vriendin, maar hij vond me al langer leuk ofzo.

Laatste zoen: 13 december in een jongerencentrum.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-01-2004, 13:26
Verwijderd
Mijn eerste zoen was toen ik dertien was. Op vakantie. Het was vies. Hij trok zn mond zo ver open en dat kon ik niet hoor. Nee, niet geslaagd.


Mijn laatste daarentegen was heerlijk en gisteravond (naja, vannacht ) en ik wil meer! Maarja, moet nog een week wachten...
Oud 19-01-2004, 13:32
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Eerste zoen was onder de kerstboom op mn 15e. Die jongen zoende echt goed .

En de laatste was uhm..gister.
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Oud 19-01-2004, 13:45
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Mijn eerste zoen was met de grootste ****slet hier uit de buurt... *daar kwam ik later pas achter* dus als ik het geweten had,,,, achjah boeie was trouwens pas op mijn 16e...
Oud 19-01-2004, 13:49
sugrbabe
Avatar van sugrbabe
sugrbabe is offline
Eerste zoen: ik was net 17 en was met een jongen die ik al een hele poos leuk vond. Was in een discotheek, en echt al zn vrienden waren er
Laatste zoen: Oud en Nieuw in dezelfde discotheek, met dezelfde jongen
__________________
Leven is het meervoud van lef
Oud 19-01-2004, 14:34
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
mn 1e zoen was op mn (net) 17e
was op een of ander metalfeest waar ie me mee naartoe had gevraagd en ik niemand kende behalve hem, in een kraakpand van een vriend van 'm haha op een bank.

en mn laatste zoen (van hem) was gisteravond toen ie wegging (half 11)
__________________
i'm addicted to music
Oud 19-01-2004, 14:40
Nuck
Nuck is offline
1e zoen was op m'n 12e geloof ik, stelde niet zo heel veel voor. Mijn laatste zoen was uhm..vrijdagochtend en die was geweldig (maar hij heeft een vriendin )
__________________
As if!
Oud 19-01-2004, 14:45
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Mijn eerste zoen was met carnaval. Heel snel pakte een jongen me ineens vast en zoende me. Ik wist niet wat me overkwam, maar het was wel mijn eerste zoen. Volgens mij was ie ook niet erg slecht ofzo..
Oud 19-01-2004, 14:49
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
eerst zoen was in augusters ( ik 14) was bij en vriendin film kijken daar was ook een jongen ( die ik al best wel lang ken) zij ging weg en hij begon me te zoenen

laaste op de zelfde dag als hier boven maar dan 1 uur later
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Oud 19-01-2004, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
eerste zoen: zomer 2001, ik was 15.
ik was erg zenuwachtig, omdat we al tijden om elkaar heen draaiden en wisten wat er ging gebeuren. 'T ging best goed opzich, maar ik was wel bang dat ik het fout zou doen.

laatste zoen: september 2003 (pff, de tijd gaat snel).
met m'n ex-vriendje (toen dus nog niet m'n ex).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-01-2004, 15:02
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
toenk 13 waz, verschrikkelijk!
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Oud 19-01-2004, 15:15
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Mn eerste zoen was op mn 14e met mn vriendje van toen en dat was erg nat
En mn laatste zoen is al weer bijna een maand geleden..
Oud 19-01-2004, 15:29
Verwijderd
Ik was 17 en het was in de bios.
De zoen op zich was ook niet spetterend. (behalve als je dat letterlijk opvat.)
Oud 19-01-2004, 15:40
Verwijderd
Ik was 16 jaar en 2 weken, en het was met mijn ex-vriend, met wie ik toen al 13 dagen wat had, maar we durfden nog niet eerder te zoenen . Ja, we hadden al wel verkering, want dat hadden we afgesproken op msn . Ik vond het vies, maar wel leuk.

Mijn laatste zoen was eergisteravond, bij het afscheid nemen van mijn vriend.

(edit: het stukje "verekering, want dat hadden we afgesproken op msn " was opeens weg...)

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 15:53.
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 15:51
Verwijderd
Eerste zoen:
*denkt*
Dat was op m'n 13de met een jongen waarmee ik op de basisschool had gezeten, maar niet in dezelfde klas. We hadden elkaar leren kennen op schoolreisje (groep 8, we hadden twee groepen 8 dus he) en het klikte tussen ons. In de zomervakantie was ik heel erg... mja, ziekig. Hij kwam heel vaak langs en heeft me zo een beetje op de been gehouden, dat was achteraf fijn, maar meestal was ik boos op hem
We gingen zoenen op de speeltuin En vervolgens meten hoe lang we het vol hielden De 20 seconden hebben we nooit gehaald

Mijn eerste echt gewilde tongzoen was met mijn huidige vriend, ik denk rond 21/22 oktober 2000. We hadden elkaar 2 keer gezien (maar váák gesproken) en hij bleef slapen. We gingen zoenen Echt heel lang

Laatste zoen:
Oef, dat was.... 10 januari, 's ochtends rond 7 uur. Mijn vriend ging toen naar Florida, en daar is hij nu nog steeds.... *snik*
Oud 19-01-2004, 16:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
GND86 schreef op 18-01-2004 @ 21:56:
Vast een oud topic, maar hij blijft leuk lijkt me...

Waar en wanneer vond jouw eerste zoen plaats? En hoe was jouw eerste ervaring met De Grote Speekseluitwisseling?

En om het meteen maar wat meer up to date te maken: wanneer kreeg jij je laatste zoen? Tell me all about it



O ja. TS begint

1e zoen: Toen ik net 16 was, met een jongen die ik leuk vond en vice versa. Hij kon best goed zoenen eigenlijk
En het was in een discotheek
Leuk, met al die mensen er om heen...

Laatste zoen: Welgeteld... 2,5 uur geleden. I want more
Nogniet Gehad...
Oud 19-01-2004, 16:24
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 19-01-2004 @ 17:16:
Nogniet Gehad...
En dat is ook perfectly normaal op je 11e
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 19-01-2004, 17:10
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-01-2004 @ 22:38:
Nog nooit gezoend...


duidelijk..
Oud 19-01-2004, 17:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was net 13 Ik had hem al eens een kusje op zn mond gegeven, maar een echte tongzoen... neeh! Moest ik toen nog niet aan denken
Maarja, ik zag een keer in de kantine twee 5e klassers ofzo zoenen en toen dacht ik: he, dat wil ik ook wel.
Dus de eerst volgende keer dat ik mn vriendje zag, hup, ik pakte hem op zn bek Was alleen niet echt geslaagd, we hadden last van iets teveel speksel ofzo, ging niet zo lekker.
Maar na een paar keer ging het beter!

De laatste is al weer 6 maanden geleden Maar die was wel veel lekkerder dan de eerste , ook van een andere jongen
Oud 19-01-2004, 17:52
Amazed
Amazed is offline
M'n eerste zoen was op m'n 15e. Ik vond er niet zoveel aan, hij ging supersnel! Die jongen is nog wel behoorlijk lang m'n vriend geweest en later werd het wel beter op zich. (Maar na wat meer vergelijkingsmateriaal kom ik tot de conclusie dat het véél beter kan!)

M'n laatste zoen was in de nacht van 12 augustus vorig jaar (ja dat is alweer lang geleden zeg ). Met m'n vakantievriendje. Op vakantie dus. En daar was niets mis mee..
Oud 19-01-2004, 17:57
fractuur
fractuur is offline
Eerste: Op mn 15de, op het kerstgala bij ons op school. Ik kende hem niet, maar vond hem wel leuk. Moet eerlijk zeggen dat ie best goed kon zoenen. Tis trouwens nooit wat geworden.

Laatste: Vanmiddag van mn vriend, uur of 6 terug denk ik.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-01-2004, 18:15
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
mijn eerste kus ( en tweede, en derde, en vierde, enzovoort ) was twee weken en drie dagen geleden
*zucht*
mijn laatste kus was ook toen
*zucht*
het was fijn
*zucht*
Oud 19-01-2004, 18:24
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
1e was uhm... ergens in april 2003, ik was toen 15 en het was NIET fijn, die gozer bakte er niks van (staat hier nog ergens een topic over geloof ik, als er geen prunning is tenminste)

laatste was ergens midden juni 2003, toen was ik nog steeds 15 en die was geweldig, ik was ook écht verliefd op die jongen toen, terwijl die eerste eigenlijk meer een "crush" was. Maar die laatste was wel geweldig ja.
Oud 19-01-2004, 18:39
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Eerst toen ik 15 was, op een klassefeest.

Toen de jongen in kwestie (ik kende hem nog niet) naast me kwam zitten, dacht ik nog: "wat een idioot". Paar uur later toch maar gezoend (vriendin met wie ik op het feest was had ondertussen ook al iemand gevonden dus ik verveelde me eigenlijk gewoon), was best oke (ik kon ook goed zoenen zei 'ie nog ) en een jaar later kwam hij bij me in de klas. Mijn eerste indruk bleek trouwens correct.. ik vond 'm een ontzettende galbak, en dankzij hem heb ik nooit meer de behoefte gehad met iemand te zoenen die ik niet ken

Laatste gisteren, toen mijn vriend weer naar huis moest. Natuurlijk een perfecte kus (kriebels in mijn buik, ik hoorde bijna violen op de achtergrond/zag rondvliegende engeltjes etc)
__________________
qkw <3

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 18:44.
Oud 19-01-2004, 18:45
inspirations
inspirations is offline
ppfff kweet nie meer, op mun kamer ofsow?
Oud 19-01-2004, 19:01
Mimpjuh
Avatar van Mimpjuh
Mimpjuh is offline
eeuhmzz dat was op de dag dat ik 14 was geworden.. ik hield die avond een "feestje" heel geweldig... maar goed.. er was dus een jongen bij die mij leuk vond.. toen ik een paar mensen naar buiten liet liep hij 8er me aan.. en begon me toen zoenen....
echt verschrikkelijk!!!!!! ik was nat tot 8er mn oren..
dus dat was een slechte ervaring.. maar k ben erboven opgekomen..
heb gister mn laatste zoen gehad...van mn vriend
__________________
Als een schizofreen persoon met zelfmoord dreigt, kan hij dan wegens gijzeling veroordeeld worden?
Oud 19-01-2004, 19:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Eerste zoen:ik was 14 jaar en vond het vies. Die jongen had daarvoor net gerookt bah. Ik zou niet eens meer weten hoe hij heet of hoe hij eruit ziet. Het was geen succes maar ik voelde me wel stoer dat ik eindelijk gezoend had

Laatste zoen: Gisteren toen mijn vriend naar huis ging.
__________________
Pardon my French
Oud 19-01-2004, 19:48
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Eerste zoen: Ik was 15 en vond hem al wel een poosje leuk. Ik was echt zó verlegen en ik durfde bijna niks te zeggen. Maar ja dat maakte hem blijkbaar niks uit De zoen zelf was niet echt denderend...

Laatste zoen: Vanmiddag om 1 uur, van m'n vriend
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 09-05-2014 23:33
Liefde & Relatie eerste zoen
LizardKing
29 14-11-2010 01:14
Liefde & Relatie Is een kusje al een eerste zoen? Of is een tongzoen dat pas?
Guinie
11 06-07-2010 19:18
Liefde & Relatie 3e zoen
Verwijderd
89 15-02-2005 22:11
Liefde & Relatie Hoe was die eerste zoen??????
jamaifan15
12 10-05-2003 22:45
Liefde & Relatie Was jou eerste zoen een GROTE BLUNDER of GEWELDIG!
sweetx16x
78 28-07-2002 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.