Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 13:52
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Gaan jullie deze ook halen?

En als je zo'n movieplayer hebt, moet je ook nog een CF Card kopen ( voor de groote ), Wat is de grootste capacitieit van zo'n CF card?
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 13:54
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Nee, want ik heb een PSP waar ik films op kan kijken

[/pimpmodus]

Nee, ik heb ook een GBA en ik heb een paar dagen zo'n ding mogen testen en het beviel niet. Het encoderen naar *.gba formaat duurde me veel te lang en de beeldkwaliteit was slecht. Ook na een minuut of 10/20 begon het geluid 'out of sync' te lopen (dus het geluid was eerder/later dan het beeld) en dat is imho heel erg storend. Helaas, geen GBA movie player voor mij
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:22
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Ik heb dat ding ook gehad, kwaliteit is echt slecht, zowel geluid als beeld. Menuutjes zijn traag worden trager naar mate het gebruikte mb op de cf card. Onhandig steekt 1/2 cm uit je GBA. Coderen van divx naar .gbs/.gba formaat werkt niet, moet mpeg zijn. dus Divx naar Mpeg en dan Mpeg naar .gbs.gba wat erg lang duurt. Mp3 moeten ook naar gba formaat worden geconverteerd gaat sneller maar je kan niet de volledige titel/zanger/band lezen op je gba. En het geluid is ook bagger 11:1 mono is hetzelfde als stereo.
Ik zou het niet kopen. Ben blij dat ik er vanaf ben.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, als ik iets nutteloos vind, dan zijn het wel movieplayers op handhelds.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 17-03-2005 @ 14:54 :
'out of sync'

dat is echt zo frustrerend!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:44
Verwijderd
Als je een movie player wilt ken je ut beste die van Nintendo zelf kopen. Die zal denk ik wel betere kwaliteit hebben dn die 3rd party dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:10
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Robo schreef op 17-03-2005 @ 19:44 :
Als je een movie player wilt ken je ut beste die van Nintendo zelf kopen. Die zal denk ik wel betere kwaliteit hebben dn die 3rd party dingen.
Die zijn hardwarematig exact hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 21:38
Public_Enemy
Public_Enemy is offline
Aan de topicstarter, als die movieplayer echt zo slecht is dan is dit misschien iets interessanter: http://www.lik-sang.com/info.php?cat...ducts_id=1938&

Tv-tuner voor de GBA etc.

Ik wou de movieplayer ook gaan halen voor mijn GBA maar ik hoorde er veel slechte dingen over, ook op andere fora.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 17-03-2005 @ 21:10 :
Die zijn hardwarematig exact hetzelfde
Die officiele is tog nie uit tog? Of is die Play-Yan dinges de officiele movie player voor de DS?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:55
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Robo schreef op 18-03-2005 @ 09:37 :
Die officiele is tog nie uit tog? Of is die Play-Yan dinges de officiele movie player voor de DS?
Nee, die is nog niet uit idd. Maarja, ik denk niet dat ze een compleet nieuw ontwerp gaan maken (want dat is duur!) terwijl er al producten op de markt zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 18-03-2005 @ 09:55 :
Nee, die is nog niet uit idd. Maarja, ik denk niet dat ze een compleet nieuw ontwerp gaan maken (want dat is duur!) terwijl er al producten op de markt zijn.
Tja, je ne sais pas. Als ie maar beter de video formaten ondersteunt enzo. Wel relaxed is, is dat Ninty heeft gezegd dat de movie player ook ROMS zou ondersteunen en je dus als je favo Ninty roms op je DS zou kunnen spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo DS import?
Verwijderd
278 20-01-2005 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.