Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 11:46
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Hey there!

Een vraagje wat jullie onder ontmaagden verstaan?!

1. Met condoom, waarbij er dus geen enkel intiem contact is.

2. Zonder condoom, waarbij er dus echt contact is; zeg maar "vlees op vlees"....

Voor mij geldt vooral nummer 2!!

Wat jullie?
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:55
elledc
elledc is offline
Beide want het is het maagdenvlies dat breekt bij sexueel contact met of zonder condoom doet er niet toe. Maar inderdaad het is mooier om te zeggen nr 2, vlees tegen vlees, is veel intiemer.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:57
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
1. Met condoom, waarbij er dus geen enkel intiem contact is.

2. Zonder condoom, waarbij er dus echt contact is; zeg maar "vlees op vlees"....
beetje een rare vraagstelling. Alsof er een enorm verschil is tussen ontmaagden met en ontmaagden zonder condoom. Het verschil is niets dan een aantal mm dik laagje latex

En daarnaast zijn er ook nog een aantal andere factoren die belangrijker zijn met betrekking tot ontmaagding dan hetgeen je noemde
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:02
honey
honey is offline
waar slaat dat op. Bij beiden ben je ontmaagd. Mare, wie gaat er bij ze vriend gelijk zonder condoom?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:27
Verwijderd
Je bent, volgens mij, ontmaagd wanneer er penetratie plaats vindt van de penis in de vagina.. Dat kan met of zonder concoom...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:27
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Rebby schreef:
waar slaat dat op. Bij beiden ben je ontmaagd. Mare, wie gaat er bij ze vriend gelijk zonder condoom?
Ja inderdaad, het lijkt me eerder met alleen een condoom of pil en condoom.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:28
Verwijderd
allebei.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:28
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Een vraagje wat jullie onder ontmaagden verstaan?!

1. Met condoom, waarbij er dus geen enkel intiem contact is.

Geen enkel intiem contact? ...
En natuurlijk is het allebei ontmaagden.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:36
Verwijderd
gaan we weer...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 12:47
Thomas
Thomas is offline
Penetratie.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:11
Verwijderd
Penis in vagina, of t nou met of zonder condoom is maakt niet uit, hij gaat er toch in, en de jongens komen er ook door klaar.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:23
Verwijderd
piemel in poes = ontmaagd


wat is dit nou voor een fucking zeik-topic?
met condoom niet ontmaagd ... dan zouden er nu duizenden rondlopen die elk al tig keren geneukt hebben en toch nog maagd zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:
piemel in poes = ontmaagd


wat is dit nou voor een fucking zeik-topic?
met condoom niet ontmaagd ... dan zouden er nu duizenden rondlopen die elk al tig keren geneukt hebben en toch nog maagd zijn?

whahahahahha
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:31
Studentje
Studentje is offline
Penetratie. Het wel of niet dragen van een condoom boeit echt niks, maar dat is wel ontzettend voor de hand liggend...
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:39
Verwijderd
Jezus, wat een gezwam altijd.

Wat maakt het voor de ontmaagden nou uit of het met of zonder condoom gedaan wordt? Als de jongen 'm erin hangt is het meisjes gewoon ontmaagd, klaar.

Dan zouden mensen die altijd seks hebben met condoom dus nooit ontmaagd worden. En das natuurlijk kul.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Jezus, wat een gezwam altijd.

Wat maakt het voor de ontmaagden nou uit of het met of zonder condoom gedaan wordt? Als de jongen 'm erin hangt is het meisjes gewoon ontmaagd, klaar.

Dan zouden mensen die altijd seks hebben met condoom dus nooit ontmaagd worden. En das natuurlijk kul.
You've said it

Mja, er zijn wel mensen die bijvoorbeeld orale seks ook als 'ontmaagding' zien.. maar ja, zo zou ik het zelf niet stellen.. Ontmaagd? = penetratie heeft plaats gevonden...

Klaar
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 04:41
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Beide want het is het maagdenvlies dat breekt bij sexueel contact met of zonder condoom doet er niet toe. Maar inderdaad het is mooier om te zeggen nr 2, vlees tegen vlees, is veel intiemer.
Het maagdenvlies zoals jij het uitlegt bestaat niet.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 07:53
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Lekker nutteloos topic weer
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 08:22
Verwijderd
sinds wanneer vindt er 'geen enkel intiem contact' plaats tijdens sex met een condoom? dan doe je toch echt iets verkeerd...

zoals al gezegd: je bent ontmaagd als er penetratie heeft plaatsgevonden
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Het maagdenvlies zoals jij het uitlegt bestaat niet.
Echt? Waar komen dan al die maagdenvlies hersteloperaties vandaan? Dan wordt er echt een rondhechting in de restanten gelegd.

Er is inderdaad geen vlies dat afsluit, zoals het trommelvlies in je oor. Er zit een randje, dat inscheurt als er een tampon, een vinger of een piemel langsgaat.

De dikte en taaiheid van het nog aanwezige weefsel bepalen voor een groot gedeelte hoeveel pijn en bloedverlies je hebt bij de ontmaagding. Je kunt het minimaliseren door het rustig aan te doen, een prettig sfeertje te creeren, het meisje op te winden zodat ze nat wordt. Spuug en glijmidel wil ook wel eens helpen.

En niet meteen dat hele ding tot aan de wortel erin te schuiven! Dat moet alleen volgens de flutromannetjes.

Door angst en spanning trekken de bekkenbodemspieren samen en blijft het slijmvlies droog, en dan wordt penetratie geen
pretje. Ook al is het de duizendste keer. Dan krijg je namelijk kleine scheurtjes in het slijmvlies binnen in de vagina. Dat kan soms ook nog wat bloeden.

Sommige randjes zijn zo taai dat er een dokter aan te pas moet komen, om er een paar sneetjes in te maken onder verdoving.

Van extreme sporten scheurt je maagdenvlies niet. Wat voor sport dan, Amsterdammertje zitten voor gevorderden?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:

Van extreme sporten scheurt je maagdenvlies niet. Wat voor sport dan, Amsterdammertje zitten voor gevorderden?
naja, hoeven niet eens extreme sporten te zijn, het schijnt bijvoorbeeld wel eens in te scheuren door paardrijden (vooral als je d'r vanaf valt) en dat heb ik uit de Helpdesks uit de hitkranten van vier jaar geleden, en dat is toch een sexuologe die die vragen beantwoordt, die zal er wel wat vanaf weten
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:43
Verwijderd
de eerste keer penetreren
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
naja, hoeven niet eens extreme sporten te zijn, het schijnt bijvoorbeeld wel eens in te scheuren door paardrijden (vooral als je d'r vanaf valt) en dat heb ik uit de Helpdesks uit de hitkranten van vier jaar geleden, en dat is toch een sexuologe die die vragen beantwoordt, die zal er wel wat vanaf weten
In mijn biologieboek staat dat het gelul is. Mijn biologielerares die dik in de 60 is en nog regelmatig samen met heel veel professoren eindexamentests samenstelt zegt ook dat het gelul is. Die zullen er ook wel iets vanaf weten
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
In mijn biologieboek staat dat het gelul is. Mijn biologielerares die dik in de 60 is en nog regelmatig samen met heel veel professoren eindexamentests samenstelt zegt ook dat het gelul is. Die zullen er ook wel iets vanaf weten
oke, you win
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
De extreme sporten die je maagdenvlies scheuren was in vroeger tijden, toen fatsoenlijke meisjes maagd bleven tot het huwelijk, een prachtig excuus. Zeg maar: een urban legend, en die leeft tot op de dag van vandaag voort.

Voor veel culturen is maagdelijkheid en bloeden in de eerste huwelijksnacht nog steeds heel belangrijk voor de familie eer. Voor die meisjes is de extreme sport mythe een geweldige uitweg, en dat moeten we ze maar niet afpakken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.