Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 17:19
LITTLE GIRLL
LITTLE GIRLL is offline
Okaaj ik zal het helle verhaal in het kort vertellen.

gisteren was er een meeting va een site van mijn stadje
en een SUPER leuke jongen ging met mij mee daar heen. me ex (noem geen naam) was er ook. en die ging bonje maken met die jongen die met mij mee was en me ex maakte me voor hoer uit tegen hem dus werd die jongen die met mij mee was boos. maar blijkt ik ha dme ex ut gevoel gegeven dat ik hem die middag wou zoenen. en nu hebben ik en me ex dus ruzie. en dat vind ik niet xo erg hij en ik hadden vrienden die we toen we hadden hebben leren kennen en die kiezen nu partij voor hem en dat vind ik best kut,,,,,...... maar okaaj het ging dus om die jongen die met me mee was hij zoende me op een geven momend (jippie) en toen daarna vroeg die steeds is het voor jou voor 1 avodn en wat wil je nou met ons en hij gaf me steeds complimentjes en zo... echt heel lief ma nu vraag ik me af wil hij nou met me of niet wt bedoelde hij met de vraag is het voor jou voor 1 keer of niet vind die me dan juist leuk of niet. wie kan me helpen

=xxxx=
a little girll
__________________
Haaj luitjes xxxxx moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 17:29
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Hmmm dat is best kut ja. Maar goed wat hij bedoelde met die vraag. Dat vroeg hij gewoon of jij hem nou gewoon voor 1 avond wilde hebben en niet voor een vaste relatie. Wat heb je daar eigenlijk op geantwoordt, als ik vragen mag?
Als je hem leuk vind en je wilt een vaste relatie met die jngen dan moet je dat hem echt duidelijk maken!!! Laten zien dat hij speciaal voor je is!!
En die ex moet je gewoon laten barsten! Of je verteld gewoon hoe jij er over denkt en dat je er samen uitkomt. Want ruzie heeft geen zin!!

Veel succes en ik hoop dat het snel goed komt!!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 17:53
LITTLE GIRLL
LITTLE GIRLL is offline
Citaat:
Shorty Number 1 schreef:
Hmmm dat is best kut ja. Maar goed wat hij bedoelde met die vraag. Dat vroeg hij gewoon of jij hem nou gewoon voor 1 avond wilde hebben en niet voor een vaste relatie. Wat heb je daar eigenlijk op geantwoordt, als ik vragen mag?
Als je hem leuk vind en je wilt een vaste relatie met die jngen dan moet je dat hem echt duidelijk maken!!! Laten zien dat hij speciaal voor je is!!
En die ex moet je gewoon laten barsten! Of je verteld gewoon hoe jij er over denkt en dat je er samen uitkomt. Want ruzie heeft geen zin!!

Veel succes en ik hoop dat het snel goed komt!!!
iik heb gezegt dat het voor mij apsoluut niet vooor 1 avond is

__________________
Haaj luitjes xxxxx moi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie SNap het niet meer
Ikduss19
39 17-11-2011 20:33
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Psychologie Ik trek het echt niet meer.. Help?
Droomvlucht
15 30-01-2004 12:55
Psychologie ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur)
PiNoW
12 02-06-2002 19:06
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer!
juliettebinoche
13 03-02-2002 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.