Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2004, 22:26
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
maar ze had uitstraling...
__________________
Lief zijn!
Advertentie
Oud 10-01-2004, 22:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Multilot schreef op 10-01-2004 @ 23:26:
maar ze had uitstraling...
dat wel, maar dit is dus wéér zo'n geval die wordt doorgelaten vanwege d'r uiterlijk en niet vanwege d'r zangkwaliteiten.

D'r zijn er naar huis gestuurd die veel slechter zongen en er niet eens super slecht uitzagen. Maar puur omdat dit meisje mooi was mocht ze door
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-01-2004, 08:51
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjah geef ze eens ongelijk

Er zijn mensen die dom genoeg zijn om een single van Jim te kopen, eveneens zullen er mensen dom genoeg zijn om een single van haar te kopen mocht ze ooit zo ver komen.

Ze had echt van die heel erg enge ogen. Kan het niet uitleggen. Ze waren wel mooi, maar ze stonden echt strak net als bij van die oude Amerikaanse vrouwen die facelift gehad hebben.
Oud 11-01-2004, 08:58
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Nuck schreef op 10-01-2004 @ 23:17:
Ja die ja...

Ik was al bang dat het aan mij lag
toen ik haar zag dansen en haar uitstraling zag voor ze ging zingen, dacht ik al: die gaat door (soms heb je dat he, dan weet je voor ze een noot gaan zingen wat de jury gaat zeggen) maar ze kan eeeecht niezogoed zingen, maar goed, dat vond/vind ik ook van Jamai...
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Oud 11-01-2004, 09:02
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Jamai kan niet goed zingen en hij heeft ook een accent bah ;/
Oud 11-01-2004, 11:12
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Multilot schreef op 10-01-2004 @ 23:26:
maar ze had uitstraling...
idd maar ik vind het zo'n slappe reden om haar alleen op uiterlijke kwaliteiten door te laten.

ik zie zowieso niet echt een lijn in de beoordeling van de jury.
De ene keer denk ik dat degene absoluut door zal gaan, zeggen ze dat ze het niet zo goed vinden.
En vind ik iemand gewoon superslecht (zoals gisteren dat ene meisje) en dat vinden ze het een hele goeie auditie

Oud 11-01-2004, 14:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Multilot schreef op 10-01-2004 @ 23:26:
maar ze had uitstraling...
Dat heeft een blok radium ook
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 11-01-2004, 17:12
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2004 @ 21:36:
'ik vind dat je het heel goed gedaan hebt?'

ik vond haar helemaal niet goed zingen.
wel een super mooi meisje, maar dat hoort niet het enige belangrijke te zijn.
Ja, en ze had ook een goede uitstraling, dat lijkt eigenlijk nog het belangrijkste te zijn . Toen ik haar voordat ze echt auditie ging doen in de camera zag praten zei ik: 'die gaat door'. Toen hoorde ik haar zingen en toen dacht ik 'o nee toch niet, ze zingt niet zo goed', maar ze lieten haar toch doorgaan... ik vind het echt typisch hoor, wie ze wel en wie niet door laten gaan...
Oud 11-01-2004, 19:20
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik ben blij dat de audities afgelopen zijn nou. het was opzich wel leuk om naar te kijken, maar lang niet zo leuk als vorig jaar en ik ben nou ook wel benieuwd naar de mensen die wél kunnen zingen
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 11-01-2004, 19:35
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Jah precies...

Door al die randdebielen is er bijna geen aandacht meer besteed aan de echte idolen. Beetje jammer :/
Oud 11-01-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 11-01-2004 @ 20:35:
Jah precies...

Door al die randdebielen is er bijna geen aandacht meer besteed aan de echte idolen. Beetje jammer :/
er komen nu nog een hele hoop afleveringen met de mensen die wel kunnen zingen
Oud 12-01-2004, 14:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik vroeg me dus hard af of dat zinggeintje in het stadion nou vrijwillig was, of dat het moest omdat ze hun handtekening ergens hadden gezet voor ze auditie deden.
Oud 12-01-2004, 14:14
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-01-2004 @ 15:04:
Ik vroeg me dus hard af of dat zinggeintje in het stadion nou vrijwillig was, of dat het moest omdat ze hun handtekening ergens hadden gezet voor ze auditie deden.
ik zie ze er wel voor aan dat ze dat uit vrije wil doen.
Alleen van die gast die Wes deed (met zonnebril) snap ik het niet, hij leek me nog enigzins normaal.
En dat wijf dat Linda, Roos en Jessica deed hebben ze zeker omgekocht met een lolly.
En Herman met een contract als achtergronddanser van K3
Oud 12-01-2004, 19:31
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-01-2004 @ 15:04:
Ik vroeg me dus hard af of dat zinggeintje in het stadion nou vrijwillig was, of dat het moest omdat ze hun handtekening ergens hadden gezet voor ze auditie deden.
Die lui zijn zo dom, ze hebben volgens mij geen idee wat ze nou eigenlijk gingen doen.

Ik vond het echt ontzettend smakeloos.
__________________
Geiz ist Geil!
Oud 12-01-2004, 19:42
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Studentje schreef op 12-01-2004 @ 20:31:
Die lui zijn zo dom, ze hebben volgens mij geen idee wat ze nou eigenlijk gingen doen.

Ik vond het echt ontzettend smakeloos.
Viel me op dat die Louike (of hoe heet ie.. die homo met een vriendin) dr niet eens bij zat
Oud 12-01-2004, 19:45
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 12-01-2004 @ 20:42:
Viel me op dat die Louike (of hoe heet ie.. die homo met een vriendin) dr niet eens bij zat
Die miste er inderdaad jah .
__________________
Geiz ist Geil!
Oud 12-01-2004, 20:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 12-01-2004 @ 15:14:
ik zie ze er wel voor aan dat ze dat uit vrije wil doen.
Alleen van die gast die Wes deed (met zonnebril) snap ik het niet, hij leek me nog enigzins normaal.
En dat wijf dat Linda, Roos en Jessica deed hebben ze zeker omgekocht met een lolly.
En Herman met een contract als achtergronddanser van K3
hehe idd.
ik denk wel dat ze vrijwillig meedoen.
maar dat Linda, Roos en Jessica kind zal wel gepusht zijn door d'r moeder: 'Ach kom op joh, dat is een hele ervaring! Wat heb je nou te verliezen? blablabla'
En die Wes gast die ziet het volgens mij allemaal als een spelletje, dus daar hoort dit ook bij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2004, 20:37
Verwijderd
Die Herman... mijn got.. dat was de enige waar ik om kon lachen, de rest van ik diep triest.. dat je dat doet
Oud 12-01-2004, 20:42
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-01-2004 @ 15:00:
Dat heeft een blok radium ook
Oud 13-01-2004, 15:18
Verwijderd
Ik dacht eigenlijk dat dat meisje dat linda roos en jessica zong (hoe heet ze nou?) meedeed aan dat concert omdat ze geen nee durfde te zeggen...
En die jongen die Wes deed die neemt niets serieus volgens mij . Hij heeft iig puur voor de lol aan Idols meegedaan.
Oud 13-01-2004, 15:22
Verwijderd
Wat ik me bedacht: de jury hamert er steeds op dat bij de obsessieve kandidaten dat de ouders en vrienden/familie hen voor zichzelf moet beschermen, maar het programma zet dan een aantal losers midden in een redelijk vol stadion waar ze ter plekke uitgelachen en uitgejouwd kunnen worden.. ok, ze kozen er zelf voor, maar tis toch niet echt de mensen voor zichzelf beschermen

Nou dat was het weer
Oud 13-01-2004, 15:48
Verwijderd
Maar dat waren dus vooral mensen die óf Idols als een grapje zagen, óf min-of-meer onkwetsbaar waren (zoals Herman of Kevin... die blijven toch wel positief). Alleen Joyce (já, zo heette ze!) valt onder geen van die twee groepen.
Oud 14-01-2004, 21:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-01-2004 @ 21:28:
er komen nu nog een hele hoop afleveringen met de mensen die wel kunnen zingen
Helaas. Nu is er niks meer aan.

Was toch wel blij met dat optreden in de Arena van de losers. Respect
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-01-2004, 23:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vond t echt belachelijk dat ze die mensen nog in een stadion gaan zetten, mensonterend gewoon.
Oud 15-01-2004, 06:44
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 15-01-2004 @ 00:22:
Ik vond t echt belachelijk dat ze die mensen nog in een stadion gaan zetten, mensonterend gewoon.
Ach, later zag je bij RTL Boulevard hun reactie nadat ze van het veld afkwamen; ze vonden het allemaal fantastisch en waren dolenthousiast. Bovendien hadden ze gewoon "Nee" kunnen zeggen. Plus; die mensen zijn zó overtuigd van hun zangkwaliteiten, dat ze misschien hopen op een doorbraak
Oud 15-01-2004, 08:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
lareno schreef op 15-01-2004 @ 07:44:
Ach, later zag je bij RTL Boulevard hun reactie nadat ze van het veld afkwamen; ze vonden het allemaal fantastisch en waren dolenthousiast. Bovendien hadden ze gewoon "Nee" kunnen zeggen. Plus; die mensen zijn zó overtuigd van hun zangkwaliteiten, dat ze misschien hopen op een doorbraak
Het gaat erom dat die mensen zelf waarschijnlijk de intelligentie niet hebben om door te hebben dat ze voor schut staan (vandaar dat ze ja zeggen). Om ze dan expres voor schut te gaan zetten...
Oud 15-01-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 15-01-2004 @ 09:37:
Het gaat erom dat die mensen zelf waarschijnlijk de intelligentie niet hebben om door te hebben dat ze voor schut staan (vandaar dat ze ja zeggen). Om ze dan expres voor schut te gaan zetten...
Die jongen met de zonnebril wel... die met het che guevara t-shirt ook wel denk ik... ik denk namelijk dat zij het zelf ook als een grapje zagen. Herman is er wel aan gewend om voor schut gezte te worden en vindt dat helemaal niet erg, is mijn indruk.
Oud 15-01-2004, 19:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Daarbij is het gewoon accepteren dat je cult en camp bent beter dan het ontkennen.

de site van mark van eijk, die zonnebril gast is trouwens geniaal
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-01-2004, 19:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miro schreef op 15-01-2004 @ 09:37:
Het gaat erom dat die mensen zelf waarschijnlijk de intelligentie niet hebben om door te hebben dat ze voor schut staan (vandaar dat ze ja zeggen). Om ze dan expres voor schut te gaan zetten...
dan nog hebben die lui mensen om hun heen om hen te adviseren 'nee' te zeggen.
Bovendien denk ik niet dat ze te dom zijn om te snappen wat zoiets zal betekenen (dat ze voor schut staan enzo) want ze zijn al op tv geweest en hebben daar de reacties al van gekregen.
Als die echt zo erg waren geweest waren ze toch nooit hierop ingegaan. En al deden ze dat wel, dan was er nog hun familie...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2004, 19:56
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline


Oud 15-01-2004, 20:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 15-01-2004 @ 20:56:


[afbeelding]
charmant..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2004, 21:19
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 15-01-2004 @ 20:56:


[afbeelding]
ik had hem nauwelijks herkend
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 15-01-2004, 23:22
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
"Vorig jaar hadden jullie kritiek op mijn uitstraling, ik heb dit jaar veel aan mijn uitstraling gedaan." Wat een kansloze aap met zijn pappie, wannebe Elvis-imitator.

Trouwens, waarom laat die Jerney nooit mooie meisje door? Is dat omdat ze zelf zo lelijk is als een gewillige cavia? Tof van dat ene meisje om haar voor schut te zetten. Jerney wist even niet wat ze moest ze zeggen, haha!

Is Jerney nou een zangeres geweest?
Aan haar stem is eerder te horen, dat ze op de wallen waarschijnlijk heeft gewerkt.
__________________
www.ertan.nl voor een kritische kijk op de Nederlandse samenleving!
Oud 16-01-2004, 10:28
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 16-01-2004 @ 00:22:
Is Jerney nou een zangeres geweest?
Aan haar stem is eerder te horen, dat ze op de wallen waarschijnlijk heeft gewerkt.
hàllooow.. wist je dat nog niet?

Oud 16-01-2004, 11:42
miro
Avatar van miro
miro is offline
nog wat plaatjes van jerney bij Earth and fire:







Oud 16-01-2004, 14:20
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Kan me de associatie nauwelijks voorstellen.
__________________
www.ertan.nl voor een kritische kijk op de Nederlandse samenleving!
Oud 16-01-2004, 14:31
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Als ik niet wist dat zij het was, zou ik haar ook niet herkennen. (Niet dat ik haar nou heel goed erin herken... alleen haar ogen eigenlijk.)
Oud 16-01-2004, 14:40
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-01-2004 @ 20:30:
de site van mark van eijk, die zonnebril gast is trouwens geniaal
ja, heb je dit 'liedje' gehoord? http://www.ikbenlekkerveeltegrappig....jk-Testest.mp3 ik weet niet of ie t op deze manier doet, maar anders kun je naar 'liederen' gaan en dan naar 'testtest'
Oud 16-01-2004, 17:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 16-01-2004 @ 00:22:
"Vorig jaar hadden jullie kritiek op mijn uitstraling, ik heb dit jaar veel aan mijn uitstraling gedaan." Wat een kansloze aap met zijn pappie, wannebe Elvis-imitator.

Trouwens, waarom laat die Jerney nooit mooie meisje door? Is dat omdat ze zelf zo lelijk is als een gewillige cavia? Tof van dat ene meisje om haar voor schut te zetten. Jerney wist even niet wat ze moest ze zeggen, haha!
Volgens mij had ze niet eens door dat het sarcastisch was. Ze zei na afloop nog 'aardig meisje'.

Citaat:
Is Jerney nou een zangeres geweest?
Niet echt maar ze produceerde stemgeluid terwijl op de achtergrond mensen andere geluiden aan het maken waren die iets van muziek hadden. Mensen vonden haar tieten leuk en kochten haar cd's. Hele volksstammen, als we Henk-jan Smit moeten geloven.

Citaat:
Aan haar stem is eerder te horen, dat ze op de wallen waarschijnlijk heeft gewerkt.
Ze heeft wel AAN haar wallen gewerkt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-01-2004, 17:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 16-01-2004 @ 11:28:
hàllooow.. wist je dat nog niet?

[afbeelding]
wat zaten d'r borsten laag!

maar verder was ze best knap
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-01-2004, 20:16
Mindfields
Mindfields is offline
Reclame

De jongen die net 'Ain't noooo sunshine when sheee's gone' zong vond ik echt super!
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 17-01-2004, 20:17
Verwijderd
Robin II (tenminste, ik denk dat hij het was ) zong erg hip

Tis vervelend dat ik niet zoveel namen weet.. eigenlijk zouden ze die er onder moet zetten..
Oud 17-01-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 17-01-2004 @ 21:16:
Reclame

De jongen die net 'Ain't noooo sunshine when sheee's gone' zong vond ik echt super!
hmm ja, die met dat kleine staartje?
Oud 17-01-2004, 20:19
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-01-2004 @ 21:17:
hmm ja, die met dat kleine staartje?
Jup
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 17-01-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 17-01-2004 @ 21:19:
Jup
jaa, die bedoelde ik dus ook
Oud 17-01-2004, 20:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Parallel schreef op 17-01-2004 @ 21:16:
Reclame

De jongen die net 'Ain't noooo sunshine when sheee's gone' zong vond ik echt super!
vond ik ook ja. hij leek weinig uitstraling te hebben, maar zodra hij ging zingen vond ik hem top

en geweldig dat die sylvana d'r uit is!!!
whaha, hoe ze reageerde. jankend vertellen dat anderen geen noot kunnen zingen, hahaha!
ze is echt té arrogant!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-01-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-01-2004 @ 21:35:
vond ik ook ja. hij leek weinig uitstraling te hebben, maar zodra hij ging zingen vond ik hem top

en geweldig dat die sylvana d'r uit is!!!
whaha, hoe ze reageerde. jankend vertellen dat anderen geen noot kunnen zingen, hahaha!
ze is echt té arrogant!!
jaa, dat meisje.. ze was van te voren ook aan het zeggen dat als ze zo naar de rest luisterde, ze zichzelf wel hoog inschatte. En nu is ze eruit

En Schno met haar partner.. dat ging ook niet echt soepel..
Oud 17-01-2004, 20:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-01-2004 @ 21:46:
jaa, dat meisje.. ze was van te voren ook aan het zeggen dat als ze zo naar de rest luisterde, ze zichzelf wel hoog inschatte. En nu is ze eruit

En Schno met haar partner.. dat ging ook niet echt soepel..
hehe idd, dat ging niet geweldig.

dat kleine meisje vind ik trouwens wel leuk. met dat zwarte haar, die op het eind zei dat ze niet zo goed zong en 'dat vind ik helemaal niet zo leuk'. Grappig meisje.
alleen zong ze idd niet zo goed met die jongen (de eerste theaterronde wel) dus ik vrees dat ze niet door gaat..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-01-2004, 21:02
Verwijderd
Een week wachten!

Spoiler
Oud 17-01-2004, 21:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-01-2004 @ 22:02:
Een week wachten!

Spoiler
Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.