Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 12:10
Verwijderd
hoevaak zeg je zoiets in een relatie? en wanneer? na een paar maanden? de eerst week al? of is zo'n uitspraak hardstikke taboe? Wat doe je als je vriend/vriendin zoiets tegen je zegt? Krijg je het benauwd en maak je het gelijk uit? OF krijg ik je tranen in je ogen en kippenvel over je hele lichaam?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 12:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
heel hard de andere kant oprennen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:17
joopie12
joopie12 is offline
Als ze dat zegt, zeg ik het natuurlijk terug en ben ik erg opgelucht, omdat ik weet dat ik haar dan eindelijk kan neuken!

Edit: sommigen zeggen het voor het eerst na de seks maar dan lach ik ze gewoon uit
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:17
Verwijderd
Ik zeg het als ik het voel én ik tegelijk ook denk dat het een goed moment is om 't te zeggen - dat kan na een maand zijn, op zich.
Als mijn vriend het tegen mij zegt dan vind ik het gewoon, lief, soms een beetje dat smeltgevoel, maar ik regareer niet overdreven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 13:10:
hoevaak zeg je zoiets in een relatie? en wanneer? na een paar maanden? de eerst week al? of is zo'n uitspraak hardstikke taboe? Wat doe je als je vriend/vriendin zoiets tegen je zegt? Krijg je het benauwd en maak je het gelijk uit? OF krijg ik je tranen in je ogen en kippenvel over je hele lichaam?
Mijn vriend is de eerste jongen, tegen wie ik 'Ik hou van je' zei en ik zeg het elke dag wel een paar keer tegen mijn vriend.
En elke keer komt het recht uit mijn hart!

Mijn vriend en ik zeiden het na een maand tegen elkaar, maar daarvoor zeiden we al wel 'I love you'.
De eerste keer zei ik het in een smsje (ik durfde het hem niet persoonlijk te zeggen) omdat ik bang was dat hij het te snel zou vinden (hij had net een relatie van 2,5 jaar achter de rug), maar gelukkig niet! Hij zei dat hij ook bang was dat ik het te snel zou vinden, als hij het tegen mij zei.

Als hij het tegen mij zegt, krijg ik nog steeds vaak kriebels in mijn buik.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:24
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik zeg eigenlijk altijd: 'je bent lief'

ik houd van je, is echt een taboe
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:28
Verwijderd
Als hij het te vroeg zou zeggen (na een week ofzo) dan zou ik daar verdrietig om worden. Want het betekent juist zoveel als je vriendje dat tegen je zegt.. en zeker de eerste keer dat hij het zegt gaat er vanalles door je heen en weet je dat hij het ook voelt.

Zegt hij het na een week al dan kan dat naar mijn idee nooit waar zijn, dan snapt hij de betekenis van houden van gewoon niet. Dus dan verpest hij iets, want ookal zegt hij het een tijd later weer, moet je 'm dan wel geloven? Want misschien bedoelt hij dan ook weer dat gevoel dat ie na een week al had..

Wat ik ook vervelend vind zijn smsjes met "luv ya" oid, want wat moet je daar nu weer van denken..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:38
Verwijderd
ik weet niet precies vanaf wanneer we het tegen elkaar zeiden...na een paar maanden denk ik...

en aangezien hij het niet vaakt zegt vind ik het leuk als hij het wel een keertje zegt...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:41
Verwijderd
ik en m'n nieuwe vriend zijn vandaag drie weken samen (), 'ik zie je graag' en 'lofjoe' zeggen we wel, maar voor 'ik hou van je' is het nog wat vroeg hoor we zeggen ook niet dat wat wij hebben voor "onbeperkte duur" is, maar voor "onbepaalde duur". hoeveelheid knuffeltjes is wel onbeperkt daarentegen.
we hebben allebei al een lange relatie achter de rug (2.5 en 3 jaar), en we beseffen allebei dat het zelfs na zo'n lange tijd nog altijd kan foutlopen, dus hebben we allebei iets van... mja... we zullen zien en we genieten ervan en we hopen uiteraard, maar zeker ben je nooit... het voelt allemaal wel supergoed...


nou ja


bye

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:49
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
pas na een tijdje hoor. (ik denk bij mijn huidige vriend, na 3 maanden ofzo)
soms zeg ik het gewoon gewoontjes en soms heel erg gemeend dattie het echt doorheft
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:56
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 13:10:
hoevaak zeg je zoiets in een relatie? en wanneer? na een paar maanden? de eerst week al? of is zo'n uitspraak hardstikke taboe? Wat doe je als je vriend/vriendin zoiets tegen je zegt? Krijg je het benauwd en maak je het gelijk uit? OF krijg ik je tranen in je ogen en kippenvel over je hele lichaam?
Bij K. (= dus me grote liefde voor degene die dat nog niet wisten) zei ik het uhm....niet echt vaak in real life. Wel op msn, daar 'durfde' ik het wel. Maar in het echt face to face ging ik het geloof ik na 2 maanden zeggen ofzo. Als me vriend dat tegen mij zei voelde ik me hartstikke happy... Zou eigenlijk wel tranen in me ogen daarvan krijgen Doet je toch wel wat vind ik...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:57
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik zeg ik houd van je, als ik diegene door en door ken, als ik hem f haar bewonder en liefheb om wat hij/zij is....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:00
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 08-01-2004 @ 13:24:
Ik zeg eigenlijk altijd: 'je bent lief'

ik houd van je, is echt een taboe
Doe ik ook, ik zou het alleen zeggen als ik denk dat ik de "ware"gevonden heb.... en dat doe ik voorlopig niet... denk ik... en dan ook pas na een jaar... ghehehe... ik zeg het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:57
Zonnebloempjuh
Zonnebloempjuh is offline
mijn vriendje zei als eerste 'Ik hou van jou' tegen mij. Ik heb het toen ook gewoon terug gezegd. Het was gewoon een bijzonder moment en ik hield op dat moment ook echt heel veel van em
en we zeggen het nu regelmatig tegen elkaar en in de mail of sms en ik meen het nog steeds iedere keer from the bottom of my heart
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:03
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Iemand zei een keer 'ik hou van je' na een avondje. Dumpen die gast, dat vind ik echt te triest voor woorden
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:09
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
Zeg het (haast) nooit tegen me vriendin... ook al hebben we nu beina een jaar. Voor mij is het een groot woord en is het ook eigenlijk een beetje... te veel van het goede.

Offtopic: vindt het woordt dumpe ook best wel trie...
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:33
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Nooit te vroeg zeggen in elk geval, zeker niet na een avondje, ook niet na een week, op de een of andere manier is dat ongeloofwaardig...

Het zeggen van "I love you" en dat soort dingen zou ik meteen op afknappen. Verschrikkelijk.

"Ik hou van je" zou ik voor het eerst willen zeggen of horen wanneer het ook echt heel erg gemeend is op een leuk tijdstip alleen met z'n tweetjes...

Ik zou ook absoluut smelten wanneer dat tegen me gezegd wordt!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 13:10:
hoevaak zeg je zoiets in een relatie? en wanneer? na een paar maanden? de eerst week al? of is zo'n uitspraak hardstikke taboe? Wat doe je als je vriend/vriendin zoiets tegen je zegt? Krijg je het benauwd en maak je het gelijk uit? OF krijg ik je tranen in je ogen en kippenvel over je hele lichaam?
Niet op de eerste date!

Verder praten m'n vriend en ik engels met elkaar..en 'I love you' klinkt veel minder erg dan 'ik hou van je'. Ik zeg het wanneer ik het voel of wil zeggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 14:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb nu bijna een half jaar en we hebben het nog niet IRL tegen elkaar gezegd. Hij begon ermee in smsjes, heel af en toe 'love you'... maar dat is te makkelijk, staat verder van de 'echte woorden' af.
Op msn laatste zei hij aan het einde 'ik hou van je', toen zei ik het wel terug, maar dat is pas geleden...

Dus de 1e keer moet nog komen. Ik vind het een soort serieuze bevestiging van je relatie. Ik zal het niet als eerste zeggen, omdat ik bang ben dat hij het te benauwend vindt, of te serieus oid, dus ik wacht lekker tot hij het zegt...
Maar het wordt dus zeker niet vaak gebruikt, zodra dat gebeurt is het niet speciaal meer.

Nu zeg ik gewoon 'ik vind je lief' wat eigenlijk bijna hetzelfde gevoel geeft...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:43
Verwijderd
ik hoef het voorlopig niet meer te horen. De betekenis schijnt niet volledig begrepen te worden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:46
Kadaver
Kadaver is offline
Nog nooit tegen een meisje gezegd...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:25
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Nadat we een halfjaar samen waren zijn mijn vriend tegen me dat ie van me hield, en ik zei het tegen hem. De eerste keer zal ik nooit vergeten, hij zag er zo schattig uit. Nouja, ik zeg het niet standaard elke dag tegen hem. Hangt van de stemming af, als ik me heel verliefd voel dan zeg ik het vaker. Laatste tijd gaat t nie echt goed en dan zeg ik het eigenlijk niet tot nooit. Ik zeg het wanneer ik die liefde heel hevig voel.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
In smsjes/msn/telefoon zeg ik het wel vrij snel. Niet eens in een relatie, maar ook mensen om wie ik erg geef.

Een goede vriendin van me zei dat heel snel, dat heb ik een beetje van haar over genomen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb dat tegen mijn vriend gezegd na een maand of 5... Hij zei het al wel iets eerder tegen me, maar toen durfde ik het nooit tegen hem te zeggen. Toen ik het zei, meende ik het dan ook voor de volle 100%.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:33
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Die uitspraak heeft veel van zijn waarde voor mij verloren.
Ze zei het tegen me toen we 2maanden hadden ofzo en paar dagen later was het uit (zij maakte het uit).
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 17:14
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Hmmmmm als we elkaar gewoon zien zeggen we het niet, in smsjes en op msn wel, maar dat is niet met een behoorlijk zware lading ofzo. Hehe, maar ik meen het wel

En zolang hebben we nog niet..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:53
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik zei het op het moment dat ik het echt voelde. Ik denk dat dat na zo'n maandje of 4 a 5 was? Nu zeg ik het zo nu en dan wanneer het in me op komt, omdat ik hem zo lief vind. Meestal als we liggen te knuffelen.

Ik zeg het niet overdreven vaak, omdat ik het iets bijzonders vind en het zijn waarde niet moet verliezen. Als mijn vriend het tegen mij zegt word ik altijd wel even warm van binnen. En ik vind ook dat je niet altijd: 'ik ook van jou' hoeft te zeggen, maar dat je t ook gewoon mag accepteren.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:55
Wawl
Wawl is offline
Ik zeg het alleen als ik het echt meen, en ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:02
Silly-Goose
Avatar van Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Ik zeg het vanaf wanneer ik het meen en vanuit mijn hart kan zeggen, ik zeg het op momenten dat het speciaal is en opvalt.
En ik zeg het natuurlijk terug als het tegen mij gezegd wordt.
__________________
love me if you dare.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 08-01-2004 @ 18:55:
Ik zeg het alleen als ik het echt meen, en ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken.
dito, net zoals beloftes btw..

Soieso neem ik een relatie de eerste maand niet echt serieus, meer van: "okee, eens zien wat dit gaat worden". Ook niet goede instelling, maar ik gooi mijzelf niet direct in het diepe.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:54
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
In mijn meeste vorige relaties kon ik hier spontaan van in huilen uitbarsten, niet van geluk, maar van verdriet. Dan kwam de twijfel weer opzetten: Hou ik wel genoeg van deze jongen? Vooral als het zinnetje 'ik wil je nooit meer kwijt' ter sprake kwam stond ik op het punt het uit te maken (wat dan ook vaak gebeurde).

Nu heb ik sinds een half jaar een nieuw vriendje en met hem is alles anders, leuker. Al vanaf het begin voelt het goed en ik heb nog geen moment getwijfeld aan mijn liefde voor hem. Als hij tegen mij zegt dat hij van me houdt kan ik ook wel huilen, maar nu niet van verdriet, maar van geluk. En ik kan met heel mijn hart zeggen dat ik op dit moment echt wil dat hij voor altijd mijn vriendje blijft. Ik ben gelukkig
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:00
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Het liefst nooit.
En áls het dan toch gezegd word, dan ren je héél hard weg.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik kan het niet vaak genoeg tegen hem zeggen en ik krijg het ook iedere dag van hem te horen. maar dat heeft wel even geduurd. ik geloof dat we een half jaar hadden toen we t voor t eerst tegen elkaar zeiden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:34
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
Ik ben aan het begin van een relatie altijd heel terughoudend met "ik hou van je"...na een maand heb ik het tegen hem gezegd en meende het ook met heel mn hart..nu zeg ik het wel elke dag..en hij ook ..vind het onwijs lief en het betekent veel voor me
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:42
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
pfft wat weird allemaal,wat is er nu zo taboe aan 'ik hou van je zeggen', volgens mij ga je om te beginnen niet met iemand als je niet van die houd... (mja hier in belgie doen we toch niet zo moeilijk over dat zinnetje)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:02
Tolchok
Avatar van Tolchok
Tolchok is offline
mensen zeggen het te snel denk ik.
maar mijn mening erover is loos, als ik bedenk dat de zin 'ik houd van je' gewoon voor verschillende mensen een verschillende betekenis heeft.
__________________
[TSBS] ja leuk, maar ff stil
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 20:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Als ik het voel dan zeg ik het. Niet eerder niet later.
Het is wel prettig als hij het als eerst zegt dan krijg je niet zoiets als : Ik : Ik hou van je pietje. Hij : jah ik vind jou ook heel leuk ..!
Dat is pijnlijk.
Ik vind het echt stom als mensen het heel snel zeggen want dan betekent houden van degene iets als Ik vind je heeel erg leuk en dat is iets heel anders dan wat houden van inhoud,in mijn ogen dan.Dat kun je niet na een paar weken al zeggen.
Mensen die het 24/7 zeggen is echt .En vooral luv you ahbaah daar ben ik helemaal allergisch voor.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:17
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ik zou d'r best blij mee zijn, als ze het maar meent
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:50
Verwijderd
het heeft ons 5 maanden geduurd voor we het elkaar durfden te zeggen, ik wist t niet zeker of het houden van was wat ik voelde, maar toch had ik de drang het te zeggen.. en toen hij het op een nogal dronken avond tegen me zei wist ik t zeker <3
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
erm vraagje: zijn jullie allemaal ook zo voorzichtig met ik haat je?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 22:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hij zei het tegen mij al na anderhalve week ofzo. Dat vond ik eigenlijk te snel en ik heb dat toen ook niet terug gezegd omdat ik dat gewoon nog niet helemaal zo voelde. Natuurlijk was ik veselijk verliefd en gaf ik al veel om hem, maar houden van gaat gewoon nog iets verder.
Ik heb hem na een maand ofzo een kaartje gestuurd en daar onderaan geschreven: Ik ook van jou...
Vanaf toen ben ik het ook gaan zeggen en we zeggen het nu 2 of 3 x per week.

Ik haat je zal ik niet snel zeggen tegen mijn vriend. Helemaal niet eigenlijk denk ik. Ik geloof dat ik dat zelfs nog nooit tegen een van mijn exen heb gezegd.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 23:19
Ingemar
Ingemar is offline
Wat een big issue word er van gemaakt zeg! Hahaha, ik zeg het elke dag minstens 4 keer tegen mijn vriendin en zij ook tegen mij. We bellen namelijk toch wel zo ongeveer 4 keer per dag en iig aan het einde zeggen we het altijd. En als we bij elkaar zijn zeggen we het ook vaak, gewoon omdat het zo is. Ik meen het elke keer dat ik het zeg en ik word er ook helemaal blij van als zij het zegt omdat ik weet dat het oprecht is.
Wanneer we dat zijn gaan zeggen weet ik echt niet meer, we hebben inmiddels al bijna 2 jaar... Maar ik weet wel dat zij het het eerste zei.
Ik haat je, zeg ik nooit tegen haar. Haten is hardstikke erg. Al ben ik nog zo boos op haar, haten zal ik er nooit.
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 06:37
Verwijderd
'ik haat je' gebruik ik veel meer dan 'ik houd van je'. ik doe over beide zinnen niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 07:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
'Ik haat je' heb ik nog nooit tegen mn vriend gezegd. Ik heb dit ook nog nooit zo gevoeld. Natuurlijk ben ik wel eens boos op hem maar het 'houden van' blijft dan toch overheersen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 07:27
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
'Ik hou van jou' is iets wat je zegt als je het ook echt meent. Je kunt het dan wel na een week zeggen om het maar gezegd te hebben, maar je kunt ook wat langer wachten en het echt zeggen wanneer je het voelt...

Ik was wel al vrij snel met 'Ik hou van jou' te zeggen Maar dat was (en is nog steeds ) met elk woordje gemeend...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:23
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-01-2004 @ 13:10:
hoevaak zeg je zoiets in een relatie? en wanneer? na een paar maanden? de eerst week al? of is zo'n uitspraak hardstikke taboe? Wat doe je als je vriend/vriendin zoiets tegen je zegt? Krijg je het benauwd en maak je het gelijk uit? OF krijg ik je tranen in je ogen en kippenvel over je hele lichaam?
Je zegt het pas als je echt om die persoon geeft...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:51
artless
artless is offline
Ik verbaas me over sommige mensen hier die het na een lange relatie nog steeds niet tegen hun partner zeggen. Een te groot woord? Ik vind van niet, ik zeg het ook tegen mijn vriendinnen (geen liefdesrelaties).
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:40
Fa Sai
Fa Sai is offline
Wij zeiden het 'pas' na 5 maanden, toen voelde het pas okee. En nu zeggen we het niet regelmatig ofzo, dat komt zo geforceerd over, zo van, iedere keer als we ophangen aan de telefoon. Nee dus. Het moet wel gemeend zijn!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:23
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 09-01-2004 @ 17:40:
Wij zeiden het 'pas' na 5 maanden, toen voelde het pas okee. En nu zeggen we het niet regelmatig ofzo, dat komt zo geforceerd over, zo van, iedere keer als we ophangen aan de telefoon. Nee dus. Het moet wel gemeend zijn!
Dus als je het elke keer zegt als je ophangt is het niet gemeend? Of bedoel je dat dat alleen bij jullie dan niet gemeend zou zijn?
Ik en mijn vriendin zeggen het elke keer als we elkaar spreken. We willen gewoon dat als er iets met die ander zou gebeuren er zeker van zijn dat die ander het weet en niet als vanzelfsprekend maar ook dat ze het net gehoord heeft.
Misschien komt het ook wel omdat we bang zijn dat er iemand van ons omkomt. Nog niet zolang geleden is er namelijk een broer van haar stiefbroer omgekomen in een auto-ongeluk. Hij had 5 minuten daarvoor nog zijn vriendin en moeder gebeld.
Het is moeilijk uit te leggen maar die broer is niet een stiefbroer van haar.
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 08-01-2004 @ 22:28:
erm vraagje: zijn jullie allemaal ook zo voorzichtig met ik haat je?
Mijn ex niet, dat heb ik meer gehoord dan "ik houd van je"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'HvJ' en 'Houd van je' > gebruik bij iedereen?
Kingofthemall
27 06-08-2007 15:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Houden van
Bren-
4 19-09-2004 13:33
Liefde & Relatie ik hou van je
snoopy
67 13-03-2003 20:41
Liefde & Relatie "ik houd van je"
SpiT
22 26-08-2002 16:16
Liefde & Relatie "ik houd van je"
~odol~
6 20-03-2002 19:53
Verhalen & Gedichten Jaap... ik houd van je....
maf fluitketeltje
21 16-08-2001 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.