Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 18:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
jaja
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 12-07-2005, 18:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik ben vroeg opgestaan, om 6 uur al, gewerkt tot 15u, toen een beetje gewinkeld en 4 paar oorbellen gekocht lekker fastfood gegeten en morgenochtend heb ik een heeeeeele belangrijke sollicitatie, waarna ik ga lunchen met mams in Hotel NY.

Straks nog even chillen in het avondzonnetje met een vriendin en matties maken met de buurjongens
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 12-07-2005, 18:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vanmiddag paar uurtjes gewerkt, toen ik naar buiten kwam stonden mn ouders ineens voor de deur. mn moeder vroeg of ik een ijsje wilde en toen zei mn vader geef dr maar een whisky. eerst naar het uitzendbureau en later naar de irish pub gegaan en daar wilde ik eigenlijk liever een murphy's en wat is dat fucking duur. daarna richting huis gegaan en onderweg nog even een ander cafe binnen gehuppeld.
nu zit ik te verzinnen wat ik ga doen met mn tijd.
Oud 12-07-2005, 18:38
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gewerkt, vakantie definitief geregeld, tent eens opgezet om te kijken of het ding nog een beetje in orde is, surfplanken dito en ik heb muziek gemaakt met een band.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 12-07-2005, 18:42
qghp
qghp is offline
om 5.15 op de fiets gestapt en toen van 6 tot 2 gewerkt, naar de hans anders gegaan, gegeten, in de tuin muziek geluisterd
Oud 12-07-2005, 19:02
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik zou nu eigenlijk al op de fiets naar woodstock moeten zitten maar ik heb geen zin in rare mensen vandaag en nou is iedereen boos op me.Oh en mn ouders zijn nu allebei ook op woodstock en die zetten me toch altijd wel voor lul,ook al zijn ze nu geen team meer.Ik ben zo heerlijk asociaal
Oud 12-07-2005, 19:28
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Heb mijn bezwaarbrief tegen mijn niet-overgaan-en-dus-van-school-af-moeten-bericht ingeleverd bij de afdelingsmanager op mijn school. Heb het slechte nieuws maar verteld aan mijn vader, die vond het jammer, eerst VWO niet afgemaakt, toen doktersassistente niet afgemaakt en nu dit verkloot. Ook maar plannen gemaakt over wat te doen, mocht mijn bezwaar worden afgewezen. Ik ga maar fulltime werken en een LOI-cursus Reisbegeleiding doen ofzo. Net mijn moeder gebeld met het verhaal. Haar reactie: "Gefeliciteerd Ilse! Ik moet hier even over nadenken. Dag!", en opgehangen.
Ben nu een beetje misselijk. Kutdag.
Oud 12-07-2005, 19:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 12-07-2005 @ 20:28 :
Heb mijn bezwaarbrief tegen mijn niet-overgaan-en-dus-van-school-af-moeten-bericht ingeleverd bij de afdelingsmanager op mijn school. Heb het slechte nieuws maar verteld aan mijn vader, die vond het jammer, eerst VWO niet afgemaakt, toen doktersassistente niet afgemaakt en nu dit verkloot. Ook maar plannen gemaakt over wat te doen, mocht mijn bezwaar worden afgewezen. Ik ga maar fulltime werken en een LOI-cursus Reisbegeleiding doen ofzo. Net mijn moeder gebeld met het verhaal. Haar reactie: "Gefeliciteerd Ilse! Ik moet hier even over nadenken. Dag!", en opgehangen.
Ben nu een beetje misselijk. Kutdag.
Oei Hopen dat het goed komt. Als moeders dat soort dingen zeggen...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-07-2005, 19:57
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ehhh ik heb vandaag gekanooot met mijn ouders en het was echt lekker op het water alleen waren er nogal veel speedboten. nou en ik heb verder eigenlijk geen reet gedaan. maar dus wel mooi elf kilometer gekanoot/gekano'd.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 12-07-2005, 19:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-07-2005 @ 19:32 :
matties maken met de buurjongens
__________________
i create glitches with my voice
Oud 12-07-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 12-07-2005 @ 19:38 :
vanmiddag paar uurtjes gewerkt, toen ik naar buiten kwam stonden mn ouders ineens voor de deur. mn moeder vroeg of ik een ijsje wilde en toen zei mn vader geef dr maar een whisky. eerst naar het uitzendbureau en later naar de irish pub gegaan en daar wilde ik eigenlijk liever een murphy's en wat is dat fucking duur. daarna richting huis gegaan en onderweg nog even een ander cafe binnen gehuppeld.
nu zit ik te verzinnen wat ik ga doen met mn tijd.
Jouw ouders zijn echt briljant
Oud 12-07-2005, 20:09
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
om kwart over 9 naar de veluwe gereden, en daar. jaweljawel. gaan steppen

t was wel vet hehe, daar niet van. en nu half bezig met een bbq, ofja, t is op zn einde. maar nog steeds gezellig
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Oud 12-07-2005, 20:34
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ben nog steeds een beetje ongelukkig over mijn uitloting, dus ga ik morgen maar winkelen, ook al is het vet heet, ach..
voor de rest feliciteer ik KREATOR wel hoor, gefeliciteerd!

net ging ik een softijsje eten met tanja, mét spikkels
en voor de rest heb ik mijn boeken ingeleverd en gelukkig kwam ik geen vervelende mensen tegen die konden vragen of ik was ingeloot.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 12-07-2005, 20:47
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag naar Utrecht geweest met vriendin en nieuwe schoenen gekocht. Nu verveel ik me en wacht ik tot mijn boyfriend komt met mijn telefoon want die was ik vergeten.
Oud 12-07-2005, 20:59
Li
Avatar van Li
Li is offline
Vanochtend met een vriendinnetje fanatiek op het strand gerend, daarna gelijk door naar de fysio , yathzee gedaan met mama en nu net mijn tasje ingepakt voor vier dagen toernooi/vakantie
Oud 12-07-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 12-07-2005 @ 19:30 :
jaja
wat een keurige topicstart voor een forumbaas

ik heb vandaag gewerkt en ik ben aan het strand geweest, op de dam in amsterdam en ik heb gezien hoe een vrouw een plumeaux kapot sloeg tegen de gevel van haar huis
Oud 12-07-2005, 21:32
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
geslapen tot 10 uur, om 1300 uur naar het strand geweest tot 21.00 uur. saai dagje dus
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 12-07-2005, 21:33
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
vandaag was weer een uitzichtloze dag en ik heb muziek geluisterd en gewerkt en daarna ging ik chickenwings bij de kfc halen en genieten daarvan op mn bed. i love feeling sorry for myself en nu kijk k half naar law en order en msn ik een beetje. en verder heb ik zin in vrijdag.
Ads door Google
Oud 12-07-2005, 21:34
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
ik heb gewerkt, daarna ben ik met mijn dakloze vriend Victor wat gaan eten. We hebben toen samen besloten om in Oktober een maand naar Goa, India te gaan. Op zijn kosten.

Thuis zat ik voor de zoveelste keer te luisteren naar het meest mooie liedje ooit over een serial killer; John Wayne Gacy. Toen besloot ik met mensen op de death-row te willen corresponderen. Dat was het wel voor vandaag.


luister het liedje
john wayne gacy
__________________
meisje kim
Oud 12-07-2005, 21:53
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Otis schreef op 12-07-2005 @ 22:33 :
vandaag was weer een uitzichtloze dag en ik heb muziek geluisterd en gewerkt en daarna ging ik chickenwings bij de kfc halen en genieten daarvan op mn bed. i love feeling sorry for myself en nu kijk k half naar law en order en msn ik een beetje. en verder heb ik zin in vrijdag.
Lekker wentelen in zelfmedelijden
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 12-07-2005, 21:57
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 12-07-2005 @ 22:53 :
Lekker wentelen in zelfmedelijden
ik vind het heerlijk.

er was trouwens ook iets engs toenstraks want ik fietste naar mn werk met mn muziek heel hard, volgens mij draaide ik telepopmusik en ik lette niet op maar eigenlijk ook wel en ik reed over de trambaan en ik zag een tram en toch reed ik door en uiteindelijk remde ik toch en kwam die tram 5 cm van me vandaan langs me heen, en iedereen keek heel geschrokken en ik deed heel stoer van nix aan t handje
mn aura wordt zwarter en zwarter .
Oud 12-07-2005, 21:58
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Otis schreef op 12-07-2005 @ 22:57 :
ik vind het heerlijk.

er was trouwens ook iets engs toenstraks want ik fietste naar mn werk met mn muziek heel hard, volgens mij draaide ik telepopmusik en ik lette niet op maar eigenlijk ook wel en ik reed over de trambaan en ik zag een tram en toch reed ik door en uiteindelijk remde ik toch en kwam die tram 5 cm van me vandaan langs me heen, en iedereen keek heel geschrokken en ik deed heel stoer van nix aan t handje
mn aura wordt zwarter en zwarter .
Wtf is er gebeurt dan dat je het zo naar je zin hebt?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 12-07-2005, 22:00
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
ik werd wakker en ik voelde me kut en toen ging ik kut de dag door maar het viel ook soms wel mee maar meestal niet en ik ben naar de supermarkt gegaan en toen was ik een hoer en toen kwam gilles langs en toen noemde ik hem hoer en nu noemen we elkaar steeds hoer en ik voel me natuurlijk wel beter want gilles is een echte oppepper
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 12-07-2005, 22:00
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
allemaal vervelende persoonlijke dingen
Oud 12-07-2005, 22:00
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
wat is er trouwens met jou oot, als jij het zegt zeg ik het ook
__________________
once or twice i've killed three ducks
Advertentie
Oud 12-07-2005, 22:01
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
nee jij eerst terr
Oud 12-07-2005, 22:01
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb vandaag ook een fansign gekregen van horror kutty:


__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 12-07-2005, 22:02
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
oh ik ben een goedkope hoer maar daar kwam ik iets te laat achter

en jij?
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 12-07-2005, 22:02
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik zal ook ook nog even ontopic posten

Ik ben bij moeke geweest, en die was in een heel goed humeur (voor het eerst sinds 10 jaar ofzo ) en daarna heb ik een twee uur kendotraining gehad en die was HEEL erg zwaar want ik had nog niet eens iets gedaan en ik was al leeggezweet
En zodirect ga ik me bij m'n vriendinnetje en haar vrienden vervoegen en waarschijnlijk weer tot 6 uur wijn drinken, beetje hash roken en praten
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 12-07-2005, 22:06
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Oh terr, ik wil wel details hoor

Ik ben een mislukkeling
Oud 12-07-2005, 22:19
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik ging vandaag op bezoek bij een vriendinnetje en toen ging ik een stukje carpoolen met mijn bf mee en toen kwamen we 2 sn00zige lifters tegen met een nog sn00ziger hond en die wouden naar Emsterdem fur der Grass en die namen we mee en daarna ging ik beschuiten met aardbeien eten.
__________________
sleep is no friend.
Oud 12-07-2005, 22:24
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
terror koe schreef op 12-07-2005 @ 23:01 :
ik heb vandaag ook een fansign gekregen van horror kutty:


[afbeelding]
__________________
i create glitches with my voice
Oud 12-07-2005, 23:37
Verwijderd
ik voel me weer niet optimaal, godverdomme zeg, maargoed ik maak wel noise in reason nu , en serieus dat is echt rustgevend
Oud 12-07-2005, 23:49
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Opgestaan, wat tv gekeken. Naar bandleden gegaan om wat te oefenen, en wat bandfoto's gemaakt. Lekker zitten smoken, gelijk naar een fastfood restaurant gaan vanwege de wiet. Daarna gelijk doorgegaan naar een meertje, en daar gebleven totdat ik het echt koud kreeg. En toen ging ik maar naar huis
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 13-07-2005, 00:17
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De score:
2 punten:

Waarschijnlijk heeft u geen grasparkiet.



www.parkietenfreak.nl
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 13-07-2005, 00:21
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb me vandaag aangemeld bij het forum van Parkietenfreak als sexy_parkiet_lover

__________________
once or twice i've killed three ducks
Ads door Google
Oud 13-07-2005, 00:29
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik heb een fijn dagje gehad
Oud 13-07-2005, 00:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 13-07-2005 @ 01:21 :
Ik heb me vandaag aangemeld bij het forum van Parkietenfreak als sexy_parkiet_lover

Er is ook een chatbox

De Website
Uiteraard zijn alle foto's, verhalen etc. eigendom van Donkey Online. Heeft u pas zo'n fleurig vogeltje gekocht? Dan is dit de goede website om aan informatie over jouw huisdiertje te komen. Heeft u ergens vragen over, dan kunt u terecht op Het Forum. Maar er is meer! Elke avond om 19.00 uur is er een gezamenlijke bijeenkomst van parkietenliefhebbers in de chatbox, komt u ook een keertje langs? Wilt u meer weten over Donkey Online, of heeft u vragen over deze website? U kunt contact opnemen via Deze pagina.

Donkey Online wenst jullie veel surfplezier!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 13-07-2005, 01:39
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik stond op rond een'en, pakte de auto naar huis. Daar heb ik een kinderboek uitgelezen. Na de terugreis heb ik telefonisch GODVERREDOMME tegen m'n moeder gezegd. M'n vader belde boos terug. Nu is alles weer koek en ei en ga ik donderdag naar amsterdam ipv morgen. Bier, literatuur en mensen die mij en faery willen zien. Dat zal dus een meeting met alleen mij en faery worden
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 13-07-2005, 03:04
Verwijderd
Ik ging naar een gristensnol en toen gingen we whiskey drinken en ook nog sherry of iets ranzigs en de hangjongeren uithangen. En toen forummen.

Maar toen was het half vier dus besloot ik maar naar huis te fietsen en ik moest over een lange weg met allemaal bosjes dus ik werd spontaan paranoide (what's in a name HAHA) en flikkerde bijna van m'n fiets toen ik een standbeeld zat staan. Hoewel dat niet de schrik van m'n leven was, de schrik van m'n leven was namelijk toen ik ineens in de verte allemaal lui op de grond zag zitten. Dus ik ging maar heel hard fietsen en toen ik langsreed bleek het een kudde gothics te zijn. Ze begonnen nog te roepen ook, dat was heel naar, dus ik riep maar iets terug en ging verder fietsen.

Toen ik praktisch in Uithoorn was zag ik overigens ook nog 'ns VIER ja ik maar geen grapje VIER zwarte katten en ze renden allemaal de weg over vlak voor ik er overheen fietste. Nou ben ik niet bijgelovig, maar dit is wel heel extreem. Er stort vast een vliegtuig neer op m'n huis vannacht, 't kan niet anders.

(En om maar in de geest van vliegtuigen te blijven ennn een opbeurend plaatje voor teh koe en teh oot te leveren:



Zelfs als er een vliegtuig neerstort, kun je er om lachen. )
Oud 13-07-2005, 03:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb me vandaag een beetje verveeld, want eigenlijk wilde ik de hele dag in bed liggen. Maar ja... toen ging ik doelloos forumen en msnen. Maar ik wilde natuurlijk ook even van het mooie weer genieten, dus ging ik de aardbeiplant (met pot) verzetten, maar toen kwamen er spinnen uit en nu staat die in de weg, want ik vind spinnen eng. Dus toen ging ik maar weer binnen zitten. Later wilde ik toch weer naar buiten en toen ging ik de aardbeien water geven, maar toen kwamen die spinnen er weer uit. Toen kwam er eindelijk iemand thuis en toen ging ik onkruid tussen de tegels wegplukken. Toen zijn we naar de AH gegaan om eten te kopen. Toen ben ik dus maar eens gaan koken en heb ik besloten om naar de sneak te gaan. Daar ben ik dus heen gegaan en heb ik the jacket gezien, goede film btw. Toen nog bij vrienden nageleuterd en nu ben ik weer thuis. Interessant he.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-07-2005, 07:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-07-2005 @ 20:57 :
vrienden maken. je weet wel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 13-07-2005, 08:48
Susanne
Susanne is offline
Gisteren kwam een vriendinnetje bij me, en later nog een vriendinnetje, en we hebben met zn drieen twee flessen wijn en 1 fles rosé opgedronken.... maar we voelden ons alledrie niet echt dronken of aangeschoten of zo Was dus wel gezellig... nu is dat ene vriendinnetje naar dat andere vriendinnetje want ze gingen zeilen bij Almere en ik kan niet mee, moet om 11:00 uur werken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 13-07-2005, 09:16
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik kreeg net bericht dat mijn brief niet tot ontheffing van het bindend studieadvies heeft geleidt.
ik moet dus officieel weg van school
Oud 13-07-2005, 09:18
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-07-2005 @ 10:16 :
ik kreeg net bericht dat mijn brief niet tot ontheffing van het bindend studieadvies heeft geleidt.
ik moet dus officieel weg van school

Oud 13-07-2005, 12:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb om een of andere vreemde reden vrij van mijn werk en krijg doorbetaald. Daarnaast heb ik Ecce Homo uitgelezen in de tuin.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 13-07-2005, 13:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Otis schreef op 13-07-2005 @ 10:16 :
ik kreeg net bericht dat mijn brief niet tot ontheffing van het bindend studieadvies heeft geleidt.
ik moet dus officieel weg van school


Ik had eerst ook bijna zo'n ding in het eerste jaar, maar nu ben ik over naar het derde jaar met allemaal zevens en een acht. Ze weten gewoon niet wat ze weg doen..,

Ik ben net uit bed en moet nog eten, dus ik heb nog bijster weinig gedaan. Zo direct naar het park en dan gewoon zonnen en niksdoen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-07-2005, 13:17
Verwijderd
Vroeg opgestaan om naar de stad te gaan want ik wilde niet in de hitte lopen.
Beetje rondgewandeld, toen kwam ik ineens mijn (achter)neef tegen en ik vroeg waar hij nu woonde en het bleek echt om de hoek te zijn van mij... gezellig
Toen naar een vriendin die in de H&M werkt, haar een beetje van het werk afgehouden.
In de h&m spijkerbroeken gepast en zowaar vond ik er 1 leuk en die was 50% discount dus die gekocht voor de helft van mijn budget.
Bij de America today een carhartt trui opzij laten leggen omdat ik die al heel lang wilde en nu was hij cheaper maar nog steeds te duur natuurlijk Net maar even geld van mijn spaarrekening afgehaald...

Naar de Aldi gefietst. Ice tea gehaald, stond ik in de rij vroeg de man voor me of het nou pijn doet zo'n piercing geez, nee.
Toen naar huis gefietst, bij het stoplicht stond ik te wachten toen er 1 negermeisje tegen het andere negermeisje zei: hey check die chinees naast je. Het andere negermeisje ook kijken naar mij en toen vreemd naar elkaar kijken. ohjeeee ik zorg ook altijd voor leuke momenten op straat.
dat was et folks.
Oud 13-07-2005, 13:26
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 13-07-2005 @ 14:11 :


Ik had eerst ook bijna zo'n ding in het eerste jaar, maar nu ben ik over naar het derde jaar met allemaal zevens en een acht. Ze weten gewoon niet wat ze weg doen..,

Ik ben net uit bed en moet nog eten, dus ik heb nog bijster weinig gedaan. Zo direct naar het park en dan gewoon zonnen en niksdoen.
ja vooral omdat ik slechts 1 fucking studiepuntje mis
Oud 13-07-2005, 13:27
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik verveel me dood dus ik ga zo maar mn keyboard skills verbeteren.Mijn oma vroeg net waarom ik van die grote vloeitjes heb en toen kreeg ik een preek " denk om je gezondheid kind".Ruzie ofzo gemaakt met een vriendin die raar lult.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag
flyaway
2 02-12-2011 14:44
Verhalen & Gedichten Verhaal
Sean Paul.
1 27-04-2003 18:19
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Elke dag.
Verwijderd
7 05-09-2002 18:17
ARTistiek For-mi-da-bel.
flurry
4 05-10-2001 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.