Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2010, 20:43
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Hoi,
ik heb eigenlijk meer een vraag naar andere meisjes toe omdat zei er toch meer vanaf weten.
Ik heb onlangs tegen een nogal goede vriendin van me gezegd dat ik op haar verliefd was (Niet aangevraagd ofzo).
Ze zei dat ze het fijn & leuk vond, maar sindsdien (1 week) is het daar ook bijgebleven.
We zijn wel nog steeds erg goede vrienden maar vind het wat raar dat ze er sindsdien geen woord meer over gezegd heeft.

Bedoelt het dat ze het niet me wil? Ze meer tijd nodig heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2010, 20:55
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ontwijkt ze je sindsdien (lichtelijk)? Dan is het mis. Waarschijnlijk ziet ze het dan niet zo zitten.
Praat ze gewoon nog met je e.d.? Maak je dan geen zorgen.
Waarschijnlijk wil ze er inderdaad nog over nadenken, of weet ze gewoon niet zo goed wat ze er mee aanmoet. Maar voor hetzelfde geld is ze het vergeten. Of vind ze jou ook leuk maar weet ze niet hoe ze erover moet beginnen.
Denk je dat ze jou ook leuk vindt? Gezien het feit dat ze zei dat ze het 'fijn & leuk' vond, lijkt het van wel. In elk geval had ze er geen problemen mee.
Spreek eens met haar af en kijk wat er gebeurt. Je zou uit haar manier van doen moeten kunnen opmaken hoe ze erover denkt. Flirt eens subtiel met haar en kijk hoe ze reageert. Maar als je het écht zeker wilt weten moet je er misschien nog eens over beginnen en vragen of ze hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar.

Maar pas wel op dat je vriendschap er niet aan kapot gaat, dat zou zonde zijn. Doe het rustig aan.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 21:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ze geen bijzondere aandacht aan je geeft nadat ze weet dat jij verliefd op haar bent is zij waarschijnlijk niet verliefd op jou. Als ze wel verliefd op je zou zijn zou ze denk ik wel meer aandacht aan je geven. Ik denk dat het betekent dat ze nerveus is, dat zou kunnen betekenen dat ze wel verliefd op jou is maar niet weet hoe ze dat moet aanpakken maar waarschijnlijker is dat ze niet hetzelfde voor jou voelt en je nu niet af wil wijzen en om ongemakkelijke situaties te ontlopen je maar een beetje ontwijkt. Vraag aan haar wat ze voor jou voelt en dat ze dat vooral eerlijk moet zeggen. Als ze niet hetzelfde voor jou voelt kan je verder met je leven en no hard feelings voor haar, zou ik zeggen Succes ermee!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 06:31
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Ze praat nog steeds evenveel tegen me, zelfs misschien ietsjé meer
Maar vind het wat raar om nu te vragen, bij wijze van spreken, ''En, hoe zit het nou?''

Ik zal wel zien wat ik er mee aanvang
In ieder geval al bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 13:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Heb jij behalve 1 keer zeggen dat je verliefd op haar bent nog iets gedaan? Want als een jongen opeens met zo'n mededeling komt en zich er verder niet naar gedraagt zal ik ook gewoon blijven doen zonder eventueel iets te proberen (ook al vind ik hem misschien leuk). Het was namelijk een mededeling, en je hebt er verder niks mee gedaan. Ik denk dat dat net zo verwarrend is voor haar als dat het uitblijven van een echte reactie is voor jou. Gewoon nog een keer checken hoe het echt zit. Dan heb jij je antwoord en weet je wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:23
JoostB
JoostB is offline
In welke context heb je haar toen verteld dat je gevoelens had voor haar? Je moet oppassen met zo'n zaken te zeggen in bepaalde situaties waar het makkelijk als grap kan worden opgenomen. Als ze je ontwijkt moet je een keuze maken of je verder wil gaan als vrienden of wilt breken, en dat vertel je haar best ook; zodat je op gelijke golflengte zit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 18:48
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
In welke context heb je haar toen verteld dat je gevoelens had voor haar? Je moet oppassen met zo'n zaken te zeggen in bepaalde situaties waar het makkelijk als grap kan worden opgenomen. Als ze je ontwijkt moet je een keuze maken of je verder wil gaan als vrienden of wilt breken, en dat vertel je haar best ook; zodat je op gelijke golflengte zit.
Dronken langsfietsend: "Hey meis, ik hou van je!"

Terug: Ik denk dat die context echt het verschil maakte, stel je zegt dat bij een romantisch diner bij La Roma Bella (klopt dat?) en ze zegt "Fijn.." (zoiets) en geeft je een kus. Ja dan zeg ik dat ik me afvraag waarom je er een probleem van maak.
Zeg je dat in de middag over msn, tja, hoe zou jij reageren?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 15:39
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Neen hoor, heb het gewoon gezegd toen ik haar zag, heel normaal, niet op een sarcastische manier ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 18:55
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat ze aan het wachten is op een move van jou.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 20:00
miesmo
Avatar van miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Hoi,
ik heb eigenlijk meer een vraag naar andere meisjes toe omdat zei er toch meer vanaf weten.
Ik heb onlangs tegen een nogal goede vriendin van me gezegd dat ik op haar verliefd was (Niet aangevraagd ofzo).
Ze zei dat ze het fijn & leuk vond, maar sindsdien (1 week) is het daar ook bijgebleven.
We zijn wel nog steeds erg goede vrienden maar vind het wat raar dat ze er sindsdien geen woord meer over gezegd heeft.

Bedoelt het dat ze het niet me wil? Ze meer tijd nodig heeft?
ik ken je verder niet
maar ik begrijp uit je verhaal dat je er heel erg mee zit
misschien is praten met haar een goede optie
om dan duidelijk te maken wat jij voor haar voelt en andersom en misschien word het dan wel wat
meer kan ik niet zeggen sorry
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 15:44
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Pff, juist nu ik dacht dat ik er vanaf was met mijn 'move'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 16:21
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
I like to move it, move it
I like to move it, move it

Je kunt misschien s gewoon wat met haar doen, kijken wat zij doet?
En met haar praten komt zo angstig over neem ik aan. "Vrouw, we moeten praten.."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 16:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Pff, juist nu ik dacht dat ik er vanaf was met mijn 'move'
Alleen een keer zeggen dat je iemand leuk vindt is niet echt een move. Het is juist een opstapje naar de moves toe
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 17:47
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Alleen een keer zeggen dat je iemand leuk vindt is niet echt een move. Het is juist een opstapje naar de moves toe
Ik heb niet gezegd dat ik haar 'leuk' vond, dat zeg ik wel tege al m'n vrienden/vriendinnen hoor

Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik op haar verliefd was(Wat volgens mij een hoop meer betekenis heeft dan gewoon iemand leuk vinden, geen iedee hoe de Nederlanders daar over denken ), ik vind dat de rest van haar kant moet komen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 18:31
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
(Wat volgens mij een hoop meer betekenis heeft dan gewoon iemand leuk vinden, geen iedee hoe de Nederlanders daar over denken )
Wij Nederlanders hebben teveel reclames gezien en zeggen nu tegen iedereen "Je t'adore, mi amore". Toen jij dat zo romantisch mogelijk in het Frans bracht, dacht ze van 'niet weer zo'n grap'.

Sorry

Als zij zegt van leuk en fijn, op zo'n inderdaad-stem, dan denk ik niet dat zij ook zwaar verliefd is op jou om eerlijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 18:37
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Wij Nederlanders hebben teveel reclames gezien en zeggen nu tegen iedereen "Je t'adore, mi amore". Toen jij dat zo romantisch mogelijk in het Frans bracht, dacht ze van 'niet weer zo'n grap'.

Sorry

Als zij zegt van leuk en fijn, op zo'n inderdaad-stem, dan denk ik niet dat zij ook zwaar verliefd is op jou om eerlijk te zijn.
Omdat ik toen wat 'of the earth' was heb ik eigenlijk niet meer naar haar gekeken/hoe ze het juist zei. Dat is ook weer typisch mij xP
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 18:44
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ooh, je had wat op? Nee, dan neemt niemand je meer serieus voor wat je allemaal heb gezegd op die tijd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 18:47
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Ooh, je had wat op? Nee, dan neemt niemand je meer serieus voor wat je allemaal heb gezegd op die tijd.
Neen, niet dronken, ik neem ook geen drugs neen.
Gewoon omdat ik het gezegd had was ik even er niet bij.
Maar volgens mij weet ze het goed genoeg hoor, en weet ze ook dat ik het meen.
Ik weet niet, maar ze bekijkt me sindsdien anders. Kan het niet echt beschrijven, maar iedere keer als ik voorbij loop zo van; 0_0

Maar we praten zoals eerder gezegd wel nog steeds heel veel tegen elkaar op school enzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2010, 18:54
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als jullie echt goede vrienden zijn, kan je gerust vragen eens in de avond wat te gaan doen ofzo, bij iemand thuis. Aangezien jullie elkaar al zo goed kennen is dat niet zo'n groot probleem?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 19:16
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Mmm, ja zal één van deze dagen is vragen naar een avondje bio
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 20:00
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hou je ons op de hoogte? Zou wel willen weten hoe dit nu gaat aflopen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 20:47
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
Hou je ons op de hoogte? Zou wel willen weten hoe dit nu gaat aflopen.
Komt in orde
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:46
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Ziezo,
heb vandaag gevraagd of ze geen zin had om zaterdagavond met me naar de bio te gaan & kreeg direct een 'ja' dus dat zit best goed

Ik hou jullie op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:54
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
!

Wat is verliefdheid toch mooi als het goed gaat
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 16:17
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Citaat:
!

Wat is verliefdheid toch mooi als het goed gaat
Jazeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Single, maar weet niet waarom.
A$AP
11 24-05-2013 21:22
Liefde & Relatie Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van !
Tommy1988
6 21-10-2011 12:05
Liefde & Relatie Vriend vindt een ander meisje veel interessanter..
Lizzzie
85 13-04-2007 13:48
Psychologie Het helemaal niet meer zien zitten..
Verwijderd
20 07-01-2007 16:34
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18
Liefde & Relatie Begrijp je dit....??
Sweetheart
2 19-02-2002 12:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.