Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 14:09
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
Ik zoek het allereerste spelletje in de beroemde serie Blocks.

Dit spel stond automatisch op de Windows net voor de '95, en ik kan hem nergens vinden. Alle nieuwe arqanoids zijn te saai, ik zoek egt de orginele. Wit scherm, rechthoekige blokjes, geen bonussen of niets, alleen maar blokjes breken op een plankje dat altijd de zelfde grote heeft. Als iemand dat spel heeft of weet waar ik hem kan vinden, wees dan niet bang en reply
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2005, 15:23
Verwijderd
Ik heb wel een originele Arkanoids(deel 1 of 2, weet ik niet) die nog voor Dos was op me pc staan. Bij mij doet hij het ook onder XP. Erg topspel, ik speelde hem vroeger altijd op de Atari van kennissen. De atari versie is wel cooler . Verder zitten er in deze versie iig wel coole powerups enzo geloof ik(of ik haal deze door de war met de atariversie die ik op een andere pc had staan)

Als je hem wilt moet je ff voor 6 uur hier replyen, daarna ben ik namelijk voor de rest van de week weg van deze computer
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:10
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
stuur maar naar --> mr_bean_2000@hotmail.com en thx man

als hij niet te groot is dan
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:20
Verwijderd
Hij's gestuurd
Overigens, als je je mailadres post op fora kun je beter ergens in je adres een spate zetten, anders heb je nog wel eens kans dat van die automatische email-zoekprogramma's je e-mail adres oppikken en je binnen de kortste keren allemaal spam krijgt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:32
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-03-2005 @ 17:20 :
Hij's gestuurd
Overigens, als je je mailadres post op fora kun je beter ergens in je adres een spate zetten, anders heb je nog wel eens kans dat van die automatische email-zoekprogramma's je e-mail adres oppikken en je binnen de kortste keren allemaal spam krijgt

krijg ik toch al toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 06:41
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
GEVONDEN!!!!!

Zijn er nog mensen die ook het OUDTSE blocks willen dat er bestaat, en dat die het ook doet op een XP, reply met je e-mail adres en dan stuur ik hem op
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 20:43
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ik ga er maar vanuit dat dit inmiddels shareware is? Toegegeven, Windows 95 wordt niet meer ondersteund door Microsoft, maar toch.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:07
skull-head
Avatar van skull-head
skull-head is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 21:43 :
Ik ga er maar vanuit dat dit inmiddels shareware is? Toegegeven, Windows 95 wordt niet meer ondersteund door Microsoft, maar toch.
Hij doet het wel op XP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.