Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 20:26
clevergirl
clevergirl is offline
Ben laatst met een jongen geweest om het ff kort samen te vatten is hij wel bij me naar binnen geweest maar toen zijn we ook meteen gestopt omdat ik nie aan de pil ben, maar daarvoor was ik nog maagd en nu weet ik eigenlijk nie of ik nou ontmaagd ben of nie??? Kom misschien een beetje als een een of andere hoer over omdat ik er zo makkelijk over praat, maar dat is dus nie zo, als ik het ga uitleggen zit ik alleen nog wel ff...

In elk geval, wanneer heb je het nou echt gedaan en ben je dus ontmaagd??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:43
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
ik zou zeggen als je maagdenvlies is gescheurt
maar iedreen ziet dat anders, als ik jou was zou ik gewoon nog aannemen dat je maagd bent
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:43
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:24
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
ik zou zeggen als je maagdenvlies is gescheurt
maar iedreen ziet dat anders, als ik jou was zou ik gewoon nog aannemen dat je maagd bent

Sinds wanneer bestaat 'het maagdenvlies' nog?! En hoe lang zullen zullen er mensen in blijven geloven??
__________________
I don't pretend to be cool, I'm hot!! :P
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:25
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.

Yup.
__________________
I don't pretend to be cool, I'm hot!! :P
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:11
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Yep, je bent ontmaagd, ook al is hij maar even binnen geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Yep, je bent ontmaagd, ook al is hij maar even binnen geweest.
Yup. Met de deur in huis vallen, maar ontdekken dat er geen bier thuis is dus
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 09:20
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hij is bij je naar binnen geweest hoe kort het ook was en dus ben je ontmaagd naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:21
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
ik zou zeggen als je maagdenvlies is gescheurt
maar iedreen ziet dat anders, als ik jou was zou ik gewoon nog aannemen dat je maagd bent
joh, je maagdenvlies kan je hele leven ongescheurd blijven... (tenzij je een kind krijgt natuurlijk, maar ik neem aan dat je voordat je zwanger wordt al ontmaagd bent)
dus die theorie van jou klopt voor geen hol
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:34
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
ik zou zeggen als je maagdenvlies is gescheurt
maar iedreen ziet dat anders, als ik jou was zou ik gewoon nog aannemen dat je maagd bent
Ik zie het anders, ik vind dat je pas ontmaag bent als ie er in geweest is en niet als dat vlies ooit gescheurd is. Want dan hoef je het nog niet echt altijd gedaan te hebben

Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.
Mee, eens
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:21
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:40
DarkCat
DarkCat is offline
Ik vind dat je ontmaagd bent als je seks hebt gehad En wat seks voor jou inhoud, dat bepaal jij zelf.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:04
LM
LM is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:08
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
"Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd."
BLIJFT iedereen dit nou quoten?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:22
Verwijderd
volgens mij is het nu wel duidelijk he
juh bent ontmaagd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:53
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
niks aan toe te voegen (waarom zet ik er dan wat neer? )

gefeliciteerd je bent ontmaagd
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:13
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik vind dat je ontmaagd bent als je seks hebt gehad En wat seks voor jou inhoud, dat bepaal jij zelf.
Dat vind ik ook!
De eerste keren dat ik het (volgens jullie definitie) deed, duurden enkele minuutjes. 2x voor we het echt deden, is er contact geweest tussen penis en vagina (om het ff leuk te zeggen ) Gewoon, topje van zen eikel erin, maar we werden telkens gestoord.
Mijn ontmaagding was dus NI die 2 keren, maar wel de keer dat em volledig in me kwam, neukte en klaarkwam (om het ff plastisch te zeggen )

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:41
marijn
Avatar van marijn
marijn is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik vind dat je ontmaagd bent als je seks hebt gehad En wat seks voor jou inhoud, dat bepaal jij zelf.
precies!
__________________
it's better to have loved and lost then to have never loved at all(or so I thougt)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:24
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Faery schreef:


Yup. Met de deur in huis vallen, maar ontdekken dat er geen bier thuis is dus
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:21
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Trek het je niet aan, het overkomt de besten.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 17:42
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je bent idd ontmaagd ik heb me tenminste altijd laten vertellen dat als een jongen bij je naar binnen is geweest je ontmaagd bent...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 18:17
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Faery schreef:


Yup. Met de deur in huis vallen, maar ontdekken dat er geen bier thuis is dus
Hahahaahahahahahahahahaha
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik vind dat je ontmaagd bent als je seks hebt gehad En wat seks voor jou inhoud, dat bepaal jij zelf.

eeh maar ik had laatst een discussie met iemand wat sex is, tongen, handjeswerk, mondwek of neuken... dus dan zou je in feite als jij vind dat als je iemand aftrekt ook al ontmaagd kunnen zijn

vin dat er maar officiele regels voor moeten komen hehe want hierover blijf je oneindige discussieren
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 22:12
Verwijderd
vingeren etc is ook gewoon sex, orale bevrediging ook, je bent dan ook niet ontmaagd als je sex hebt gehad, je bent ontmaagd als er danwel iemand in jou is gekomen, of jij in iemand komt...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:18
L@CuTu$
Avatar van L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Faery schreef:


Yup. Met de deur in huis vallen, maar ontdekken dat er geen bier thuis is dus
Bier ? , pak zoals altijd 'n J ! ,

zo dat was weer 'n wijze les voor deze ridder

en nu weer lief doen en mannen in oorlog luisteren
__________________
Nerds met Borsthaar coden in EV8 ASM || Lid van het Alpha promotie team
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:34
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:


Bier ? , pak zoals altijd 'n J ! ,

zo dat was weer 'n wijze les voor deze ridder

en nu weer lief doen en mannen in oorlog luisteren
Ook een goeienavond. ( )
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:38
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
LOOLL! er bestaat niet zo iets als een maagdvlies hoor zit allemaal tussen je oren , die jongen is naar binnen geweest dus je bent ontmaagd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:37
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
LOOLL! er bestaat niet zo iets als een maagdvlies hoor zit allemaal tussen je oren , die jongen is naar binnen geweest dus je bent ontmaagd
Het maagdenvlies of hymen bestaat wel degelijk, alleen is de term maagdenvlies niet zo goed gekozen. Het is een dun slijmvlies, meestal rond van vorm, dat de vagina-ingang afsluit en een gaatje in het midden bevat waardoor het menstruatiebloed naar buiten kan. Het kan scheuren tijdens de eerste keer dat een meisje of vrouw geslachtsgemeenschap heeft (vandaar de gekozen benaming), maar dit kan ook gebeuren tijdens het fietsen of paardrijden, door het doen van bepaalde gymnastiekoefeningen of door het gebruik van tampons, vandaar mijn opmerking dat de term maagdenvlies niet zo goed is gekozen. Omdat er (gymnasiasten uitgezonderd) echter maar weinig mensen zijn die de officiële medische naam kennen spreekt men gemakshalve over het maagdenvlies.
Nog even wat de term ontmaagding betreft: ik definieer het begrip ontmaagding als de eerste sexuele ervaring die iemand opdoet, ongeacht het feit of dat wel of niet door middel van geslachtsgemeenschap plaatsvindt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:03
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Het maagdenvlies of hymen bestaat wel degelijk, alleen is de term maagdenvlies niet zo goed gekozen. Het is een dun slijmvlies, meestal rond van vorm, dat de vagina-ingang afsluit en een gaatje in het midden bevat waardoor het menstruatiebloed naar buiten kan. Het kan scheuren tijdens de eerste keer dat een meisje of vrouw geslachtsgemeenschap heeft (vandaar de gekozen benaming), maar dit kan ook gebeuren tijdens het fietsen of paardrijden, door het doen van bepaalde gymnastiekoefeningen of door het gebruik van tampons, vandaar mijn opmerking dat de term maagdenvlies niet zo goed is gekozen. Omdat er (gymnasiasten uitgezonderd) echter maar weinig mensen zijn die de officiële medische naam kennen spreekt men gemakshalve over het maagdenvlies.
Nog even wat de term ontmaagding betreft: ik definieer het begrip ontmaagding als de eerste sexuele ervaring die iemand opdoet, ongeacht het feit of dat wel of niet door middel van geslachtsgemeenschap plaatsvindt.

Hey ja! Dit herinne rik me nog wel. Mijn vriendin heeft het ooit es aan me verteld. Alleen zo een "Maagdvlies" is zo fragile dat het niks uitmaakt. Tis niet dat je het kan zien ofsow , als je eraan komt is het toch al kapot.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:10
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
er bestaat niet zo iets als een maagdvlies hoor zit allemaal tussen je oren
Maagdenvlies tussen je oren?

"Waar ga jij heen?"
"Oh, naar de dokter, ff mn maagdenvlies laten uitspuiten"

__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:37
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Het gaat erom wat je zelf vindt..

Vind jij dat je ontmaagd bent?
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:48
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
clevergirl schreef:
In elk geval, wanneer heb je het nou echt gedaan en ben je dus ontmaagd??

jah je bent ontmaagd

*spreekt uit ervaring* (sinds kort)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:



jah je bent ontmaagd

*spreekt uit ervaring* (sinds kort)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:30
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik neem aan dat jullie 2 meer doen dan alleen forummen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:32
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:49
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik neem aan dat jullie 2 meer doen dan alleen forummen

ooh??????????????
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hij is bij je naar binnen geweest, dus je bent ontmaagd.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:10
clevergirl
clevergirl is offline
Okey, ik zal ook maar weer is ff een reactie geven.. Ben dus inderdaad ontmaagd, dat lijkt me nou wel duidelijk, het is wel logisch dat als hij bij je naar binnen is geweest dat je dan bent ontmaagd! Wel jammer dat het zo is gegaan, maar ja, ik weet nu inmiddels ook hoe het 'echt' is dus nu ben ik zowieso ontmaagd....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:16
poetrygirl
Avatar van poetrygirl
poetrygirl is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Maagdenvlies tussen je oren?

"Waar ga jij heen?"
"Oh, naar de dokter, ff mn maagdenvlies laten uitspuiten"


whahahaha
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:13
lamer82
lamer82 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Omdat er (gymnasiasten uitgezonderd) echter maar weinig mensen zijn die de officiële medische naam kennen spreekt men gemakshalve over het maagdenvlies.
TERING wat spees jij,..
Hymen is gewoon ook naast het lartijnse woord ook het engelse woord voor maagdenvlies en dus weten havisten dat ook,.. echt ik sta wel achter de rest van wat je hebt geschreven maar dat slappe elitaire gewauwel dr tussen door ,..

BWAAAAAAAAAAAARGH beetje respect voor de luie onder ons.
havisten zijn mensen die te lui zijn voor het vwo of gymnasium,..ze zijn niet per definitie minder ontwikkeld.

en je kan pas van ontmaagding spreken vind ik als je emotioneel ontmaagd bent. al heb je dertig keer gemeenschap,..alsje er niet volledig met je hart en gevoel achters stond telt het niet.
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lamer82 schreef:


TERING wat spees jij,..
Hymen is gewoon ook naast het lartijnse woord ook het engelse woord voor maagdenvlies en dus weten havisten dat ook,.. echt ik sta wel achter de rest van wat je hebt geschreven maar dat slappe elitaire gewauwel dr tussen door ,..

BWAAAAAAAAAAAARGH beetje respect voor de luie onder ons.
havisten zijn mensen die te lui zijn voor het vwo of gymnasium,..ze zijn niet per definitie minder ontwikkeld.

en je kan pas van ontmaagding spreken vind ik als je emotioneel ontmaagd bent. al heb je dertig keer gemeenschap,..alsje er niet volledig met je hart en gevoel achters stond telt het niet.
Even een misverstand ophelderen: ik heb nooit beweerd dat mensen met een h.a.v.o.- opleiding minder ontwikkeld zouden zijn dan mensen met een v.w.o.-opleiding. Ik heb zelf ook een h.a.v.o.- opleiding genoten, dus het is niet juist om te veronderstellen dat ik mij schuldig maak aan "eltair gewauwel". Als het wel als zodanig op jou is over gekomen dan spijt me dat omdat het niet als zodanig was bedoeld.
Het is mij bekend dat de Engelsen ook het woord hymen voor het woord maagdenvlies gebruiken, maar ik weet ook dat dit woord via het Latijn in de Engelse taal terecht is gekomen en dus geen oorspronkelijk Engels woord is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:35
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Even een misverstand ophelderen: ik heb nooit beweerd dat mensen met een h.a.v.o.- opleiding minder ontwikkeld zouden zijn dan mensen met een v.w.o.-opleiding. Ik heb zelf ook een h.a.v.o.- opleiding genoten, dus het is niet juist om te veronderstellen dat ik mij schuldig maak aan "eltair gewauwel". Als het wel als zodanig op jou is over gekomen dan spijt me dat omdat het niet als zodanig was bedoeld.
Het is mij bekend dat de Engelsen ook het woord hymen voor het woord maagdenvlies gebruiken, maar ik weet ook dat dit woord via het Latijn in de Engelse taal terecht is gekomen en dus geen oorspronkelijk Engels woord is.
ey, toen ik de titel las en direct door racede naar de laatste post zag en zie ik nog niet helemaal de link
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:53
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

ey, toen ik de titel las en direct door racede naar de laatste post zag en zie ik nog niet helemaal de link
Lees mijn reply van 25 juli er maar even op na, dan wordt mijn reactie op de reply van lamer82 ook wat duidelijker voor je.

@lamer82: ik hoop dat ik je er op grond van mijn reactie op jouw reply van heb kunnen overtuigen dat het niet mijn bedoeling was om in welke vorm dan ook elitair op jou of anderen over te komen en dat het me spijt dat ik bij jou en anderen misschien ten onrechte de indruk gewekt heb dat mensen met een h.a.v.o.-opleiding minder ontwikkeld zouden zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:55
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Lees mijn reply van 25 juli er maar even op na, dan wordt mijn reactie op de reply van lamer82 ook wat duidelijker voor je.

@lamer82: ik hoop dat ik je er op grond van mijn reactie op jouw reply van heb kunnen overtuigen dat het niet mijn bedoeling was om in welke vorm dan ook elitair op jou of anderen over te komen en dat het me spijt dat ik bij jou en anderen misschien ten onrechte de indruk gewekt heb dat mensen met een h.a.v.o.-opleiding minder ontwikkeld zouden zijn.
jij zit ook snel op de kast
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:38
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

jij zit ook snel op de kast
Te beoordelen naar de reactie van lamer82 op mijn reply van 25 juli gaat dat eerder voor hem op dan voor mij. Ik zit niet zo snel op de kast als je misschien zou denken. Het is alleen zo dat ik geneigd ben om sneller op bepaalde zaken in te spelen dan anderen, waardoor het misschien lijkt of dat zo is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:47
OrangeWedge
Avatar van OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
clevergirl schreef:
Ben laatst met een jongen geweest om het ff kort samen te vatten is hij wel bij me naar binnen geweest maar toen zijn we ook meteen gestopt omdat ik nie aan de pil ben, maar daarvoor was ik nog maagd en nu weet ik eigenlijk nie of ik nou ontmaagd ben of nie??? Kom misschien een beetje als een een of andere hoer over omdat ik er zo makkelijk over praat, maar dat is dus nie zo, als ik het ga uitleggen zit ik alleen nog wel ff...

In elk geval, wanneer heb je het nou echt gedaan en ben je dus ontmaagd??
let ns op de nickname! zegt genoeg denk
__________________
Emancipation is definitely a bitch!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 01:23
lamer82
lamer82 is offline
man,..tis allang goed,. zand er over wiskunde wonder.
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 07:18
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
@Mathfreak

Mag ik vragen waar je de tijd & energie haalt om al die zaken te linken en te onthouden?
Niet als flame ofzo bedoelt, k moedig je aan, je intrigeert me gewoon... Kom je niet al te veel tegen tussen al onze intellectuele medemensen, zelfs correct spellen is al veel gevraagd tegenwoordig...
En kunnen lezen wat iemand gepost heeft ook.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:20
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
@Mathfreak

Mag ik vragen waar je de tijd & energie haalt om al die zaken te linken en te onthouden?
Je mag het me niet alleen vragen, je krijgt er zelfs ook nog antwoord op. Ik ben door mijn wiskundige achtergrond vertrouwd met het denken in structuren en heb daarnaast het voordeel dat ik over een uitstekend geheugen beschik, zodat ik dingen snel weet te plaatsen en weet te vinden als ik ze nodig heb. Het gaat er bij het vergaren van kennis niet zo zeer om dat je alles weet, maar dat je weet waar je die kennis kunt vinden.
Ik begrijp uit je reactie dat je net als ik veel waarde hecht aan correct taalgebruik. Taal is een fantastisch medium, maar het kan ook een zeer kwetsbaar medium zijn. Om dat te kunnen zien hoef je alleen maar sommige replies hier op het forum te bekijken. Mensen realiseren zich volgens mij vaak niet wat hun uitlatingen bij iemand anders teweeg kunnen brengen, ook al zijn die uitlatingen misschien niet als zodanig bedoeld.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:53
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Is het nou zo belangrijk om te weten of je ontmaagd bent of niet?
Het gaat toch om de sex zelf??
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ontmaagd door beste vriend? Zo ja, map nodig?
Charrr
6 27-06-2016 16:15
Seksualiteit Ontmaagd zonder diepe gevoelens?
bamboocha
20 17-03-2010 06:36
Seksualiteit Ontmaagdings probleem
Majestic_Melvin
18 02-02-2010 10:14
Seksualiteit eerste ontmaagding lukt niet echt
Anoniempjeeeee
10 17-01-2010 22:55
Seksualiteit anaal ontmaagd?
keukentrappetje
20 09-04-2004 11:47
Seksualiteit Steeds vroeger seks?
Mystique
76 23-08-2002 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.