Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 13:09
Vanietta
Vanietta is offline
Oke even dit.
Wat is goed in een relatie, tegelijk klaarkomen of niet tegelijk klaarkomen?
Of snel klaarkomen of juist niet kunnen klaarkomen?
Of wel klaarkomen maar dat het wat langer duurt?

Wat houdt dit in voor je relatie?

Oke, waneer is je relatie goed op sexgebied en wat is juist niet goed?
En tja, wat betekent het voor je relatie als je vriend met z'n ex-vriendin tegelijk klaarkwam en met jou niet?

groetjes van

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:44
poesiefox
poesiefox is offline
We waren al klaar hoor, Alicia.

( Vanietta, bedankt: het was best lekker)

Ontopic: het maakt niets uit. Hij eerst of zij eerst of allebei tegelijk. Belangrijker lijkt mij dat je allebei KUNT klaarkomen bij elkaar. En of dat met vingeren gebeurt, of met likken, of met trekken, zuigen, of tijdens penetratie in welk standje dan okk, dat maakt toch geen verschil? Als je het allebei fijn vindt, is er niets mis met je sexleven.

Dat gelijktijdig orgasme is een opgeklopt ideaal uit flutromannetjes.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:51
Raeden
Raeden is offline
hoe langer het duurt, hoe meer je geniet
tegelijk klaarkomen is wel heel erg leuk en romantisch, maar vooral moeilijk te timen.
en in principe zou het sexleven dat je met je ex had niets moeten betekenen voor je huidige relatie, alleen ben je wat ervarener.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:55
Vanietta
Vanietta is offline
nou hier ben ik heel blij mee bedankt ik dacht al van zou de relatie met ze ex beter zijn geweest als met mij , je weet toch? even vrouwen onder elkaar kus
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:57
Vanietta
Vanietta is offline
bedankt alicia
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:01
poesiefox
poesiefox is offline
Als je de shifttoets ingedrukt houdt terwijl je typt krijg je een hoofdletter. Als een zin is afgelopen, zet je een punt. Daarna druk je op de spatiebalk, en dan begin je de volgende zin weer met een hoofdletter. Zullen we afspreken dat je in ieder geval dat probeert?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:03
Verwijderd
Gelijk klaarkomen lijkt me echt absoluut niet noodzakelijk voor het behoud van een relatie.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:07
Verwijderd
Wat is goed in een relatie, tegelijk klaarkomen of niet tegelijk klaarkomen?
Voor de relatie maakt het niets uit. Het is wel praktischer om 'ongeveer' tegelijk klaar te komen, want dan hoef je niet na de sex de ander nog te laten komen.
Of snel klaarkomen of juist niet kunnen klaarkomen?
Ook dit is niet van belang voor je relatie. Het lijkt me wel prettiger om überhaupt ooit klaar te komen, maar niet eens noodzakelijk. Te snel is ook niet alles, nee, maar als het tien minuutjes duurt is dat toch geen probleem
Of wel klaarkomen maar dat het wat langer duurt?
ja, dat dus
Wat houdt dit in voor je relatie?
niets dus

Oke, waneer is je relatie goed op sexgebied en wat is juist niet goed?
Als je het allebei leuk vindt dan is het goed...
En tja, wat betekent het voor je relatie als je vriend met z'n ex-vriendin tegelijk klaarkwam en met jou niet?
Dat zij sneller of langzamer klaarkwam dan jij. Of dat de sex met jou beter is en hij bij jou sneller klaarkomt dan hij bij haar deed, of dat hij bij jou minder moeite doet een orgasme in te houden (in dat geval: ga met hem praten), of dat de sex met jou slechter is en hij bij jou langzamer klaarkomt dan hij bij haar deed (in dat geval: vraag wat hij fijn vindt), of dat hij bij jou meer moeite wil doen dan bij z'n ex om z'n orgasme tegen te houden. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:29
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-07-2003 @ 15:44:
We waren al klaar hoor, Alicia.

( Vanietta, bedankt: het was best lekker)

Ontopic: het maakt niets uit. Hij eerst of zij eerst of allebei tegelijk. Belangrijker lijkt mij dat je allebei KUNT klaarkomen bij elkaar. En of dat met vingeren gebeurt, of met likken, of met trekken, zuigen, of tijdens penetratie in welk standje dan okk, dat maakt toch geen verschil? Als je het allebei fijn vindt, is er niets mis met je sexleven.

Dat gelijktijdig orgasme is een opgeklopt ideaal uit flutromannetjes.
Hoewel gelijktijdig klaarkomen ook wel iets liefs heeft hoor
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:55
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wat doen jullie allemaal alsof het makkelijk is om gelijktijdig klaar te komen?
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:11
jayjay
Avatar van jayjay
jayjay is offline
Gelijk is soms heel erg leuk, maar het is geen must. Als het lukt dan fuck je elkaar gigantisch op dat het orgasme hard en bijna dierlijk wordt.

Maar ik vind het ook heel leuk als ik mijn vriendje laat klaarkomen of hij mij. Dan kan ik helemaal genieten van zijn genot terwijl je toch op het laatst meer met jezelf bezig bent als het gelijk gaat.

Samen masturberen en gelijk proberen klaar te komen is overigens ook heel erg spannend.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 09-07-2003 @ 12:55:
wat doen jullie allemaal alsof het makkelijk is om gelijktijdig klaar te komen?
Ik citeer poesiefox:"Wij vrouwen hebben niets aan een man die na 1 minuut al 'Oooh' zegt" (en dus eerder klaarkomt dan de partner en de vrouw dus daarna nog klaar moet komen, hetgeen lastiger is omdat de man al uitgeput is).
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens het neuken?
knakworstje
22 02-02-2006 21:41
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit klaarkomen
marla
15 06-06-2003 18:49
Seksualiteit Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet
Tinkerbel
15 31-05-2003 11:51
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.